Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва у справі № 2а-9429/11/2670 від 16.05.2012 суд дійшов висновку, що розпорядження КМДА від 27.01.1997 № 80, від 15.04.1997 № 478, від 25.07.2008 № 1029 є актами індивідуальної дії, які спрямовані на врегулювання діяльності КП «ГІОЦ», а тому державній реєстрації не підлягали, що усуває правові підстави для задоволення позовних вимог у відповідній частині.
Довожу до Вашого відома, що розпорядження КМДА № 80 від 27.01.1997р., № 478 від 15.04.1997р. та № 1029 від 25.07.2008р. (на яке Ви посилаєтесь) не пройшли державної реєстрації. Тому, згідно постанови Верховного суду України № 21-246а11 від 28.11.2011р., ці розпорядження є нечинними (такими, що не набрали законної сили), а тому не підлягають застосуванню і направленню на виконання. Не пройшли вони також і процедур, передбачених іншими законодавчими актами, відповідно до яких також вважаються нечинними. Також РКМДА №1029 відсутнє у реєстрі діючих регуляторних актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) https://kyivcity.gov.ua/news/13838.html
Крім того, за повідомленням Держфінпослуг (лист № 864/39-12 від 14.02.2011р.) фінансові послуги КП ГІОЦ здійснює без ліцензії, що повністю виключає використання цієї юридичної особи в якості розрахункового центру при договірних відносинах між споживачем і житлово-експлуатаційною організацією, оскільки ч. 1 ст. 227 ЦК встановлено, що правочин юридичної особи, вчинений нею без відповідного дозволу (ліцензії), може бути визнаний судом недійсним.
Отже, відсутність дозволів і ліцензій повністю виключає використання КП ГІОЦ в якості розрахункового центру у договірних відносинах між споживачем і ЖЕО.
Що скажете на думку ЦКС?