'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Форум => Запитання по ЖКП => Лічильники => Тема розпочата: alexalex від 18 Жовтня 2016, 20:10:10
-
Верховная Рада Украины приняла за основу законопроект №4901 "О коммерческом учете коммунальных услуг". Проект предусматривает обязательное оборудование всех зданий, которые присоединены к внешним тепловым сетям (кроме сетей систем автономного теплоснабжения), внешних сетей горячего водоснабжения (кроме сетей систем автономного горячего водоснабжения), наружных водопроводных сетей (кроме сетей систем автономного водоснабжения) домовыми узлами учета, соответственно, тепловой энергии и воды. Именно такие узлы учета будут использоваться для коммерческого учета соответствующих коммунальных услуг. Согласно законопроекту, оборудование домовыми узлами учета существующих зданий обязан провести оператор соответствующих внешних сетей в срок: нежилых зданий - до 1 октября 2017 года; жилых зданий - до 1 октября 2018 года. Кроме того, в многоквартирных домах и других зданиях, где насчитывается более одного потребителя, законопроект предусматривает обязательную установку индивидуальных (квартирных) приборов учета (или приборов-распределителей тепловой энергии), которые используются для распределения показаний домового прибора учета: в нежилых зданиях - до 1 октября 2017 года; в жилых зданиях - до 1 октября 2018 года.министр регионального развития, строительства и жилищно-коммунального хозяйства Геннадий Зубко сообщил, что 56% жилых домов по стране оборудованы счетчиками тепла.
https://www.rbc.ua/rus/news/vr-planiruet-sdelat-obyazatelnym-oborudovanie-1476803476.html (https://www.rbc.ua/rus/news/vr-planiruet-sdelat-obyazatelnym-oborudovanie-1476803476.html)
-
Чому у Тернополі не встановлюють будинкові лічильники теплової енергії?
Встановлення будинкових лічильників не забезпечить зменшення оплати за спожите тепло для населення.
Чи таке можливо?
.
В попередні роки 40% помешкань багатоквартирних будинків було обладнано системами індивідуального опалення, а 60 %- централізованого, цей процес був припинений тільки в 2012 році. Така ситуація суттєво впливає на покази будинкових лічильників, відтак вкінці 2010 року за колективними зверненнями громадян (мешканців будинків з лічильниками) вони були зняті, бо їхні покази на 20-30 % перевищували нарахування по площі у відповідності до Постанови Кабмін
http://ternopillive.com.ua/chomu-u-ternopoli-ne-vstanovlyuyut-budinkovi-lichilniki-teplovoyi-energiyi/ (http://ternopillive.com.ua/chomu-u-ternopoli-ne-vstanovlyuyut-budinkovi-lichilniki-teplovoyi-energiyi/)
-
Как установить общедомовой теплосчетчик в многоквартирном доме: инфографика.
http://domik.ua/novosti/appleNewsPage-250874.html (http://domik.ua/novosti/appleNewsPage-250874.html)
Приведённая схема отвечает действующему законодательству?
Куда делся законопроект № 4901 «О коммерческом. учёте коммунальных услуг»?
-
Куда делся законопроект № 4901 «О коммерческом. учёте коммунальных услуг»?
Чекає на друге читання...18.10.2016 Прийнято в першому читанні
-
Вже прийнятий. Діє.
-
теплокомуненерго пропонує нашому ОСББ договір серветуту на користування ділянкою площі підвалу для встановлення ІТП. ІТП буде власністью комунального підприємства. І ще пропонують підписати договір на оплату електрики для роботи пункта на 1 кВт.Ми не оплачуємо за електрику котельні, собівартість є складовою тарифу.Чи ця вимога законна?
Згідно договору, обладнання може бути забраним при припиненні договору або не сплаті електрики за два місяці. Є вимоги про конфіденційність договору з комунальним підприємством.
Тернопіль має розроблену інвестиційну програму для встановлення у місті індивідуально-теплових пунктів (ІТП) та приладів обліку тепла за грантові кошти: проект за підтримки ЄБРР, грант від фонду E5P, кредит від Світового банку і кредит від Міжнародного банку реконструкції і розвитку НЕФКО, що дозоляє встановити у місті тисячу ІТП з лічильниками.
Програму, яка базується на залученні грантових коштів від європейських та світових інституцій, неодноразово відмовлялася погоджувати Нацкомісія у Києві.
«Нацкомісія ігнорує десятки звернень і навіть Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2016/12/02/u_ternopoli_ne_vstanovlyuyut_lichylnyky_tepla_cherez_byurokratychni_protsedury_u_1002101
-
Сам по собі договір сервітуту, то є нормальним. Але, якщо Ваш ОСББ може виділити окреме приміщення (відгородити частину якогось приміщення), то може краще договір оренди? Оренда дорожче від сервітуту...
Умови конфіденційності в такому договорі то необов'язково... Чи й не комерційна таємниця. Думаю що то з метою :
а) зменшення ціни договору - володільці різних приміщень не матимуть змоги згуртуватися в питанні встановлення ціни, будуть тиснути на кожного окремо...
б) нерозповсюдження інформації підрозділам обленерго (раз мова йде про сплату за електрику) бо є ризики...
По електриці. В тарифі теплокомуненерго ці витрати на електрику зараз не враховані. Якщо ІТП встановлено не в кожному будинку, то ввести ці витрати у загальний тариф не можна, а розраховувати тариф для кожного будинку окремо, законодавством не передбачено. Теплокомуненерго продавати електрику навряд чи має право. І ОСББ продавати електрику теплокомуненерго не має права. Якщо обліковувати електрику лічильником ОСББ, а насоси власність теплокомуненерго, можна отримати санкції від обленерго. Якщо буде встановлено окремий лічильник для теплокомуненерго, то воно з обленерго розраховуватиметься по тарифам для "крім населення". І з ОСББ ж по цим тарифам вимагатиме...
-
прошу пояснити:
договір сервітуту на право безплатного користування, яке знаходиться у належному технічному стані і не потребує попередніх підготовчих робіт...
Сервітуарій може передавати право оренди третій стороні, не питаючи ОСББ.Договір, що пропонується, дуже підозрілий.Буду пропонувати звичайний договір оренди не безоплатне користування, приміщення існуючі,з цегли та дверима навколо входу теплотраси з вентилями, сифонами,баками.
Електричні лічильники будуть встановлені біля ІТП, але чому ми повинні платити додатково до тарифу централізованого опалення?
-
договір сервітуту на право безплатного користування,
Безплатно, "губа не дура..." Готуйтеся, Вам "роз'яснюватимуть", що це для користі ОСББ, бо витрати по цим договорам теж можна враховувати в тарифі.
Сервітуарій може передавати право оренди третій стороні, не питаючи ОСББ.
Нахаби... Не погоджуйтесь.
Доречі про оренду (Глава 58 НАЙМ (ОРЕНДА)) ЦКУ Стаття 774. Піднайм
1. Передання наймачем речі у користування іншій особі (піднайм) можливе лише за згодою наймодавця, якщо інше не встановлено договором або законом.
2. Строк договору піднайму не може перевищувати строку договору найму.
3. До договору піднайму застосовуються положення про договір найму.
Про сервітут Глава 32 ЦКУ. Право Сервітуарія передавати об'єкт сервітуту в "суборенду" в Главі 32 ЦКУ не передбачене.
приміщення існуючі,з цегли та дверима навколо входу теплотраси з вентилями, сифонами,баками.
Якщо в приміщенні є сиистеми, обладнання, які ОСББ потрібно утримувати та обслуговувати, тоді точно сервітут. Щоб у Вас залишалося беззастережне право доступу у будь-який час.
Електричні лічильники будуть встановлені біля ІТП, але чому ми повинні платити додатково до тарифу централізованого опалення?
Ці витрати повинні враховуватися в тарифі - витрати на придбання палива (газу, мазуту, вугілля, торфу, дров, паливної тріски, соломи, соняшникового лушпиння, а також брикетів та пелет з них, інших видів палива) та електричної енергії для технологічних потреб,
ІТП, як правило, перебувають на балансі балансоутримувача будинку. А витрати на підкачування входять до тарифу на утримання будинку. Електроенергія обліковується лічильником будинку, а оплачується по тарифу "для населення". Чому у Вас вирішили ІТП віддати теплокомуненерго, незрозуміло.
-
У відповіді від 16.03, ІТП купуються та монтуються за грантові кошти і за-
лишаються власністю тернопільтеплокомуненерго.
-
У відповіді від 16.03, ІТП купуються та монтуються за грантові кошти і за-
лишаються власністю тернопільтеплокомуненерго.
Тому ж і виникає проблема з оплатою електроенергії.
Раніше такого не було, бо ІТП були, як правило, на балансі ЖЕКів.
-
то погоджуватися на оплату електрики для чужого обладнання та договір серветуту чи вимагати договір оренди без електрики? з іншого боку маємо такий собі презент безкоштовний за грантові гроші.Вартість 1.68х24к.Вт.\добух180 днів=7258грн. на рік. А згідно закону про комерційний облік, теплокомуненерго повинні встановити облік протягом 2018 року. Інакше будуть сплачувати штраф.
-
"Встановити" облік, це не обладнати ІТП. Це просто встановити лічильник - обладнати будинок вузлом комерційного обліку.
Доречі, для ІТП потужність електродвигуна у 1 кВт щось занадто мала...
-
Який порядок накладання штрафу за відсутність будинкового лічильника тепла згідно Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».
Если до 1 августа 2020 года в доме не будут установлены общедомовые счетчики на горячую, холодную воду или отопление (тепловую энергию), то операторам, предоставляющим эти услуги, будут выставлены немаленькие штрафы. В столице это «Киевводоканал» и «Киевтеплоэнерго». Соответственно, в тех домах, где до сих пор по тем или иным причинам счетчиков нет (если не создано ОСМД и владельцы за свой счет их не поставили, или если создано ОСМД, но все равно счетчик не поставили, или если это дом, который обслуживается коммунальным предприятием, и там за счет бюджета города или средств операторов счетчики установлены не были), до 1 августа 2020 года они должны быть поставлены за средства операторов услуг. Это определено статьей 14 и переходными положениями Закона Украины «О коммерческом учете тепловой энергии и водоснабжения».
https://fakty.ua/332350-ustanovka-schetchikov-vody-i-otopleniya-vo-vseh-mnogoetazhkah-kak-eto-budet-proishodit
-
Згідно статті 15 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» справи про правопорушення у сфері комерційного обліку комунальних послуг розглядаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах метрологічного нагляду та державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів
Згідно з Положенням про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667, Держпродспоживслужба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства та який реалізує державну політику, зокрема, у сферах метрологічного нагляду та державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.
https://sies.gov.ua/teplopostachannya/rozyasnennya-shchodo-zvernen-gromadyan-z-pitan-ne-povyazanih-z-diyalnistyu-derzhenergonaglyadu-u-galuzi-teplopostachannya
Приклад звернення до Держпродспоживслужби
https://eefund.org.ua/sites/default/files/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%20%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%B8.pdf
Згідно статті 14 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»
1. За порушення законодавства у сфері забезпечення оснащення будівель вузлами обліку теплової енергії, гарячої чи питної води, а також періодичної повірки вузлів комерційного обліку на суб’єктів господарювання - операторів зовнішніх інженерних мереж накладається штраф у таких розмірах:
1) 1 відсоток суми платежів, нарахованих за останній місяць, в якому надавалася відповідна комунальна послуга споживачам, будівлі яких не обладнано вузлами обліку, - у разі порушення строків встановлення або заміни вузлів комерційного обліку теплової енергії, гарячої чи питної води;{Пункт 1 частини першої статті 14 набирає чинності з 1 серпня 2020 року - див. пункт 1 розділу IV}
Розділ IV ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім пункту 1 частини першої статті 14, який набирає чинності з 1 серпня 2020 року.{Пункт 1 розділу IV із змінами, внесеними згідно із Законом № 2454-VIII від 07.06.2018}
2. Оснащення вузлами комерційного обліку будівель, що на день набрання чинності цим Законом були приєднані до зовнішніх інженерних мереж і не були оснащені такими вузлами обліку, або якщо такі вузли обліку на день набрання чинності цим Законом вийшли з ладу, зобов’язаний здійснити оператор зовнішніх інженерних мереж у cтрок:
теплової енергії - протягом року з дня набрання чинності цим Законом;
гарячої та питної води для нежитлових будівель - протягом одного року, а для житлових будівель - протягом двох років з дня набрання чинності цим Законом.