'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua => Форум gro-za => Тема розпочата: Ольга та Л. П. від 13 Листопада 2008, 21:43:53
-
Шановні форумчане, хто в курсі такого питання?
В яких нормативних документах чи ДСТУ явно вказано, ЩО САМЕ ПОВИНЕН ПОСТАВИТИ секретар (працівник канцелярії) державної установи або будь-якого підприємства, приймаючи від громадянина заяву (скаргу тощо) на тому екземплярі заяви, який залишається у громадянина?
З цього приводу між громадянами та зазначеними працівниками виникають постійні суперечки. І громадяни не знають, на що спиратися у своїх вимогах поставити, наприклад, посаду, ПІБ та підпис приймаючого або штамп підприємства/установи.
Єдине, що я знайшла, це «ІНСТРУКЦІЯ з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об\\\'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», де говориться про штамп на першому аркуші документа, але взагалі нічого не сказано про той екземпляр, що залишається у громадянина.
-
Дійсно, у цьому питанні повна самодіяльність. Крім судових установ.