'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua => Форум gro-za => Тема розпочата: gro-za від 29 Серпня 2009, 22:59:33
-
http://www.amc.gov.ua/amc/control/uk/publish/article;jsessionid=5C72F5589DC330CCA2EE11C66C4BC9D5?art_id=46052&cat_id=46051&mustWords=%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8C&searchPublishing=1
Полтавська філія ВАТ «Укртелеком» у розрахунках (квитанціях) на оплату за послуги телефонного зв’язку для фізичних осіб не визначала дату, напрямок зв’язку та тривалість розмови. Такі дії Полтавської філії ВАТ «Укртелеком» Полтавське відділення Комітету містять ознаки зловживання монопольним (домінуючим) становищем, що могло призвести до ущемлення інтересів споживачів.
Полтавське відділення Комітету надало Полтавської філії ВАТ «Укртелеком» рекомендації щодо необхідності дотримання вимог Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, зокрема в частині надання відповідної інформації при наданні розрахунків (квитанцій) на оплату за отримані послуги телефонного зв’язку.
Рекомендації враховано.
=================================
А у м. Києві не враховано.