ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯhttp://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2189-19 (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2189-19)
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Законом,
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Как могут развиваться события по назначению управляющего, если протокола не было и не будет. Разве назначение ОМС управляющего в этом случае законное.Ви Альоні Бабак це запитання адресуйте... Це ж її дітище...
Стаття 10. Прийняття рішень щодо управління багатоквартирним будинком зборами співвласниківЗато тепер у де-кого складається враження, що ОМС без протоколів зборів співвласників взагалі не взмозі призначити управителя...
2. До повноважень зборів співвласників належить прийняття рішень з усіх питань управління багатоквартирним будинком, у тому числі про:
1) розпорядження спільним майном багатоквартирного будинку, встановлення, зміну та скасування обмежень щодо користування ним;
2) визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміну умов договору з управителем;
3) обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем, здійснення контролю за його виконанням;
6. Рішення вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, крім рішень з питань, зазначених у пунктах 2 і 3 частини другої цієї статті, які вважаються прийнятими зборами співвласників, якщо за них проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Закон ведь вводится в действие 10 июня. Вот до этой даты и должны подготовится управленцы, но не приступать к управлению.Закон набрав чинності 10.12.2017р. Вводиться в дію 10.06.2018р. Але не весь...
Зато тепер у де-кого складається враження, що ОМС без протоколів зборів співвласників взагалі не взмозі призначити управителя...Именно такое мнение и сложилось.Предположим, жильцов дома устраивает старый исполнитель ЖКУ. Поэтому не хотят ОСМД или нового управителя. Подтверждение их мнения,отсутствие собрания по этому вопросу. Закон в данном случае на их стороне. ОМС определяет управителя только на основании протокола ОСМД.
Интересный сюжет развивается у нас. ОМС провел конкурс (31 января) на определение управляющих в домах, где не созданы ОСМД.ОМС зобов'язаний
На сколько действия ОМС считаются законными?
У разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок. У разі якщо місцевою радою або її виконавчим органом відповідно до законодавства прийнято рішення про делегування іншому органу - суб’єкту владних повноважень функцій із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг, управитель призначається на конкурсних засадах таким органом.Рік минув 01.07.2016р. Проте на ту дату ще не було "Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку". Наказ, яким затверджено "Порядок...", набрав чинності 12.07.2016р. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0893-16 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0893-16)
1. Визначити організатором конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку на території міста Херсон – департамент житлово – комунального господарства міської ради, на балансі якого знаходяться багатоквартирні будинки.Рішенням від 23.10.2017р. № 945 внесла зміни у Р 389 щодо складу конкурсної комісії і (головне) до п. 4. Було:
4. Уповноважити директора департаменту житлово – комунального господарства міської ради Чайку Р.В. підписати договори про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.стало:
1.3. Пункт 4 Рішення викласти в наступній редакції: «4. Уповноважити директора департаменту житлово-комунального господарства міської ради підписати договори про надання послуг з управління багатоквартирним будинком».Тобто підписантом є посадова особа, а не конкретна людина. Це вірно.
Якщо протягом дії договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, укладеного за результатами конкурсу, співвласники приймуть рішення про зміну форми управління багатоквартирним будинком або про обрання іншого управителя, співвласники мають право достроково розірвати такий договір, попередивши про це управителя, призначеного на конкурсних засадах, не пізніш як за два місяці до дня розірвання договору.І призначити свого...
Предположим, жильцов дома устраивает старый исполнитель ЖКУ. Поэтому не хотят ОСМД или нового управителя.Закон зобов'язує їх визначитися з формою управління. Потім вони (це майже чисто теоретично ) або управитель за їх бажанням можуть найняти для виконання робіт з обсуговування будинку старого виконавця. Які проблеми? Крім того старий виконавець може ж до будинку і як управитель "підрядитися"... Була б згода його і згода співвласників...
Подтверждение их мнения,отсутствие собрания по этому вопросу. Закон в данном случае на их стороне.Це не підтвердження, це НЕВИКОНАННЯ закону співвласниками...
Стаття 9. Форми управління багатоквартирним будинкомСтроку на визначення форми управління був рік
1. Управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.
За рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або всі функції - об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку (асоціації об’єднань співвласників багатоквартирного будинку).
5. У разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, ....
ОМС определяет управителя только на основании протокола ОСМД.А ОСББ тут з якого боку?
Может не точно сформулировал вопрос, интересует правомерность управителя приступать к работе с 01.03. если закон начинает действовать с 10.06.Зараз діє інший закон (ЗУ №1875 діє до 10.06.2018р.), який теж передбачає "присутність" управителя та регаментує його діяльність ...
Рік минув 01.07.2016р. Проте на ту дату ще не було "Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку". Наказ, яким затверджено "Порядок...", набрав чинності 12.07.2016р. [url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0893-16[/url] ([url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0893-16[/url])Причем здесь обсуждение Приказа, от только устанавливает Порядок проведения конкурса и на этом его полномочия заканчиваются. Далее верховенство права.
3. Договори про надання комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, зберігають чинність протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом, крім випадку, якщо до спливу зазначеного строку співвласники багатоквартирного будинку прийняли рішення про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги відповідно до пункту 4 цього розділу. У разі якщо згідно з такими договорами передбачено більш ранній строк їх припинення, дія таких договорів автоматично продовжується до спливу строку, що дорівнює одному року з дня набрання чинності цим Законом.Где здесь сказано о всеобщем назначении управителей через 3 месяца после вступления закона в силу на основании того, что дома не определились с формой управления? Ссылка на закон 417 в данном вопросе не обоснована, согласно правовой позиции КСУ о однопредметных актах и письма МЮУ от 26.12.2008 N 758-0-2-08-19
4. Не пізніш як протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирних будинків незалежно від обраної ними форми управління багатоквартирним будинком зобов’язані прийняти рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг (крім послуг з постачання електричної енергії та природного газу) щодо кожного виду комунальної послуги згідно з частиною першою статті 14 цього Закону.
5. ]У разі якщо співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги протягом строку, визначеного в пункті 4 цього розділу, між виконавцем та кожним співвласником укладається індивідуальний договір про надання комунальної послуги відповідно до частини сьомої статті 14 цього Закону.
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
1. У разі існування неузгодженості між нормами, виданимиhttps://www.urist.in.ua/showthread.php?t=68384 (https://www.urist.in.ua/showthread.php?t=68384)
одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт,
виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї
чинності. Така неузгодженість може виникнути внаслідок того, що
прийняття нової норми не завжди супроводжується скасуванням
"застарілих" норм з одного й того ж питання.
При тому, що на визначену законом дату 01.07.2016р. ОМС мали вказівку закону про проведення конкурсу для призначення управителів, але не мали НПА, яким би було регламентовано порядок проведення конкурсу....Рік минув 01.07.2016р. Проте на ту дату ще не було "Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку". Наказ, яким затверджено "Порядок...", набрав чинності 12.07.2016р. [url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0893-16[/url] ([url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0893-16[/url])Причем здесь обсуждение Приказа, от только устанавливает Порядок проведения конкурса и на этом его полномочия заканчиваются.
Далее верховенство права.Далі дурдом... Бо оце все:
3. Договори про надання комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, зберігають чинність протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом, крім випадку, якщо до спливу зазначеного строку співвласники багатоквартирного будинку прийняли рішення про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги відповідно до пункту 4 цього розділу. У разі якщо згідно з такими договорами передбачено більш ранній строк їх припинення, дія таких договорів автоматично продовжується до спливу строку, що дорівнює одному року з дня набрання чинності цим Законом.ніякого стосунку до управителів та договорів на управління будинком не має. Там мова про комунальні послуги з 10.06.2018р. А управління будинком з 10.06.2018р. то
4. Не пізніш як протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирних будинків незалежно від обраної ними форми управління багатоквартирним будинком зобов’язані прийняти рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг (крім послуг з постачання електричної енергії та природного газу) щодо кожного виду комунальної послуги згідно з частиною першою статті 14 цього Закону.
5. ]У разі якщо співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги протягом строку, визначеного в пункті 4 цього розділу, між виконавцем та кожним співвласником укладається індивідуальний договір про надання комунальної послуги відповідно до частини сьомої статті 14 цього Закону.
житлова послуга( ст. 5 ЗУ № 2189)
3) послуги з управління будинком,(ст. 13 ЗУ № 1875)
2) комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.( ст. 5 ЗУ № 2189)
1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), газопостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо);(ст. 13 ЗУ № 1875 чинна редакція)
1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо);(ст. 13 ЗУ № 1875 перша редакція ( 2004р.))
4. Не пізніш як протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирних будинків незалежно від обраної ними форми управління багатоквартирним будинком зобов’язані прийняти рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг (крім послуг з постачання електричної енергії та природного газу) щодо кожного виду комунальної послуги згідно з частиною першою статті 14 цього Закону.
Стаття 14. Особливості укладання, зміни і припинення договорів про надання комунальних послуг у багатоквартирному будинкуРік рахувати з 10.12.2017р.?
1. За рішенням співвласників багатоквартирного будинку (уповноваженого органу управління об’єднання співвласників багатоквартирного будинку), прийнятим відповідно до закону, договір про надання комунальної послуги укладається з виконавцем відповідної комунальної послуги, визначеним статтею 6 цього Закону:
10.12.2017 Набрання чинностіhttp://zakon5.rada.gov.ua/laws/card/2189-19 (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/card/2189-19) Тобто 10.02.2018р. ОСББ приймається рішення виступити колективним споживачем, а договір укласти не можна, бо ст. 14 ще не введена в дію... До 10.06.2018р. Так навіщо рік з дня набрання чинності, визначили б 6 місяців з дня введення в дію.
согласно правовой позиции КСУ о однопредметных актахА де Ви знайшли однопредметні акти? Один закон регулює питання власності, другий - питання надання/отримання житлово-комунальних послуг...
и письма МЮУ от 26.12.2008 N 758-0-2-08-19Листа можна було і ближче знайти : http://gro-za.org/forum/index.php?topic=8271.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=8271.0.html) http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v0758323-08 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v0758323-08) В листі мова про колізію - протиріччя з одного й того самого предмета регулювання :Цитувати1. У разі існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт, виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї чинності. Така неузгодженість може виникнути внаслідок того, що прийняття нової норми не завжди супроводжується скасуванням "застарілих" норм з одного й того ж питання.[url]https://www.urist.in.ua/showthread.php?t=68384[/url] ([url]https://www.urist.in.ua/showthread.php?t=68384[/url])
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права.А між ЗУ № 2189 та ЗУ № 417 колізії нема. То Ви вигадали, бо помилково "приписали" управління будинком до комунальних послуг... Пункти 3, 4, 5 приикінцевих положень ЗУ № 2189 не стосуються управління будинком. А п. 6 не суперечить нормам ЗУ № 417. Він їх доповнює.
Уже не говорю о сомнительном наличии документа на земельный участок с придомовой территорией, договоров на проверку ДВК, дезинсекцию, электроэнергию, ТБО и других материалов.А як це може перешкоджати визначенню співвласниками чи призначенню ОМС управителя? Буде управитель, він і буде цим займатися. А не буде - так гнати його...
А де Ви знайшли однопредметні акти? Один закон регулює питання власності, другий - питання надання/отримання житлово-комунальних послуг...Тогда и давайте вопрос надання/отримання житлово-комунальних послуг...рассматривать на основании этого закона. Если ссылаться на ЗУ 417, появляется коллизия в вопросе, когда должен определяться управляющий. В период действия ЗУ 417 не было ЗУ 2189, где урегулированы вопросы по управлению. Поэтому было невозможно решить вопрос с проведением конкурса по управляющим. Сейчас управляющего определили по процедуре указанной в ЗУ 2189. Давайте теперь говорить, нет по ЗУ 417.
В листі мова про колізію - протиріччя з одного й того самого предмета регулювання :Как это понимать?
Там мова про комунальні послуги з 10.06.2018р.Признаю, не прав.
А управління будинком з 10.06.2018р. тоСмотрим ст.5 на которую ссылаетесь.Цитуватижитлова послуга( ст. 5 ЗУ № 2189)
Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послугТак на этом основании Вы утверждаете, что управление домом с 10.06.2018.?
1. До житлово-комунальних послуг належать:
1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком.
Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:
Может не точно сформулировал вопрос, интересует правомерность управителя приступать к работе с 01.03. если закон начинает действовать с 10.06.Потом еще раз.
Так можно считать появление управителя незаконным?Получил один ответ.
ОМС мали вказівку закону про проведення конкурсу для призначення управителів, але не мали НПА, яким би було регламентовано порядок проведення конкурсу....Сейчас другой – противополжный. Что правильно ??
Через 12 днів порядок з'явився. З 12.07.2016р. нічого не заважає ОМС визначати Управителів "лінивим" співвласникам.
А п. 6 не суперечить нормам ЗУ № 417. Він їх доповнює.Тоже согласен. В самом п.6 об этом прописано. Вопрос несколько в другом
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку",Закон информирует о домах где не определились с формой управления. Здесь нет условий или оговорок, а говорится конкретно, поскольку ранее ЗУ № 417 было доведено совладельцам домов о различных формам управления.
виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строкЗдесь закон обязует ОМС провести конкурс для этих домов с одним условием, при получении протокола где указана просьба назначить управляющего.
з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя.Далее закон разъясняет ОМС какой протокол является действительным.
Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.Из чего следует хороший вопрос, в домах, которые не обратились в ОМС за назначением управляющего кто будет заниматься содержанием дома? Догадываюсь, что укажите на ст.14 и нарушение закона, но допустим, жильцам нравиться как было прежде и не хотят менять это КП…
Сторони погодилися, що замовник сплачує за надані управителем послуги щомісяця додатково до встановленого тарифу на житлово-комунальні послуги 3,3797 грн/м.кв.Заказчик - Департамет ЖКХ. Эту бредовую ошибку со временем устранят. Поменяют местами и управитель будет платить в департамент. За что должны платить, за какие услуги?
"Смешались в кучу кони, люди"...Треба було залишити його у первісному стані. В теперішньому стані він, з огляду на наступні події, виглядає занадто оптимістичним...
С началом работы управителя разобрался (почти).Я б сказав, що навпаки... Інакше б Ви такого
Эту бредовую ошибку со временем устранят. Поменяют местами и управитель будет платить в департамент.не навигадували ...
За что должны платить, за какие услуги?Управління будинком є (і раніше була )послугою платною. Управитель департаменту платити не буде. Нема за що...
За основу договора взят типовой из ПКМУ № 484 от 20.05.2009 г. [url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/484-2009-[/url]п ([url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/484-2009-[/url]п)Разве этот типовой договор можно применять для заключения договора между Департаментом и управляющим дома? Предмет договора об услугах по управлению домом. Владелец дома - совладельцы жилого дома. Пересмотрел Зу № 417 и Зу № 2189 и не нашел нормы закона, на основании которой предусмотрено заключение таких договоров. Законодательством предусмотрена обязанность ОМС провести конкурс по определению управляющего. Договор, это выдумка ОМС или моя безграмотность?Добре, що Ви ПКМУ № 484 побачили... Ще б з ним треба і накази Мінрегіону № 13, Держжитлокомунгоспу № 60, ЗУ № 1875, ЗУ № 417, на майбутнє ЗУ № 2189 (що ще не діє... ) опрацювати і застосовувати їх комплексно, у системному зв'язку, а не висмикуючи тільки те, що сподобалося. Застосовувати з прив'язкою у часі.
Ни кто и не оспаривает оплату услуг управителя. Только говорилось о другом.За что должны платить, за какие услуги?Управління будинком є (і раніше була )послугою платною. Управитель департаменту платити не буде. Нема за що...
Теперь согласно этим договорамСогласно приведенной цитаты из договора заказчик (департамент) будет платить управляющему, за что? за управление дома по ххх адресу? Может и должны, может департамент является главным заказчиком услуг управителя. Даже предполагая, что поменяют в договоре местами заказчика и управителя, все равно не появляется основания для взаиморасчетов. Поэтому и спрашиваю об этом пункте договора.ЦитуватиСторони погодилися, що замовник сплачує за надані управителем послуги щомісяця додатково до встановленого тарифу на житлово-комунальні послуги 3,3797 грн/м.кв.Заказчик - Департамет ЖКХ. Эту бредовую ошибку со временем устранят. Поменяют местами и управитель будет платить в департамент. За что должны платить, за какие услуги?
Добре, що Ви ПКМУ № 484 побачили... Ще б з ним треба і накази Мінрегіону № 13, Держжитлокомунгоспу № 60, ЗУ № 1875, ЗУ № 417, на майбутнє ЗУ № 2189 (що ще не діє... ) опрацювати і застосовувати їх комплексно, у системному зв'язку, а не висмикуючи тільки те, що сподобалося. Застосовувати з прив'язкою у часі.Не пересматривая приведенные нормативные акты уже догадался, что договор ОМС с управителями должен быть. Конечно не в таком варианте, но должен.
Относительно письма МЮУ. Была приведена другая цитата, непосредственно по теме. А Вы.... вводите в заблуждениеЦе не я Вас увів у оману... Це Ви самі "блукаєте у трьох соснах", а мене потім звинувачуєте...ЦитуватиВ листі мова про колізію - протиріччя з одного й того самого предмета регулювання :Как это понимать?
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права.Потім наводяться приклади, як її вирішувати (один з них процитували Ви). Ваш приклад, то вирішення колізії, яка виникла через існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом з одного й того ж питання. Я Вам навів одне з тлумачень терміну колізія
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права.Можу навести і інші:
Під юридичними колізіями слід розуміти розбіжність або суперечність між окремими нормами, актами, що регулюють одні й ті ж або суміжні суспільні відносини, а також протиріччя, що виникають в процесі правозастосування і здійснення державними органами і посадовими особами своїх повноважень.
Насамперед колізія це неузгодженість, протиріччя діючих норм права, законів та підзаконних актів. Тому, неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права.На сьогоднішній день в юридичній науці не склалося єдиного уявлення про колізії. Тому тлумачення дещо різняться. А автори листа попереджають
Листи міністерств не встановлюють норм права і мають лише інформаційний характер.
5. У разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок. У разі якщо місцевою радою або її виконавчим органом відповідно до законодавства прийнято рішення про делегування іншому органу - суб’єкту владних повноважень функцій із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг, управитель призначається на конкурсних засадах таким органом.
У такому разі ціна послуги з управління багатоквартирним будинком визначається за результатами конкурсу, який проводиться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної житлової політики і політики у сфері житлово-комунального господарства, а договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на один рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово другу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.
У період від оголошення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку до моменту визначення переможців конкурсу і укладення договорів про надання послуг з управління багатоквартирним будинком послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій продовжують надавати у відповідних багатоквартирних будинках виконавці таких послуг, які надавали відповідні послуги до початку проведення конкурсу.
Якщо протягом дії договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, укладеного за результатами конкурсу, співвласники приймуть рішення про зміну форми управління багатоквартирним будинком або про обрання іншого управителя, співвласники мають право достроково розірвати такий договір, попередивши про це управителя, призначеного на конкурсних засадах, не пізніш як за два місяці до дня розірвання договору.
У разі зміни форми управління багатоквартирним будинком або обрання іншого управителя виконавець послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій має здійснити остаточне нарахування плати за послуги відповідно до фактичних нарахувань та обсягів наданих послуг.
Співвласники багатоквартирних будинків, утримання яких до дня набрання чинності цим Законом здійснювали житлово-будівельні (житлові) кооперативи, продовжують відшкодовувати витрати на утримання відповідних будинків і споруд та прибудинкових територій таким кооперативам до моменту створення в багатоквартирному будинку об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (у тому числі шляхом реорганізації кооперативу) або прийняття співвласниками рішення про форму управління багатоквартирним будинком.
{Пункт 5 статті 13 в редакції Закону № 1413-VIII від 14.06.2016}
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Смотрим ст.5 на которую ссылаетесь.Управління з 10.06.2018р. буде на підставі ЗУ № 2189. Зараз управління здійснюється на підставі ЗУ № 1875. Що незрозуміло?ЦитуватиСтаття 5. Перелік житлово-комунальних послугТак на этом основании Вы утверждаете, что управление домом с 10.06.2018.?
1. До житлово-комунальних послуг належать:
1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком.
Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:
Из чего следует хороший вопрос, в домах, которые не обратились в ОМС за назначением управляющего кто будет заниматься содержанием дома? Догадываюсь, что укажите на ст.14 и нарушение закона, но допустим, жильцам нравиться как было прежде и не хотят менять это КП…Компостируйте мізки комусь іншому і в іншому місці.
Заставить не могут, тогда бы просто прописали в законе. Вот для подобных домов и принят этот п.6. Это предположение… имеющее право на существование для компостирования мозга.
Согласно приведенной цитаты из договора заказчик (департамент) будет платить управляющему, за что? за управление дома по ххх адресу? Может и должны, может департамент является главным заказчиком услуг управителя. Даже предполагая, что поменяют в договоре местами заказчика и управителя, все равно не появляется основания для взаиморасчетов. Поэтому и спрашиваю об этом пункте договора.Ви маєте на руках договір? Чи що ми обговорюємо?
а договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на один рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя.
Ви маєте на руках договір? Чи що ми обговорюємо?Да имею, но напечатан шрифтом № 6. Показать не смогу.
а договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на один рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя.Это откуда, позвольте спросить.
[Компостируйте мізки комусь іншому і в іншому місці.Именно это и имелось ввиду. Даже знаю где и кому буду компостировать.
Это откуда, позвольте спросить.http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9956.msg60295.html#msg60295 (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9956.msg60295.html#msg60295)
Питання вичерпане.Поддерживаю.
Не пересматривая приведенные нормативные акты уже догадался, что договор ОМС с управителями должен быть. Конечно не в таком варианте, но должен.А якби перегянули, то знали б, що і без договору з ОМС є варіант... (мова не про ОСББ).