'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Форум => Запитання по ЖКП => Лічильники => Тема розпочата: Beholder від 18 Січня 2011, 20:02:37
-
Дійшла і до нашого будинку кампанія з заміни старих лічильників. Наш ЖБК наполягає на заміні старих індукційних лічильників на електронні. Лічильники розташовані безпосередньо в квартирі, тож заміна без згоди власника неможлива. У випадку незгоди на заміну лічильника ЖБК погрожує від'єднати від електромережі...
Чи пробував будь-хто відстояти старий лічильник? Що з цього вийшло?
-
Ссылка по теме:
http://kp.ua/daily/251108/63695/ (http://kp.ua/daily/251108/63695/)
-
А який сенс відмовлятися?
Якщо через це:
У моего друга уже так поменяли, но потом выяснилось, что это современное оборудование показывает данные, которые превышают реальные показатели в несколько раз!
http://kp.ua/daily/251108/63695/ (http://kp.ua/daily/251108/63695/)
то це маячня. Електронні лічильники рахують точніше (клас точності вищий), але ніяк не в рази. У мене по двох адресах майже два роки працюють (НІКи) і різниці в платежах немає. Все як завжди. Якщо лічильник "бреше", то це свідчить або про його несправність, або про невірне підлючення ( дивись тему В. І. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4694.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4694.0.html) ), але це може бути і зі старим, і вирішується шляхом претензії.
По правилам, Киевэнерго должно проверять работу электросчетчиков один раз в 8 лет. Но в столице еще есть дома, где счетчики не меняли с 1980-х годов. В таких случаях Киевэнерго предлагает заменить старое оборудование.
Повірка індукційних проводиться раз в 8 років, електронних раз в 16 років. Але в лічильника ще є граничний термін експлуатації після чого його вже не повіряють а просто списують, як у такому разі Ви заперечуватимете проти його заміни?! Крім того при повірці ще "нестарого за віком" лічильника можуть встановити, що він непридатний до подальшої експлуатації ( не заглиблюватимемося по яких причинах - по разних) і знову ж таки, як у такому разі Ви заперечуватимете проти його заміни?!
Якщо ж Вас хвилює питання "відмотувань", "гальмування", а простіше кажучи крадіжки електроенергії, то це тема не цього форуму. Причому якщо Ваш ЖБК саме з метою протидії цій проблемі робить заміни, то установкою електронних лічильників, але в межах квартир, він навряд її вирішить( і знову ж таки - це тема не цього форуму).
Поцікавтеся, чи має взагалі Ваш ЖБК займатися заміною лічильників. Хто Вам їх пломбує Жбк чи Київенерго? Договір у Вас з ким? Платите Ви на чиї рахунки?
І ще. Чи ЖБК, чи Київенерго (хто Вам послугу надає?) може без Вашої згоди і участі встановити лічильник за межами квартири (це елементарно) на східцевому майданчіку ( правда ЖБК повинен буде вжити якісь заходи щоб забезпечити збереження, бо він нестиме відповідальність за його збереження (ПКЕЕН). Але, якщо це ініциатива Київенерго, то їм на проблеми ЖБК начхати).
-
А який сенс відмовлятися?
Є такий принчип: "Не чіпай те, що працює". Поки лічильник працює - нехай перевіряють його на відповідність ДСТУ ГОСТ 8.259-2007.
Електронні лічильники рахують точніше (клас точності вищий), але ніяк не в рази. У мене по двох адресах майже два роки працюють (НІКи) і різниці в платежах немає. Все як завжди.
От і чудово. Ви мене заспокоїли.
Якщо лічильник "бреше", то це свідчить або про його несправність, або про невірне підлючення ( дивись тему В. І. [url]http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4694.0.html[/url] ([url]http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4694.0.html[/url]) ), але це може бути і зі старим, і вирішується шляхом претензії.
Дивився. Це мене переконало, що є сенс залишити старий. Буду вирішувати шляхом претезії коли настане необхідність...
Але в лічильника ще є граничний термін експлуатації після чого його вже не повіряють а просто списують,
Якщо можливо - про це трішки детальніше. Чим обумовлено граничний термін експлуатації? Скільки він становить для індукційного лічильника СО-2М?
як у такому разі Ви заперечуватимете проти його заміни?! Крім того при повірці ще "нестарого за віком" лічильника можуть встановити, що він непридатний до подальшої експлуатації ( не заглиблюватимемося по яких причинах - по разних) і знову ж таки, як у такому разі Ви заперечуватимете проти його заміни?!
А як тут заперечувати? Не працює, значить не працює... Але це повинно бути встановлено повіркою...
Якщо ж Вас хвилює питання "відмотувань", "гальмування", а простіше кажучи крадіжки електроенергії, то це тема не цього форуму.
Ні, мене це питання не хвилює...
Причому якщо Ваш ЖБК саме з метою протидії цій проблемі робить заміни, то установкою електронних лічильників, але в межах квартир, він навряд її вирішить( і знову ж таки - це тема не цього форуму).
Поцікавтеся, чи має взагалі Ваш ЖБК займатися заміною лічильників. Хто Вам їх пломбує Жбк чи Київенерго? Договір у Вас з ким? Платите Ви на чиї рахунки?
Ой, не наступайте на мозолі... Коли люди з неповною середньою освітою беруться керувати житлово-експлуатаційною організацією, апріорі нічого путнього вийти не може....
І ще. Чи ЖБК, чи Київенерго (хто Вам послугу надає?) може без Вашої згоди і участі встановити лічильник за межами квартири (це елементарно) на східцевому майданчіку
Ну, тут буде як в анекдоті - "Що ти в ту курку напхала? - Нічого... я хотіла напхати, але там не було місця.." :)
-
Цитата: Beholder
Якщо можливо - про це трішки детальніше. Чим обумовлено граничний термін експлуатації? Скільки він становить для індукційного лічильника СО-2М?
Чим - Технічним паспортом. В мене відомостей немає. Якщо десь натраплю то опублікую.
Можливо Ваша ситуація пов`язана з наступним:
На сайті "Хрещатику" : http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3507/news/1248075576.html (http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3507/news/1248075576.html)
Зміни до ГОСТ 6570-96 щодо заміни індукційних лічильників класу 2,5 набрали чинності з 1 вересня 2004 року. Враховуючи їх міжповірочний інтервал у 8 років, останні лічильники такого класу повинні бути вилучені з експлуатації до 31 серпня 2012 року.
Цитата: Beholder
Поки лічильник працює - нехай перевіряють його на відповідність ДСТУ ГОСТ 8.259-2007.
Не знаю як зараз у Києві перевіряють, а в більшості міст під час перевірки й проводять заміну (ставлять інший повірений, чи новий замість знятого на повірку, який вже назад не повертають бо вважають їх власністю обленерго). В нас був прецедент коли споживач влаштував скандал з такого обміну, бо він встановлював лічильник за свої кошти. Дійшло до суду. Споживач виграв суд. А обленерго повернуло йому лічильник з актом повірки, відповідно до якого лічильник визнали непридатним для подальшої експлуатації ( на дідусь - грайся), а для обліку встановили всеодно свій.
Є один плюс споживачеві при наявності старого і неповіреного лічильника. В такому разі до споживача неможливо застосувати штрафні санкції за деякі порушення, пов`язані з збереженням та експлуатацією лічильника, відповідальність за який "висить" на споживачі (встановлений у квартирі чи в будинку споживача). Причому саме ці порушення "висмоктують з пальця" деякі перевіряючі. Приклад відмови у позові через прострочення повірки:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8093162 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8093162)