'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Розділи засновника => Все про захист прав споживачів побутових та торговельних послуг => Тема розпочата: gro-za від 14 Квітня 2010, 17:57:47

Назва: А як Вас обслуговує Укрпошта?
Відправлено: gro-za від 14 Квітня 2010, 17:57:47
Сьогодні в Києві - погано. Я витратив 1 годину 20 хвилин на очікування, коли оператор відділення 03058 зможе прийняти у мене рекомендованого листа на адресу Господарського суду. Виявляється, у відділеннях запровадили нове програмне забезпечення, яке сповільнює роботу оператора в декілька разів. Тому виникають великі черги. Те ж саме сталося і в сусідньому відділенні 03067. Перебуваючи у черзі в першому відділенні, встиг відвідати друге, упевнився, що до обідньої перерви нічого позитивного не світить, повернувся до першого, почекав ще 20 хвилин, і нарешті мене обслужили. Добре, що обідня перерва у ньому не з 13:00, а з 14:00 до 15:00, тому і встиг.
Назва: Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
Відправлено: dimaden від 16 Червня 2010, 18:31:36
Сьогодні в Києві - погано. Я витратив 1 годину 20 хвилин на очікування, коли оператор відділення 03058 зможе прийняти у мене рекомендованого листа на адресу Господарського суду. Виявляється, у відділеннях запровадили нове програмне забезпечення, яке сповільнює роботу оператора в декілька разів. Тому виникають великі черги. Те ж саме сталося і в сусідньому відділенні 03067. Перебуваючи у черзі в першому відділенні, встиг відвідати друге, упевнився, що до обідньої перерви нічого позитивного не світить, повернувся до першого, почекав ще 20 хвилин, і нарешті мене обслужили. Добре, що обідня перерва у ньому не з 13:00, а з 14:00 до 15:00, тому і встиг.

Хе-хе. Так как живу на Гарматной, как раз примерно посередине между отделениями 067 и 058 - имею уже по 4 ответа на жалобы на работу этих отделений....
Иногда в отделении 03058 на отправку рекомендованых писем может уйти час - с 18-00 до 19-00....
Назва: Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
Відправлено: ВАВАНчик від 16 Червня 2010, 20:01:36
Так во всех почтах где эту программу поставили....
Надеюсь скоро они ее освоят, и процесс ускорится!
Назва: Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
Відправлено: dimaden від 16 Червня 2010, 20:13:01
Так во всех почтах где эту программу поставили....
Надеюсь скоро они ее освоят, и процесс ускорится!

Ой, что-то мне подсказывает, что вовсе не из соображений ускорить работу с клиентами устанавливалась эта "программа".....
У сотрудников УкрПочты от количества обслуженных клиентов зряплата никак не меняется..
Назва: Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
Відправлено: Перо від 04 Жовтня 2010, 18:35:02
Програмне забезпечення встановлено компанією Софтлайн. Відтепер споживачу надається 2 чеки (за марки окремо). Працівники пошти лаються, а керівники підраховують відкати за впровадження глючного і нікому не потрібного ПЗ:

Тема: Софтлайн
Автор: Нина
Дата: 04-10-2009 16:14:52
Совершенно согласна с Еленой (№1828).Программа "Софтлайн "не создана для нормальной работы,а тем более на почте,где обслужить надо как можно быстрее,а не 100 раз перезагружать ПК,которые бесконечно виснут,т.к.не предназначены для этой программы.Вся техника старая,она не тянет новое программное обеспечение-разве вы этого не понимаете??????????????Зачем вы издеваетесь над работниками почты???????Скоро уволятся все нормальные люди,а особенно молодежь.Вы думаете,что в период кризиса нельзя найти работу?МОЖНО,ЕСЛИ ХОРОШО ПОИСКАТЬ!Руководство,задумайтесь над проблемой,верните старую программу,может немного ее усовершенстуйте,ведь нормально же работали.Кто просил ставить Софтлайн?

http://www.poshta.kiev.ua/forum.php?act=shth&id=1&fmsg=980
 :'(
Бриллиантовая отмычка - история ОПГ "Софтлайн"
http://vybory.org/articles/1516.html
 8)
Назва: Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
Відправлено: Андрій від 04 Жовтня 2010, 19:59:18
Я б цим статтям не довіряв. Багато слів та мало фактів. По роботі стикався як з Софтлайном, так і з УкрПоштою. Про відкати звісно не чув. Але в мене і не той рівень спілкування. Розробники там не кращі і не гірші за інших. Лист користувача змусив посміхнутися. Інакших впроваджень на УкрПошті бути в принципі не може за будь-якої системи. Попередня система там так само впроваджувалася. Тож, можу стверджувати, що якість системи у даному випадку не залежить від кількості відкатів. Система створюється виконавцями, які відкатів не отримують.