'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua => Форум gro-za => Тема розпочата: Эллочка від 09 Травня 2009, 17:24:45

Назва: Як Вам це розпорядження міського голови Черновецького...
Відправлено: Эллочка від 09 Травня 2009, 17:24:45

800 x 1257, 218 кБ
Як Вам це розпорядження міського голови Черновецького Л., особливо пункт 1.3?
Назва: на 24.06.09р. на 16-00 суддею Шевченкывського райсуду м.Києва...
Відправлено: Эллочка від 09 Травня 2009, 17:30:11
на 24.06.09р. на 16-00 суддею Шевченкывського райсуду м.Києва Малинниковим О.Ф. призначено судовий розгляд справи 2а-228/09 про оскарження п.1.3.Розпорядження №64251 від 05.06.06р. Всі ті у кого в справах відповідачем є Київська міська рада і до тих справ надано довіреність, яка підписана замість Черновецького Л. Довгим О. ,приєднуйтеся до справи 2а-228/09 за позовом Малиновської Е.С. та інших до Київського міського голови
Назва: Обьясните в чем здесь дело.
Відправлено: shakirkirill від 09 Травня 2009, 17:48:55
Обьясните в чем здесь дело.
Назва: 26.02.09р. головний спеціаліст відділу представництва КМР...
Відправлено: Эллочка від 09 Травня 2009, 19:10:00
26.02.09р. головний спеціаліст відділу представництва КМР в господарських та загальних місцевих судах управління представництва Київради в судах секретаріату Київради Шаденська а подала в судзасіданні судді Шевченківського райсуду м.Києва ПІхур О. ксерокопію Розпорядження Київського міського голови Черновецького Л.М. №64/251 від 05.06.2006р. та Оригінал і копію Довіреності з метою

представляти у справі 2а98/08 за позовом Туріна В.Ю. до ГУЗР, КМР, КП «Київський інститут земельних від-носин» інтереси КМР, оскільки її Київська міська рада в особі заступника міського голови - секретаря КМР – Довгого О.С. тією довіреністю уповноважили представляти інтереси Київської міської ради в усіх судових установах.

На офіційному сайті КМР Розпорядження міського голови №64/251 від 05.06.06р. відсутнє В муніципальній газеті «Хрещатик» Розпорядження №64/251 від 05.06.06р. не друкувалося.

Пунктом 1.3 того Розпорядження №64/251 Черновецький Л.М. посилаючись на п.10 ч.3 ст.50 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" доручив секретарю Київської міської ради «Вести від імені Київської міської ради справи в суді, підписувати позовні заяви та скарги, клопотання, відгуки, а також зміню-вати предмет позову, укладати мирову угоду, оскаржувати рішення та ухвали суду в апеляційному та касацій-ному порядку, підписувати довіреності на ведення справ Київської міської ради в судах іншим праців-никам секретаріату Київради.»

А секретар Київської міської ради в свою чергу на підставі того розпорядження №64/251 передо-ручив Шадевській Ж.Е. вести від імені Київської міської ради справи в суді, підписувати позовні заяви та скарги, клопотання, відгуки, а також змінювати предмет позову, укладати мирову угоду, оскаржувати рішен-ня та ухвали суду в апеляційному та касаційному порядку, підписувати довіреності на ведення справ Київ-ської міської ради в судах іншим працівникам секретаріату Київради. довіреність видана Довгим О.С. в порядку передоручення, не була нотаріально посвідчена, а не підлягає нотарільному посвідченню лише довіреність видана у порядку передоручення на одержання заробітної плати, стипендії, пенсії, аліментів, інших платежів та поштової кореспонденції, оскільки останні дійсно може посвідчити тільки посадова особа органу місцевого самоврядування в якому працює довіритель.



Вважаємо також, що Черновецький Л.М., який за фахом юрист, закликаючи киян по телебаченню «по-

дзвонити мамі», приймаючи участь у телешоу, водночас не головуючи на сесіях Київради, не виконує й ряд

інших своїх повноважень та ще й незаконно, необґрунтовано доручив секретарю КМР О.Довгому, який не є юристом за фахом, «Вести від імені Київської міської ради справи в суді...Київський міський голова обирався шляхом прямих виборів відповідно до Закону України "Про вибори де-путатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів".

Повноваження Київського міського голови визначаються Законом України "Про місцеве само –

врядування в Україні" та Законом «Про столицю України - місто-герой Київ»

За Рішенням Конституційного Суду України від 6 липня 1999року N 7-рп/99 міський голова є головною посадовоюособою відповідної територіальної громади з представницьким мандатом. Наявність представ-ницького мандата міського голови зумовлена насамперед його безпосереднім обранням територіальною грома-дою міста.

Міський голова як особа, що має представницький мандат, виступає від імені виборців, зокрема, пред-ставляє територіальну громаду, міську раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами...Виконання цих функцій та повноважень має місце тому, що виборці обрали його і наділили манда-том (тобто дорученням).

При здійсненні наданих повноважень Київський міський голова є підзвітним, підконтрольним і відпо-відальним перед територіальною громадою м.Києва, членами якої ми є, а секретар КМР не є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою м.Києва.

Не рідше одного разу на рік міський голова має звітувати перед киянами про свою роботу на від –

критій зустрічі з громадянами, а Довгий О.С. не буде звітувати перед нами та іншими членами територіальної громадти м.Києва.

При цьому міський голова входять до системи місцевого самоврядування як окремий правосуб’єкт, що докорінно відрізняє його від голів районної, обласної, районної у місті ради.

А секретар КМР не входить у систему місцевого самоврядування, а тому ми проти того, щоб Роз-порядження №64/251 від 05.06.2006р. давало повноваження секретарю КМР вести від імені КМР справи в суді, підписувати позови, клопотання, відгуки, а також змінювати предмет позову, укладати мирову угоду, оскаржувати рішення та ухвали суду в апеляційному та касаційному порядку, підписувати довіреності на ве-дення справ Київської міської ради в судах іншим працівникам секретаріату Київради.

Представницький характер мандату міського голови був підтверджений Рішенням КС України від 06.07.1999 р.№7-рп/99 у справі№1-25/. Міський голова несе персональну відповідальність за здійснен- ня нада-них йому законом функцій та повноважень. Згідно із п. 20 ст. 42 Закону «Про місцеве самоврядування» голова міської ради видає розпорядження в межах своїх повноважень. При цьому цією статтею встановлено перелік повноважень міського голови, яким не передбачено право міського голови у відсутність рішення Київради доручати заступнику міського голо-ви- секретарю КМР вести від імені КМР справи у суді , підписувати позовні заяви та скарги, клопотання, від-гуки, оскаржувати рішення та ухвали суду , підписувати довіреності на ведення справ КМР в судах іншими працівникам секретаріату Київради, а також не передбачено щоб секретар Київради представляв територіа-льну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцево-го самоврядування, об\\\'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства.



За загальними правилами про представництво особа при представництві інтересів іншої особи повинна в своїх діях додержуватися меж наданих їй повноважень. В противному разі недодержання цього правила може створити ситуацію, коли особу, яку представляють, ніяких юридичних наслідків не породжує. Це відбувається тоді, коли уповноважена на представництво особа здійснює від імені особи, яку представляє, певні дії, на здійснення яких представницькі повноваження відсутні.

Особа вважається такою, що діяла без представницьких повноважень, коли останні взагалі були відсутні. При цьому не має юридичного значення причина відсутності зазначених повноважень. Останніх у відповідної особи може не бути через те, що відсутніми вважатимуться повноваження, які хоч і надані представникові за довіреністю, але остання, наприклад, не відповідає передбаченій законодавством нотаріальній формі.

Точно кажучи, без повноваження представництво не виникає, а той, хто береться представляти і діяти в цьо-му напрямку відповідним чином, вважатиметься особою, яка діє лише про людське око, тобто представником мни-мим.

Вимога визнати незаконним п.1.3. Розпорядження та таким, що не відповідає правовим актам вищої юридичної сили, ґрунтується на тому, що покладено обов»язок перевіряти повноваження представника КМР у суді при розгляді справ в яких КМР бере участь не тільки на суддів, а й на опонента КМР...