'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua => Форум gro-za => Тема розпочата: Valery від 21 Березня 2009, 10:01:09

Назва: Стосовно повідомлення Valery - Kyiv - Ukraine 2009-03-19 22:06:01
Відправлено: Valery від 21 Березня 2009, 10:01:09
Стосовно повідомлення Valery - Kyiv - Ukraine 2009-03-19 22:06:01



Шановні Вікторе Івановичу, Оля, Ольга та Л. П. Дякую за Ваші поради.

прошу ще раз висловити думку та допомогти у зладанні клопотпння. Я не знайшов нічого схожого, тому не знаю як правильно початаи, а особливо чим закінчити клопотання. Ось те що я написав.



До Деснянського районного суду м. Києва,

просп. Маяковського, 5в, м. Київ, 02222

Справа №2-1852/09



Позивач: Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства "Житлорембудсервiс" Деснянського району м. Києва,

вул. Закревського, 15, м. Київ, 02217

Відповідач:

30 березня 2009 р.



КЛОПОТАННЯ

про прийняття доказу незаконності вимог позивача



В провадженні Деснянського районного суду м. Києва знаходиться справа за позовом Комунального підприємства по утриманню житлового господарства "Житлорембудсервiс" Деснянського району м. Києва до Семенюка Валерія Володимировича про стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги. Копія позовної заяви у справі №2-1852/09 надана Відповідачеві 19.03.2009 р.

Керуючись ст.ст. 27, 58 та відповідно до ст. 128 ЦПК України Відповідач заперечувє проти позову, посилаючись на незаконність вимог позивача, їх необґрунтованість:

1. Ст. 156, 162 Житлового кодексу України регулюють відносини між власником приватизованої квартири та членами його родини або наймачами його квартири, але аж ніяк між власником і балансоутримувачем – виконавцем житлово-комунальних послуг. (Додаток 1)

2. Правила користування приміщеннями житлових будинків, що затвердженні Постановою КМУ від 08.10.1992 р. №572 складаються всього з 13 пунктів відповідно до змін внесених Постановою КМУ від 24.01.2006 р. (Додаток 2).

3. Інформація надана Позивачем у «Розрахунку заборгованості №55 від 13.06.2008 р.» лише з грудня 2003 р., проте Відповідач сплачував за житлово-комунальні послуги з моменту введення будинку в експлуатацію - починаючи з 2002 р.

4. Відповідно до ст.ст.16, 19, 20, 24, 29, 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», а також Постанови КМУ від 12.07.05 №560, Постанови КМУ від 21.07.05 №630 відносини у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах і плата за житлово-комунальні послуги береться зі сопживача відповідно до умов договору.

Позивач своєчасно не надав Відповідачеві пропозиції до укладення договорі на надання житлово-комунальних послуг, відповідно до ст.24 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

В свою чергу Відповідач 30.12.07 листом вх. №367/2а (Додаток 3) подав заява про укладання договорів про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (відповідного до типового договору Постанови КМУ від 12.07.05 №560) і послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (відповідного до типового договору Постанови КМУ від 21.07.05 №630).

Договори до теперішнього часу зі сторони КП «Житлорембудсервіс» не підписані. Переписка між Відповідачем та КП «Житлорембудсервіс» відносно укладення договорів надана у Додатку 4.

Відповідач вважає, що урегулювання питання з укладаннями вищевказаних договорів є предметом розгляду окремої справи.

4. Відповідач вважає, що відповідно до

-Типового переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджений постановою КМУ від 12.07.2005 р. №560;

-Типових норм часу та норм обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду, затвердженого наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарства від 4 серпня 1997 р. № 59;

-Правил утримання будинків і прибудинкових територій, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 р. № 76;

-Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд затвердженого наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарства від 10 серпня 2004 р. № 150,

КП «Житлорембудсервіс» не надавало йому послуги з утримання будинку та прибудинкової території, як за якістю, так по кількості. Так із визначеного постановою КМУ від 12.07.2005 р. №560 переліку послуг (24 позиції) з моменту введення будинку в експлуатацію (2002 р.) не надавалось ні разу 8 послуг, решта надавалась в об‘ємі 5-30% від нормативного, про що згідно абз. 3 п.17 Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2005 р. №560 та п.3. ст.18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» мешканцями будинку складено відповідний акт (Додаток 5).

Не надаючи послуги в повній мірі, КП «Житлорембудсервіс» повинно було своєчасно виконувати перерахунок плати за утримання будинку та прибудинкової території.

5. У будинку №20 по вул. Лісківській м. Києва за проектом встановлено загальнобудинковий засіб обліку теплової енергії, і відповідно до п.12 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» затверджених Постановою КМУ від 21.07.2005 р. № 630 нараховувати плату за спожиту теплоенергію КП «Житлорембудсервіс» повинно за показами цього теплолічильника, а не нормативами.

Також відповідно до п.3.6 «Методики проведення перерахунків за надані населенню послуги центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання» затвердженої розпорядженням КМДА від 26.12.2002 р. №2306, КП «Житлорембудсервіс» повинно було своєчасно робити перерахунок вартості фактично спожитої теплової енергії.

Відповідачу, за його запитом КП «Житлорембудсервіс» листом від 15.08.08 вих.№08-15/2а (Додаток 6) надало випуску з тристоронніх актів звірки нарахувань за фактично поставлений обсяг теплової енергії за опалювальні періоди 2004-2005 рр., 2005-2006 рр., 2006-2007 рр. Проте не було надано інформації про фактичне споживання теплоенергії за опалювальний період 2007-2008 рр. Причому тристоронні акти звірки складені за табуляграмами, а не за показами теплолічильника, що не відповідає п.12 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» затверджених Постановою КМУ від 21.07.2005 р. № 630.

Проте, навіть у цьому випадку, аналіз даних показує, що Відповідач переплачував за теплоенергію для потреб центрального опалення (Додаток 6).



Додатки: (1-6)



Відповідач:
Назва: Це по суті є запереченням проти вимог позивача. Так слі...
Відправлено: gro-za від 21 Березня 2009, 10:19:50
Це по суті є запереченням проти вимог позивача. Так слід би і назвати цей процесуальний документ. А у подальшому подати декілька позовів про усунення зазначених порушень, повернення зайво нарахованих коштів, відшкодування моральної шкоди, укладення Типових договорів. Краще декілька, більше шансів отримати позитивні рішення принаймі частково.