'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Форум => Запитання по ЖКП => Договори => Тема розпочата: Василий від 23 Лютого 2010, 17:21:55
-
В чьи обязанности входит подготовка договора на оказание жилищно-коммунальных услуг? Кто должен быть инициатором заключения договора, потребитель или исполнитель?
-
В чьи обязанности входит подготовка договора на оказание жилищно-коммунальных услуг? Кто должен быть инициатором заключения договора, потребитель или исполнитель?
Законом передбачений обов'язок виконавця послуг підготувати і запропонувати для укладення зазначені договори. Однак, Закон надає таке саме право і споживачу. Йдеться про ЗУ "Про житлово-комунальні послуги". Аналогічні норми встановлені також ЦК України.
У даному випадку більш зацікавленою стороною є споживач. А відтак йому і карти в руки.
-
Виктор Иванович, правильно ли я думаю?
Согласно ст. 21 ЗУ "О комунальных услугах" на поставщика услуг возлагается обязанность по подготовке и заключению договора. Т.е. поставщик услуги на основании типового договора разрабатывает свой договор, после чего он обязан направить проект договора мне с предложением заключить договор. Я в течении 30 дней должен рассмотреть предложение о заключении договора и если согласен с условиями договора то подписать его, а если нет, направить договор со своими дополнениями на доработку.
-
Виктор Иванович, правильно ли я думаю?
Согласно ст. 21 ЗУ "О комунальных услугах" на поставщика услуг возлагается обязанность по подготовке и заключению договора. Т.е. поставщик услуги на основании типового договора разрабатывает свой договор, после чего он обязан направить проект договора мне с предложением заключить договор. Я в течении 30 дней должен рассмотреть предложение о заключении договора и если согласен с условиями договора то подписать его, а если нет, направить договор со своими дополнениями на доработку.
Все правильно, але не сдід сподіватися, що виконавці (не постачальники) послуг аж бігом вишикуються в чергу до Вас для укладення договору. Це утопія. Скоріш навпаки, будуть чекати пропозицій від споживачів, потім будуть відмахуватися від них, як чорт від ладану. А далі, як багато разів зазначалося на цьому сайті та його попередниках, відкривається тернистий шлях до суду.
-
Виктор Иванович, а что кроме как через суд их не заставишь заключить договор?
-
Виктор Иванович, а что кроме как через суд их не заставишь заключить договор?
На жаль, інші примусові методи не передбачені законодавством.
-
А если я не буду им платить за коммунальные услуги, пока они не заключат со мной договор? Такие мои действия идут в разрез с Законом?
-
А если я не буду им платить за коммунальные услуги, пока они не заключат со мной договор? Такие мои действия идут в разрез с Законом?
Саме так я і зробив свого часу. Максимум, що на сьогодні вдалося, отримати від них договори з текстом, відповідаючим діючому законодавству, але з оплатою через ГІОЦ, та "сучасними" тарифами. Як на мене, це і є той рівень, до якого можна дійти без суду.
-
А если я не буду им платить за коммунальные услуги, пока они не заключат со мной договор? Такие мои действия идут в разрез с Законом?
Саме так я і зробив свого часу. Максимум, що на сьогодні вдалося, отримати від них договори з текстом, відповідаючим діючому законодавству, але з оплатою через ГІОЦ, та "сучасними" тарифами. Як на мене, це і є той рівень, до якого можна дійти без суду.
Після цього слід було оформити протокол розбіжностей до договору, а у разі незгоди з ним - подати позов до суду. Мені це доводилося робити тричі протягом останніх 10 років, і завжди судові рішення були на мою користь. Причому востаннє виконавець послуг погодився з моїми умовами і підписав мирову угоду, яку суд визнав. Так і живемо з укладеними договорами, по два на кожну сім'ю, сімей три, всі мої родичі і я.
-
Саме так і зроблено. Поки що чекаю, бо була домовленість, що до суду подадуть вони. Через тиждень треба буде поцікавитись станом справ.
-
Саме так і зроблено. Поки що чекаю, бо була домовленість, що до суду подадуть вони. Через тиждень треба буде поцікавитись станом справ.
Радив би не чекати. Кращий спосіб захисту - це напад на противника.
-
Здравствуйте Виктор Иванович. Извините, что повторяюсь в вопросах, но мне не до конца понятно.
Разъясните пожалуйста, кто должен выступать инициатором заключения договора, если в требованиях ст. 24 ЗУ "Про теплопостачання" "Основними обов'язками споживача теплової енергії є: своєчасне укладання договору з теплопостачальною організацією на постачання теплової енергії;", а в требованиях ст. 21 ч.2 п. 3 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" вказано, що постачальник послуг зобов'язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Каким законом надо пользоваться?
Спрашиваю потому, что тепловики и слышать не хотят о законе об жилищно-комунальных услугах. Они мне говорят, что они пользуются только ЗУ "Про теплопостачання" и поэтому обязанность по заключению договора лежит на мне.
А ЖЕКовцы говорят, что они не обязаны мне присылать предложение о заключении договора. Это что нарушение требований главы 53 ГК Украины? Или я что-то не правильно понимаю?
-
Разъясните пожалуйста, кто должен выступать инициатором заключения договора, если в требованиях ст. 24 ЗУ "Про теплопостачання" "Основними обов'язками споживача теплової енергії є: своєчасне укладання договору з теплопостачальною організацією на постачання теплової енергії;", а в требованиях ст. 21 ч.2 п. 3 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" вказано, що постачальник послуг зобов'язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Каким законом надо пользоваться?
ЗУ "Про теплопостачання" не має відношення до споживачів комунальних послуг - фізичних осіб. Однак, якщо теплопостачальна організація визначена рішенням органу місцевого самоврядування виконавцем послуг з центрального опалення та/або гарячого водопостачання, в такому випадку вона зобов'язана дотримуватися норм ЗУ "Про житлово-комунальні послуги". Втім, Ви неточно цитуєте ч. 2 цього Закону. Там йдеться про виконавця (послуг), а не про постачальника (послуг). Зверніть увагу також на ч. 2 ст. 19 Закону. Учасниками відносин у сфері ЖКП є: власник, споживач, виконавець, виробник. Постачальника в цьому переліку немає. Різниця принципова - постачання товарної продукції (у т.ч. теплової енергії) характерно для господарських відносин, які регулюються Господарським кодексом. А надання послуг з ЦО чи ГВП має відношення до сфери ЖКП і регулюється згаданим вище ЗУ.
Спрашиваю потому, что тепловики и слышать не хотят о законе об жилищно-комунальных услугах. Они мне говорят, что они пользуются только ЗУ "Про теплопостачання" и поэтому обязанность по заключению договора лежит на мне.
А ЖЕКовцы говорят, что они не обязаны мне присылать предложение о заключении договора. Это что нарушение требований главы 53 ГК Украины? Или я что-то не правильно понимаю?
Якщо тепловики не визначені виконавцями послуг, то їх позиція правомірна. Крім того, вони не можуть укладати договори з фізичними особами на теплопостачання, крім тих, хто є СПД ФО, або власниками садиб. А от балансоутримувач будинку (ЖЕКівець по Вашому, хоч і це некоректно) зобов'язаний діяти відповідно до ЗУ "Про ЖКП". У разі відмови (письмової) спір можна вирішити у судовому порядку.
-
Після цього слід було оформити протокол розбіжностей до договору
[/quote]
А если на мой протокол жек согласился с одним пунктом, а остальные - отказал, что тогда делать?
-
Після цього слід було оформити протокол розбіжностей до договору
А если на мой протокол жек согласился с одним пунктом, а остальные - отказал, что тогда делать? [/quote]
Робити те ж саме, узгоджувати шляхом переговорів, а у разі неможливості переддоговірний спір вирішувати в суді.
-
Вікторе Івановичу, скажіть, будь ласка, чи правильно я готую Типові Договори:
1. Роздрукувала їх з відповідних Постанов
2. Вписала від руки свої дані (про Споживача), куди там треба
3. У "Договорі про надання послуг з утримання будинків..." в пункті 3. "Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить ... гривень" пишу цифру, яка була у квитанціях до усіх оскаржуваних підвищень, а саме, у листопаді 2006 року.
Чи тут треба ставити прочерк, бо не виконано умову п.2 "Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу. Копія рішення про затвердження тарифу, а також інформація про його структуру, періодичність та строки надання послуг додаються до цього договору"? Цього ж немає? Я уже двічі намагалась отримати перелік послуг по нашому будинку і розрахунки по ньому. Отримала тільки відмовки. А тоді виходить, що по цьому Договору я нічого не маю сплачувати?
4. У "Договорі про надання послуг з ЦО..." вписую тарифи з Розпорядження КМДА N 1245 від 20.06.2002
5. Два договори у двох примірниках з моїми підписами на кожному аркуші несу директору свого КП ЖЕК
6. Зрозуміло, що мені цього ніхто не підпише. Які мої подальші дії? Один примірник я залишу, а на другому щось мені мають написати?
Вікторе Івановичу, підкажіть, будь ласка, якщо щось не те чи не так!
Дякую Вам!!! :)
-
6. Зрозуміло, що мені цього ніхто не підпише. Які мої подальші дії? Один примірник я залишу, а на другому щось мені мають написати?
Я напечатанные в двух экземплярах договора регистрировал как входящие в книге регистрации корреспонденции в своем КП. Делал сопроводительное письмо, на нем мне ставили отметку о дате и входящем номере принятия договоров. На каждый договор (2 экземпляра) - свое сопроводительное письмо-оферта, где указано, какой конкретно договор предлагается в качестве этой самой офертой.
Откажутся регистрировать - почта, письмо с описью вложения, ценное, с уведомлением о вручении. В описи указать содержимое и количество.
Мой КП еще дальше пошел - они догадываются, что может придти к ним по почте ценным письмом - и просто не забирал эти письма с почты. Через полтора месяца письма вернулись назад, и мне еще и заплатить пришлось за их возврат....
-
Вікторе Івановичу, скажіть, будь ласка, чи правильно я готую Типові Договори:
1. Роздрукувала їх з відповідних Постанов
{...}
6. Зрозуміло, що мені цього ніхто не підпише. Які мої подальші дії? Один примірник я залишу, а на другому щось мені мають написати?
Вікторе Івановичу, підкажіть, будь ласка, якщо щось не те чи не так!
Дякую Вам!!! :)
На жаль, майже все не так.
По п.3:
У "Договорі про надання послуг з утримання будинків..." в пункті 3. "Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить ... гривень" пишу цифру, яка була у квитанціях до усіх оскаржуваних підвищень, а саме, у листопаді 2006 року.
Тариф на послуги з утримання будинків, споруд, прибудинкових територій повинен бути сформований виконавцем послуг і поданий на затвердження, або погодження (у разі, якщо будинок на балансі ОССБ, ЖБК) органу місцевого самоврядування. Відповідний акт повинен мати форму рішення, яке приймається шляхом голосування на засіданні зазначеного органу. Після затвердження/погодження тариф є обов'язковим для застосування.
У м. Києві ці норми права грубо порушені і порушуються. Не маючи правових підстав, КП ГІОЦ нараховує мешканцям віртуальну заборгованість, яка перетворюється для декого в реальну після неправосудного рішення суду за позовом балансоутримувача.
Який вихід із становища? Скористайтеся варіантом Договору, укладеним зі мною та з моїми родичами. Ці договори знайдете у Нарисах, скориставшись функцією ПОШУК. Я спеціально пропоную Вам виконати це самостійно, щоб Ви отримали досвід, який ще й потім буде не зайвим. Майте на увазі, що тарифи на ЖКП, які діяли до 15 травня 2009 р., були скасовані розпорядженням Черновецького Л.М., яке має юридичну силу, оскільки зареєстроване в ГУЮ м. Києва. Отже, старі тарифи також не діють.
По п. 4:
4. У "Договорі про надання послуг з ЦО..." вписую тарифи з Розпорядження КМДА N 1245 від 20.06.2002
Ці тарифи також скасовані Черновецьким Л.М. (див. п. 3).
По п. 5:
5. Два договори у двох примірниках з моїми підписами на кожному аркуші несу директору свого КП ЖЕК
Це майже вірно, але директор не зобов'язаний прийняти їх з рук в руки. Для цього існує приймальня з секретаркою. Ви повинні обидва примірники обох договорів передати з супровідними листами для реєстрації. Відмітку про реєстрацію повинна зробити на супровідному листі працівник приймальні. А далі - чекаєте упродовж 30 днів. І готуєте позовну заяву до суду. Можливий варіант, коли Вам запропонують узгодити протокол розбіжностей, хоч мало ймовірно. Однак, скоріш за все він Вас не влаштує, і тоді все одно доведеться вирішувати переддоговірні спори у суді.
По п. 6:
6. Зрозуміло, що мені цього ніхто не підпише. Які мої подальші дії? Один примірник я залишу, а на другому щось мені мають написати?
Відповідь дана в п. 5. Крім того, в умовах відсутності законно встановлених тарифів можна піти по шляху узгодження договірних сум. Ви пропонуєте, те що Вас влаштовує. Вони або погоджуються, або ні. Спір все одно виноситься на вирішення суду. Як це відбувалося у моїх випадках - почитайте в НАРИСАХ усіх моїх сайтів (а їх, як відомо, три, причому з цього сайту перейти до НАРИСІВ можна натискуванням на відповідну кнопку чи баннер).
Зазначену процедуру мені особисто у власних інтересах та інтересах моїх довірителів доводилося проходити багато разів. І у цьому місяці готується аналогічна справа для розгляду у Солом'янському районному суді м. Києва (вул. Шутова, 1). Як тільки черговий крок розпочнеться - повідомлю у Форумі. На даний час у КП є ще декілька днів для реакції на оферти, подані моїм довірителем Романом Михайловичем Бреничем біля місяця тому назад.
-
Коментар « Reply #16 : Сьогодні в 09:04:26 » достовірно відображає поточну ситуацію у відносинах з нашими "слугами" - виконавцями послуг, яких ми наймаємо, вони нічого не роблять, а ми їх терпимо і утримуємо. Геть усіх! Через суд.
-
Отримана цікава відповідь на оферти Р.М. Бренича про укладення Типових договорів з КП "Індустріальне". Такі самі відповіді можуть отримати й інші мешканці Солом'янського району м. Києва. З метою протидії нав'язування несправедливих умов договорів готується позовна заява. І паралельно - протокол розбіжностей. Все це буде опубліковане на Форумі.
-
Вікторе Івановичу, скажіть будь ласка, якщо Вами, або взагалі кимось, оскаржуються рішення КМР та розпорядження КМДА, то їх дія повинна призупиннитися до винесення судом остаточного рішення, з урахуванням усіх апеляцій? У якому саме Законі про це пишеться?
Якщо призупиняється, то підкажіть, у яких документах, що не скасовані і не знаходяться на розгляді у суді, можна знайти тарифи на комунальні послуги. Щоб вони не підлягали сумнівам. Я сама вже геть заблукала у тих постановах... :o
І яка доля Вашої Cправи № 2а-57/09 - КМДА подавала апеляцію, коли її будуть розглядати, чи уже розглядали? Чомусь я ніде не можу знайти про це інформацію :-\
Дякую :)
-
Вікторе Івановичу, скажіть будь ласка, якщо Вами, або взагалі кимось, оскаржуються рішення КМР та розпорядження КМДА, то їх дія повинна призупиннитися до винесення судом остаточного рішення, з урахуванням усіх апеляцій? У якому саме Законі про це пишеться?
Якщо призупиняється, то підкажіть, у яких документах, що не скасовані і не знаходяться на розгляді у суді, можна знайти тарифи на комунальні послуги. Щоб вони не підлягали сумнівам. Я сама вже геть заблукала у тих постановах... :o
І яка доля Вашої Cправи № 2а-57/09 - КМДА подавала апеляцію, коли її будуть розглядати, чи уже розглядали? Чомусь я ніде не можу знайти про це інформацію :-\
Дякую :)
Стосовно справи № 2а-57/09 скарга КМДА знаходиться на розгляді в КААС. Ухвали про відкриття провадження не було. Чекаємо.
Дія оскаржуваних розпоряджень дійсно повинна бути призупинена. Це норма Конституції України. У даному випадку була постановлена відповідна ухвала Шевченківського райсуду м. Києва. Але КААС її скасував. Боротися з КААС у даному питанні недоцільно, це привело б лише до зайвого зволікання.
Законно встановлених тарифів на ЖКП для населення на даний час немає.
-
Дякую, Вікторе Івановичу :)
Дело ясное, что дело темное >:(
Я все одно не розумію - якщо усі Розпорядження та Рішення по тарифам знаходяться на розгляді у судах, то чому їх використовують для нарахувань?
-
Дякую, Вікторе Івановичу :)
Дело ясное, что дело темное >:(
Я все одно не розумію - якщо усі Розпорядження та Рішення по тарифам знаходяться на розгляді у судах, то чому їх використовують для нарахувань?
Тому, що усім хочеться нічого особливо не виконувати, а грошики стягувати. Це національна риса характеру українських чиновників. І не тільки. Можливо, українського суспільства взагалі. У Німеччині, наприклад, нічого подібного не присниться навіть у страшному сні.