'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Форум => Запитання => Тема розпочата: Gelo від 16 Лютого 2017, 17:25:38

Назва: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Gelo від 16 Лютого 2017, 17:25:38
З  липня 2015р. ОСББ  та ЖБК не мають можливості  отримати земельну ділянку у власність чи у користування.
Хороший дали ответ. Думаю, что ОСМД заинтересует вопрос возникший из данных разъяснений.
 Как тогда быть с придомовой территорией? если земельный участок находится в собственности ОМС. ОСМД естественно содержат его за свои средства. Только границы территории не определены и ни кем не переданы. По сути придомовая территория находится на балансе в ОМС, значит и содержание должно быть за  счет ОМС. Это условно, ничего ОМС платить и убирать не будет. Как фактически  определить границы придомовой территории для уборки территории без "белых пятен" и правильного определения затрат на содержание.  В Земельном кодексе, предусмотрена только передача "власність або в постійне користування". Нормами закона не установлено передачи схематического изображения придомовой территории для содержания ОСМД. Что в этом случае надо просить в ОМС? Пусть это будет документ или решение, как этот вопрос урегулировать.
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 16 Лютого 2017, 19:10:39
Ви не бажаєте утримувати в належному санітарному стані прибудинкову територію - живіть в .....! Якщо Вам дозволять, звісно...
Поняття прибудиннкової території встановлено на законодавчомму рівні (навіть не одним законом). Особисто Вам це вже пояснювалось...
Наявність/відсутність земельного акту не впливає на обов'язок утримувати прибудинкову територію...
Цитувати
З А К О Н   У К Р А Ї Н И
                Про благоустрій населених пунктів
утримання в  належному  стані  території - використання її за призначенням відповідно до генерального плану  населеного  пункту, іншої  містобудівної  документації,  правил  благоустрою території населеного  пункту,  а  також  санітарне  очищення  території,  її озеленення,   збереження   та  відновлення  об'єктів  благоустрою;
{  Абзац  четвертий  частини першої статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011 }

Стаття 18. Права та обов'язки підприємств, установ та організацій у сфері благоустрою населених пунктів
2. Підприємства,  установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
     1)  утримувати  в  належному  стані  об’єкти  благоустрою (їх частини),  що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену   правилами   благоустрою  території  населеного  пункту прилеглу  до  цих  об’єктів  територію;  {  Пункт 1 частини другої статті 18 в редакції Закону N 4710-VI ( 4710-17 ) від 17.05.2012 }

Стаття 25. Утримання та благоустрій прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків
     1. Утримання    та    благоустрій   прибудинкової   території багатоквартирного житлового будинку,  належних до нього  будівель, споруд    проводиться   балансоутримувачем   цього   будинку   або
підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачем укладено   відповідний   договір   на   утримання  та  благоустрій прибудинкової території.

Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту
     1.  Правила  благоустрою  території населеного пункту (далі - Правила)  -  нормативно-правовий  акт,  яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.
     Правила  розробляються на підставі Типових правил благоустрою території  населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ,  міст  і  затверджуються  відповідними  органами  місцевого самоврядування.

Стаття 36. Фінансування заходів з благоустрою населених пунктів
Благоустрій прибудинкової території багатоквартирного будинку здійснюється  за  рахунок  коштів  власників житлових і нежитлових приміщень  у  багатоквартирному  будинку,  отриманих  як  плата за
надання  послуг  з  утримання  будинків,  споруд  та прибудинкової території.
{  Абзац п'ятий частини четвертої статті 36 в редакції Закону N 4710-VI ( 4710-17 ) від 17.05.2012 }

Стаття 40. Самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів
     1. Самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів здійснюється  сільськими,  селищними,  міськими   радами   та   їх виконавчими органами.
     2. Для  здійснення  контролю  за станом благоустрою населених пунктів,   виконанням   Правил  благоустрою  території  населеного пункту,  в  тому  числі  організації  озеленення,  охорони зелених
насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в  належному  стані  закріплених  за  підприємствами,  установами, організаціями  територій,  сільські,  селищні,  міські ради можуть утворювати інспекції з благоустрою населених пунктів.

Стаття 42. Відповідальність за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів
     1. До відповідальності за  порушення  законодавства  у  сфері благоустрою населених пунктів притягаються особи, винні у:
3) порушенні   встановлених    законодавством    екологічних, санітарно-гігієнічних   вимог   та   санітарних   норм   під   час проектування,  розміщення,  будівництва та  експлуатації об'єктів
благоустрою;
     4) порушенні правил благоустрою територій населених пунктів;
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
     1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2006 року.


Цитувати
Рішення міської ради №221 від 31 травня 2011 р. (дата публікації:None)
Про встановлення Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні

2.2.  Утримання територій житлової та громадської забудови
2.2.1. До території об’єктів благоустрою житлової (в тому числі сектора приватної забудови) та громадської забудови належать території в межах міста, на яких розміщені об’єкти житлової забудови та громадські будівлі і споруди, інші об’єкти загального користування.
2.2.2. Утримання в належному стані територій житлової та громадської забудови здійснюється відповідальними за благоустрій особами з урахуванням вимог використання цієї території відповідно до затвердженої містобудівної документації, правил забудови, цих Правил, а також установлених державних стандартів, норм, правил і технологічних карт.
2.2.3. На територіях об’єктів житлової, громадської забудови, в тому числі багатоквартирних будинків, відповідальними за утримання в належному стані територій є виконавці відповідних послуг за договором, а в разі його відсутності - балансоутримувачі об’єктів житлової, громадської забудови.
http://www.city.kherson.ua/act_search/3?number=221&text=&date_from=&date_to=&search=1 (http://www.city.kherson.ua/act_search/3?number=221&text=&date_from=&date_to=&search=1)

Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Gelo від 16 Лютого 2017, 21:10:18
Ви не бажаєте утримувати в належному санітарному стані прибудинкову територію - живіть в .....! Якщо Вам дозволять, звісно...
В об этом вопрос не поднимался.
Цитувати
Поняття прибудиннкової території встановлено на законодавчомму рівні (навіть не одним законом). Особисто Вам це вже пояснювалось...
Разве был вопрос, что такое придомовая территория? Я знаю, что это такое на законодательном уровне. Спасибо ранее объяснили.
Цитувати
Наявність/відсутність земельного акту не впливає на обов'язок утримувати прибудинкову територію...
Почему не влияет? Обязательство по содержанию территории в площадных размерах не бесконечно, правильно? Придомовая территория это сколько? убирать до куда, до горизонта?
 Вам удалось коснуться всего и не ответить на самые важные, заключительные вопросы:
Цитувати
Нормами закона не установлено передачи схематического изображения придомовой территории для содержания ОСМД. Что в этом случае надо просить в ОМС? Пусть это будет документ или решение, как этот вопрос урегулировать. 
В нашем доме, в отличие от других ОСМД, есть придомовая территория и отмечена на ген.плане города, как земельный участок ЖСК, построившего наш дом.
Есть план (в масштабе) привязки этого участка (придомовой территории) с домом к местности, выполненный НИИпроектом.
После определенных ... (не знаю как назвать Ю.В. не простит)...действий коммунального предприятия с ОМС появилась схема участка, которая принята за основу придомовой территории.   Только на основании этой схемы площадь участка увеличилась около 50%. Если за домом на плане 2,5 м., то на схеме участок за домом отмечен до проезжей части (примерно 30м.), а на всю длину дома добавилось обслуживание трех рядов деревьев, газона и газона под воздушной теплотрассой. Это только одна сторона дома описана.
Не буду говорить, что это незаконно и т.д., это сегодня работает на коммунальщика. Завышенная площадь вошла в тариф и теперь не ОМС убирает за домом городскую территорию, а за счет жильцов.
Вот и хотелось бы у ОМС определить придомовую территорию.
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 16 Лютого 2017, 22:13:29
Если за домом на плане 2,5 м., то на схеме участок за домом отмечен до проезжей части (примерно 30м.),
Я Вас розумію, але не підтримую. В мене "під боком" такий само хитро-----й ЖБК.
Я знаю і на форумі не раз повідомляв, звідки ті 2,5 м. Ваші ЖБК будували ще за часів  СРСР. Влада умисно зменшувала розмір земельних ділянок ЖБК і збільшувала ЖЕКам. І на двірників ЖЕКів списували купу грошей....  Коли вже в Україні відмінили однакову квартплату і стали брати за теріторії, більші площі давали більше доходу ЖЕКам. ЖБК  не могли їм дати апріорі. Дохід ЖЕКу в  ті часи, то дохід у бюджет. Тож гра в одні ворота продовжилась.  Доти,  доки не прийшли  ПП,  ТОВ і їм подібні...
Будь-якій людині, у здравому розумі, є очевидни, що 2,5 м то дурість "несусветная". Цегла з 9-го поверху під час падіння далі відлітає... А підчас забудови є нормативи мінімальної  відстані будинків один від одного. І це не 2,5 м. То що одному 2,5 м, а іншому 100?
Коли наш сусід ЖБК спробував натякнути на 2,5 м, ми його послали туди, що на форумі й не напишеш. І, нічого, вилікували. І метуть, і гребуть....
Але це все лірика... Ви одного не зрозуміли, теріторія, яку Ваш ЖБК/ОСББ повинен утримувати, на законних підставах не співпадає з земельною ділянкою. Нема норми "визначена земельним актом". Більше того навіть власники земельних ділянок визначених і обнесених парканом, повинні утримувати територію по за межами ділянки ( за парканом). На яку відстань, то вже  Ви в свого ОМС питайте....
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 16 Лютого 2017, 22:40:37
Если за домом на плане 2,5 м., то на схеме участок за домом отмечен до проезжей части (примерно 30м.),
Дякуйте, що не 50!
Цитувати
Прилегла територія – територія, прилегла до об’єктів нерухомості, МАФ виробничої, житлової, господарської сфери, установ, організацій тощо; ділянки, котрі знаходяться в користуванні або власності і оформлені у відповідності до вимог Земельного кодексу України, в тому числі прибудинкова територія; ділянки, на яких розміщені елементи благоустрою; території з покриттям й відкритий Ґрунт, який проходить уздовж об’єкта нерухомості, МАФ, котрі знаходяться у власності чи користуванні, шириною до магістральної дороги, або іншої ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування (за фасадною частиною об’єкта до бордюрного каменю проїжджої частини або 50 метрів (15 метрів для МАФ) від фасадної частини об’єкта – в разі відсутності бордюрного каменю, дороги чи ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування);
http://www.city.kherson.ua/act_search/3?number=221&text=&date_from=&date_to=&search=1 (http://www.city.kherson.ua/act_search/3?number=221&text=&date_from=&date_to=&search=1)
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 16 Лютого 2017, 23:37:35
От що цікаво, пишеш, наводиш цитати... Ви навіть не читаєте...
Цитувати
Но инструктор - парень дока,
Деловой - попробуй срежь!
И опять пошла морока
Про коварный зарубеж.
"После определенных ... ...действий";   Мафія;   "подогрели, обобрали..."; "тиграм мяса недодают"...
А все ж було викладено в цитаті з ЗУ "Про благоустрій населених пунктів":
Цитувати
Стаття 18. Права та обов'язки підприємств, установ та організацій у сфері благоустрою населених пунктів
2. Підприємства,  установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
     1)  утримувати  в  належному  стані  об’єкти  благоустрою (їх частини),  що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену   правилами   благоустрою  території  населеного  пункту прилеглу  до  цих  об’єктів  територію;  {  Пункт 1 частини другої статті 18 в редакції Закону N 4710-VI ( 4710-17 ) від 17.05.2012 }
Цитувати
Стаття 25. Утримання та благоустрій прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків
     1. Утримання    та    благоустрій   прибудинкової   території багатоквартирного житлового будинку,  належних до нього  будівель, споруд    проводиться   балансоутримувачем   цього   будинку   або підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачем укладено   відповідний   договір   на   утримання  та  благоустрій прибудинкової території.
Тобто для ОСББ/ЖБК    прибудинкову територію + прилеглу територію ( визначає ОМС ).

Автор: Gelo
Цитувати
Нормами закона не установлено передачи схематического изображения придомовой территории для содержания ОСМД. Что в этом случае надо просить в ОМС? Пусть это будет документ или решение, как этот вопрос урегулировать.
ЗУ № 417
Цитувати
4) прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації, у межах земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди, що необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
На підставі "містобудівної та землевпорядної документації" Вам і дадуть 
Цитувати
схематического изображения придомовой территории
Вас це не влаштовує?  Вам треба у вигляді Bill of Rights   USA чи ЩО?
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Gelo від 17 Лютого 2017, 09:16:45
Указывая на наличие плана и появившейся схемы, в отношении плана указал его происхождение (НИИ), по схеме только упомянул об ОМС. В этом было мое упущение, а Ю.В. не уточнил  и пошел громить.
 Схема ОМС - это карта города из интернета (в увеличенном масштабе, где отражены отдельные дома), распечатанная на принтере. На этой распечатке карандашом по периметру дома нарисована граница придомовой территории. Печать на схеме ,кажется, ООО или исполкома (не помню) и словесное утверждение, это утвердило ОМС. Да хоть 10 печатей ОМС и 10 разных подписей ОМС – не уполномочены ОМС на такие действия.   
От що цікаво, пишеш, наводиш цитати... Ви навіть не читаєте...

А все ж було викладено в цитаті з ЗУ "Про благоустрій населених пунктів":
Относительно схем и прочих хитрых закреплений придомовой территории, в приведенных нормативах не встречал. Утверждаю, наверно потому, что читаю приведенные цитаты.
В ЗУ установлены обязательства по благоустройству для объектов, которые в собственности или в пользовании.
Цитувати
Стаття 18. Права та обов'язки підприємств, установ та організацій у сфері благоустрою населених пунктів
2. Підприємства,  установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
     1)  утримувати  в  належному  стані  об’єкти  благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену   правилами   благоустрою  території  населеного  пункту прилеглу  до  цих  об’єктів  територію; 
Правила применительны только к объектам, которые в собственности или в пользовании.
Цитувати
Прилегла територія – територія, прилегла до об’єктів нерухомості, МАФ виробничої, житлової, господарської сфери, установ, організацій тощо; ділянки, котрі знаходяться в користуванні або власності і оформлені у відповідності до вимог Земельного кодексу України, в тому числі прибудинкова територія; ділянки, на яких розміщені елементи благоустрою; території з покриттям й відкритий Ґрунт, який проходить уздовж об’єкта нерухомості,

Цитувати
МАФ, котрі знаходяться у власності чи користуванні, шириною до магістральної дороги, або іншої ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування (за фасадною частиною об’єкта до бордюрного каменю проїжджої частини або 50 метрів (15 метрів для МАФ) від фасадної частини об’єкта – в разі відсутності бордюрного каменю, дороги чи ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування);
Этой частью цитаты вводите только в заблуждение. Причем здесь МАФы если обсуждаются дома. Указанные 50 м. относятся до МАФов. Предполагать, что это может относиться и к домам? Так не знаем какие права и обязанности МАФов, а это торговые точки где возможно место стоянки, столики и прочее.
Цитувати
ЗУ № 417
Цитувати
4) прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації,
На підставі "містобудівної та землевпорядної документації" Вам і дадуть 
Цитувати
схематического изображения придомовой территории
Ст.25 ЗУ "Про землеустрій" не установлено создание такого документа как "схематического изображения придомовой территории". Выполнение проекта по землеустройству и созданию "містобудівної та землевпорядної документації" производится на основании следующего:
Цитувати
Землеустрій здійснюється на підставі:
     а) рішень  органів  виконавчої  влади  та  органів  місцевого самоврядування щодо проведення робіт із землеустрою;
Это сегодня невозможно
Цитувати
З  липня 2015р. ОСББ  та ЖБК не мають можливості  отримати земельну ділянку у власність чи у користування.
Грустная дата. Это НПА? Вероятно дата какого-то постановления.
Цитувати
Вас це не влаштовує?  Вам треба у вигляді Bill of Rights   USA чи ЩО?
Конечно не устраивает. Пусть выглядит как Бил, а что... схема ОМС существует.

Действия КМ и ОМС по блокированию понятны. Незакрепленные за домами земли дают возможность ОМС распоряжаться ими по своему усмотрению, а прибирание территорий будет выполняться. Только остается открытым вопрос:
Цитувати
Как фактически  определить границы придомовой территории для уборки территории без "белых пятен" и правильного определения затрат на содержание. 


Из обсуждения следует, законно требовать ОСМД/ЖСК соблюдать Правила нет оснований. Значит различные штрафы по нарушению уборки и т.п. будут незаконными?
 Логически, должен быть какой-то промежуточный, уточняющий, подтверждающий документ ОМС, если блокируется законодательство  по выдаче законного.
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Gelo від 17 Лютого 2017, 13:06:57
Я Вас розумію, але не підтримую.
 Влада умисно зменшувала розмір земельних ділянок ЖБК і збільшувала ЖЕКам. І на двірників ЖЕКів списували купу грошей....   Дохід ЖЕКу в  ті часи, то дохід у бюджет.
Будь-якій людині, у здравому розумі, є очевидни, що 2,5 м то дурість "несусветная".
 А підчас забудови є нормативи мінімальної  відстані будинків один від одного.

Ви одного не зрозуміли, теріторія, яку Ваш ЖБК/ОСББ повинен утримувати, на законних підставах не співпадає з земельною ділянкою. Нема норми "визначена земельним актом". Більше того навіть власники земельних ділянок визначених і обнесених парканом, повинні утримувати територію по за межами ділянки ( за парканом). На яку відстань, то вже  Ви в свого ОМС питайте....
Мы зрозуміли, что утверждениями, не имеющих законных оснований Вы убеждаете в том, чего законодательством не предусмотрено.
Упоминание о тех временах и якобы умышленном урезании придомовой территории ЖСК не совсем справедливые. К примеру, по городу много коммунальных домов, где даже зрительно понятно,  что придомовая территория мизерная, в отдельных домах её практически нет. Тогда просто втискивали в новострои дома и о дворах не думали.
 Сейчас также, а может и больше идут нарушения с безопасными расстояниями между домами и отводу земли под придомовую территорию. При коммерческом строительстве домов, застройщики соглашаются на многое, ради выделения и утверждения земли под строительство. 
Если за домом на плане 2,5 м., то на схеме участок за домом отмечен до проезжей части (примерно 30м.),
Дякуйте, що не 50!
Кому и за что? За схему? Словно утешаете и подталкиваете на смирение с судьбой. На Вас это не похоже.
Тобто для ОСББ/ЖБК    прибудинкову територію + прилеглу територію ( визначає ОМС ).
Вы убеждаете в том, что независимо от площади придомовой территории ОСМД будет убирать еще + прилегающую территорию. Из цитат следует, что ОСМД несет ответственность за содержание и благоустройство придомой территории, которая в собственности или пользовании. Ни где в цитатах не указывается на содержание прилегающей территории, расположенной за пределами придомовой территории. При этом даже указываете, что прилегающую площадь "визначає ОМС", а основания для такого утверждения какие?
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Gelo від 17 Лютого 2017, 13:12:33
В мене "під боком" такий само хитро-----й ЖБК.
????? Что за сравнение? Могли бы и объясниться.
Цитувати
Коли наш сусід ЖБК спробував натякнути на 2,5 м, ми його послали туди, що на форумі й не напишеш. І, нічого, вилікували. І метуть, і гребуть....
Не понятно на что сосед пробовал намекать (куда послали, понятно, здесь ума много не надо).

Вот теперь сказал все, что хотел на Ваши цитаты.
 
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 17 Лютого 2017, 19:53:40
Цитувати
МАФ, котрі знаходяться у власності чи користуванні, шириною до магістральної дороги, або іншої ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування (за фасадною частиною об’єкта до бордюрного каменю проїжджої частини або 50 метрів (15 метрів для МАФ) від фасадної частини об’єкта – в разі відсутності бордюрного каменю, дороги чи ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування);
Этой частью цитаты вводите только в заблуждение. Причем здесь МАФы если обсуждаются дома. Указанные 50 м. относятся до МАФов. Предполагать, что это может относиться и к домам? Так не знаем какие права и обязанности МАФов, а это торговые точки где возможно место стоянки, столики и прочее.

Перекручування... Намагання спростувати висновок опонента шляхом скорочення цитат, наведених опонентом з нормативних документів. Використовується скорочення для викривлення суті  змісту цитати!  Тобто цитата, яка, викладена в повному об'ємі, спростовує твердження  Gelo, ним скорочується до такого стану, який Gelo може використати для  подальшого "обгрунтування" своєї  "теорії".
Реальна цитата має такий вигляд:
Цитувати
Прилегла територія – територія, прилегла до об’єктів нерухомості, МАФ виробничої, житлової, господарської сфери, установ, організацій тощо; ділянки, котрі знаходяться в користуванні або власності і оформлені у відповідності до вимог Земельного кодексу України, в тому числі прибудинкова територія; ділянки, на яких розміщені елементи благоустрою; території з покриттям й відкритий Ґрунт, який проходить уздовж об’єкта нерухомості, МАФ, котрі знаходяться у власності чи користуванні, шириною до магістральної дороги, або іншої ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування (за фасадною частиною об’єкта до бордюрного каменю проїжджої частини або 50 метрів (15 метрів для МАФ) від фасадної частини об’єкта – в разі відсутності бордюрного каменю, дороги чи ділянки, утримання якої забезпечується органом місцевого самоврядування);
[url]http://www.city.kherson.ua/act_search/3?number=221&text=&date_from=&date_to=&search=1[/url] ([url]http://www.city.kherson.ua/act_search/3?number=221&text=&date_from=&date_to=&search=1[/url])

Шановний, Gelo! Ви порушили п. 6 "Правил форуму":
Цитувати
Є неприпустимими некоректні способи ведення дискусії (перекручування висловів опонента, цитування без посилань на автора чи тему, категоричні твердження без достатньої мотивації, тощо).

Цитувати
относятся до МАФов.
Порушення п.п. 4, 5 "Правил форуму"
Цитувати
4. Наполегливо рекомендується при спілкуванні користуватися літературною державною мовою (або іноземними, в т.ч. російською). Тексти з дотриманням правил граматики більш зручні для сприйняття, позитивно характеризують автора.
5. Є неприпустимим використання жаргону, суржику, спотворення нормативної лексики, особливо в назвах тем. Матеріали форуму індексуються пошуковими системами, тому недотримання правил граматики призводить до неможливості швидко відшукати потрібну тему.
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Тетяна Academia від 17 Лютого 2017, 20:56:11
Через неодноразові та численні порушення Правил доступ до форуму дописувачу Gelo заблокований.
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5899.msg58358.html#msg58358 (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5899.msg58358.html#msg58358)
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 18 Лютого 2017, 03:56:13
Щодо прилеглої території в м. Херсон:
Цитувати
Об’єкти – об’єкти нерухомого майна, в тому числі будинки,
Цитувати
Прилегла територія – територія, прилегла до об’єктів нерухомості…  …50 метрів (15 метрів для МАФ) від фасадної частини об’єкта….
Тобто до 50 метрів від фасаду будинку (об'єкту), 15 м від МАФ ( з усього переліку можливих випадків, що описані в цьому пункті, беремо  випадок - будинок ( ооб'єкт нерухомості)).
Цитувати
Підпорядкована територія – територія, закріплена органом місцевого самоврядування або його посадовою особою, з метою забезпечення здійснення на ній заходів з благоустрою;
Цитувати
Території – в Правилах термін «території» вживається для одночасного визначення прилеглої, підпорядкованої територій, земельних ділянок власних та орендованих;
Цитувати
2.2.3. На територіях об’єктів житлової, громадської забудови, в тому числі багатоквартирних будинків, відповідальними за утримання в належному стані територій є виконавці відповідних послуг за договором, а в разі його відсутності - балансоутримувачі об’єктів житлової, громадської забудови.

Якщо в п. 2.2.3. підставити значення терміну "території", отримаємо:
2.2.3. На прилеглих, підпорядкованих територіях, земельних ділянках об’єктів житлової, громадської забудови, в тому числі багатоквартирних будинків, відповідальними за утримання в належному стані територій є виконавці відповідних послуг за договором, а в разі його відсутності - балансоутримувачі об’єктів житлової, громадської забудови.

Цитувати
2.3. Утримання територій підприємствами, установами, організаціями
2.3.1. Підприємства, установи, організації, інші юридичні особи, особи, що використовують або є власниками МАФ, забезпечують благоустрій та утримання в належному санітарному стані територій.
Для тих, кому важко сприймати речення з великою кількістю ком, викладу цю норму у зручнішій формі:
Цитувати
2.3. Утримання територій підприємствами, установами, організаціями
2.3.1.
- Підприємства,
- установи,
- організації,
- інші юридичні особи
,
- особи, що використовують або є власниками МАФ,
забезпечують благоустрій та утримання в належному санітарному стані територій
ОСББ/ЖБК є юридичною особою, є організацією...
То є
Цитувати
Правила благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні
Правила затверджені ОМС. Такі повноваження ОМС надані ЗУ "Про благоустрій населених пунктів".
ЗУ N 4710-
Цитувати
Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту
     1.  Правила  благоустрою  території населеного пункту (далі - Правила)  -  нормативно-правовий  акт,  яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.
    Правила  розробляються на підставі Типових правил благоустрою території  населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ,  міст  і  затверджуються  відповідними  органами  місцевого самоврядування.

Цитувати
   Стаття 13. Об'єкти у сфері благоустрою населених пунктів
     1. До об'єктів благоустрою населених пунктів належать:
     1) території загального користування:  ( перелік)
     2) прибудинкові території;
     3) території   будівель   та   споруд   інженерного   захисту територій;
     4) території підприємств,  установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору.
     2. До  об'єктів  благоустрою  можуть  належати   також  інші території в межах населеного пункту.
Таким чином, навіть за умов невизначеності прибудинкової території, ОСББ/ЖБК повинні утримувати прилеглу до будинку територію ( в м. Херсон це до 50 м від будинку).

Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 23 Лютого 2017, 21:47:41
Звісно, виконавці послуг з утримання будинків, які не є ОСББ, теж.
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 24 Лютого 2017, 12:16:13
Діалог з паном Gelo буде відновлено після його виходу з "відпустки"... Якщо, звісно, він виявить таке бажання.
Проте, для завершення викладення інформації щодо прибудинкової території у м. Херсон для інших відвідувачів форуму,  доведеться таки "зачепити" деякі аспекти, викладені у постах пана Gelo. Це вимушені дії,  бо питання цікавить і інших. В подальшому напрацьовані матеріали на прикладі м.  Херсона будуть  використані для створення загальної теми у розділ Запитання > FAQ
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 24 Лютого 2017, 13:33:51
І так, "прибудинкова територія".
Спочатку трохи Історії... 
Відповідно до ЗКУ (2001р) мали
Цитувати
Стаття 42. Земельні ділянки багатоквартирних жилих будинків

     1. Земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки,  а також належні до них будівлі,  споруди та прибудинкові території   державної   або  комунальної  власності,  надаються  в
постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками.

     2. У  разі  приватизації громадянами багатоквартирного жилого будинку відповідна земельна ділянка може передаватися безоплатно у власність або надаватись у користування об'єднанню власників.

     3. Порядок    використання   земельних   ділянок,   на   яких розташовані багатоквартирні жилі будинки,  а також належні до  них будівлі,   споруди   та   прибудинкові   території,   визначається
співвласниками.

     4. Розміри  та  конфігурація  земельних  ділянок,   на   яких розташовані  багатоквартирні жилі будинки,  а також належні до них будівлі,  споруди  та  прибудинкові  території,  визначаються   на
підставі  проектів  розподілу  території кварталу,  мікрорайону та відповідної землевпорядної документації.
Відповідно до Наказу № 76 мали  у "Правилах утримання..."
Цитувати
Прибудинкова територія - територія  навколо багатоквартирного будинку, визначена актом на право  власності  чи  користування земельною  ділянкою і призначена для  обслуговування багатоквартирного будинку.
  (маємо і зараз, але це підзаконний акт, тому зараз діють НПА, що мають вищу юридичну силу).  На цій нормі базувався захист від позовів КП : Нема АКТУ (земельного) - нема прибудинкової території.
З 01.01.2011р. з'являється норма у ПКУ:
Цитувати
14.1.205. прибудинкова територія -  встановлена  за  проектом поділу  території  мікрорайону  (кварталу)  та  проектом  забудови земельна ділянка багатоквартирної  несадибної  житлової  забудови, яка  необхідна  для розміщення та обслуговування житлового будинку (будинків) і пов'язаних з ним (ними) господарських та технічних будівель і споруд;
Тобто наявність земельного акту вже не є обов'язковою  умовою.
Наприкінці 2011р. зазнає змін ч.4 ст. 42 ЗКУ
Цитувати
4. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі відповідної землевпорядної документації.
{Частина четверта статті 42 із змінами, внесеними згідно з Законом № 4215-VI від 22.12.2011}
А в травні 2012р. зазнає змін ПКУ
Цитувати
14.1.205. прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації в межах відповідної земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі і споруди, та необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
{Підпункт 14.1.205 пункту 14.1 статті 14 в редакції Закону № 4834-VI від 24.05.2012}
Тобто прибудинкова територія вже не сама земельна ділянка, а територія В МЕЖАХ земельної ділянки ( не може бути більшою, але може бути меншою від ділянки). А визначити її можна на підставі "відповідної містобудівної та землевпорядної документації".  Тобто Акт стає вже остаточно не обов'язковим.
В 2015р. ЗУ № 417 закріпляє ці "досягнення", бо закріпляє термін "прибудинкова територія" і в тілі самого ЗУ № 417
Цитувати
4) прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації, у межах земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди, що необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
, а також вносить зміни до ЗКУ
Цитувати
Стаття 42. Земельні ділянки багатоквартирних будинків
{Назва статті 42 із змінами, внесеними згідно з Законом № 417-VIII від 14.05.2015}

1. Земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території державної або комунальної власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками.
{Частина перша статті 42 із змінами, внесеними згідно з Законом № 417-VIII від 14.05.2015}

2. Земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкова територія, що перебувають у спільній сумісній власності власників квартир та нежитлових приміщень у будинку, передаються безоплатно у власність або в постійне користування співвласникам багатоквартирного будинку в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
{Частина друга статті 42 в редакції Закону № 417-VIII від 14.05.2015}

3. Порядок використання земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначається співвласниками.
{Частина третя статті 42 із змінами, внесеними згідно з Законом № 417-VIII від 14.05.2015}

4. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі відповідної землевпорядної документації.
{Частина четверта статті 42 із змінами, внесеними згідно з Законами № 4215-VI від 22.12.2011, № 417-VIII від 14.05.2015}

5. У разі знищення (руйнування) багатоквартирного будинку майнові права на земельну ділянку, на якій розташовано такий будинок, а також належні до нього будівлі, споруди та прибудинкова територія, зберігаються за співвласниками багатоквартирного будинку.
{Статтю 42 доповнено частиною п'ятою згідно з Законом № 417-VIII від 14.05.2015}
ЗКУ не визначає розміри "прибудинкової території", ч.4 ст. 42 визначає, що лише роміри земельної ділянки визначатимуться на "підставі відповідної землевпорядної документації". А розміри "прибудинкової території" закон дозволяє визначити  на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації. Причому містобудівної стоїть на першому місці.
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 24 Лютого 2017, 16:02:57
І так, "прибудинкова територія".
Сьогодення... Стосовно ЗУ "Про землеустрій":
Ст.25 ЗУ "Про землеустрій" не установлено создание такого документа как "схематического изображения придомовой территории".
Помилкою є шукати відповіді лише в ЗУ "Про землеустрій" та "землевпорядної документації".  Загубилося "містобудівної". Але спочатку про ЗУ "Про землеустрій":
До 01.07.2015р. було:
Цитувати
документація із  землеустрою  -  затверджені  в установленому
порядку  текстові  та  графічні   матеріали
,   якими   регулюється використання та охорона земель державної, комунальної та приватної власності,  а також матеріали обстеження  і  розвідування  земель, авторського нагляду за виконанням проектів тощо;
1. Можливе використання графічних матеріалів ( що так бентежить Gelo). 2 .  Зазначений перелік НЕ Є ОСТАТОЧНИМ ( див.  - тощо).   До 01.07.2015р. вчасно встигають зміни:
Цитувати
документація  із  землеустрою  (землевпорядна документація) - затверджені   в   установленому   порядку   текстові  та  графічні матеріали,   якими  регулюється  використання  та  охорона  земель державної,  комунальної  та приватної власності, а також матеріали обстеження   і   розвідування  земель,  авторського  нагляду  за виконанням  проектів  тощо;
 { Абзац четвертий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
З'являється пояснення "документація  із  землеустрою -  землевпорядна документація. Залишається 1. Можливе використання графічних матеріалів. 2.  Зазначений перелік НЕ Є ОСТАТОЧНИМ ( див.  - тощо).
Далі розглянемо декілька статей у частині, що можуть нас цікавити щодо визначення питання - які ж документи можно використати під час визначення прибудинкової території.
Цитувати
Стаття 47. Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та  іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського  призначення, земель  водного фонду  та  водоохоронних  зон,    обмежень     у використанні    земель   та  їх режимоутворюючих  об’єктів .
Проекти  землеустрою  щодо  організації  і  встановлення  меж територій  природно-заповідного  фонду та іншого природоохоронного призначення,   оздоровчого,  рекреаційного,  історико-культурного, лісогосподарського    призначення,   земель   водного   фонду   та водоохоронних   зон,   обмежень   у   використанні  земель  та  їх режимоутворюючих об’єктів включають:
д)  у  межах  населеного  пункту  -  копію  графічної частини генерального  плану  населеного пункту (за наявності), а за межами населеного  пункту  - копію відповідної містобудівної документації (за   наявності)   і   копію   рішення   про   затвердження  такої документації;
Тобто навіть для проекту землеустрію копія  графічної частини генерального  плану  населеного пункту задовільняє...

Цитувати
Стаття 51. Проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб
     Проекти   землеустрою   щодо  впорядкування   території  для містобудівних  потреб розробляються в межах кварталу, мікрорайону, іншої  частини території населеного пункту та за межами населеного
пункту   з   метою   формування   земельних   ділянок,   на   яких передбачається  будівництво  чи  реконструкція об’єктів нерухомого майна.
Тобто для нового будівництва або для реконструкції потрібні дані земельних ділянок.
Цитувати
Стаття 53. Проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів
     Проекти землеустрою щодо  впорядкування  території  населених пунктів   складаються   на  основі  затверджених  у  встановленому законодавством порядку генеральних планів  населених  пунктів  або можуть розроблятись окремою їх частиною.

     Проекти землеустрою  щодо  впорядкування  територій населених пунктів складаються з метою обґрунтування,  розробки  і  подальшої реалізації      необхідного      обсягу      організаційних     та
інженерно-технічних  заходів з освоєння, поліпшення якості земель, їх  раціонального  використання  та охорони, захисту від руйнівних процесів.

     Проекти землеустрою  щодо  впорядкування  територій населених пунктів розробляються  на  певний  період  та  поетапно  згідно  з генеральними планами населених пунктів і визначають:
     а)  цільове  призначення  земель; { Пункт "а" частини третьої статті 53 в редакції Закону N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011 }
     б) землі,  що знаходяться у власності,  користуванні,  в тому числі орендовані;
     в) організаційні,  правові,  фінансові та  інші  заходи  щодо вдосконалення структури територій,  освоєння земель, поліпшення їх якості, рекультивації, консервації;
     г) необхідність   і    обсяги    економічного    стимулювання раціонального використання та охорони земель;
     ґ) заходи   для   забезпечення   режиму  використання  земель охоронних зон,  зон санітарної охорони,  санітарно-захисних зон  і зон особливого режиму використання,  а також відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам  внаслідок  встановлення  цих зон;
     д) напрями природоохоронної діяльності.

     Проекти   землеустрою  можуть  передбачати  також  формування земельних  ділянок  державної  та комунальної власності за рахунок земель, не наданих у користування.
{  Статтю  53  доповнено  частиною  четвертою  згідно  із  Законом N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011 }     [ тобто можуть і НЕ предбачати Примітка моя,  Ю.В. ]

     Проекти  землеустрою  щодо  впорядкування територій населених пунктів  розробляються  на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради.
{  Статтю 53 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом N 3038-VI (   3038-17  )  від  17.02.2011;  в  редакції  Законів  N  5395-VI ( 5395-17 ) від 02.10.2012, N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

     Проекти  землеустрою  щодо  впорядкування територій населених пунктів включають:
     а) завдання на складання проекту землеустрою;
     б) пояснювальну записку;
     в)  рішення відповідної сільської, селищної, міської ради про розроблення проекту землеустрою;
     г) викопіювання з містобудівної документації (за наявності);
     ґ) матеріали геодезичних та землевпорядних вишукувань;
     д)  переліки  земельних ділянок (земель), наданих у власність (користування)   з  кадастровими  номерами,  наданих  у  власність (користування)  без кадастрових номерів, не наданих у власність чи
користування  у розрізі угідь, що використовуються без документів, які посвідчують право на них;
     е)  переліки  земельних ділянок, на які встановлено обмеження або обтяження;
     є) експлікацію земельних угідь за власниками та користувачами земельних ділянок;
     ж) відомості про обчислення площі земельних ділянок;
     з) план організації території населеного пункту;
     и)  викопіювання із кадастрових карт (планів) з відображенням існуючих  (за  наявності) та проектних меж відповідного населеного пункту;
     і)  збірний  план  земельних  ділянок, наданих у власність чи користування,  та  земельних  ділянок,  не  наданих у власність чи користування;
     ї)  плани сучасного та перспективного використання земель у межах відповідного населеного пункту;
     й)   план розподілу земель  за  категоріями,  власниками  і користувачами  (форма  власності,  вид речового права), угіддями з відображенням наявних обмежень (обтяжень);
     к)  матеріали  погодження  проекту  землеустрою,  встановлені статтею 186 Земельного кодексу України.
{  Частина  статті  53 в редакції Закону N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }

     У  разі  формування земельної ділянки проект землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів також включає:
     а) відомості про обчислення площі земельної ділянки;
     б) кадастровий план земельної ділянки;
     в)  матеріали  перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість);
     г) перелік обмежень у використанні земельних ділянок;
     ґ) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання;
     д)  акт  перенесення  в  натуру (на місцевість) меж охоронних зон,   зон   санітарної  охорони,  санітарно-захисних  зон  і  зон особливого режиму використання земель за їх наявності.
{  Частина  статті  53 в редакції Закону N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Тобто сам по собі проект землеустрою не містить даних про прибудинкову територію. Проте в ньому використовується містобудівна документація...
Цитувати
Стаття 7. Правова основа землеустрою
     Правову  основу  землеустрою  становлять  Конституція України ( 254к/96-ВР ),  Земельний кодекс  України  (  2768-14  ),  закони України  "Про  топографо-геодезичну  і  картографічну  діяльність"
( 353-14 ), "Про планування і забудову територій" ( 1699-14 ), цей Закон, закони України та інші нормативно-правові акти.
Але ЗУ "Про планування і забудову територій" втратив чинність в 2011р.
Цитувати
З А К О Н   У К Р А Ї Н И Про планування і забудову територій
 { Закон втратив чинність на підставі Закону    N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011, ВВР, 2011, N 34, ст.343 }
Дивимся ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності":
Цитувати
Про регулювання містобудівної діяльності
Верховна Рада України; Закон від 17.02.2011 № 3038-VI

2) генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту;
3) детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території;
7) містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій;
9) план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон;

Стаття 4. Об’єкти та суб’єкти містобудування
2. Суб’єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи.

Стаття 17. Генеральний план населеного пункту
1. Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.
На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який після його затвердження стає невід’ємною частиною генерального плану.
{Абзац другий частини першої статті 17 в редакції Закону № 5496-VI від 20.11.2012}
---------------------
У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.
8. Строк дії генерального плану населеного пункту не обмежується.
11. Матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.
{Частина одинадцята статті 17 в редакції Законів № 1170-VII від 27.03.2014, № 319-VIII від 09.04.2015}
12. Експертизі містобудівної документації на місцевому рівні підлягають виключно генеральні плани міст.

Стаття 18. План зонування території
1. План зонування території розробляється на основі генерального плану  населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
{Абзац перший частини першої статті 18 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012}
-----
8. План зонування території затверджується на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання.
План зонування території не підлягає експертизі.

Стаття 19. Детальний план території
1. Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.
3. На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід’ємною частиною детального плану території.
{Частина третя статті 19 в редакції Закону № 5496-VI від 20.11.2012}
4. Детальний план території визначає:
10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі;
{Пункт 10 частини четвертої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012}
5. Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів.
7. Матеріали детального плану території не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.
{Частина сьома статті 19 в редакції Закону № 319-VIII від 09.04.2015}
8. Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.
{Абзац перший частини восьмої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012}
9. Детальний план території не підлягає експертизі.
10. Внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території.

Стаття 21. Громадські слухання щодо врахування громадських інтересів
1. Громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.
2. Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.
11. Порядок проведення громадських слухань ([url]http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/555-2011-[/url]п) визначає Кабінет Міністрів України.

Таким чином для визначення прибудинкової території можна скористатися: Генеральним планом населеного пункту, планом зонування територій, детальним планом територій, текстовими та графічними матеріалами з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 24 Лютого 2017, 18:42:25
І так, "прибудинкова територія".
Сьогодення... Що маємо в м. Херсоні:
Генплан є - Рішення міськради від 26.12.2003р. № 443.
Цитувати
Містобудівна документація:
Генеральний план міста
План зонування території
Детальні плани територій
Історико-архітектурний опорний план м.Херсона
Схеми
http://www.city.kherson.ua/articles/mistobudivna-dokumentaciy (http://www.city.kherson.ua/articles/mistobudivna-dokumentaciy)
План зонування території: http://www.city.kherson.ua/articles/plan-zonirovaniya-territorii-goroda-herson (http://www.city.kherson.ua/articles/plan-zonirovaniya-territorii-goroda-herson)
Детальні плани територій: http://www.city.kherson.ua/articles/detalni-plani-teritoriy (http://www.city.kherson.ua/articles/detalni-plani-teritoriy)
Є на сайті міськради тека з файлами актів інвентаризації по окремим будинкам (2 файли додаю як  приклад )
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 24 Лютого 2017, 19:13:48
Взагалі на сайті є багато інформації, але її потрібно перевіряти письмовими запитами. Бо є й скасовані рішення без відмітки про скасування.
Не бачив рішення про слухання стосовно зонування...
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 24 Лютого 2017, 20:31:31
 ОСББ протоколи http://www.city.kherson.ua/c/hersoncyu/s/osbb (http://www.city.kherson.ua/c/hersoncyu/s/osbb)
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 20 Березня 2017, 14:27:38
Після закінчення терміну обмеження доступу до форуму для дописувача Gelo, останній здійснив спробу переведення діалогу у полеміку. Вкотре виклав свої попередні , які вже були спростовані, та нові міркування у об'ємах, які перевищують прийнятні розміри. Що призводить до необгрунтованого розростання теми ( як і всіх його тем) і ускладнює  пошук дійсно потрібних (важливих) постів у ній.
Також у своїх нових постах дописувач Gelo припустився порушень Правил форуму.

На підставі  п. п. 10, 11, 13 Правил форуму пости дописувача Gelo від 20.03.2017р. було виокремлено і перенесено до розділу "Полеміки" ( http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9792.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9792.0.html)  ).
  Тему буде закрито.
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 20 Березня 2017, 17:26:34
До закриття теми є потреба в з'ясуванні питання легітимності Рішення міської ради м. Херсон про затвердження "Правил благоустрою...".
Я навмисно оминув питання "Типових правил благоустрою...". Допоки їх нема, нема про що говорити...
Але ж не для Gelo!  Він "розкопав", що "Типові..." готувалися та не пройшли процедуру погодження в відомстві Ляпіної в 2016р. Це так. Більше того, в мене була інформація, що проект, який був ще раніше, не пройшов реєстрацію  в Мінюсті ( такі компетентні спеціалісти в Мінрегіоні ). На цій підставі  пан  Gelo робить висновок,  що в м. Херсон ( і взагалі по країні) "Правила благоустрію..." не діють!

Ліричний відступ: Цікаво, а як тоді шановний пан буде вимагати дотримання низки правил ( яких на його думку не існує) стосовно: утримання тварин,  утримання та охорони зелених насаджень, та ще безліч яких, за порушення яких передбачена відповідальність у КУпАП
Цитувати
Глава 11 АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ В ГАЛУЗІ ЖИТЛОВИХ ПРАВ ГРОМАДЯН, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ
От "накладе" йому під двері  в під'їзд якийсь собака,  а його хазяїн прибирати відмовиться - скаже "Правила благооустрію ..." нечинні і покарати мене нема за  що!
Доведеться спростовувати тезу від Gelo.
Єдиний  довід, що виклав Gelo, це ч. 1 ст. 34 ЗУ "Про благоустрій..."
Цитувати
Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту

     1.  Правила  благоустрою  території населеного пункту (далі - Правила)  -  нормативно-правовий  акт,  яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.

     Правила  розробляються на підставі Типових правил благоустрою території  населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ,  міст  і  затверджуються  відповідними  органами  місцевого самоврядування.

     Типові  правила  розробляються  та затверджуються центральним органом  виконавчої  влади,  що  забезпечує  формування  державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

     У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято  рішення  про  затвердження Правил, застосовуються Типові правила.

     Орган  місцевого  самоврядування  забезпечує  вільний  доступ населення до затверджених Правил.
На думку Gelo: Нема типових -  неможна затверджувати місцеві... Але це не так. Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 26 ЗУ "Про місцеве самоврядування", ОМС ще з 1997р. має самоврядні  повноваження
Цитувати
44) встановлення  відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території  населеного  пункту,  забезпечення  в  ньому чистоти і порядку,  торгівлі  на  ринках,  додержання  тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
Ці повноваження додатково було підтверджено в 2012р.  ст. 10  ЗУ "Про благоустрій..."
Цитувати
Стаття 10. Повноваження сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою  населених пунктів

     1.  До  повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить:

     1)  затвердження  місцевих  програм  та заходів з благоустрою населених пунктів;

     2)   затвердження   правил  благоустрою  територій  населених пунктів;
сам закон приймався ще у 2005р. А норма про типові правила ст. 34 діє з 12.09.2012р.   Взагалі-то, на мою думку, на думку практикуючих адвокатів, до затвердження "Типових правил...", ОМС мають право затверджувати місцеві правила на загальних підставах. Після появи "Типових правил..." вони повинні будуть місцеві правила привести у відповідність до типових. В самому НПА, що затвердить типові, повинно бути зазначено вимогу приведення рішень ОМС у відповідність до типових. Це звичайна практика.
Щодо "Правил..." у м. Херсон, то вони прийняті взагалі ще в 2011р.
Цитувати
ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА РАДА VIIІ сесія міської ради VІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я  від 31.05.2011 № 221
Про встановлення Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні
ТОБТО У ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЧИННОГО (на той час) ЗАКОНОДАВСТВА!   Це по-перше.
По-друге. Допоки рішення не скасоване в судовому порядку, чи самим ОМС, воно Є ЧИННИМ! Якщо хтось з мешканців  м. Херсон має сумніви щодо законності рішення міськради від 31.05.2011 № 221, то він  має змогу оскаржити  це  рішення в судовому порядку. І пан Gelo теж. Визнає суд, що рішення є нечинним, то "Правила..." не діятимуть. ЦІ правила. Бо тоді буде:
По- третє. У разі визнання судом Рішення 221 нечинним, буде скасовано втрату чинності попереднього рішення
Цитувати
2.Рішення міської ради від 28.05.2004 № 548 «Про встановлення Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні» визнати таким, що втратило чинність.
Рішення № 548 відновить свою дію. А з ним і попередні "Правила...":
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради від28.05.04 № 548
 
П Р А В И Л А
БЛАГОУСТРОЮ ТЕРИТОРІЇ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧИСТОТИ І ПОРЯДКУ В М.ХЕРСОНІ


1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Посадові особи підприємств, організацій, установ усіх форм власності, приватні підприємці, власники та орендарі будинків, громадяни несуть особисту відповідальність за забезпечення належного санітарного стану на приватній, відведеній у користування та прилеглій території, забезпечують її благоустрій.
1.1.Прилеглою територією до підприємств, організацій та домоволодінь усіх форм власності вважати тротуари, газони, проїжджу частину вулиць до осьової лінії або до води на набережній.
На вулицях, де здійснюється рух громадського пасажирського транспорту, прилеглою вважати територію до ближнього бордюру проїжджої частини дороги.
При відсутності вулиць, прилеглою вважати територію на відстані 50м від межі території, якою користуються чи яка належить підприємству, організації, домовласнику.
У разі виявлення порушення на межі двох або більше прилеглих територій, відповідальність несуть у рівній частині всі фізичні та юридичні особи, що знаходяться біля цієї межі.
Прилеглою територією до кіосків, павільйонів, тимчасових пересувних торговельних об”єктів та пунктів масових ігор вважати територію в радіусі або на відстані 15м від їх стіни, огорожі.

1.2. Посадові особи та громадяни забезпечують належний санітарний стан указаних територій незалежно від того, працюють чи не працюють підприємства, організації, установи та підприємницькі об”єкти, а громадяни – власники будинків - незалежно від проживання.
Тобто "прилегла територія залишиться в межах до 50 м.
І утримувати її в належному стані доведеться...
Назва: Re: Прибудинкова територія в м.Херсон
Відправлено: Юрій Васильович від 20 Березня 2017, 17:33:26
Питання вичерпано.
ТЕМА ЗАКРИТА.