'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua => Форум gro-za => Тема розпочата: Тетяна Academia від 21 Вересня 2009, 18:03:53

Назва: Шановний Вікторе Івановичу!
Відправлено: Тетяна Academia від 21 Вересня 2009, 18:03:53
Шановний Вікторе Івановичу!
Термін усунення несправностей вхідних дверей дорівнює 24 години згідно рядку "Пошкодження переговорно-замкового пристрою" Додатку 3 до пункту 2.1.5 Правил УТРИМАННЯ ЖИЛИХ БУДИНКІВ ТА ПРИБУДИНКОВИХ ТЕРИТОРІЙ згідно Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року N 76
Правильно? Чи ще є щось?
Назва: Так воно і є! Єдине, що не регламентовано - хто має встан...
Відправлено: gro-za від 21 Вересня 2009, 19:16:06
Так воно і є! Єдине, що не регламентовано - хто має встановлювати переговорно-замковий пристрій та за чий рахунок.
Назва: Цікавив крайній термін для відновлення доступу, якщо д...
Відправлено: Тетяна Academia від 21 Вересня 2009, 19:20:29
Цікавив крайній термін для відновлення доступу, якщо домофон захоче сказати "не пущаю", з будь-яких причин
Назва: Правила утримання будинків мають відношення до житлов...
Відправлено: gro-za від 21 Вересня 2009, 21:15:08
Правила утримання будинків мають відношення до житлово-експлуатаційних організацій, балансоутримувачів та виконавців послуг з утримання будинків, споруд, прибудинкових територій. Домофонні компанії не відносяться до цієї категорії. Тобто обговорювати питання, яке знаходиться за межами правового поля, немає сенсу. За утримання будинку і всі негаразди несе відповідальність виключно балансоутримувач. Але для забезпечення захисту своїх прав мешканцям необхідно мати договірні відносини з ним. Це істина, яку мені доводиться повторювати по декілька разів на тиждень і на різних рівнях. Дивуюся лише, чому вона так погано усвідомлюється учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг?