'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua => Форум gro-za => Тема розпочата: shakirkirill від 24 Квітня 2009, 20:59:39
-
Уважаемые!
Кто видел текст вчерашнего решения Киеврады по отмене моратория. Я было подумал, что кроме этого решения, они еще каким-либо образом делегировали полномочия ОМС горадминистрации, которые по определению делегировать нельзя. Не в последнюю очередь,потому что полномочия администраций в сфере жилищно - коммунальных услуг прописаны в соответствующем законе, и где не предусмотрена возможность делегирования полномочий ОМС Киевской и другим администрациям.
Но сейчас прочел интервью г-на Голубченко, который пояснил, что это он так считает, что ему делегировал полномочия Киевсовет отменой моратория.
Тогда непонянто, зачем г-ну Голубченко эти полномочия, когда он и Космос считают себя исполнительным органом Киевсовета, которому законом о МС и так предоставлены эти полномочия.
Да кем бы они ни были и какие бы функции они не выполняли бы, их форма существования в виде государственной администрации не позволяет им принимать какие-либо другие акты, кроме тех которые определены законом для госадминистрации, то есть распоряжений председателя и приказов всяких прочих. Этот дуализм просто поразителен.
Хотел бы я видеть такой документ как - "решение киевской городской государственной администрации" принятый большинством списочного состава этой а..и и подписанный, а рядом другой документ расопоряжение этой же а..и. Просто поразительно!!
Виктор Иванович, я видел у Вас в нарисах письмо Минюста, о регистрации и прочем, но вот что мне не понравилось в его рассуждениях. Он пишет, что КМДА имеет право устанавливать тарифы, только обязана регистировать их и т.д и т.п.
Это чушь. При этом он ссылается на то что, КМДА два в одном, ИО и МА, но в виде КМДА, решение КСУ и прочее.
Но, значит, и в законе о жилищно-комунальных услугах определны полномочия КМДА, не только как администрации, но и как исполнительного органа. Ведь как я сказал раньше, эти органы сосуществуют вместе в рамаках одного образования КМДА. То есть, если сказано, что КМДА только регулирует, то это касается и КМДА как и администрации, так и КМДА как исполнительного органа.
Как Вы думаете?
С уважением, Кирилл
P.S. За телефон спасибо, обязательно позвоню. Обьясние, что Вы имели в виду говоря о доверенности.
-
Шановний Кириле! Повноваження КМДА, як органу державної виконавчої влади, регулювалися раніше і регулюються тепер по-різному. Раніше постановою КМУ держадміністраціям надавалися повноваження встановлювати тарифи на ЖКП розпорядженнями, які набирали чинності після реєстрації в міському управлінні юстиції. З пийняттям ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" ці повноваження скасовані. КМДА не може ні затверджувати, ні встановлювати, ні погоджувати тарифи, а має право лише контролювати дотримання законодавства у цій сфері. Тепер нормативно-правові акти щодо тарифів мають право видавати у формі рішень лише органи місцевого самоврядування - Київрада і її виконавчий орган. Однак, київські чиновники не були б шахраями, якби не придумали собі якусь іншу схему. На їх думку, оскільки КМДА є єдиним в організаційному відношенні орган, який водночас виконує функції як виконавчого органу Київради, так і органу державної виконавчої влади (рішення Конституційного суду це підтверджує), то даний орган може діяти, як завгодно. Наприклад, затверджувати тарифи розпорядженнями, що має право державний орган (йдеться про розпорядження взагалі, а не щодо тарифів), але при цьому не реєструвати їх в органах юстиції, від чого звільнені органи місцевого самоврядування у разі прийняття ними рішеннь, у тому числі й щодо тарифів. Звідси і всі колізії з численним судовими процесами. Дійшло вже до Указів Президента та втручання ВАСУ. А по суті КМДА, як виконавчий орган Київради, давно втратив свої повноваження, оскільки після перевиборів депутатського корпусу рада не приймала рішення щодо власних виконавчих органів. І було б правильним, якби основний виконавчий орган називався виконавчим комітетом, а не адміністрацією. Тоді функції виконавчого комітету і державної адміністрації були б розмежовані, навіть, якщо б вони залишалися організаційно єдиним органом з двома підрозділами. Вертикаль виконавчої влади проходить через держадміністрацію, але мимо виконавчого комітету міськради, який у разі його утворення мав би власні самоврядні повноваження. Але хто ж у нас керується логікою права, або принаймі здоровим глуздом? Нами правлять пихаті дурні. Ми цього заслуговуємо.
А відносно довіреності не зрозумів? Пригадайте, про що йшла мова і коли.