'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua => Форум gro-za => Тема розпочата: Георгий від 18 Листопада 2009, 11:03:24

Назва: Проєкт позову
Відправлено: Георгий від 18 Листопада 2009, 11:03:24
Проєкт позову
Шановний Віктор Іванович, буду радий критиці.


До Дарницького районного суду
02099, м. Київ, вул. Севастопольська, 14



Позивач:
Звєрєв Георгій Анатолійович,
02091, м. Київ, вул. Харківське ш. 150/15, кв. 174.


Відповідач:
УДАІ ГУМВС України в м. Києві,
01030, м. Київ, бул. Богдана Хмельницького, 54, тел. 483-70-64
Інспектор дорожньо-патрульної служби
4 взводу 1 батальйону полку ДПС ДАЇ
ГУМВС України в м. Києві
мол. сержант Євніцький Вадим Вікторович


ПОЗОВНА ЗАЯВА
(у справі за адміністративним позовом).
Звільнено від сплати судового збору відповідно до ст..288 КпАП України.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.

„11”листопада 2009р. посадовою (службовою) особою відповідача – Інспектором дорожньо-патрульної служби 4 взводу 1 батальйону полку ДПС ДАЇ ГУМВС України в м. Києві мол. сержантом Євніцьким Вадимом Вікторовичем, винесено постанову у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.121 щодо мене.
Вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам закону з таких підстав.
По перше.
Мене звинувачують у тому, що я керував транспортним засобом марки FORD, державний номер 42304 КН переобладнаним без дозволу Державтоінспекції, а саме встановлено ГБО, чим нібито порушив ПДР України в ч.(є) ст. 32.1.
Однак ст.32.1 ПДР України не передбачає наявність у водія дозволу Державтоінспекції на переобладнання транспортного засобу.
Згідно ст. 2.1 ПДР України водій механічного транспортного засобу повинен мати при
собі:
а) посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії і талон, що додається до посвідчення;
б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил - технічний талон), а у разі відсутності в транспортному засобі його власника, крім того, - свідоцтво про право спільної власності на цей транспортний засіб або реєстраційний чи інший засвідчений в установленому порядку документ, що підтверджує право керування, користування чи розпорядження таким транспортним засобом; { Підпункт "б" пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 124 ( 124-2009-п ) від 11.02.2009 }
в) у разі встановлення на транспортних засобах проблискових маячків і (або) спеціальних звукових сигнальних пристроїв - дозвіл, виданий Державтоінспекцією МВС, у разі розміщення реклами, - погодження, що видається підрозділами Державтоінспекції МВС;
г)у встановлених законодавством випадках дорожній лист і документацію на вантаж, що перевозиться; на маршрутних транспортних засобах - схему маршруту та розклад руху; на великовагових і великогабаритних транспортних засобах та транспортних засобах, що здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів, - документацію відповідно до вимог спеціальних правил; {Підпункт "г" пункту 2.1 в редакції Постанови КМ N 634 ( 634-2008-п ) від 09.07.2008 }
ґ)поліс (сертифікат) обов\\\'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Водії, які відповідно до законодавства звільняються від обов\\\'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на території України, повинні мати при собі відповідні підтвердні документи (посвідчення). ( Підпункт "ґ" пункту 2.1 в редакції Постанови КМ N 16 ( 16-2005-п ) від 06.01.2005 )

По друге
Стаття 32 ПДР України
(Окремі питання дорожнього руху, що потребують узгодження з державтоінспекцією.
Стаття 32.1. З органами Державтоінспекції узгоджуються:
Ч.(є) переобладнання транспортних засобів.)
Вказує на те, що переобладнання транспортних засобів узгоджується з органами Державтоінспекції.

Закон України про дорожній рух ст.32 визначає, що Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України.

Закон України про дорожній рух в параграфі 1 ст.30 визначає, що Конструкція транспортних засобів повинна відповідати вимогам сучасних правил, нормативів і стандартів, встановленим рівням викидів забруднюючих речовин в атмосферу, а нормативно-технічна документація має бути узгоджена з відповідними уповноваженими державними органами.

Оскільки я не маю відношення до переобладнання транспортних засобів, а саме не встановлюю ГБО на транспортні засоби, а переобладнання транспортного засобу марки FORD, державний номер 42304 КН виконало підприємство ВАТ «Київмісьнафтопродукт» яке є згідно з Законом України про дорожній рух параграф 2 стаття 30 є підприємством, яке здійснює провадження господарської діяльності з виробництва механічних транспортних засобів і повинен мати відповідне свідоцтво про погодження конструкції механічного транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху.
Номер цього свідоцтва №2090 від 20 вересня 2006 видано Державним Науково-дослідним центром безпеки дорожнього руху та діяльності дорожньо-патрульної служби місцевої міліції.
Таке свідоцтво про узгодження конструкцій транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху було надано і свідчить про те що вищеозначене переобладнання зроблено з узгодженням з відповідними владними органами підприємством, яке виконало це переобладнання (а саме переобладнання автомобіля для роботи на зрідженому газі)
Таким чином, Закон України про дорожній рух забов’язує узгоджувати переобладнання транспортних засобі підприємства як цім займаються, а не саме водіїв транспортних засобів


Також транспортний засіб марки FORD, державний номер 42304 КН пройшов Державний технічний огляд і експлуатацію його дозволено до 2010 року включно

З огляду на викладене вважаю, що дії працівника відповідача були незаконними.
До того ж, слід вказати, що відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.
За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.

Слід зазаначити, що співробітником ДАІ складено документи, із значними процесуальними порушеннями, таким чином, що протокол протирічить постанові про адміністративне правопорушення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст..4, 6 КАС України, стст.287, 288 КпАП України,

ПРОШУ:

1. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене, представника відповідача та посадову особу, якою винесено постанову про адміністративне правопорушення;
2. Зазначену постанову у справі про адмніністративне правопорушення визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.


„___”__________ 20__р.

(Підпис)

Додатки:
1. Копія позовної заяви;
2. Копії протоколу та постанови про адміністративне правопорушення на ___ аркушах.
Назва: Шановний Георгію Анатолійовичу!
Відправлено: gro-za від 18 Листопада 2009, 18:17:22
Шановний Георгію Анатолійовичу!
Оскарження постанови органу ДАЇ про адміністративне правопорушення може бути здійснено шляхом звернення у вищестоячий орган або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України. Особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита. Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути опротестовано прокурором протягом десяти днів з дня винесення постанови.
В суд подається Адміністративний позов про оскарження постанови ДАІ про накладення аміністративного стягнення.
Мотивувальна частина Вашої позовної заяви є достатньо обґрунтованою. А щодо змісту позовних вимог є деякі застереження. Вимога "Викликати у судове засідання по справі ..." не може бути предметом позову. Викликати чи не викликати - це повноваження суду відповідно до норм КАСУ. Вимога про скасування постанови потребує доповнення, оскільки у разі її задоволення суд повинен на підставі Вашої вимоги точно сформулювати реквізити оскаржуваного акта (дата, №, ким складена, короткий зміст).
Замість п.п.1, 2 Ваших позовних вимог слід звернутися до суду з проханням відкрити провадження у справі і задовольнити вимогу про скасування постанови про адміністративне правопорушення.
Втім, суддя може відмовити у відкритті провадження, мотивуючи нормою ч. 2 ст. 2 КАСУ, оскільки даний спір підлягає вирішенню у порядку, встановленому КпАП.