'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Форум => Запитання по ЖКП => Тарифи => Тема розпочата: Завхоз від 06 Липня 2012, 10:04:12
-
Шановане товарство!
Склалась така сітуація з оплатою послуг:
Наш будинок побудованно до війни,останнє капітальне втручання було в 1973 році.
Внутрішньобудинкові системи холодного водопостачання (а саме основну трубу яка йде від каналізаційного люка під всім будинком) в черговий раз прорвало в одному місті - залатали - прорвало в другому - прийняли рішення замінити всю мережу ( 64 метрів труб,муфти і таке інше).
Обслуговуючий ЖЕК витрати на це дійство відносе до графи - утримання будинку.
Я наполягаю на тому ,що це капітальний ремонт і його ціна закладена в тариф з холодного водопостачання!,а директор ЖЕКу наполягає на утримання будинку згідно постанови КМУ № 869.
Допоможіть ,будь ласка порадою - як розібратись в цій сітуації.
-
Допоможіть ,будь ласка порадою - як розібратись в цій сітуації.
А в чому предмет спору? З'ясування -хто саме має нести ці витрати?
-
Саме так.
За логікою ЖЕКу за ці роботи мають сплатити мешканці будинку!
Я вважаю,що такого масштабу ремонт - клопіт ЖЕКу ( виконавця послуг),або виробника послуг з холодного водопостачання!
-
Згідно п. 10 ПКМУ № 959 від 12.07.2006 р.:
до прямих матеріальних витрат включаться витрати,
пов'язані з використанням: матеріалів, запасних частин, купованих комплектувальних
виробів, напівфабрикатів та інших матеріальних ресурсів,
необхідних для забезпечення технологічного процесу (витрати
визначаються на основі норм використання таких ресурсів та
планованих цін (тарифів) на них з виключенням вартості зворотних
відходів).
Разом з тим:
2-1. Витрати, які не включаються до валових витрат або
перевищують визначені Законом України "Про оподаткування прибутку
підприємств" ( 334/94-ВР ) розміри, не включаються до розрахунку
тарифів.
{ Розділ I доповнено пунктом 2-1 згідно з Постановою КМ N 1267
( 1267-2007-п ) від 24.10.2007 }
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/959-2006-п (http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/959-2006-п)
Дещо по іншому це сформульовано у ПКМУ № 869 від 01.06.2011 р.:
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-п/page2 (http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-п/page2)
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-п/page3 (http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-п/page3)
Тому однозначної відповіді на питання бути не може без з'ясування усіх деталей. Про "клопіт ЖЕО" -не зовсім зрозуміло. З яких коштів (окрім як від отриманих від мешканців) вони мають оплачувати ці роботи? Тобто -яка Вам різниця: буде це оплата з коштів за утримання будинку чи з коштів за ХВ і водовідведення?
-
1.- "Тому однозначної відповіді на питання бути не може без з'ясування усіх деталей" - якы саме деталы?
2. - " ... -яка Вам різниця: буде це оплата з коштів за утримання будинку чи з коштів за ХВ і водовідведення? ..." - різниця в тому,що ТАРИФ на ХВ та водовідведення,на мій погляд, включає амортизацію та ремонт систем (труби,крани,вентилі не вічні нажаль) і мешканці сплачуючи за тарифом - вже проплачують такого об"єму ремонт (заміна 64-х метрів труб та 59-ти комплектуючих системи(тройники,муфти,вентилі ....).
Утримання будинку не постійна цифра,а залежить від виконаних робот - усуненя течі,прочистка системи,навіть заміна труб 3-7 метрів - але не 64!!!
Логіка моя проста - будинок збудували,передали на баланс - всі системи і сам будинок мають властивість зношуватись,руйнуватись з часом та потребувати капітального ремонту (капітальний ремонт – комплекс ремонтно-будівельних робіт, що передбачає заміну, відновлення й модернізацію конструкцій...) - ДЕ ЗАКЛАДЕНІ КОШТИ НА ЦЕ???
-
Вы задайтесь вопросом: а есть ли БАЛАНСОДЕРЖАТЕЛЕМ ЖЕК?:
В Киеве почти все ЖЕКи не есть БАЛАНСОДЕРЖАТЕЛЯМИ.
И вот к каким это последствиям приводит: амортизировать обородование (дом) должен именно БАЛАНСОДЕРЖАТЕЛЬ!
балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - балансоутримувач) - власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів [условно это и есть амортизация] та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом;
Следовательно даже спросить не с кого!
-
А звідки ваша цитата,вибачте мою необізнанність.
Якщо немає ОСББ,то балансоутримовачем є міська рада - чому мешканці повинні сплачувати?
-
якы саме деталы?
Звідки мені відома бухгалтерія Вашого ЖЕО? І я не розумію практичного змісту Вашого запитання. Тобто, якщо тариф ХВ+водовідведення 30 грн., а утримання будинку 130 грн.,то мені, наприклад, байдуже - з якого із цих тарифів має бути здійсненим капремонт мережі.
P. S. Назву теми змінено. Будь-ласка, пишить або російською або українською. Суржик на Форумі є неприпустимим -п. 6 Правил:
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5758.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5758.0.html)
-
Дякую за коррекцію назви теми.
За "суржик" вибачте - автоматично набирав український текст на російському варіанті клавіатури.
Різниця між тарифом на ХВ та утриманням будинку:
1. ХВ постійна сума оплати - і там хай вирішують виробник послуг табо виконавець послуг чи балансоутримовач - хто і що робить та за що відповідає, як кошти ці ділити та використовувати!
2. Утримання будинку - сума міняється в залежності від об'єму фактично виконаних робіт,в тому числі за обслуговування внутрішньо-будинкових систем ХВ за кожний місяць окремо,для прикладу:
До переліку робіт з обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання та водовідведення, затверджених Надвірнянською міською радою, входять наступні роботи:
1. Регулювання та гідравлічне випробовування систем водопостачання та каналізації.
2. Заміна прокладок у водопровідних кранах у підвальних приміщеннях та стояках.
3. Ущільнення згонів у підвальних приміщеннях та стояках.
4. Усунення засмічень внутрішньобудинкових водопровідних мереж та каналізаційних випусків.
5. Підкарбування розтрубів та ущільнення стиків каналізаційних труб.
6. Встановлення у кришці ревізій гумових прокладок.
7. ЧАСТКОВА заміна трубопроводу (до 7%) при усуненні нещільностей, витоків у підвальних приміщеннях та стояках.
8. Утеплення водопроводу обмоткою, улаштування коробів із засипкою тощо, а також утеплення пожежних гідрантів у дворових колодязях.
9. Усунення НЕЗНАЧНИХ аварій у підвальних приміщеннях та стояках.
10. Ремонт і заміна ОКРЕМИХ кранів, вентилів у підвальних приміщеннях та стояках.
11. Ремонт теплової ізоляції трубопроводу у місцях можливого промерзання (до 10%).
12. Очищення та ремонт пожежних гідрантів і внутрішніх пожежних кранів.
13. Ремонт лотків та горловин, штукатурення внутрішніх поверхонь окремих колодязів, заміна та встановлення нових ходових скоб.
Тоб-то заміна 64-х метрів труб та 59-ти комплектуючих (кранів,вентилів,муфт,тощо....) ніяк не може увійти в послуги на утримання будинку на цей місяць!
-
Шановний, Завхоз.
Відповідно до ПКМУ № 869-2011р. ( аналогічна норма була і раніш в Пкму № 529-2009р.) Трубопроводи в підвалах будинків належать до внутрішньобудинкових систем (ЦО, ХВП, ГВП чи водовідведення): п. 13 "ПОРЯДКУ формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій":
Внутрішньобудинковою системою гарячого, холодного водопостачання та централізованого опалення є система від зовнішньої стіни будинку (крім транзитних трубопроводів) до першої запірної арматури на відгалуженні від стояка або (у разі її
відсутності) трійника (врізки) включно, що знаходиться у квартирі споживача (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).
Внутрішньобудинковою системою водовідведення є система від місця скидання стоків у перший колодязь на випуску з будинку (колодязь не належить до внутрішньобудинкової системи) до трійника включно на відгалуженні від стояка, що знаходиться у квартирі
споживача (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).
Тому витрати на обслуговування та ремонт трубопроводів у межах будинку апріорі не можуть бути включені до тарифів на ЦО, ХВП, ГВП чи водовідведення. Це витрати з утримання будинку.
Перелік робіт з обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання та водовідведення, що затверджений Надвірнянською міською радою взято з Наказу Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 № 150 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1046-04/ed20050517 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1046-04/ed20050517) . Виконання робіт передбачених в цьому переліку вимагають "ПРАВИЛА утримання жилих будинків та прибудинкових територій" ( ЗАТВЕРДЖЕНІ Наказом Держжитлокомунгоспу України від 17.05.2005 N 76 ) http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0927-05/page (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0927-05/page) 1.5. Утримання житлового фонду передбачає виконання робіт,
передбачених наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 N 150 ( z1046-04 ) "Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень будинків, споруд", зареєстрованим у Мін'юсті
України 21.08.2004 за N 1046/9645 (із змінами).
Автор: Завхоз: 2. Утримання будинку - сума міняється в залежності від об'єму фактично виконаних робіт,в тому числі за обслуговування внутрішньо-будинкових систем ХВ за кожний місяць окремо,
Ні не так. Розмір тарифу за послугу з утримання будинку теж фіксований. Тому і місячні платежі однакові. [Інша річ, що сума місячного платежу може бути зменшена у разі невиконання послуги в повному обсязі. Чи самостійно виконавцем (насправді ніхто не робить), чи за Актом-претензією споживача (теж майже ( 99%) ніхто не робить без судового рішення)]. Є такі роботи що проводяться не кожного місяця і навіть не кожного року, наприклад, "Фарбування водними сумішами сходових кліток" раз на 3 роки. (Наказ № 76 додаток 5 ). Періодичність повинна бути затверджена рішенням ОМС. В тарифі враховують, що вартість такої послуги розподіляється на весь період між черговими проведеннями таких робіт. А виконавець протягом цього періоду кошти накопичує.
Стосовно "Вашої труби". Як би Ваше ЖЕО міняло по 7% на рік (що повинне бути вже закладено в тариф), то проблеми б не виникло. Якщож воно "проспало", то хай шукає "внутрішні резерви". Якщо ж ЖЕО вдалося оформити ці роботи як капітальний ремонт ( що не факт, треба дивитися документацію, капремонт - дія планова), а будинок належить до комунальної власності, то фінансування капремонту організовує ОМС.
-
Я не думаю,що ЖЕО захоче "шукати внутрішні резерви",хоча те,що хтось "проспав" з капремонтом мережі зрозуміло всім учасникам спору! - але і міськвиконком,і ЖЕО вважають (поки,що на словах) - оплата повинна лягти на мешканців.
Я вважаю за потрібне звернутися письмово до міськвиконкому,ЖЕО та контролюючих іхню діяльність організацій - і вже на основі отриманих відповідей вирішувати питання (напевно в суді).
В вівторок зустрінусь з директором ЖЕО - поділюсь враженнями від зустрічі.
Дякую за участь та обгрунтовані відповіді.
-
Автор: Завхоз:
але і міськвиконком,і ЖЕО вважають (поки,що на словах) - оплата повинна лягти на мешканців.
Цікаво, яким чином? Якщо увигляді доплати до встановленого тарифу, то це неправомірно.
Автор: Завхоз: Я вважаю за потрібне звернутися письмово до міськвиконкому,ЖЕО та контролюючих іхню діяльність організацій - і вже на основі отриманих відповідей вирішувати питання
Це вірно.
-
Вітаю всіх,отримав відповіді з міськвиконкому та ЖЕО :
1. Відповідь міської ради :
"...на внутрішньобудинковій системі холодного водопостачання ...... виникла аварійна ситуація,яка була усунута працівниками ЖЕО.
Тоб-то ,ситуація що виникла кваліфікується як усунення аварійної ситуації з наступним терміновим виконанням замовлення мешканців - і оплачені роботи мають бути замовником,тоб-то мешканцями."
На запитання коли відбувався кап.ремонт - відповіді немає.
На запитання коли планується наступний капремонт - відповіли:"....кап.ремонт проводиться в першу чергу на будинках де створено ОСББ,на інших - за умови добровільної участі мешканців в фінансуванні кап.ремонту, або придбання мешканцями відповідних матеріалів."
Висновок цікавий - плачу все життя згідно тарифу, а за аварійну ситуацію треба сплатити додатково. :o
Відповідь ЖЕО:
Проведений ремонт зараховано як поточний .... не дивлячись на те,що кількісний показник ремонту мереж перевищує 10%.
Що стосується закуплених мешканцями матеріалів,то дана дія не протирічить діючому законодавству."
Висновок - взагалі немає слів .....
Як Ви,шановане товариство прокоментуєте ці відповіді?
-
Як Ви,шановане товариство прокоментуєте ці відповіді?
"Бред сивой кобылы"!
Усунення аварійних ситуацій повинно бути заложено в тариф і додаткової оплати не потребує.
Добровільна участь мешканців законом не заборонена. Але добровільна! І якщо хтось погоджується на таку свою участь, то є його особиста справа. І це не означає, що на інших потім перекладатимуть участь у таких витратах.
-
Я теж так сказав,але доведеться звертатися до суду - інакше як в суді нічого довести не можливо.
Вражає аморальність працівників ЖЕО та міської ради - брешуть в очі,викриваєш їхню брехню - продовжують брехати.
Може хтось підкаже як і на підставі яких законів писати позов до суду.
-
Хто підкаже,в якому документі зазначено:
-що ремонт внутрішньо-будинкової мережі ХВ більше 10% - є капітальным ремонтом;
- термін придатності труб ХВ;
Дякую за допомогу.
-
1. Я ж Вам давав посилання на Наказ № 150: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1046-04/ed20050517 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1046-04/ed20050517) . Прочитайте документ повністю.
1.2. Поточний ремонт
1.2.11. Центральне опалення та вентиляція:
1.2.11.4. Заміна невеликих ділянок трубопроводу (до 6%).
1.2.12. Водопровід та каналізація:
1.2.12.5. Часткова заміна трубопроводу (до 7%) при усуненні нещільностей, витоків.
Всі роботи в обсягах, що перевищує обсяг поточного ремонту, є ремонтом капітальним
2.11. Центральне опалення та вентиляція:
2.11.10. Заміна трубопроводів центрального опалення.
2.12. Водопровід та каналізація:
2.12.1. Заміна ушкоджених ділянок трубопроводів.
2.12.2. Улаштування нових водорозборів усередині приміщення.
2.12.3. Перекладення ліній водопровідних та каналізаційних труб внутрішньобудинкової системи.
2.12.4. Установлення додаткових санітарно-технічних приладів при переобладнанні приміщень.
2.12.5. Додаткове підведення ліній водопроводу та каналізації внутрішньобудинкової системи.
2.12.6. Відновлення або улаштування нового внутрішнього водопроводу та каналізації та приєднання їх до водопровідної та каналізаційної мереж. Улаштування додаткових оглядових колодязів на дворових лініях або вуличних мережах у місцях приєднання.
2.14. Гаряче водопостачання
2.14.1. Заміна окремих ділянок трубопроводу гарячого водопостачання.
2. Я ж Вам давав посилання на Наказ № 76 дочитайте до кінця : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0927-05/page4 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0927-05/page4)
Додаток 5 до пункту 5.6.1 Правил
ОРІЄНТОВНА ТРИВАЛІСТЬ ЕФЕКТИВНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИЛИХ БУДИНКІВ
ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ, ВОДОПРОВІД І КАНАЛІЗАЦІЯ | років |
Трубопроводи холодної води з: оцинкованих труб | 30 |
газових чорних труб | 15 |
-
Подав позов до суду.
Призначалось два рази судове засідання та за відсутності судді переносилось.
Наступне 18 жовтня.
Хочу запитати - це звична справа,чи планомірне затягування?
-
Сьогодні відбулось заключне засідання і суд виніс рішення відмовити мені в задоволенні позовних вимог.
Відповідач заявив що він усував аварійну ситуацію і ніяких ремонтів - ні поточного,а ні капітального не проводив.
А те, що для усунення аварійної ситуації замінили набагато більше 10% системи ХВ (60 м.п. труб та 50 наїменувань комплектуючих (крани,сгони,муфти та інше)) - так ніде в законах не зазначено скільки і чого треба замінити для усунення аварійної ситуації.Такі справи.
В понеділок візьму рішення суду - виставлю для ознайомлення та обговорення.
-
Ви ж позов на рецензію не викладали. Тож і позовну заяву викладіть. Її можна й раніш. Бо треба ж розуміти що Ви хотіли.
-
Позовна заява:
-
Це не позовна заява. Вибачте, але це щось на кшалт скарги до райкому партії. Результат можна було передбачити з 100% вірогідністю.
Подивимось, що написав суд...
Думаю Вам підійде порада Перо, дана іншому дописувачу.
Треба подавати апеляційну скаргу. Дочекатися відкриття апеляційного провадження. Потім, в апеляційному провадженні, просити апеляційний суд залишити Вашу позовну заяву без розгляду. У ньогоє такі повноваження:Стаття 307. Повноваження апеляційного суду
1. За наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції апеляційний суд має право:
1) постановити ухвалу про відхилення апеляційної скарги і залишення рішення без змін;
2) скасувати рішення суду першої інстанції і ухвалити нове рішення по суті позовних вимог;
3) змінити рішення;
4) постановити ухвалу про скасування рішення суду першої інстанції і закриття провадження у справі або залишення заяви без розгляду.
Потім готувати новий позов, строки Вам дозволяють. Тільки треба буде скористатись або послугою адвоката, або хоча б більш досвідченої (від Вас) особи.
-
" Вибачте, але це щось на кшалт скарги до райкому парті." :) - Розумію,але я не юрист,а адвокатам не дуже довіряю.
Якщо не важко - що саме не так?
В нашому будинку 32 квартири - як-то кажуть "ВАРИАНТЫ ЕЩЕ ЕСТЬ".
-
Якщо це рішення залишиться в силі, то воно,можливо, перешкоджатиме й іншим 31 квартирам. Треба бачити рішення.
-
Не зрозумів: Ви вказали, що з кожної квартири здали по 200 грн. А повернути Ви просите 400. Чому так?
За два дні робітники П/П«………» виконали роботи ,і тепер нам нараховують оплату як за поточний ремонт внутрішньо-будинкової мережі постфактум протягом кількох місяців – що є протиправним і не законним!
Що Ви маєте на увазі? Що Вам нараховують? Вам що нараховують окремі суми за цей ремонт додатково до плати по тарифу за утримання будинку? Чи Ви хочете щоб з тарифу виключили витрати на технічне обслуговування мереж ХВП, бо мешканці купили матеріали за свій кошт? Чи Ви хочете щоб витрачені на нову трубу кошти зарахували Вам в рахунок платежів за утримання будинку? Чи Ви не брали участі у зборі грошей, а ЖЕК тепер вимагає від Вас щось доплатити?
Можете викласти хронологічно ці події? З додаванням копій документів?
А ЖЕК мешканцям надавав якийсь документ про отримання труби?
-
1.Прорив труби. Залатали,знов прорвало - обстежили та вирішили - ПРОТОКОЛ зборів.
2. Я звернувся в обслуговуюче підприємство - Заява і Відповідь.
3. Я особисто звернувся до суду шоб повернути 200 грн. за матеріали+200 грн.(нарахованих в межах тарифу за два місяці) за проведений поточній ремонт,який насправді є капітальним і виконується за рахунок балансоутримувача (ОМС).
Обслуговуюче підприємство не мало права проводити кап.ремонт мережі без згоди балансоутримувача!
Довело до кретичного стану мережу і виконало кап.ремонт за рахунок мешканців! оформивши як поточний.
А на суді взагалі сказали що ліквідовували аварію,а не проводили які-небудь ремонти!
-
Рішення виконкому Вінницької міської ради № 995 від 26.04.2012
-
Рішення виконкому Вінницької міської ради № 834 від 05.04.2012
-
1. Автор: Завхоз:
3. Я особисто звернувся до суду шоб повернути 200 грн. за матеріали
.
Це зрозуміло. Тільки у протоколі зборів зазначено не 200 грн. з квартири, а всього 200грн.
Автор: Завхоз:+200 грн.(нарахованих в межах тарифу за два місяці) за проведений поточній ремонт,який насправді є капітальним і виконується за рахунок балансоутримувача (ОМС).
А що при тарифі у 2.06 грн.на кв. м (за всі роботи з утримання будинку) на поточний ремонт ( це ж тільки частина від 2.06) за місяць буде 100грн.? Це ж яка у Вас площа?
На жаль у рішенні виконкому № 995 структура тарифу ( тобто вартість кожної складової окремо) не зазначена. У Вас є ці дані з офіційних джерел? Якщо ні, то що ж тоді ви можете надати суду на підтвердження цих +200 грн.
2. Відповідно до рішення № 995 "поточний ремонт" увійшов у "граничний тариф":
4.Тарифи (граничні) на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та їх структура:
№ п/п Адреса Кількість Тариф (граничний)
житлових будинків поверхів на обслуговування
1 м. кв. загальної площі
в місяць з єдиним
податком, грн.
1 вул.Складська, 16 2 0,91
2 вул. К. Маркса, 10 4 2,06
3 вул. К. Маркса, 16 4 2,23
4 вул. К. Маркса, 18 4 1,93
Структура тарифів ( граничних) на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
1. Прибирання прибудинкової території.
2. Прибирання сходових кліток.
3. Прибирання підвалів, технічних поверхів.
4. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення, зливової каналізації.
5. Обслуговування димовентиляційних каналів.
6. Поточний ремонт конструктивних елементів будинків, внутрішньо-будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на прибудинковій території ( в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків).
7. Посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами (вартість посипочних матеріалів).
8. Освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування води.
А відповідно до додатку № 1 рішення № 995 "Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення, зливової каналізації" складається з:
1 Профілактичне прочищення внутрішньобудинкової каналізації
2 Обслуговування внутрішньо будинкових систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання,
водовідведення, централізованого опалення, зливової каналізації (укріплення ізоляції трубопроводів, закріплення
трубопроводів, поновлення сальникових утілень, заміна прокладок у фланцевих з‘єднаннях, інші) -1 раз на рік відповідно до графіку
3 Ліквідація аварійних ситуацій - По мірі виникнення
4 Ліквідація закупорок та засміченості внушньобудинкової каналізації - По мірі виникнення
5 Інші роботи- По мірі потреби
То навіщо було збирати гроші?
-
Загалом ці рішення виконкому не в повній мірі відповідають нормам чинного законодавства. (Наприклад, ОМС не має повноважень на затвердження типових договорів на надання жк-послуг. Я своїм у 2010р це довів. Скасували і повернулися до ПКМУ 529). Та навіть в межах цих рішень Ви мали всі підстави на виуонання ремонту трубопроводу без "пайової участі" мешканців.
-
То навіщо було збирати гроші? -
Представник П/П "......" завірив старшого по будинку що так вийде мешканцям дешевше,бо в них якісь накрутки.
А що при тарифі у 2.06 грн.на кв. м (за всі роботи з утримання будинку) на поточний ремонт ( це ж тільки частина від 2.06) за місяць буде 100грн.? Це ж яка у Вас площа?
В протоколі малось на увазі ПО 200 грн. (будинок довоєнний,32 квартири по 75 м2)
На жаль у рішенні виконкому № 995 структура тарифу ( тобто вартість кожної складової окремо) не зазначена. У Вас є ці дані з офіційних джерел? Якщо ні, то що ж тоді ви можете надати суду на підтвердження цих +200 грн.
Я надав розрахункову книжку про оплату комунальних послуг за два місяці та в справі є акт виконаних робіт де цифра вирахоаується матиматично.
В суді я зазначив шо як-би П/П "....." належним чином надавало послуги то аварії не виникло-б,а видавати ремонт який за розмірами кваліфікується як капитальний спочатку за поточний,а потім за ліквідацію аварії - це омана мешканців,тиому-що останній ремонт мережі був в 1978 році і тому цю трубу рве раз за разом.
Можна ознайомитись з Вашими доводами стосовно тип.договору?
-
Представник П/П "......" завірив старшого по будинку що так вийде мешканцям дешевше,бо в них якісь накрутки.
Моє питання було риторичне. Старшого по будинку потрібно було обирати такого, щоб "дружив" з арифметикою і хоч трохи розумівся на НПА по жкг. Він же повинен був мати, читати і розуміти рішення виконкому № 995, яке говорить, що поточний та аварійний ремонти виконуються за рахунок граничного тарифу.
В протоколі малось на увазі ПО 200 грн.
"Малось на увазі ПО 200 грн." та " Зібрати кошти на закупівлю матеріалів у розмірі 200грн." не є тотожним. До речі, в протоколі нема пункту про збір коштів на оплату виконання робіт.
Я надав розрахункову книжку про оплату комунальних послуг за два місяці
У Вас тариф 2,06 грн., площа 75 кв. м., місячний платіж становитиме 154,50 грн. з яких підстав Ви вважаєте, що вартість послуги з поточного ремонту становить 100 грн. а вартість інших 7 послуг з обовїязкового переліку лише 54.50 грн.? ( До речі виходить, що 100 грн. це тільки за пооточний ремонт системи водопостачання, а якже інше "конструктивних елементів будинків, внутрішньо-будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження". Це ж буде ще аж ніяк не менше 100грн., а у Вас лишилося лише 54,50 і то за інші послуги.) Ви розрахунок тарифу витребуйте, не кінцеве число 2,06, а всі математичні викладки, що робив економіст.
Ви платите кожен місяць по 154,50 грн? Якщо так, то тоді в цю суму входить вартість поточного і аварійного ремонтів і Ви не повинні нічого доплачувати, але й Вам не повинні нічого повертати ( хіба що у Вас є Акти-претензії про невиконання якихось робіт, тоді можна вимагати перерахунку).
Чи Ви не платите кожен місяць по 154,50 грн., а платите по виставленим рахункам від ПП "по факту виконання робіт"?
в справі є акт виконаних робіт де цифра вирахоаується матиматично.
Як його побачити?
Якщо бажаєте отримати поради, треба публікувати матеріали справи.
-
Акти виконаних робіт 7 штук на загальну сумму 7137 грн.
Стосовно обгрунрування цифр в позові - клопотання про витребування доказів і на слідуючому засіданні я мав-би документ з бугалтерії про нарахуванні мені кошти!Але до цього не дійшло.
Стосовно старшого будинку - взагалі маячня,у мене прямий договір з виконавцем послуг в якому чітко зазначені функції балансоутримувача,виконавця і споживача.
Я,як споживач сплачую тариф і маю отримувати якісні послуги!
Виконавець проводе огляди та таке інше,розробляє плани на ремонти та складає тариф.
Балансоутримувач затверджує тарифи та управляє будинком.
Аварія може бути природною або техногенною,землетрусу не було,а далі клопіт виконавця та балансоутримувача - і якщо замінили основну трубу (60 м.п.) подачі води,то це не усунення аварії і не поточний ремонт,а капітальний ремонт (тільки проведенний запізно і за рахунок мешканців а не ОМС).Це моя версія подій.
Відповідач наполягає що Він усував аварію,а скільки на це потрібно матеріалу не регламентується ніякими документами.
А нараховують нам кошти за фактично надані послуги,і що замове старший будинку,те вони і виконують.
Маразм ситуації в тому що я наполягав в суді на тому що аварія виникла саме із-за того що труба давно відробила свій срок, і чому її не замінили хай розбираються виконавець та балансоутримувач,Я ЛИШЕ СПЛАЧУЮ ЗА ПОСЛУГИ.
-
Автор: Завхоз:
Можна ознайомитись з Вашими доводами стосовно тип.договору?
Можна. Надішліть особистим повідомленням свій e-mail. Я Вам надішлю тексти.
Автор: Завхоз:і що замове старший будинку,те вони і виконують.
Але це не прописано в його повноваженнях.
"ПОЛОЖЕННЯ про взаємодію житлово-експлуатаційного підприємства та старшого по будинку"
(Додаток 1 До рішення виконавчого комітету від 22.04.2010 р. № 889)
1.3. Старший по будинку здійснює свою діяльність в межах повноважень, визначених даним Положенням, та відповідно до вимог чинного Законодавства України.
ІІІ. ОБОВ’ЯЗКИ СТАРШОГО ПО БУДИНКУ
3.1. Здійснювати контроль кількості і якості отриманих житлово-комунальних послуг по будинку у відповідності до договірних умов.
3.2. Приймати участь у формуванні ЖЕП графіків поточного ремонту, обслуговування димовентеляційних каналів та очищення місць загального користування.
3.3. Примати участь в проведенні зустрічі зі старшими по будинку, які проводяться ЖЕП щокварталу.
3.4. Доводити до мешканців вимоги, обслуговуючого ЖЕП, правил проживання у багатоквартирному будинку, користування місцями спільного користування та прибудинковою територією.
3.5. У разі звернення мешканців будинку інформувати їх про виконані роботи ЖЕП, якість, вартість та надавати іншу інформацію отриману від житлово-експлуатаційного підприємства, управління житлового господарства та інших.
3.6. Ініціювати збори з мешканцями будинку на яких обговорювати проблемні питання щодо утримання будинку з оформленням протоколів та доводити вимоги мешканців до керівництва ЖЕП.
3.7. Контролювати та впливати на своєчасність поточної оплати мешканцями будинку, квартплати та комунальних послуг. Вживати заходи щодо недопущення накопичення боргів мешканцями за спожиті житлово-комунальні послуги.
3.8. Сприяти мешканцям у розгляді їх звернень керівництвом ЖЕП.
3.9. Надавати житлово-експлуатаційному підприємству інформацію про мешканців, які порушують правила утримання житлових будинків та прибудинкової території, санітарний стан та порушують громадський порядок.
3.10. Сприяти відповідно до законодавства правоохоронним органам у забезпеченні ними охорони громадського порядку.
3.11. Приймати участь в організації ЖЕП зустрічей з мешканцями житлового будинку щодо прийняття останніми дольової участі в фінансуванні капітального ремонту.
3.12. В своїй діяльності керуватися Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, Постановами і Розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Наказами Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Розпорядженнями міського голови та рішеннями міської ради і виконавчого комітету, прийнятими в межах їх компетенції, а також цим Положенням.
ІV. ПРАВА СТАРШОГО ПО БУДИНКУ
4.1. Представляти інтереси та права мешканців будинку в усіх підприємствах, установах та організаціях всіх форм власності (ЖЕП, постачальних підприємствах тощо).
4.2. Отримувати в установленому порядку від керівництва обслуговуючого ЖЕП та постачальних підприємств інформацію, довідки, звіти, пов’язані з виконанням своїх обов’язків по обслуговуванню будинку в межах чинного законодавства та які не представляють комерційної таємниці.
4.3. Вносити пропозиції щодо поліпшення роботи обслуговуючих підприємств, шляхом подання письмових рекомендацій.
4.4. Користуватися муніципальною пільгою по сплаті за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкової території у відповідності до прийнятого виконкомом порядку.
4.5. Отримувати від житлово-експлуатаційного підприємства та інших підприємств, які надають житлово-експлуатаційні послуги інформацію щодо вартості та формування тарифів, змін до чинного законодавства в сфері житлово-комунального господарства.
4.6. Проводити збори з мешканцями будинку на яких обговорювати проблемні питання щодо утримання будинку з оформленням протоколів та доводити вимоги мешканців до керівництва ЖЕП.
4.7. Щомісячно отримувати від ЖЕП та вивчати Картку фактичної собівартості утримання відповідного житлового будинку.
Автор: Завхоз:А нараховують нам кошти за фактично надані послуги,
Як це практично відбуваеться?
-
Нарахування за практично надані послуги практично відбуваєтьтся так:
Один місяць не робили мабуть нічого - ми платили по 0,57 грн. за м2
Потім покосили траву в ліквідували цю аварію - по 2.06 грн за м2
Наступний місяць знов покосили траву і включили плату за цей ремонт - знов по 2,06.
Стосовно старшого будинку надаю уривок з відповіді П/П "....." на моє звернення (вище є весь текст).
Відповідач заявив клопотання на суді про участь в процессі представників міської ради,ГО "Ассоціація старших по будинку",майстра участку який робив ремонт.На другому засіданні я задав питання представнику міської ради коли проводився останній кап.ремонт відомої нам всім мережі ХВ?,та корли планувався наступний? - представник сказав що не готовий зараз відповісти.На цьому засідання закрили і на наступне очікували відповідь.На наступному була інша представниця ради і заявила що не представляє тут балансоутримувача а коментує рішення виконавчого комітету!Відповіді не отримали!Майстер не з'явився,а голова ГО"Асоціація ...." заявив,що старша будинку по нефахофості назвала кап.ремонтом в ПРОТОКОЛІ звичайну аварійну ситуацію.На тому суддя дебати закінчив і виніс рішення.Ніхто і слухати не хтів що аварія відбулась з вини виконавця,який забов'язаний (1.2.2. До складу документації, яка ведеться виконавцями послуг, входять:
- кошториси, описи робіт на поточний і капітальний ремонт;
- акти технічних оглядів;
та формувати план дій на наступний рік,тарифи - який затверджує ОМС - балансоутримувач.
-
Нарахування за практично надані послуги практично відбуваєтьтся так:
Один місяць не робили мабуть нічого - ми платили по 0,57 грн. за м2
Потім покосили траву і ліквідували цю аварію - по 2.06 грн за м2
Наступний місяць знов покосили траву і включили плату за цей ремонт - знов по 2,06.
В такому разі повернути 200 грн. за ремонт буде проблематично.
-
Ще не зрозуміло навіщо аж 7 актів на одну трубу?
-
Навіщо сім актів - незнаю,напевно щось "закручують".
Незрозуміло чому старший по будинку повинен замовляти технічне обслуговування будинку,якщо воно прописано в
Н А К А З І 17.05.2005 N 76 " ПРАВИЛА утримання жилих будинків та прибудинкових територій " і чітко зазначено :
1.7. Усі працівники, зайняті обслуговуванням житлового фонду, проходять навчання із знання цих Правил.
Сьогодні Рішення не надали (якраз йшло засідання),завтра о 15-00 заберу і виставлю (цікаво що там нпишуть).
-
Сьогодні Рішення не надали (якраз йшло засідання),завтра о 15-00 заберу і виставлю (цікаво що там нпишуть).
А Ви заяву писали на видачу повного рішення? Якщо ні, то завтра з ранку напишіть і зареєструйте в канцелярії суду ( з відміткою про отримання на Вашому примірнику). Бо можуть знадобитися докази про несвоєчасне отримання (раз почалося "приходьте завтра").
-
Зрозумів,так і зроблю.
-
Рішення суду.
-
І чомусь зазначили що я копію отримав 04.12.2012 р. (чи це і є копія,а орігінал в справі?)
-
Никто не поделиться впечатлением?
-
На третій сторінці перші два абзаці - висновки дуже спірні.
Але перспективи по поверненню коштів мають мізерний відсоток.
За ремонт ( в тарифі) Ви не платили, ремонт проведено - потрібно оплачувати. Вартість ремонту викликає запитання, але щось конкретно казати, не бачивши Актів, неможливо.
Вартість матеріалів в ідеалі входить до тарифу, але реально розрахунку тарифу нема.
Мінус регулярних ( накопичувальних) платежів в тому, що грощі збирають, а ремонт можуть і не виконувати ( тобто платиться ні за що). Та в разі аварій додаткову плату не нараховують.
Мінус Вашої системи в тому, що в разі проведення робіт сплатити можливо доведеться разово більше, ніж сумарно сплатили б помісячно.
Реально Ви вже сплатили за матеріал разом з усіма. Тобто виходить, що Ви добровільно участь в оплаті узяли.