'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua => Форум gro-za => Тема розпочата: Anna від 09 Липня 2008, 23:03:02
-
Шановний Вікторе Івановичу! Допоможіть будь ласка.
Купила кухню, але ще й не закінчився гарантійний термін, як дверцята почали розклеюватися. Поскаржилась дирекції магазину, приїхали- замінили на нові. Але й нові мали недоліки (вже були також розклеєні), тому я їх повернула. Звернулася до Управління захисту прав споживачів. Вони допомогли скласти тільки позовну заяву до суду. І все. На перше засідання відповідач не з\\\'явився. На другому-сказав, що ніяких дверцят не забирав. Невдовзі має відбутися третє засідання. Я прошу Вашої допомоги. Підскажіть будь ласка, що мені робити? Як вийти з положення? Вже майже 1 рік в мене кухня без дверцят. Дуже сподіваюся на Вашу допомогу.
-
У таких справах найважливіше - забезпечити докази. Скаргу до дирекції магазину слід було подавати у письмовій формі. На копії скарги повинна бути відмітка про її надходження, штамп магазину, дата. У разі будь-яких робіт по усуненню недоліків товару повинен бути складений акт, або зроблена відмітка в гарантійному листку. Якщо деталі товару були повернені продавцю, знову ж таки у підтвердження повинен складатися акт. Якщо відповідач заперечує проти факту, то доводити прийдеться Вам. При відсутності доказів важко що-небудь довести. Можливо, слід залучити свідків, якщо вони були присутніми під час монтажу-демонтажу дверцят, доставки їх в магазин тощо.