Таку дурню отримав у відповідьЧому дурню? То дослівна цитата з тексту ЗУ № 417:
4) прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації, у межах земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди, що необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/417-19 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/417-19) Вам це вказали, Ви не могли порівняти?
Стаття 42. Земельні ділянки багатоквартирних будинків(прим. - вся стаття 42 ЗКУ зараз має текст, визначений Прикінцевими положеннями ЗУ № 417).
4. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі відповідної землевпорядної документації.
{Частина четверта статті 42 із змінами, внесеними згідно з Законами № 4215-VI від 22.12.2011, № 417-VIII від 14.05.2015}
14.1.205. прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації в межах відповідної земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі і споруди, та необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
{Підпункт 14.1.205 пункту 14.1 статті 14 в редакції Закону № 4834-VI від 24.05.2012}
Є неприпустимими некоректні способи ведення дискусії (перекручування висловів опонента, цитування без посилань на автора чи тему, категоричні твердження без достатньої мотивації та/або посилань на норми чинного законодавства, тощо).Ви не вперше застосовуєте категоричні твердження без достатньої аргументації чи посилань на норми чинного законодавства.
Розроблення проекту відведення прибудинкової території виконують структурні підрозділи міських управлінь (відділів) або районних відділів земельних ресурсів Держкомзему Украї-ни.Де посилання на першоджерела? Чи це Ваші особисті висновки? Сумніваюсь... А якщо це цитування НПА, то треба, по-перше, відобразити цитування (на форумі відповідна функція є), по-друге, зазначити посилання на першоджерело.
Після затвердження проекту відведення прибудинкової території здійснюється перенесення та закріплення меж прибу-динкової території в натуру (на місцевість).
Межі встановленої прибудинкової території закріплюються межовими знаками на місцевості. Розмір та архітектурне рішен-ня межових знаків встановлюються відповідними органами місцевого самоврядування.
Після відведення прибудинкової території складається акт про перенесення меж в натурі. До акта додається план зовнішніх меж ділянки із зазначенням її розмірів.
Н А К А ЗНаказ скасовано у 2005р.(скасовано взагалі, без затвердження нової редакції).
N 31/30/53/396 від 05.04.96 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
26 квітня 1996 р.
vd960405 vn31/30/53/396 за N 203/1228
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету України по земельних ресурсах N 383/13/3161 ( z1587-05 ) від 13.12.2005 )
( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства N 118 ( v0118667-05 ) від 22.07.2005 )
Про затвердження Положення про порядок встановлення та закріплення меж прибудинкових територій існуючого житлового фонду та надання їх у спільне користування або спільну сумісну власність земельних ділянок для спорудження житлових будинківЦитувати2.7. Замовником розробки проекту відведення прибудинкової території виступають відповідні органи місцевого самоврядування.
Розробку проекту відведення прибудинкової території виконують структурні підрозділи міських управлінь (відділів) або районних відділів земельних ресурсів Держкомзему України та інші землевпорядні організації, що мають дозволи (ліцензії) на здійснення цього виду діяльності, в термін, обумовлений договором.
2.9. Після затвердження проекту відведення прибудинкової території здійснюється перенесення та закріплення меж прибудинкової території в натуру (на місцевість).
Межі встановленої прибудинкової території закріпляються межовими знаками на місцевості. Розмір та архітектурне рішення межових знаків встановлюються відповідними органами місцевого самоврядування.
2.10. Після відведення прибудинкової території складається акт про перенесення меж в натурі. До акта додається план зовнішніх меж ділянки із зазначенням її розмірів.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХhttp://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1587-05 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1587-05)
МІНІСТЕРСТВО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ
ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.12.2005 N 383/13/3161
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 грудня 2005 р.
за N 1587/11867
Про втрату чинності спільного наказу
На виконання Указу Президента України від 1 червня 2005 року N 901 ( 901/2005 ) "Про деякі заходи щодо забезпечення здійснення державної регуляторної політики" Н А К А З У Є М О:
1. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України по земельних ресурсах, Державного комітету України по житлово-комунальному господарству, Державного комітету України у справах містобудування і архітектури та Фонду державного майна України від 5 квітня 1996 року N 31/30/53/396 ( z0203-96 ) "Про затвердження Положення про порядок встановлення та закріплення меж прибудинкових територій існуючого житлового фонду та надання у спільне користування або спільну сумісну власність земельних ділянок для спорудження житлових будинків", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 квітня 1996 року за N 203/1228.
Додаток 1http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/v0118667-05 (http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/v0118667-05)
до наказу Держбуду України
22.07.2005 N 118
ПЕРЕЛІК регуляторних актів Держбуду України, які скасовуються як такі, що не відповідають принципам державної регуляторної політики
1. Наказ Держбуду України від 05.04.96 N 31 ( z0203-96 ) "Про затвердження Положення про порядок встановлення та закріплення меж прибудинкових територій існуючого житлового фонду та надання у спільне користування або у спільну сумісну власність земельних ділянок для спорудження житлових будинків" (спільно з Держкомземом та Держжитлокомунгоспом)
Стаття 17. Права та обов'язки громадян у сфері благоустрою населених пунктів
2. Громадяни у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
1) утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію; { Пункт 1 частини другої статті 17 в редакції Закону N 4710-VI (4710-17 ) від 17.05.2012}
Стаття 18. Права та обов'язки підприємств, установ та організацій у сфері благоустрою населених пунктів
2. Підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
1) утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію; {Пункт 1 частини другої статті 18 в редакції Закону N 4710-VI ( 4710-17 ) від 17.05.2012}
Стаття 25. Утримання та благоустрій прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинківhttp://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/print1509557627943665 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/print1509557627943665)
1. Утримання та благоустрій прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку, належних до нього будівель, споруд проводиться балансоутримувачем цього будинку або підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачем укладено відповідний договір на утримання та благоустрій прибудинкової території.
Вас цікавить правомірність включення в тариф витрат на утримання прибудинкової території. Включення правомірне ( ПКМУ № 869, ЗУ "Про благоустрій населених пунктів").
Стаття 36. Фінансування заходів з благоустрою населених пунктівhttp://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/page2 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/page2) Только, вероятно, для определения затрат желательно определить придомовую территорию
4. За рахунок коштів підприємств, установ, організацій фінансуються заходи, спрямовані на:
2) Благоустрій прибудинкової території багатоквартирного будинку здійснюється за рахунок коштів власників житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку, отриманих як плата за надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкової території.
Х. Вимоги до здійснення благоустрою та утримання прибудинкової територіїhttp://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1529-17 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1529-17) Содержать придомовую территорию обязаны, а распоряжаться нельзя.
1. Утримання прибудинкової території здійснюється з дотриманням вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року № 76, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 року за № 927/11207, та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень».
Для визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків застосовується Національний стандарт України ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 «Настанова щодо розподілу територій мікрорайонів (кварталів) для визначення прибудинкових територій багатоквартирної забудови», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 лютого 2014 року № 56.
ЦитуватиСтаття 25. Утримання та благоустрій прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків[url]http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/print1509557627943665[/url] ([url]http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/print1509557627943665[/url])Що "кажуть" Правила благоустрою території м. Києва?
1. Утримання та благоустрій прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку, належних до нього будівель, споруд проводиться балансоутримувачем цього будинку або підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачем укладено відповідний договір на утримання та благоустрій прибудинкової території.
VІІ. Розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій територій у числовому значенніСомневаюсь, что заключенный
1. Межі утримання прилеглих територій підприємств, установ, організацій наведено у додатку до цих Типових правил.
2. Межі та режим використання закріпленої за підприємствами, установами, організаціями території визначають відповідні органи державної влади та органи місцевого самоврядування залежно від підпорядкування об’єкта благоустрою або власник, якщо територія перебуває у приватній власності.
відповідний договір на утримання та благоустрій прибудинкової територіїбудет финансово обоснован. Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.
РІШЕННЯhttp://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2.nsf/alldocWWW/1EC945CF22CC4FD7C225756E006DE238 (http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2.nsf/alldocWWW/1EC945CF22CC4FD7C225756E006DE238)
від 25 грудня 2008 року N 1051/1051
Про Правила благоустрою міста Києва
Сомневаюсь, что заключенныйА нам що до того?Цитувативідповідний договір на утримання та благоустрій прибудинкової територіїбудет финансово обоснован. Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.
А нам що до того?Законом определено, что прилегаемая территория содержится балансодержателем этой территории или заключается договор с предприятиями, организациями, жилыми домами к которым прилегает эта территория. Трудно поверить в возможность отказаться дому от заключения такого договора, если будет решение о содержании прилегаемых территорий не балансодержателем.
Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.
"Прилегающая" - рос.А нам що до того?Законом определено, что прилегаемая территория содержится балансодержателем этой территории или заключается договор с предприятиями, организациями, жилыми домами к которым прилегает эта территория.
3. Сумнівні витрати по п.4.1, 4.3, 4.7, 4.11, 4.12, по яким компанія не надала інформації (акти, договори) що роботи були виконані.Які акти по 4.1.? 4.3. - розмір платні відповідно до затверджених норм.
3. Сумнівні витрати по п.4.1, 4.3, 4.7, 4.11, 4.12, по яким компанія не надала інформації (акти, договори) що роботи були виконані.Які акти по 4.1.? 4.3. - розмір платні відповідно до затверджених норм.
Це не планові витрати, а фактичні!Тільки сплачувати у тарифі Ви, згідно до чинного законодавства, повинні за розрахункові, нормативні...
П О С Т А Н О В А від 10 грудня 2008 р. N 1070 Київ
Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів
6. Обсяг надання послуг розраховується на підставі норм, затверджених органом місцевого самоврядування.
7. Норми надання послуг визначаються на підставі правил, встановлених центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Зазначені норми переглядаються один раз на п'ять років.
{ Пункт 7 в редакції Постанови КМ N 541 ( 541-2011-п ) від 25.05.2011 }
8. У разі коли норми не затверджено органом місцевого самоврядування, застосовують мінімальні норми згідно з додатком 2.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИПКМ № 869:
П О С Т А Н О В А від 26 липня 2006 р. N 1010 Київ
Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів
Только, вероятно, для определения затрат желательно определить придомовую территориюУ ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 є формули для визначення розмірів. Питання "распоряжаться нельзя" є суттєвим для ОСББ та ЖБК. Будинок, про який веде мову дописувач bav, утримується комунальним підприємством. Тому мекшканці, навіть за умов отримання КП акту на користування земельною ділянкою, не матимуть можливості розпоряджатися землею.ЦитуватиХ. Вимоги до здійснення благоустрою та утримання прибудинкової територіїСодержать придомовую территорию обязаны, а распоряжаться нельзя.
1. Утримання прибудинкової території здійснюється з дотриманням вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року № 76, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 року за № 927/11207, та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень».
Для визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків застосовується Національний стандарт України ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 «Настанова щодо розподілу територій мікрорайонів (кварталів) для визначення прибудинкових територій багатоквартирної забудови», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 лютого 2014 року № 56.
У ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 є формули для визначення розмірів. Питання "распоряжаться нельзя" є суттєвим для ОСББ та ЖБК. Будинок, про який веде мову дописувач bav, утримується комунальним підприємством. Тому мекшканці, навіть за умов отримання КП акту на користування земельною ділянкою, не матимуть можливості розпоряджатися землею.
І ще один момент, який залишився поза увагою. За наявності у КП земельного акту, воно стає платнииком земельного податку. Витрати на сплату податку будуть враховані у тариф на утримання будинку.
--Питання, хто має право провести такі дії по визначенню розмірів прибудинкової теріторії?1. ОМС.
-Який документ складається за результатами визначення прибудинкових теріторій?