'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Форум => Запитання по ЖКП => Тема розпочата: MirEks від 01 Травня 2011, 10:39:51

Назва: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 01 Травня 2011, 10:39:51
чому мешканці повинні турбуватись про проведення поточного ремонту?
 

Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 01 Травня 2011, 12:37:32
Скажите: у вас есть ПИСЬМЕННЫЙ договор, в котором записано что вы платите за ремонт?
А в этом договоре не записано "КОГДА ЭТОТ РЕМОНТ ДОЛЖНЫ СДЕЛАТЬ"?
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: Dugf від 01 Травня 2011, 13:16:22
Для початку Вам необхідно звернусь до виконавця послуг і з'ясувати структуру тарифу за період який Вас цікавить.

Може виникнути така ситуація, що до цих тарифів поточний ремонт під'їздів і не входив.

Якщо Ви точно знаєте структуру і впевнені, що ця послуга входила до тарифу, то маєте право звернутись до державної житлово-комунальної інспекції (або до інших контролюючих органів, місцевої влади) з вимогами: про проведення перевірки щодо сплачених мешканцями коштів за цю послугу і виконаних робот; за результатами перевірки, або надати не надані послуги, або повернути сплачені кошти.

Важливо в даному випадку періодично фіксувати ненадання послуг складанням актів-претензій+фотофіксація з датою. Чому? Тому, що під час проведення перевірки виконавець може надати "папірці" про надання послуг і контролюючі органи поставлять галочку - послуга надана.

ВАВАНчик правильно запитує про договір, періодичність і строки надання послуг. У додатках до договору (рішення про затвердження/погодження тарифів) Ви зможете знайти вартість послуги і точно підрахувати скільки коштів сплачено. 

     
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: Dugf від 01 Травня 2011, 13:53:31
...
Питання: чи мають право в споживачі відмовитись платити послугу по Поточному ремонту на майбутнє?

Споживачі мають право відмовитись від любої послуги у разі надання рішення підписаного 100% власників в якому буде зазначено, як ця послуга буде надаватись.

А з приводу оплати послуг на майбутнє, то Ви повинні розуміти, щоб провести ремонт під'їзду необхідно спочатку зібрати певну суму коштів. От чому наразі невід'ємним додатком до договору є рішення ОМС про періодичність і строки надання послуг. Крім можливості контролювати вчасне надання послуг, таке рішення надає виконавцю можливість акумулювати певні кошти.   

Ви можете апелювати, що за 20 років вже на десять ремонтів можна було назбирати! Проте пасивність нашого суспільства грає не на його користь, оскільки ЦК встановлює всього трьох річний строк позовної давності і за межами цього строку повернути вже нічого не вдасться.       
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 03 Травня 2011, 12:51:23
Скажите: у вас есть ПИСЬМЕННЫЙ договор, в котором записано что вы платите за ремонт?
А в этом договоре не записано "КОГДА ЭТОТ РЕМОНТ ДОЛЖНЫ СДЕЛАТЬ"?

Да, у меня есть "ДоговІр про надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій" и  как додаток - "Структура собівартості на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій", где  есть пункт:

"Поточний ремонт конструктивних елементів,інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території".
Думаю, це і є  зобов'язання ЖЕКу на поточний ремонт підїздів?

Договір  за своєю формою є Типовий (загальні фрази:
-Предмет договору
-Оплата спожитих послуг
-права і обов'язки сторін
-відповідальність сторін
-порядок розв'язання спорів
-форс-мажорні обставини
-строк укладання договору

Щодо строків (чи графіка) проведення поточних ремонтів - немає нічого сказано.
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 03 Травня 2011, 13:07:09

Якщо Ви точно знаєте структуру і впевнені, що ця послуга входила до тарифу, то маєте право звернутись до державної житлово-комунальної інспекції (або до інших контролюючих органів, місцевої влади) з вимогами: про проведення перевірки щодо сплачених мешканцями коштів за цю послугу і виконаних робот; за результатами перевірки, або надати не надані послуги, або повернути сплачені кошти.

Важливо в даному випадку періодично фіксувати ненадання послуг складанням актів-претензій+фотофіксація з датою. Чому? Тому, що під час проведення перевірки виконавець може надати "папірці" про надання послуг і контролюючі органи поставлять галочку - послуга надана.

ВАВАНчик правильно запитує про договір, періодичність і строки надання послуг. У додатках до договору (рішення про затвердження/погодження тарифів) Ви зможете знайти вартість послуги і точно підрахувати скільки коштів сплачено.     

1. Селищна рада призначила виконавцем послуги по обслуговуванню багатоквартирних будинків - ПРИВАТНЕ підприємство "Х", яке надає послуги.
На запитання, звернення - жодних відповідей.
Жалоби в селищну раду - вона розводить руками: "а що , мовляв, я можу йому зробити?!"....позиція зрозуміла, так як вони - сел.рада і ПП - в одній упряжці...
КУДИ ж тоді звернутись , щоб пожалітись на приватного підприємця, якщо місцева влада стверджує, що немає управи на такого ось "порушника".... (  :)  ) ?
А щодо звернення до  державної житлово-комунальної інспекції -не знаємо, чи підпорядкований такий горе-надавач послуг державним органам.

Те, що радите складати акти-претензії - добре, але ...ЩО ВОНО дасть,якщо на них ніхто не реагує?
Хіба прийдеться лише по судах ходити і хто-зна. чи там знайдемо управу на  таку місцеву владу...

Щодо "Ви зможете знайти вартість послуги і точно підрахувати скільки коштів сплачено." -та суть не в пошуках  затрачених коштів.
СУТЬ в тому, чи має право директор казати , щоб мешканці самі робили собі ремонти, а він типу "поверне" затрачені кошти?

Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 03 Травня 2011, 14:21:38
КУДИ ж тоді звернутись , щоб пожалітись на приватного підприємця, якщо місцева влада стверджує, що немає управи на такого ось "порушника".... (  :)  ) ?
В суд. Нет другого пути.... В прокуратуру вы уже пробовали :(.
Цитувати
Те, що радите складати акти-претензії - добре, але ...ЩО ВОНО дасть,якщо на них ніхто не реагує?
Вот для суда и будут доказательства!
Цитувати
Хіба прийдеться лише по судах ходити і хто-зна. чи там знайдемо управу на  таку місцеву владу...
Дорогу осилит идущий!


Цитувати
СУТЬ в тому, чи має право директор казати , щоб мешканці самі робили собі ремонти, а він типу "поверне" затрачені кошти?
В принципе НЕТ, но запретить ему это сказать никто не может.
В ЖК есть статья, которая дает право в случае не выполнения обязанностей ЖЕО и выполнения их жильцами за свой счет - взыскивать эти деньги с ЖЕО!
Цитувати
Стаття 176. Обов'язки наймодавця по забезпеченню схоронності житлового фонду
Наймодавець зобов'язаний своєчасно провадити ремонт жилих будинків, забезпечувати безперебійну роботу інженерного обладнання будинків і жилих приміщень, належне утримання під'їздів, інших місць загального користування будинків і придомової території. Такі ж обов'язки покладаються на житлово-будівельні кооперативи. Капітальний ремонт жилих будинків, технічне обслуговування їх інженерного обладнання, а також поточний ремонт жилих приміщень, що його зобов'язаний провадити наймодавець (житлово-будівельний кооператив), здійснюються відповідно до правил користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і придомової території, правил і норм технічної експлуатації житлового фонду. Невиконання наймодавцем (житлово-будівельним кооперативом) обов'язків по ремонту жилого приміщення у випадках, викликаних невідкладною необхідністю, дає наймачеві жилого приміщення (члену житлово-будівельного кооперативу) право провести ремонт і стягнути з наймодавця (житлово-будівельного кооперативу) вартість ремонту або зарахувати її в рахунок квартирної плати (внесків на експлуатацію і ремонт будинку кооперативу).
Стаття 177. Обов'язки громадян по забезпеченню схоронності жилих будинків
Громадяни зобов'язані забезпечувати схоронність жилих приміщень, бережно ставитися до санітарно-технічного та іншого обладнання, до об'єктів благоустрою, додержувати правил утримання жилого будинку і придомової території, правил пожежної безпеки, додержувати чистоти і порядку в під'їздах, кабінах ліфтів, на сходових клітках та в інших місцях загального користування. Наймачі жилих приміщень на умовах і в порядку, що визначаються законодавством Української РСР, повинні провадити за свій рахунок поточний ремонт жилих приміщень, а при звільненні приміщення - здати його в належному стані. Такі ж обов'язки покладаються на членів житлово-будівельного кооперативу. Якщо необхідність у проведенні внутріквартирного поточного ремонту викликана пошкодженням частин будинку, інженерного обладнання або зв'язана з капітальним ремонтом будинку чи його конструктивних частин, цей ремонт провадиться наймодавцем (житлово-будівельним кооперативом) або за його рахунок. Перелік робіт, що належать до внутріквартирного поточного ремонту, встановлюється правилами користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і придомової території та Типовим договором найму жилого приміщення.
....
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 03 Травня 2011, 14:40:10
 Ст 176  якраз для нашого керівника ПП!
Мешканці ЩОМІСЯЧНО здійснюють оплату послуги на Поточний ремонт,який має виконуватись  кожні 5 років, за рахунок акумульованих коштів за ці 5 років.
Однак, за 20 років назбиралась чимала сума на цьому рахунку (приімром, 5 тисяч грн), але ремонту зроблено не було ні одного разу.
Тепер, за пропозицією ст.176, мешканці:
-здають кошти на придбання фарби, та інших метеріалів для ремонту, шукають бригаду - і все це платять із власної кишені - (1000 гривень).
Оплатили за ці роботи найманим людям , потім пішли в жек, здали документи і їм жек З ЇХНІХ же грошей - ПОВЕРАЄ вартість ремонту -1000 грн.
Я вже  приводила цю просту арифметику : 5-1=4
Але суть знову ж таки не в тих 4!
СУТЬ в тому. що мешканці ПРОДОВЖУЮТЬ платити цю послугу!!!!! :)
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 03 Травня 2011, 15:18:33
...
СУТЬ в тому. що мешканці ПРОДОВЖУЮТЬ платити цю послугу!!!!! :)
Это менталитет...
Зачем далеко ходить: мой папа оплачивает то, что ему присылают в платежках.
При чем по всем. Без разбора. Шлют за квартиру - платит, шлют за обслуживание домофона, за телефон и т.д. - ВСЕ ПЛАТИТ.
На вопрос: а за что же ты платишь? - начинает нести всякие бредни...
На счет квартплаты - однажды сам признался что и на 50% того что он оплачивает он не получает услуг....
А недавно он мне похвастался, что он написал в ЖЕО претензию, что вода в крене была не горячая, и е6му ПООБЕЩАЛИ сделать пересчет, и вернуть 200 грн.
Я ему говорю: у тебя ежемесячно переплата 250 грн, а тебе 1 раз за 20 лет пообещали вернуть 200 грн. и ты так этому обрадовался. (а на самом деле насчитать не на 250 грн. больше номинала, а только на 50). :'( :'( :'(

ПС: о чем еще можно говорить?!
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 03 Травня 2011, 20:24:45
...
СУТЬ в тому. що мешканці ПРОДОВЖУЮТЬ платити цю послугу!!!!! :)
Это менталитет...

Менталитет, говорите?  Не согласна полностью... Вот человек (в данном случае - дама  :)  ) обрадовалась, когда нашла ваш форум, написала в надежде получить ОВНОВАНИЕ  для того, чтобы ПОБОРОТЬ менталитет забитого  потребителя - а это можно сделать только с помощью ЗАКОНОВ.
Поэтому, не лучше бы вам было ответить на мой вопрос прямо: да или нет, на основании такого-то закона. ЕСЛИ только вы знате этот ответ....
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: focus від 03 Травня 2011, 21:10:04
відповідно до цивільного кодексу, будь-яка особа розпоряджається своїми цивільними правами і обовязками на свій розсуд.

якщо ви маєте договора, які вас це зобовязують робити, то ви звичайно повинні платити. якщо договорів немаєте, то можна не платити. по перше, невідомо кому платити, і за що платити.
а по друге, балансоутримувач, повинен підписувати з власниками квартир договори на управління майном. але на жаль, нехтуються норми зу про житлово-комунальні послуги, тому і ніякої відповідальності балансоутримувач ненесе, і нефакт, що в майбутньому у вашому будинку він буде робити так званий поточний ремонт. а гроші ясно річ не вернуться вам

Юридична помилка... Виділене червоним, не відповідає вимогам законодавства. Договір на управління будинком укладається ОДИН на будинок.
Цитувати
ПРАВИЛА управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд
1.5. Для здійснення функції з управління будинком власники, співвласники можуть самостійно укласти з управителем договір (далі - договір про управління),  що  оформляється  відповідно  до законодавства,  або уповноважити будь-яку іншу особу на здійснення від їх імені таких дій.
 На один   об'єкт   може   бути  укладений  один  договір  про управління.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0377-09 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0377-09)

Про потребу дотримання правил граматики дописувач focus мабуть не чув...
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 04 Травня 2011, 00:05:13
Маркиза, чего ходить кругами:?
Выложите свой договор!
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 07 Травня 2011, 12:57:36
Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 07 Травня 2011, 13:19:07
Маркиза, издеваетесь?
Скажите, кому Вы платите за ремонт подезда?
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 07 Травня 2011, 15:12:25
Маркиза, издеваетесь?
Скажите, кому Вы платите за ремонт подезда?

Вы отвечаете вопросом на вопрос?
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 07 Травня 2011, 16:18:36
Тогда ответ очевиден: он просто обязан это делать!
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 07 Травня 2011, 16:22:43
Тогда ответ очевиден: он просто обязан это делать!

Складається таке враження, що ви мене не чуєте!
Я питаю: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Хіба мені цікаво  відповіді не на ту тему, ВАВАНчик?
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 07 Травня 2011, 16:29:59
Повторяю ответ (раз вы меня не поняли)
ПОТРЕБИТЕЛЬ обязан не платить за текущий ремонт подъезда в будущем!
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 07 Травня 2011, 16:37:12
Повторяю ответ (раз вы меня не поняли)
ПОТРЕБИТЕЛЬ обязан не платить за текущий ремонт подъезда в будущем!
...было бы неплохо, если бы вы подтвердили ссылочкой на закон...(если уж это, как я понимаю, профессиональный  форум)
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 07 Травня 2011, 16:43:49
А у меня лучшее предложение: подвердите (со ссылкой на АІД, и его копией) что Вы платите.
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 07 Травня 2011, 17:56:37
А у меня лучшее предложение: подвердите (со ссылкой на АІД, и его копией) что Вы платите.

Диреткор говорит: у вас уборщица убирает?
Убирает - отвечаю я.
Так почему я должна не уплачивать эту услугу?
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 07 Травня 2011, 18:11:16
brtpw, мною у Вас не получится манипулировать!
При чем тут уборщица?
Тема как называется?
Вы о чем вообще спрашивали то?

ПС: на счет уборщицы: ГДЕ ИМЕННО ОНА убирает? у вас (простите) в СОРТИРЕ?
ПС2: Вы вообще что хотели сказать?
...
Так почему я должна не уплачивать эту услугу?
Сами решайте олачивать Вам ЭТУ УСЛУГУ (ояпять таки не знаю какую) или НЕТ!
ПС 3: как то Вы проболтались что речь во всех этих спорах вообще не про Вас.... Когда Вам верить?
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 07 Травня 2011, 19:41:20
... на вашому форумі  діють правила етикету?
\
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: ВАВАНчик від 07 Травня 2011, 20:23:48
Содержательный спор у нас получился :)
Вы даже не можете однозначно сформулировать то, о чем спрашиваете!
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: MirEks від 08 Травня 2011, 13:30:07
Содержательный спор у нас получился :)
Вы даже не можете однозначно сформулировать то, о чем спрашиваете!

можете удалить тему.
Назва: Re: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Відправлено: Юрій Васильович від 12 Березня 2017, 15:18:16
Звичайний тролінг.