'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Форум => ПРО СУДОЧИНСТВО ВЗАГАЛІ і про суддів зокрема => Тема розпочата: Тетяна Academia від 24 Січня 2011, 16:54:46
-
Звертаю увагу учасників судових баталій. Згідно вимог оновленого ЦПК в судах з 01.01.2011 року стартував електронний документообіг.
Згідно сьогоднішніх спостережень в Солом`янському райсуді не Шутова,1.
Здійснюється той електронний документообіг в паперовому вигляді. Тобто всі процесуальні документи реєструються як і раніше. АЛЕ! Зареєстровані документи зможуть потрапити до суддів лише на наступний день. В день прийняття, до моменту роздруківки фінального реєстру прийнятих документів канцелярія не передає документи секретарям (а в реєстр дані заносяться вручну).
Поточні негативні наслідки для учасників с/з. Зареєстровані чи за 15 хвилин чи за 1 годину до початку с/з процесуальні документи в цей же день до початку засідання до судді не потраплять. Тільки завтра. Цю ситуацію спостерігала сьогодні в своїй справі. Представник відповідача в с/з не з`явилась, за непідтвердженими даними, зареєструвала сьогодні заяву чи то про перерву чи то про розгляд за її відсутності. Секретар каже, що щось там в канцелярії є. В с/з документ відсутній. Маємо неявку без повідомлення причин.
От і думай. Чи подавати процесуальні документи в с/з. Чи реєструвати їх щонайменше напередодні. Є мала надія, що то особливості впровадження нової системи і скоро все прийде до норми. Казав сліпий - побачимо.
-
От і думай. Чи подавати процесуальні документи в с/з. Чи реєструвати їх щонайменше напередодні. Є мала надія, що то особливості впровадження нової системи і скоро все прийде до норми. Казав сліпий - побачимо.
Совет судей Украины утвердил изменения в Положение об автоматизированной системе документооборота в судах
http://www.yurpractika.com/news.php?id=0024572 (http://www.yurpractika.com/news.php?id=0024572)
Зараз мабуть перехідний період. ::)