'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua => Форум gro-za => Тема розпочата: Valery від 18 Жовтня 2009, 00:30:15

Назва: До теми Віктора Івановича: «Знову Воля-Кабель докучає
Відправлено: Valery від 18 Жовтня 2009, 00:30:15
До теми Віктора Івановича: «Знову Воля-Кабель докучає…»
Користуючись послугою цифрового телебачення «Воля-Преміум ТВ», я тимчасово призупинив її дію відповідно до умов договору. Деякий час я не проживав у квартирі. Таким чином, перегляд ТВ- програм не здійснювався за весь період призупиненої дії. Натомість, мені почали надходити рахунки на сплату за надання аналогового телебачення (соціальний пакет), яким я не користуюся. Подзвонивши оператору «Воля-кабель»(тел.503-77-35) з вимогою пояснити, на якій підставі мені нарахована плата за аналогове телебачення, якщо у мене договір на цифрове телебачення (яке на даний час призупинено). Дівчина плутано пояснювала, що така політика Компанії «Воля-кабель». Тобто, якщо я маю цифрове ТБ, то в разі його призупинення, я повинен сплачувати за аналогове ТБ. А на якій підставі, якщо я не маю аналогового ТБ і не отримував такої послуги? Тобто «політика» обдурювання абонента? Після мого дзвінка іншому оператору, дівчина 15 хвилин пояснювала якусь нісенітницю стосовно внутрішньої Інструкції Компанії, де регламентується така норма нарахувань. Чи я повинен вивчати внутрішню інструкцію компанії? Чи я повинен вислуховувати маразматичні пояснювання некомпетентних операторів? Сама компанія не поширювала інформації щодо необхідності сплати за аналогове ТБ, в разі призупинення цифрового формату.
Таким чином, були обмежені мої права, як споживача послуг, на одержання достовірної та своєчасної інформації про відповідну послугу.

Оцінку такого знущання над абонентом, який справно сплачував рахунки за договором, повинне дати керівництво «Воля Кабель», куди було надіслано Заяву. Можливо, у них є сенс такого ставлення в тому, щоб людину зробити боржником? Хочу Вас, шановні монополісти, заспокоїти, не вийде. Закон забороняє нечесну підприємницьку практику.
Вікторе Івановичу, дякую Вам, що Ви оприлюднюєте факти порушень з боку «Воля-кабель», тому що багато людей мають скарги і претензії до роботи цієї компанії.
Назва: Як можна зрозуміти з Вашого і мого досвіду, така практи...
Відправлено: gro-za від 18 Жовтня 2009, 09:59:59
Як можна зрозуміти з Вашого і мого досвіду, така практика шахраювання є цілеспрямованою, а не спонтанною. Це не є проявом звичної для нас недбалості. Оператори на "гарячій лінії" не в міру балакучі, що свідчить про існування спеціального психологічного тренінгу. Вони десятками хвилин будуть навішувати "локшину" по телефону на Ваші вуха за Ваші кошти, сподіваючись, що комусь набридне і Ви відчепитеся. Те ж саме спостерігається і при зверненні по ел-пошті. Відповідають так звані "консультанти", здебільшого дівчата, причому, як правило, не по суті.
У мене була аналогічна Вашій ситуація з аналоговим телебаченням. У період масового укладення договорів представники компанії, після незаконного відключення від колективних антен ефірного телебачення, нав\\\'язували ці договори на красивих бланках, але умови носили дискримінаційний характер. Незважаючи на перепони, я підписав такий договір з протоколом розбіжностей. Обидва примірники договору були скріплені "мокрими" печатками. Через деякий час поштою отримав повідомлення про відмову посвідчити протокол розбіжностей та про відмову визнати договір укладеним. Тим часом я підписав інший договір - про надання послуг Інтернету в пакеті за акційним тарифом (абонплата = 1грн./місяць), при умові підключення до цифрового ТБ, яким і користуюсь понині. Договір передбачає також безкоштовний доступ до аналогового ТБ. Однак, на протязі двох-трьох років продовжували надходити боргові квитанції за аналогове ТБ, які я ігнорував, ні до кого не звертаючись. Цікаво, що черговий борг виписувався за поточний місяць, але не накопичувався за попередні. Я зрозумів цю практику, як намагання уникнути оподаткування послуги, хоч оплата за неї не надходила. Очевидно, компанії не вдалося домовитися з податківцями на оподаткування по касовому методу. А недавно з цим перманентним боргом мене відключили від аналогового ТБ, як і усіх абонентів, але не за борги, а у зв\\\'язку з відмовою компанії підтримувати дану послугу взагалі.
Створюється враження, що маркентингом у компанії "Воля-Кабель" керують якісь розумово відсталі особи, або такі, що нас вважають розумово відсталими. Не хотілося б розпочинати показовий судовий процес проти компанії, бо ці інциденти все-таки є дрібними поряд з видатними фокусами у галузі нормотворення, виконавцем яких є Черновецький - "мер усіх киян". На ньому вже кілька років підряд зосереджена увага правозахисників. Чекаю, коли і він "відключиться" від своєї діяльності, за яку претендує на надбавку за "вислугу" років у невідомому розмірі до зарплати розміром в 1 грн. Ну, прямо, як моя абонплата за Інтернет!