'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Форум => Запитання по ЖКП => Договори => Тема розпочата: Олена Гураль від 07 Червня 2011, 16:45:31
-
Уважаемые, это отредактированный мной текст заявы по адресу - http://ubr.ua/laws-and-business/legal-advice/chto-delat-esli-jek-prislal-vam-novyi-dogovor-91650 (http://ubr.ua/laws-and-business/legal-advice/chto-delat-esli-jek-prislal-vam-novyi-dogovor-91650)
Используйте оба текста исправляйте, дополняйте и делитесь со всеми. :)
Благодарю всех, кто помог мне с ориентироваться в этой теме на этом сайте!
Начальнику ЖЕКу КП «Синьоозерне»
УЖГ Подільського району
Вдовиченко І.Д.
від мешканців дому, за адресою:
04208, м. Київ, вул. Георгія Гонгадзе 18 з
Колективна заява
про згоду укласти договір, але на інших умовах
Нам запропоновано вашим підприємством укласти договір на надання житлових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Оскільки згідно ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов’язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг на основі типового договору,
а Цивільний Кодекс не містить визначення укладання договорів на основі типового, має зміст за аналогією права скористатися визначенням типового договору з Господарського Кодексу, а саме, якщо зміст договору визначається на основі типового договору «сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови». Тож, договір, що запропоновано вами, не містить у собі всі необхідні умови, які безпосередньо стосуються особливостей з утримання та обслуговування саме нашого будинку і нашої прибудинкової території та звужує права споживача та зменшує відповідальність виконавця і містить скорочення типового договору, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України № 529 від 20.05.2009 р.
Ми маємо намір укласти договір про надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій з обслуговуючою організацією. Однак у запропонованому вами варіанті договору вбачаємо безліч порушень вимог законодавства України і своїх цивільних і споживчих прав, і тому на підставі ст. 646 Цивільного кодексу України, ми повідомляємо про свій намір укласти такий договір, але на інших умовах, а саме з урахуванням виправлень наступних зауважень:
1. Не запропоновано в проекті договору, розробленому безпосередньо виконавцем (ст. 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" - далі Закон) для узгодження з споживачем, надання послуг з водотеплопостачання та водовідведення.
2. Низку зауважень щодо п. 2 Договору:
а) У пункті 2, розділу "Предмет договору" допущена суттєва неточність. Викладено: "невід'ємною частиною договору є копія рішення органу виконавчої влади про затвердження тарифу на послуги, які відносяться до договору". Необхідно викласти (відповідно до ст. 31 Закону та типового договору): "... невід'ємною частиною договору є копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, які відносяться до договору, а також Правил утримання житлових будинків і прибудинкових територій, затверджених Наказом Держжитлокомунгоспу Україна № 16 від 17.05.2005р..."
б) Копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги. Яка прямо відносяться до договору не прикладена. Необхідно докласти їх до Договору в якості доповнення.
в) Копія рішення органу місцевого самоврядування за структурою тарифів, періодичність та строки виконання робіт до договору не прикладена. Також необхідно прикласти їх до Договору в якості доповнення.
3. Запропоновано підписати договір, який не містить у собі всі необхідні умови, які безпосередньо стосуються особливостей з утримання та обслуговування саме нашого будинку і нашої прибудинкової території.
Відповідно до п. 3 ст. 20 Закону споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів і зареєстрований в Міністерстві Юстиції України, - запропонований вами договір скорочує типовий договір, що є незаконним.
Відповідно до п. 2.3 ст. 21 Закону виконавець зобов'язаний підготувати та укласти з споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
У результаті спонукання укласти, саме даний Договір, порушуються наступні мої права, а саме:
1. У запропонованому вами варіанті Договору не зазначено те, що обов'язково повинно бути зазначено (згідно вимог ст. 26 Закону). :
п.1.3 - вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг;
п.1.5 - порядок перерахунків розмірів плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;
п.1.7 - порядок контролю якісних (кількісних) показників надання послуг та звіту сторін;
п.1.8 - порядок вимірювання обсягів та визначення якості зазначених послуг;
п.1.10 - порядок обслуговування мереж та розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту);
п.1.12 - порядок здійснення планових і капітальних ремонтів (Ремонту під'їздів, заміни вікон і дверей у під'їздах, асфальтування прибудинкової території, відповідно до нормативів зазначених у Правилах утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Держжитлокомунгоспу України № 76 від 17.05.2005 р .)
2. У зазначеному Договорі також не вказано:
а) графік і терміни надання послуг, їх якісні та кількісні показники;
б) терміни виконання та усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг;
в) порядок відшкодування збитків, завданих майну споживача та / або приміщенню, шкоди, завданої його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного санітарного стану території або неповного надання послуг.
г) порядок зменшення розмірів плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт і відшкодування компенсацій за перевищення встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт;
д) порядок встановлення термінів і терміни проведення ремонтно-профілактичних та аварійно-відновлювальних робіт;
е) пеня, яка сплачується споживачем, у разі несвоєчасного внесення платежів за надані виконавцем послуги.
ж) перелік робіт, виконуваних квартиронаймачем та власником квартири за особисті кошти при проведенні ремонту квартири;
з) вимоги нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, за які споживач несе відповідальність.
3. Не врегульовано питання оплати послуг безпосередньо виконавцю, а не КП "ГІОЦ", що суперечить вимогам Закону та утрудняє звернення споживачів до суду для вирішення спірних питань.
4. Пункт 4, ст. 11 Договору вважаю треба викласти в такій редакції: "... Забезпечувати доступ представників Виконавця до обладнання водо і теплопостачання споживача, якщо таке обладнання має пряме відношення до функціонування загальної системи водо і теплопостачання всього будинку, при наявності в них відповідного посвідчення та відповідного письмового напрямку від Виконавця на виробництво конкретних робіт або огляду. При ліквідації аварії - цілодобово, а у всіх інших випадках відповідно до вимог законів та нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг ... "
5. Пункт 2, ст. 12 Договору вважаю треба викласти в такій редакції: "... Виконавець має право доступу до обладнання водо і теплопостачання Споживача, якщо таке обладнання має пряме відношення до функціонування загальної системи водо і теплопостачання всього будинку, при наявності в них відповідного посвідчення та відповідного письмового напрямку від Виконавця на виробництво конкретних робіт або огляду. При ліквідації аварії - цілодобово, а у всіх інших випадках відповідно до вимог законів та нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг ... "
Вимагаємо усунути перераховані недоліки у запропонованому вами договорі, після чого договір з вашим підприємством буде укладено, але тільки після його нового узгодження і підписання.
У разі вашої незгоди, питання може бути вирішене тільки в судовому порядку.
Відповідь просимо надати кожному власнику квартир, зазначеному в цій колективній заяві.
З повагою, власники квартир будинку за адресою:04208, м.Київ, вул.Георгія Гонгадзе18 з,
09 червня 2011р.
Список підписів прикладається, документ пронумерований – 7 сторінок, в двох екземплярах.
№ п/п квартири
Прізвище, ім‘я, по-батькові
Підпис власника квартири
1.
2.
3.
4.
5.
( Виправлена описка автора допису - Наказом № 76 Ю.В. )
-
Дякую. Матеріал актуальний для Києва.
-
...а Цивільний Кодекс не містить визначення укладання договорів на основі типового...
Стаття 648. Договір та правові акти органів державної влади,
органів влади Автономної Республіки Крим, органів
місцевого самоврядування
1. Зміст договору, укладеного на підставі правового акта
органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим,
органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін
(сторони) договору, має відповідати цьому акту.
...п.1.12 - порядок здійснення планових і капітальних ремонтів (Ремонту під'їздів, заміни вікон і дверей у під'їздах, асфальтування прибудинкової території, відповідно до нормативів зазначених у Правилах утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Держжитлокомунгоспу України № 76 від 17.05.2005 р .)
-
Головна » Науково-практичний коментар до Цивільного кодексу України за ред. Є.О. Харитонова 2007р. (ст.1 - ст.690) » Глава 53 Укладення, зміна і розірвання договору (ст.638 - ст.654)
Стаття 648. Договір та правові акти органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування
Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Особливості укладення договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування встановлюються актами цивільного законодавства.
1. Коментована стаття встановлює певні особливості при укладенні договору та визначенні його змісту на основі правових актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим (АРК) та органів місцевого самоврядування, які є обов'язковими для однієї чи обох сторін договору. Такими правовими актами є, зокрема, державні замовлення, на основі яких укладаються державні контракти (договори). Відповідно до Закону України «Про поставки продукції для державних потреб» від 22 грудня 1995 р. державне замовлення — це засіб державного регулювання економіки шляхом формування на контрактній (договірній) основі складу та обсягів продукції, необхідної для державних потреб, розміщення державних контрактів на ЇЇ поставку (закупівлю) серед підприємств, організацій та інших суб'єктів господарської діяльності України всіх форм власності. Для виконавців державного замовлення, заснованих повністю або частково на державній власності (державних підприємств, акціонерних товариств, у статутному фонді яких контрольний пакет акцій належить державі, орендних підприємств, заснованих на держаній власності), а також суб'єктів господарської діяльності усіх форм власності — монополістів на відповідному ринку продукції — державні замовлення на поставку продукції є обов'язковими, якщо виконання державного замовлення не спричиняє збитків зазначеним виконавцям. Отже, із змісту державного замовлення як правового акту органу державної влади випливає обов'язок державного замовника та виконавця (коли воно є для нього обов'язковим) укласти між собою державний контракт на умовах, зазначених у держзамовленні. У разі необгрунтованої відмови виконавця від укладення держконтракту на поставку продукції для державних потреб у випадках, коли обов'язковість його укладення встановлена законом, та за наявності технічних можливостей його виконання виконавець сплачує державному замовнику штраф у розмірі вартості державного контракту (частина 2 ст. 4 Закону України «Про поставки продукції для державних потреб»). Обов'язок укласти договір може виникати із акта прикріплення покупця до постачальника при поставках товарів за міждержавними (у рамках СНД) економічними зв'язками (Угода про загальні умови поставки товарів між організаціями держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав від 20 березня 1992 р.). Перелік підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що на договірних засадах здійснюють відповідальне зберігання матеріальних цінностей державного резерву, номенклатура та обсяги їх накопичення визначаються мобілізаційними та іншими спеціальними планами (Закон України «Про державний матеріальний резерв» від 24 січня 1997 р.) тощо.
2. Актами цивільного законодавства можуть бути передбачені особливості і укладення договорів на підставі правових актів органів державної влади, органів влади АРК або органів місцевого самоврядування. Так, відповідно до Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» від 22 лютого 2000 р. укладення договорів про закупівлю за рахунок державних коштів може здійснюватись після проведення однієї з таких попередніх процедур: а) відкритих торгів; б) торгів з обмеженою участю; в) двоступеневих торгів; г) запиту цінових пропозицій; д) закупівлі в одного постачальника (виконавця).
http://studrada.com.ua/content/ (http://studrada.com.ua/content/)стаття-648
-
Уважаемые, помогите прочитать документ на сайте Киевской власти, касающегося темы тарифов и возможно договоров с ЖЭКами. У меня на комп. документы эти для прочтения не открываются, может вам удастся. http://www.kmv.gov.ua/directive.asp?IdType=2 (http://www.kmv.gov.ua/directive.asp?IdType=2)
Нормативно-правова база
30 Травня 2011
№846. Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (у форматі .pdf)
http://www.kmv.gov.ua/directive.asp?IdType=2 (http://www.kmv.gov.ua/directive.asp?IdType=2)
-
Немного не потеме, но всеже!
Для чтения ПДФов - нужна спец программа.
Например эта (http://yandex.ua/yandsearch?clid=14585&text=%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D1%82+%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D1%80&lr=187&ncrnd=9484), или эта (http://yandex.ua/yandsearch?text=STDU-viewer&text=14585&text=ua&text=187&text=%D0%9D%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B8&lr=187).
Рекламировать не буду никакую, у каждой есть свои +++ и свои ---.
Если не можете скачать сам файл, то я его прикрепляю.
-
Спасибо, прочитала. Ко всем прелестям ещё добавили ежемесячный обход наших квартир слесарей, а может ГБистов для проверки счетчиков - услуга конечно за счет жильцов домов. Какие мнения на эту тему?
-
Это заявление законно, но пользоваться договором будет сложно.
Хотя, может тоже стоит попробовать, посмотреть на результат!
-
Лена, что Вы хотели ЭТИМ показать?
Головна » Науково-практичний коментар до Цивільного кодексу України за ред. Є.О. Харитонова 2007р. (ст.1 - ст.690) » Глава 53 Укладення, зміна і розірвання договору (ст.638 - ст.654)
...
1. Коментована стаття встановлює певні особливості при укладенні договору та визначенні його змісту на основі правових актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим (АРК) та органів місцевого самоврядування, які є обов'язковими для однієї чи обох сторін договору. Такими правовими актами є, зокрема, державні замовлення, на основі яких укладаються державні контракти (договори)....
ПС: обратите внимание на выделенное слово, и задумайтесь: может ли коментатор объять все возможные варианты применения закона, и какой объем будет иметь его книга при этом!
(Виправлена описка автора допису на "объять". Ю.В.)
-
Лена, что Вы хотели ЭТИМ показать?Головна » Науково-практичний коментар до Цивільного кодексу України за ред. Є.О. Харитонова 2007р. (ст.1 - ст.690) » Глава 53 Укладення, зміна і розірвання договору (ст.638 - ст.654)
...
1. Коментована стаття встановлює певні особливості при укладенні договору та визначенні його змісту на основі правових актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим (АРК) та органів місцевого самоврядування, які є обов'язковими для однієї чи обох сторін договору. Такими правовими актами є, зокрема, державні замовлення, на основі яких укладаються державні контракти (договори)....
ПС: обратите внимание на выделенное слово, и задумайтесь: может ли коментатор обнять все возможные варианты применения закона, и какой объем будет иметь его книга при этом!
Підтримую ВАВАНчика. Слово "ЗОКРЕМА" в перекладі на російську - "В ТОМ ЧИСЛЕ" і "В ЧАСТНОСТИ". От, Олена, Ви і навели коментар до одного з таких "частных случаев". Для чого?
Для прикладу можу навести інший коментар стосовно іншого випадку:
договір (626 - 654) › Глава 53. Укладення, зміна і розірвання договору (638 - 654)
Стаття 648. Договір та правові акти органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування
Вс, 01/11/2009 - 19:25 — Jurist
1. Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
2. Особливості укладення договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування встановлюються актами цивільного законодавства.
1. Відповідно до принципу свободи договору (див. ст. 627 ЦК і коментар до неї) сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. Утім, в окремих, передбачених законодавством випадках принцип свободи договору може бути обмежений. Стаття, що коментується, є одним із таких випадків.
Якщо договір укладається на підставі обов'язкового для сторін (чи однієї з них) правового акту органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування, зміст такого договору має відповідати цьому правовому акту.
Так, наприклад, відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону України "Про оренду землі", підставою для укладення договору оренди і набуття права на оренду земельної ділянки, що перебуває в комунальній або державній власності, є рішення орендодавця. Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, відповідно до закону є органи місцевого самоврядування: сільські, селищні та міські ради, а орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності, — районні, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації, Рада міністрів Автономної Республіки Крим та Кабінет Міністрів України у межах їхніх повноважень. Рішенням відповідного органу визначаються основні умови надання земельної ділянки: її розмір, розташування, цільове призначення, строк оренди, розмір орендної плати тощо. Такі умови є обов'язковими для сторін при укладенні у подальшому договору оренди, зміст договору має відповідати їм в точності.
2. Для договорів, що укладаються на підставі обов'язкового для сторін (сторони) правового акту, як правило, характерним є особливий порядок їх укладення, що визначається спеціальними актами законодавства. Так, наприклад, порядок укладення договору оренди земельної ділянки встановлюється ст. 15 Закону України "Про оренду землі".
http://apelyacia.org.ua/node/6503 (http://apelyacia.org.ua/node/6503)
Очевидно, що обидва коментарі не мають ніякого стосунку до того, що мав на увазі дописувач Dugf!
-
Всем, всем, всем кто интересуется тематикой заключения договоров с ЖЭКами, защите своих прав и гражданского достоинства советы Татьяны Academia будут полезны, смотрите по адресу:
Досудовий етап врегулювання спору. Пакет документів.
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6385.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6385.0.html)
Таня, спасиБо!
-
Ко всем "Заявам" на листах с подписями жильцов нужно написать текст к какому документу прилагаются эти подписи, что бы их не использовали в других целях нечистоплотные дельцы, например: «Протокол зборів мешканців будинку, проживаючих за адресою: ….. »
-
Колективна заява
про згоду укласти договір, але на інших умовах
Нам запропоновано вашим підприємством укласти договір на надання житлових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. ...
Юрій Васильович, вечір добрий! 22.06.2011року отримала відповідь від директора ЖЕКу на нашу колективну заяву про згоду укласти договір, але на інших умовах (на копіі розписались я і ще одна людина з ініціативної групи)
Будь ласка допоможіть розібратися в відповіді і якщо можете підкажіть як нам діяти далі, щоб захистити свої права законно.
Балансоутримувач у нас КП Дирекція.
-
Юрій Васильович, вечір добрий! 22.06.2011року отримала відповідь від директора ЖЕКу на нашу колективну заяву про згоду укласти договір, але на інших умовах (на копіі розписались я і ще одна людина з ініціативної групи)
Будь ласка допоможіть розібратися в відповіді і якщо можете підкажіть як нам діяти далі, щоб захистити свої права законно.
Балансоутримувач у нас КП Дирекція.
Також, виникає питання по тарифу Два будинки близнюки в одному дворі, а плата за прибудинкову теріторію майже в два рази відрізняється!
Як це може бути, якщо розрахунки робляться з одного метра кв. і метраж в сусідніх будинках однаковий?
-
Олено, запитання бачив. Відповім трохи згодом, цейтнот. Вибачте.
У однакових будинків може бути різна за розміром територія це треба з`ясовувати.
По тарифах Києва може хтось з киян відповість?
-
Елена, с одной стороны воапрос задан не мне, а с другой: так а что вы от нас хотите то?
РКМДА № 1221 мною обжалуется. Если вы не согласны с утвержденными в нем тарифами, присоединяйтесь к моему делу! (особенно если вы можете "2 слова связать")
-
Олено, запитання бачив. Відповім трохи згодом, цейтнот. Вибачте.
У однакових будинків може бути різна за розміром територія це треба з`ясовувати.
По тарифах Києва може хтось з киян відповість?
Дякую, почекаю.
-
Елена, с одной стороны воапрос задан не мне, а с другой: так а что вы от нас хотите то?
РКМДА № 1221 мною обжалуется. Если вы не согласны с утвержденными в нем тарифами, присоединяйтесь к моему делу! (особенно если вы можете "2 слова связать")
У компьютера буду через неделю с лишним, ознакомлюсь с делом № 1221, посоветуюсь с соседями и может мы присоединимся к вам.
-
Також, виникає питання по тарифу Два будинки близнюки в одному дворі, а плата за прибудинкову теріторію майже в два рази відрізняється!
Як це може бути, якщо розрахунки робляться з одного метра кв. і метраж в сусідніх будинках однаковий?
Пані Олено! Пропоную ще раз звернути увагу на стягнення плати за прибудинкову територію. За умови відсутності державного акту на володіння чи постійне користування земельною ділянкою така плата в склад тарифу на ЖКП не повинна включатися взагалі. А відсутність держ. акту - це типова ситуація для 99,9% багатоквартирних будинків в м.Києві.
-
Юрій Васильович, вечір добрий! 22.06.2011року отримала відповідь від директора ЖЕКу на нашу колективну заяву про згоду укласти договір, але на інших умовах (на копіі розписались я і ще одна людина з ініціативної групи)
Будь ласка допоможіть розібратися в відповіді і якщо можете підкажіть як нам діяти далі, щоб захистити свої права законно.
Балансоутримувач у нас КП Дирекція.
Хоч я трошки не схожа не Юрія Васильовича.
Контрольне питання. Ви маєте відповідь ОМС щодо того, хто саме уповноважений укладати зі споживачами договори по ПКМУ № 529 та 630 (балансоутримувача чи КП Синьоозерне)?
Вам надали цікавий документ. З нього можна побачити, яким чином ЖЕО будуть діяти далі у правовідносинах зі споживачами.
1. "За даними бухгалтерії із 127 квартир мешканці 8 квартир уже заключили договір".
Просте питання: чому за даними бухгалтерії, а не юристів?
Здається мені, що мешканці цих 8 квартир, сплатили рахунки на користь КП ГІОЦ, які щомісяця вкидають по поштовим скринькам ("тому що всі так роблять"). Ось ЖЕО вирішила, що дотримана норма статті 642 ЦК України. Оферта прийнята. Докази - в наявності.
2. Твердження директора, що він не має права редагувати договір - типова демагогія. А розмови про перевагу одних споживачів над іншими - викликають сміх крізь сльози. Ви вимагаєте відповідності договору вимогам ЗУ Про ЖКП (статті 26, 30). Посилання на те, що договір відповідає НПА - нікчемне за умови саме невідповідності наданого договору вимогам ПКМУ № 529 та ЗУ Про ЖКП. Про що й треба повідомити в другому зверненні.
Тарифи, затверджені РКМДА не відповідають вимогам ПКМУ № 529, не відповідають вимогам статті 30 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» щодо відкритості, доступності та прозорості структури цін/тарифів для споживачів та суспільства.
Пропозиція від директора КП ще раз звернутись до КП дає Вам підстави перейти до другого етапу досудового врегулючання спору - підготувати і подати належному виконавцю (дивіться контрольне питання) власну оферту на базі Типового договору по ПКМУ № 529.
Третім кроком буде судовий процес.
-
Юрій Васильович, вечір добрий! 22.06.2011року отримала відповідь від директора ЖЕКу на нашу колективну заяву про згоду укласти договір, але на інших умовах (на копіі розписались я і ще одна людина з ініціативної групи)
Будь ласка допоможіть розібратися в відповіді і якщо можете підкажіть як нам діяти далі, щоб захистити свої права законно.
Балансоутримувач у нас КП Дирекція.
Хоч я трошки не схожа не Юрія Васильовича.
Контрольне питання. Ви маєте відповідь ОМС щодо того, хто саме уповноважений укладати зі споживачами договори по ПКМУ № 529 та 630 (балансоутримувача чи КП Синьоозерне)?
Вам надали цікавий документ. З нього можна побачити, яким чином ЖЕО будуть діяти далі у правовідносинах зі споживачами.
1. "За даними бухгалтерії із 127 квартир мешканці 8 квартир уже заключили договір".
Просте питання: чому за даними бухгалтерії, а не юристів?
Здається мені, що мешканці цих 8 квартир, сплатили рахунки на користь КП ГІОЦ, які щомісяця вкидають по поштовим скринькам ("тому що всі так роблять"). Ось ЖЕО вирішила, що дотримана норма статті 642 ЦК України. Оферта прийнята. Докази - в наявності.
2. Твердження директора, що він не має права редагувати договір - типова демагогія. А розмови про перевагу одних споживачів над іншими - викликають сміх крізь сльози. Ви вимагаєте відповідності договору вимогам ЗУ Про ЖКП (статті 26, 30). Посилання на те, що договір відповідає НПА - нікчемне за умови саме невідповідності наданого договору вимогам ПКМУ № 529 та ЗУ Про ЖКП. Про що й треба повідомити в другому зверненні.
Тарифи, затверджені РКМДА не відповідають вимогам ПКМУ № 529, не відповідають вимогам статті 30 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» щодо відкритості, доступності та прозорості структури цін/тарифів для споживачів та суспільства.
Пропозиція від директора КП ще раз звернутись до КП дає Вам підстави перейти до другого етапу досудового врегулючання спору - підготувати і подати належному виконавцю (дивіться контрольне питання) власну оферту на базі Типового договору по ПКМУ № 529.
Третім кроком буде судовий процес.
Тетяна, дякую за аналіз відповіді директора ЖЕКу. Найбільше мене в її відповіді здивувало те, що виявляється нам пропонували типовий договір і типові умови його заключеня - ознайомлення, подальше узгодження і підписання!
Текст об’яви до мешканців (додаю) мав інший зміст, так само як і запропонований договір. Та є в зв’язку з проявленою нами активністю уже плюси, це запропоновані нам тепер типові бланки договорів № 529 та №630 і згода директора викреслити з договору умову про несанкціонований доступ в квартиру Виконавця, та згода вести переговори, щодо інших пунктів. А також, нарешті, у дворі почали ремонт приблизно 10 люків, що були відкриті майже 5 років (прикриті ДСП).
Маю надію на вашу допомогу, Тетяно, та інших знатоків - учасників цього форуму в подальших діях щодо аналізу тексту договорів та стратегії поведінки для мешканців нашого і сусідніх домів. З повагою Олена
-
.... в подальших діях щодо аналізу тексту договорів та стратегії поведінки для мешканців нашого і сусідніх домів.
Это что такое?
-
Тетяно Іванівно, дякую, що відповіли і за мене.
Олено, до сказаного Т.І. додам, що посилання директора на "господарські договори" взагалі недоречне. У Вас з цим КП не господарський договір.
А відповідно до норм ЦК Стаття 628. Зміст договору
1. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Тобто доповнити, розширити типовий договір Ви маєте право.
Стосовно 8-ми споживачів, що уклали договір. Можливо що й уклали. Ну то й що? Це їх проблеми. Вас це ні до чого не зобов`язує.
Зверніть увагу н "контрольне питання" від Т.І.
-
Юрій Васильович та Тетяно Іванівно, дякую за увагу до моєї теми, за поради, що вами надаються!
Прошу вас допомогти, розібратися з договорами, що тепер нам пропонує ЖЄК, чи можна їх підписувати? Насторожує те що строк дії договорів безстроковий.
Дому нашому 5 років. Живуть в ньому власники квартир. В нас нема поки що самоорганізації. Ідею ОСББ, на зборах вияснили, жителі не сприймають із за нашого законодавства і шулерів від влади. На зборах ми обрали ініціативну групу для вирішення питання заключення договорів з ЖЄКом, я одна з них. Як нам діяти далі?
-
Також, з відповідю на нашу колективну заяву, нам було надано типовий договір №630 про надання послуг з централізаваного опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення
Прошу вас форумчани, може в цих договорах є ще якись "підводні камені та айзберги", що в майбутньому можуть "потопити" нас? На ваш погляд можна підписувати ці договори? Чи їх необхідно підправити? З повагою Олена Гураль
-
Любой договор можно разорвать!
-
В
-
Любой договор можно разорвать!
Владимир, не разделяю ваш оптимизм, те кто пытаются втянуть всех жильцов многоквартирных домов в ярмо, наверняка знают что делают, у них юристов высшего пилотажа хватает, в отличии от нас.
-
Елена, с одной стороны воапрос задан не мне, а с другой: так а что вы от нас хотите то?
РКМДА № 1221 мною обжалуется. Если вы не согласны с утвержденными в нем тарифами, присоединяйтесь к моему делу! (особенно если вы можете "2 слова связать")
Володимир, підкажіть, де на якій сторінці можна ознайомитися з матеріалом по РКМДА № 1221 ?
-
Володимир, підкажіть, де на якій сторінці можна ознайомитися з матеріалом по РКМДА № 1221 ?
У нас на сайте есть "внутренняя конкуренция".
Хотя мы все дружим, но у каждого есть свое дело по тарифам, и "каждый кулик свое болото хвалит"!
Чтобы не давать преференций, показываю Вам все дела по этому РКМДА
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5153.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5153.0.html)
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5671.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5671.0.html)
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5420.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5420.0.html)
Полный каталог всех дел с сайта можно посмотреть тут:
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5628.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5628.0.html)
-
Володимир, підкажіть, де на якій сторінці можна ознайомитися з матеріалом по РКМДА № 1221 ?
Владимир,спасибо за информацию, буду изучать!
-
Полный каталог всех дел с сайта можно посмотреть тут:
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5628.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5628.0.html)
[/quote]
Владимир, огромное спасибо за наводящие страницы - подборку информации, просмотрела пока поверхностно.
Приятно удивлена, что столько дел в суде, а это значит, что есть порядочные и смелые люди, способные грамотно отстаивать интересы киевлян и не только! Спасибо вам всем!!!
Сделала распечатки, в ближайшее время, собираю актив нашего дома, пригласила активистов с соседних домов, будем обсуждать нашу ситуацию и я расскажу о том сколько людей и организаций отстаивают свои права в суде. Надеюсь, до вечера среды, получить на сайте еще ценную в моей теме информацию, подсказки, советы.
С огромным уважением к форумчанам Елена Гураль
-
Я с Вами не совсем согласен.
В Киеве 2,5-4 млн. людей.
А защитой их прав занимаются (реально) до 100 человек.
Примерно десятая (может пятая) их часть объединена этим сайтом.
Хотя может даже больше чем 1/5!
ПС: но всеравно спасибо!
-
Також, з відповідю на нашу колективну заяву, нам було надано типовий договір №630 про надання послуг з централізаваного опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення
Прошу вас форумчани, може в цих договорах є ще якись "підводні камені та айзберги", що в майбутньому можуть "потопити" нас? На ваш погляд можна підписувати ці договори? Чи їх необхідно підправити? З повагою Олена Гураль
Щодо наданих Вам проектів договорів та підводних каменів. Порядок роботи такий, як і раніше. Поруч два тексти: Типовий договір, затверджений ПКМУ та запропонований Вам до підписання. Вичитуєте і знаходите розбіжності. Робота марудна, але за Вас її ніхто не буде виконувати. Перелік розбіжностей публікуєте.
Додатково звертаєте увагу: чи належний виконавець; чи відповідають тарифи закону; чи влаштовує Вас рахунок отримувача (особливості Києва).
Якщо вдруге ЖЕО вам надало невідповідний законодавству проект договору, можете звернутись до нього з власною офертою, в якій вказати всі невідповідності та надати власний проект. Подібних документів на сайті багато.
А через місяць - можна буде подавати позов.
-
Також, з відповідю на нашу колективну заяву, нам було надано типовий договір №630 про надання послуг з централізаваного опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення
Прошу вас форумчани, може в цих договорах є ще якись "підводні камені та айзберги", що в майбутньому можуть "потопити" нас? На ваш погляд можна підписувати ці договори? Чи їх необхідно підправити? З повагою Олена Гураль
Щодо наданих Вам проектів договорів та підводних каменів. Порядок роботи такий, як і раніше. Поруч два тексти: Типовий договір, затверджений ПКМУ та запропонований Вам до підписання. Вичитуєте і знаходите розбіжності. Робота марудна, але за Вас її ніхто не буде виконувати. Перелік розбіжностей публікуєте.
Додатково звертаєте увагу: чи належний виконавець; чи відповідають тарифи закону; чи влаштовує Вас рахунок отримувача (особливості Києва).
Якщо вдруге ЖЕО вам надало невідповідний законодавству проект договору, можете звернутись до нього з власною офертою, в якій вказати всі невідповідності та надати власний проект. Подібних документів на сайті багато.
А через місяць - можна буде подавати позов.
Тетяно, дякую! Як раз над цим зараз працюю. Ваші підказки збільшать ефективність і з економлять час, дякую! Те що напрацюю опублікую скоро.