'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Форум => Запитання по ЖКП => Тарифи => Тема розпочата: Marina від 13 Травня 2011, 10:15:40
-
Чи кожне пыдпримство повинно проходити процедуру отримання висновків щодо розрахунку економічно обґрунтованих планових витрат на виробництво послуг?
-
Мене цікавить, чи суттєво звертати увагу на дати:
На виконкомі приймається рішення 03 лютого 2010 року
, а Висновок державної інспекції з контролю за цінами області ВЖЕ готовий - 01.02.2010 .
Тобто, ще не вспіли подати, в висновок - на два дні раніше...
В цьому є якась помилка???
-
Конечно это проделки ОМС, но врядли что либо получится сделать... Хотя: пробуйте, суд Вам в помощь!
-
В цьому є якась помилка???
Взагалі економічне обгрунтування у вигляді висновків має передувати проекту рішення і власне рішенню.
-
В цьому є якась помилка???
Взагалі економічне обгрунтування у вигляді висновків має передувати проекту рішення і власне рішенню.
Значить, все законно?
Висновок державної інспекції з контролю за цінами області від 01.02.2010 зробили скоріше,аніж на виконкомі прийняли проект рішення? + Сільська рада звертається листом - 23 лютого 2010 року.....
То що таке тоді:Висновок державної інспекції з контролю за цінами ?
-
То що таке тоді:Висновок державної інспекції з контролю за цінами ?
Ось інформація:
(http://thumbnails10.imagebam.com/13300/0aa71c132996488.jpg) (http://www.imagebam.com/image/0aa71c132996488) (http://thumbnails16.imagebam.com/13300/128b9a132996491.jpg) (http://www.imagebam.com/image/128b9a132996491) (http://thumbnails36.imagebam.com/13300/28322f132996495.jpg) (http://www.imagebam.com/image/28322f132996495) (http://thumbnails36.imagebam.com/13300/3c517b132996497.jpg) (http://www.imagebam.com/image/3c517b132996497) (http://thumbnails13.imagebam.com/13300/ea55e4132996499.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ea55e4132996499) (http://thumbnails20.imagebam.com/13300/13a703132996501.jpg) (http://www.imagebam.com/image/13a703132996501)
Див. також приклади Висновків:
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6147.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6147.0.html)
-
Я перечитала ці документи, але хотіла б, щоб ви мені розказали ,як кажуть-на просту голову. (я не дуже розбираюсь в цих документах)
Виходить, ще до того,як сільська рада подумала піднімати тарифи, вона надає документи, щоб надали Висновок?
Інакше: ЯК інспекції з контролю за цінами області може знати 01.02.2010 р., що відбудеться засідання виконавчого комітету - 03.02.2010 року, де приймуть
проект рішення? :)
Потім звертаються - 23.02.2010,
після чого звертається до головного управління економіки - 10.03.2010
Я правильно розумію?
-
Перш ніж виноситься питання на розгляд ради готується проект рішення ради. Проект рішення ради готує профільне управління виконавчого органу ради. Під час підготовки проекту рішення серед інших дій здійснюються погодження з усіма службами, які за законом або регламентом причетні до вирішення питання. Висновки на звернення до контролюючих, встановлюючих певні вимоги, охоронних служб і т. д. готуються до винесення на пленарне засідання ради. Якби Ви виклали висновки, які були надані після прийняття рішення радою, тоді це б було дуже дивно.
Поміркуйте. Рада приймає рішення, потім направляє до свого виконкому для отримання висновків, погоджень а вони негативні. Далі що? Усі чарівності процедури скасування цього рішення?
-
Перш ніж виноситься питання на розгляд ради готується проект рішення ради. Проект рішення ради готує профільне управління виконавчого органу ради. Під час підготовки проекту рішення серед інших дій здійснюються погодження з усіма службами, які за законом або регламентом причетні до вирішення питання. Висновки на звернення до контролюючих, встановлюючих певні вимоги, охоронних служб і т. д. готуються до винесення на пленарне засідання ради. Якби Ви виклали висновки, які були надані після прийняття рішення радою, тоді це б було дуже дивно.
Поміркуйте. Рада приймає рішення, потім направляє до свого виконкому для отримання висновків, погоджень а вони негативні. Далі що? Усі чарівності процедури скасування цього рішення?
Валентино, я ПРОШУ порівняти лише ці ЧОТИРИ ДАТИ.
1.проект рішення «Про затвердження тарифів ...." - 03.02.2010 року
2.Сільська рада звертається листом - 23.02.2010 року
3. Експертний висновок головного управління економіки області від 10.03.2010 р
4. Висновок державної інспекції з контролю за цінами області №...від 01.02.2010 р.
ЯК може бути , що ВИСНОВОК державної інспекції з контролю за цінами області №...від 01.02.2010 р., ЯКЩО лише 03.02.2010 року був прийнятий проект рішення «Про затвердження тарифів ...." на виконкомі села і лише 23.02.2010 року сільська рада звернулась в ОДА?
А ВИСНОВКИ ВЖЕ ГОТОВІ 01.02.2010 ?
-
2.Сільська рада звертається листом - 23.02.2010 року
До кого звертається? У Вас є копія цього звернення?
Рада не займається розрахунком тарифу. Розрахунок виконує підприємство, яке виконує водопостачання. Потім подає до ОМС на затвердження. То ж не виключено, що це підприємство до державної обласної інспекції з контролю за цінами зверталося раніше ( по цій послузі висновок інспекції з контролю за цінами обов`язковий). А отримавши такий висновок вже звернулося до ОМС, якому надало і свої розрахунки, і висновок. Тож можливо ОМС далі діяв вже маючи в пакеті цей висновок?
Зверніться з запитом до інспекції з контролю за цінами чи звертався "Світанок" за висновком і чи було його надано. Можливо надана Вам відповідь комісії зніме частину інших питань.
Стосовно інших послуг. Висновок інспекції з контролю за цінами повинен бути щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат з технічного обслуговування ліфтів ( ПКМУ 529), а також щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат, пов'язаних з наданням послуг з вивезення
побутових відходів ( ПКМУ № 1010).
-
Також для розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат для водопостачання і водовідведення має теж бути Висновок інспекції з контролю за цінами.
-
Також для розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат для водопостачання і водовідведення має теж бути Висновок інспекції з контролю за цінами.
Ви що вирішили мене дублювати?
Розрахунок виконує підприємство, яке виконує водопостачання. Потім подає до ОМС на затвердження. То ж не виключено, що це підприємство до державної обласної інспекції з контролю за цінами зверталося раніше ( по цій послузі висновок інспекції з контролю за цінами обов`язковий).
-
1.Рада не займається розрахунком тарифу.
2.Розрахунок виконує підприємство, яке виконує водопостачання.
3.Потім подає до ОМС на затвердження.
4.То ж не виключено, що це підприємство до державної обласної інспекції з контролю за цінами зверталося раніше ( по цій послузі висновок інспекції з контролю за цінами обов`язковий).
5.А отримавши такий висновок вже звернулося до ОМС, якому надало і свої розрахунки, і висновок.
Тож можливо ОМС далі діяв вже маючи в пакеті цей висновок?
Відповідно до ваших відповідей:
1.Приватне підприємство виконало розрахунок, і подало в ОМС. Ви кажете: "висновок інспекції з контролю за цінами обов`язковий". КОМУ він важливий: ОМС для того, щоб видати ПРОЕКТ рішення ? для чого тоді цей проект публікується в газеті і місяць очікуються на якісь зауваження споживачів? Чи проект - це вже все зроблено і лише очікують , щоб минув час?
-
для чого тоді цей проект публікується в газеті і місяць очікуються на якісь зауваження споживачів?
закон України “про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” Чи проект - це вже все зроблено і лише очікують , щоб минув час?
скорее всего - ДА. Формально ждут время. После проекта с учетом замечаний должен быть вынесен сам акт (решение/распоряжение/приказ ....). Будут ли учитывать в акте замечания - РИТОРИЧЕСКИЙ ВОПРОС!?
-
КОМУ він важливий: ОМС для того, щоб видати ПРОЕКТ рішення ?
ОМС, щоб прийняти Рішення про затвердження (погодження) тарифу, розрахованого виконавцем послуги.
-
КОМУ він важливий: ОМС для того, щоб видати ПРОЕКТ рішення ?
ОМС, щоб прийняти Рішення про затвердження (погодження) тарифу, розрахованого виконавцем послуги.
І так, процедура щодо Підвищення тарифів на послуги водопостачання така:
1. ПП надсилає документи в Інспекцію з контролю за цінами ( чи Управління економіки, Антимонопольний комітет, які перевіряють документи. Узгоджують з ними дані, отримують від них зауваження та пропозиції.) ПП очікує на висновок.
2. Отримавши висновок, ПП звертається до ОМС з просьбою затвердити тарифи на водопостачання і водовідведення і надає пакет документів.
3. На виконкомі розглядається це звернення, приймається Проект рішення щодо підвищення тарифів.
4. Публікується в засобах масової інформації Проект рішення виконкому щодо підвищення тарифів. А також - публікується Аналіз регуляторного впливу.
5. Після певного часу,якщо не поступило жодних зауважень від споживачів, ОМС проводить засідання виконкому і приймають рішення про затвердження тарифів.
6.Публікується в засобах масової інформації Рішення виконкому щодо підвищення тарифів. (Не впевнена, що також публікується Аналіз регуляторного впливу?).
Такий порядок?
--------------------
І ще одне: ст 13 ЗУ "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" каже:
"Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень і пропозицій, проект регуляторного акта та відповідний аналіз регуляторного впливу оприлюднюються шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації розробника цього проекту".
ОТЖЕ, як виявляється, є три складові:
1. Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень і пропозицій
2. проект регуляторного акта
3. аналіз регуляторного впливу
Важливо:
- проект регуляторного акта оприлюднюється не пізніше п'яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення цього проекту регуляторного акта )
-Оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень і пропозицій не може бути перешкодою для проведення громадських слухань та будь-яких інших форм відкритих обговорень цього проекту регуляторного акта.
Чи є порушенням, якщо ВІДСУТНЄ "Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта"?
-
Чи є порушенням, якщо ВІДСУТНЄ "Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта"?
Звичайно є, якщо воно передбачено, але його немає.
-
1. Потрібно прибрати "ЧИ". Інспекція по контролю за цінами не є підрозділом управління економіки ОДА.
1. Державна інспекція з контролю за цінами (далі - Держцінінспекція) є урядовим органом, що діє у системі Мінекономіки, відповідальний перед Кабінетом Міністрів України, підзвітний та підконтрольний Міністрові економіки.{ Пункт 1 в редакції Постанови КМ N 951 ( 951-2008-п ) від 30.10.2008 }....
....11. Держцінінспекція має територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, які становлять єдину систему органів державного контролю за цінами і мають права, передбачені пунктами 5, 6 цього Положення. Керівники
територіальних органів призначаються на посаду та звільняються з посади Міністром економіки. Положення про зазначені органи затверджує начальник Держцінінспекції. { Абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1197 ( 1197-2005-п ) від 15.12.2005, N 667 ( 667-2010-п ) від 28.07.2010 }
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1819-2000-%EF (http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1819-2000-%EF)
Тобто висновки управління економіки ОДА не замінять "Висновок..." інспекції по цінам ( навпаки вони теж повинні базуватисяна "Висновку...").
2. Так.
3. Виконком не "приймає" проект рішення. Проект готується Комітетами, комісіями ОМС разом з виконавцем послуг.
4. Публікується оголошення про дату публікації проекта регуляторного акту. В зазначену дату публікується "Аналіз впливу регуляторного акту" та "Проект рішення виконкому".
5. Так.
6. Публікується прийняте рішення.
Відсутність "Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта" є порушенням, але використати це для скасування рішення, якщо сам проект оприлюднювався за місяць до прийняття рішення, малоймовірно.