Договір з Київенерго (http://kyivenergo.ua/ckeditor_assets/dd-te/blanki/dogovir_gvp-co_naselennia-2014.pdf)
Предмет договору
Виконавець зобов'язується своєчасно надавати споживачеві відповідної якості послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення згідно з діючими нормативами, а споживач зобов'язується своєчасно та у повному обсязі оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, що передбачені договором.
Характеристика об’єкта надання послуг
Додано пункт:
Кількість та види водорозбірних пристроїв системи гарячого водопостачання
Характеристика засобів обліку води і теплової енергії
До таблиці додано дві колонки: "Дата останньої повірки", "Міжповірочний інтервал, років"
Тарифи на послуги та їх загальна вартість
Збережено пункт із зазначенням тарифу в грн. Але це значення назване поточним на момент укладання договору. Також сказано, що тарифи встановлюються регулятором і їхня зміна не потребує переукладання договору. В типовому договорі такого немає.
5. Тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води встановлюються
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг.
6. На момент укладення Договору тарифи на послуги становлять:
6.1. за централізоване опалення
6.1.1. за наявності будинкового або квартирного засобів обліку теплової енергії :
– _____ грн/Гкал (з ПДВ);
6.1.2.при відсутності будинкового або квартирного засобів обліку теплової енергії :
– _____ грн/м2 (з ПДВ) опалювальної площі в опалювальний сезон;
6.2. за централізоване постачання гарячої води:
– ______ грн/ м3 (з ПДВ) за умови підключення рушникосушильників до систем гарячого
водопостачання;
– ______грн/ м3 (з ПДВ) за відсутності рушникосушильників.
Норми (нормативи) споживання гарячої води в приміщеннях та/або будинках, що необладнані засобами
обліку визначаються відповідно до умов даного договору, з урахуванням рішень органів місцевого
самоврядування та інших нормативних актів, зокрема СНІП 2.04.01-85 «Внутрішній водопровід та
каналізація», в залежності від рівня комфортності будинку.
7. У разі зміни тарифів оплата за централізоване опалення та постачання гарячої води Споживачем
здійснюється за новими тарифами з часу їх введення в дію без внесення змін до цього Договору.
8. Плата за надані послуги
Пункт типового договору:
7. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води і теплової енергії справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10-13 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - Правила).
узагальнено до:
справляється згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (далі - Правила).
Однак далі в договір включено пункти із 10-12 і 14 із Правил із деякими відмінностями.
В пропонованому договорі під п.9 наведений п.10 Правил. Виправлена помилка у правилах з посиланням на абзац 5 п.16. Оскільки в Правилах п.16 не має абзаца 5. І по змісту Правил йдеться про відповідний абзац п.15. де описане виключення коли норми споживання застосовуються для сплати при наявності засобів обліку. Тож абзац 5 п.15 Правил теж викладений в договорі.
Однак до цього абзацу доданий ще один випадок (відсутній у Правилах), коли при наявності лічильників може справлятися плата за нормами споживання:
"коли квартирні засоби обліку не знаходяться на абонентському обліку Виконавця або зняті з нього."
Цього немає у Правилах, і це дає можливість у разі затягування взяття на абонентський облік просунутих лічильники води і тепла нараховувати плату без лічильників.
В пропонованому договорі під п.10 викладений п.11 Правил. Останнє речення першого абзацу пункту сформульоване з додатком:
Різниця розподіляється між Споживачами, які не мають квартирних засобів обліку, пропорційно кількості мешканців квартири в разі відсутності витоків із загальнобудинкової мережі, що підтверджується актом обстеження, який складається Виконавцем у присутності не менш як двох мешканців будинку, та представника установи, що обслуговує внутрішньобудинкову мережу.
Другий абзац пункту переформульовано:
Замість: За наявності витоків із загальнобудинкової мережі споживачі, які не мають квартирних засобів обліку, оплачують послуги з холодного, гарячого водопостачання та водовідведення за встановленими нормативами (нормами) за місяць, у якому ці витоки виявлено.
наведено: За наявності витоків із загальнобудинкової мережі споживачі, які не мають квартирних засобів обліку, оплачують послуги з гарячого водопостачання за показаннями будинкового лічильника, але не більше встановлених нормативів (норм) за місяць, у якому ці витоки виявлено.
Доданий третій абзац який конкретизує термін "витрати води виконавця" який використовується в пункті:
Витрати води виконавця – витрати води при проведенні гідропневматичних промивань , гідравлічних
випробувань внутрішньобудинкових трубопроводів та на інші технологічні потреби виконавця (виробничий
витік), а також втрати гарячої води/теплоносія при виконані робіт на внутрішньобудинкових мережах за
заявками інших споживачів та/або власників (балансоутримувачів) цих мереж, якщо вони завчасно заявили
про проведення робіт та оплатили вартість скидів (витоків) гарячої води/теплоносія, та втрати
води/теплоносія при аварійних скидах(витоках), якщо ці скиди (витоки) зафіксовано у присутності
представника виконавця, та встановлені винні в цьому особи та/або установи.
В пропонованому договорі під п.11 викладений п.12 Правил.
У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі квартири (об’єму приватного будинку) за умови здійснення власником або балансоутримувачем будинку та/або виконавцем заходів з утеплення місць загального користування будинку.
В них виконавець послуг виключений з переліку осіб, які можуть займатися утепленням будинку.
П.13 Правил не включений в Договір, хоча посилання на нього було у виключеному з пропонованого договору пункті Типового договору і всі інші пункти, що згадувались там включені:
У разі коли опалювальні пристрої в квартирі (будинку садибного типу) обладнано приладами-розподілювачами теплової енергії або потужність приладів опалення (радіаторів) не відповідає розрахунковій, споживач оплачує послуги за результатами розрахунків витрат тепла, які здійснюються виконавцем за методикою, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
В пропонованому договорі під п.12 викладений п.14 Правил.
Останній абзац пункту викладений з додатком:
Показання квартирних засобів обліку знімаються споживачем щомісяця та надаються Виконавцю в останній день звітного місяця (телефоном, факсом, особисто та інше). Крім того, показання квартирних засобів обліку зазначаються споживачем у платіжних документах.
Наявність пільг з оплати послуг
Додана умова: "Пільга надається на підставі письмового звернення Споживача та документів, які підтверджують
наявність пільги."
Оплата спожитих послуг
Вказана щомісячна система оплати послуг. Кошти вносяться не пізніше 20 числа. Форма оплати безготівкова. Кошти вносяться на два рахунки (тепло і гаряча вода) окремо.
П.11 Типового договору виключено:
11. За наявності у квартирі засобів обліку води і теплової енергії справляння плати за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.
Однак присутній п.9 майже такого змісту що є п. 10 Правил. Цей пункт проаналізовано вище.
П.12 Типового договору виключено:
За централізоване опалення квартири (будинку садибного типу) плата справляється за нормативами (нормами) споживання та додатково за перевищення розрахункової потужності приладів опалення (радіаторів) на ___________ відсотків - __________ гривень.
П. 15 Типового договору розширено:
17. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розміру плати згідно з Правилами та оформленим належним чином актом-претензією про неналежне надання або ненадання послуг у відповідності до Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження якості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 № 151 (далі – Порядок).
Споживач має право на:
Виключено право споживача на інформацію по структурі тарифів.
2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;
Виключені п 12 та 14 Типового договору:
12) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;
14) укладення з виконавцем договору про заміну або ремонт технічно несправних санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку.
Споживач зобов'язаний:
3) забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, ...
... для:
...
– встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання;
– проведення технічного та профілактичного огляду, зокрема складання проектів теплопостачання та виконавчої документації;
– зняття контрольних показань засобів обліку гарячої води та/або теплової енергії - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання;
4) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, зокрема щодо проведення реконструкції, переобладнання або модернізації внутрішньоквартирних та/або внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання, внесення змін у теплове обладнання квартир та/або будинків
6) щомісячно знімати та надавати Виконавцю показання квартирних засобів обліку в останній день звітного місяця (телефоном, факсом, особисто та інше) та зазначати показання квартирних засобів обліку у платіжних документах.
12) відшкодовувати виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензій.
13) Повідомляти виконавця про отримання житлової субсидії;
14) Сплачувати за витрати (скиди, витоки) гарячої води та/або мережної води систем теплопостачання та втрати теплової енергії, якщо вони викликані переобладнанням, реконструкцією або модернізацією внутрішньоквартирних та/або внутрішньобудинкових мереж за ініціативою Споживача, та аварійні скиди(витоки), якщо аварія сталася з вини Споживача.
Виконавець має право:
2) вносити за погодженням із споживачем зміни у цей договір, що впливають на розмір плати за послуги з оформленням додатка до нього;
2) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, зокрема щодо проведення реконструкції, переобладнання або модернізації внутрішньоквартирних та/або внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання, внесення змін у теплове обладнання квартир та/або будинків;
4) доступу до приміщення споживача для:
- ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку,
- усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни,
- проведення технічного та профілактичного огляду, зокрема складання проектів теплопостачання та виконавчої документації;
- перевірки показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії – відповідно до законодавства;
6) При неотриманні від споживача показань квартирних засобів обліку за поточний місяць самостійно визначити обсяги споживання гарячої води як середню величину за останні два місяці. При цьому виконавець зобов’язаний провести коригування проведених нарахувань на відповідаючи фактичним обсягам споживання у тому місяці, в якому отримає від споживача показання квартирних засобів обліку.
Виконавець зобов'язаний:
надавати споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного
платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, ...
5) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку із складенням відповідного акта;
повідомляти споживача про плановану перерву в наданні послуг через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів ...
забезпечувати за заявою споживача взяття у тижневий строк на абонентський облік квартирних засобів обліку за умови відсутності зауважень до монтажу та технічного стану;
10) утримувати внутрішньобудинкові мережі у належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт;
П. 11 Правил переформульовано із зміною змісту:
11) інформувати споживача протягом доби з дня виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разі його особистого звернення - невідкладно), про причини та очікувану тривалість зупинення надання послуг або обмеження їх кількості, а також про причини порушення якісних показників надання послуг;
9) у разі особистого звернення споживача невідкладно інформувати його про виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного
будинку або житлового будинку, про причини та очікувану тривалість зупинення надання послуг або обмеження їх кількості, а також про причини порушення якісних показників надання послуг;
12) усувати аварії та інші порушення порядку надання послуг, а також виконувати заявки споживачів у строк, установлений законодавством і цим договором;
17) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;
Відповідальність сторін
Споживач несе відповідальність ... за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, зокрема
щодо проведення реконструкції, переобладнання або модернізації внутрішньоквартирних та/або
внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання, внесення
змін у теплове обладнання квартир та/або будинків, що призведе до змін або перерозподілу
теплового навантаження;
23. Виконавець несе відповідальність у разі:
1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров'ю, у разі наявності вини Виконавця - шляхом відшкодування
збитків;
Строк дії договору
Цей договір укладається на ____________ і набирає чинності з дня його укладення.
(строк)
Цей договір укладається до____________ і набирає чинності з _____________________
Інші умови
37. Споживач надає згоду на автоматизовану обробку його персональних даних, згідно з чинним законодавством.
38. Споживач надає згоду на надання інформації, що не містить персональних даних, але стосується кількісних та/або вартісних обсягів споживання послуг третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно чинним законодавством.
39. Повідомлення та попередження Споживача щодо стану розрахунків, обсягів споживання, зміни умов надання послуги та в інших обумовлених законодавством випадках, може здійснюватися шляхом надання електронних листів та/або SMS-повідомлень на зазначені в даному договорі та/або офіційно повідомлені адреси електронної пошти та номери мобільних телефонів
http://www.vodokanal.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=3076:2014-09-22-22-55-51&catid=68:2014-09-22-22-53-15&Itemid=158 (http://www.vodokanal.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=3076:2014-09-22-22-55-51&catid=68:2014-09-22-22-53-15&Itemid=158)
Перелік документів для фізичних осіб – мешканців квартир багатоквартирних житлових будинків*:
1. Копії сторінок 1, 2, 11 паспорту або іншого документа, що підтверджує особу.
2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (або копія сторінки паспорта з відміткою про відмову в отриманні ідентифікаційного номеру).
3. Копії документів, що підтверджують право власності або користування житловим приміщенням (свідоцтво про приватизацію, договір купівлі-продажу, виписка з держреєстру прав власності, ордер, договір найму чи оренди та інше).
4. Копії паспортів та (за наявності) свідоцтв про державну повірку квартирних засобів обліку холодної води та/або водовідведення і виконавчої документації на їх встановлення. У разі відсутності приладів обліку – довідка про склад сім’ї («форма №3») – оригінал та копія;
5. Копії документів на встановлення прав на пільги, пенсійних свідоцтв для пільгових категорій споживачів, заяви про встановлення пільг.
*Увага! Наразі відносини фізичних осіб, які є власниками або квартиронаймачами у багатоквартирному житловому будинку, з ПАТ «АК «Київводоканал» офіційно регулюються Договором про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг із водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем). Цей документ був складений на підставі типового договору, затвердженого постановою КМУ від 21.07.2005 №630, та є договором приєднання, а отже – не підлягає узгодженню зі споживачем.
На виконання вимог закону України №1198 «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» та ст. № 633 і №634 Цивільного Кодексу України повний текст документу був опублікований на офіційному сайті ПАТ «АК «Київводоканал» й у газеті «Хрещатик» №110 (4510) від 05.08.2014. З цього моменту фізична особа, що користується послугами з централізованого постачання холодної води та водовідведення холодної та гарячої води, вважається такою, що ознайомлена, погоджується та приєднується до умов договору. Особам, які не бажають отримувати зазначених послуг, було рекомендовано повідомити про відмову до 20 серпня 2014 року.
Товариство має намір поетапно перейти на прямі договори з мешканцями житлових будинків. Для цього ПАТ "АК "Київводоканал" пропонує, щоб організація, яка обслуговує житлові будинки, у межах дії Закону № 1198, врегулювала питання передачі (транзиту) питної води внутрішньобудинковими мережами та скиду стічних вод через внутрішньобудинкові мережі, що знаходяться у власності, або на балансі балансоутримувача, а також надала інформацію, та облікову базу по мешканцям житлового будинку стосовно наявності повірених засобів обліку та наявності пільговиків, що впливає на визначення обсягів та вартості наданих послуг.
В разі якщо житлово-експлуатаційна організація продовжує працювати як колективний споживач, або на підставі укладених договорів про надання послуг, умовами яких врегульовано механізм розрахунків та транспортування послуг з водопостачання і водовідведення через внутрішньобудинкові мережі, то мешканцям цих житлових будинків не потрібно звертатись в ПАТ "АК "Київводоканал" для передачі підписаного ними Договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).
http://kyivenergo.ua/ru/te-home/novi_priednannya#perevirte (http://kyivenergo.ua/ru/te-home/novi_priednannya#perevirte)
Документы, необходимые для заключения договора:
копия и оригинал документа, подтверждающего право собственности на жилье или право пользования жильем определенным физическим лицом;
копия и оригинал паспорта;
копия и оригинал справки о присвоении идентификационного номера;
Если в квартире установлены приборы учета (счетчики) горячей воды и/или тепловой энергии дополнительно нужно предоставить:
4) копию и оригинал паспорта прибора учета (счетчика),
5) копию и оригинал квитанции с последними оплаченными показателями по приборам учета (счетчикам).
6) при наличии приборов учета тепловой энергии — копию исполнительной схемы монтажа и копию проекта
установки узла учета.