3
« : 08 Лютого 2016, 13:47:16 »
Доброго дня!
Будинок у Києві, зданий у 1998, у будинку ОСББ. За весь час лічильники води жодного разу не повірялись і не мінялись. Паспорти лічильників втрачені. Зараз почалося укладання договорів з водоканалом. Для укладення договорів просять копії паспортів, які відсутні. ОСББ пропонує мешканцям придбати нові лічильники для заміни, але голова ОСББ шахрайка, довіри не викликає.
Чи мають лічильники води термін служби крім періодичності повірки?
Чи повинен споживач за свій рахунок замінити лічильники, чи це повинен робити водоканал, адже витрати включено до тарифу?
Чи нічого не робити, укласти договір і нехай водоканал сам із цим розбирається?
Чи може Водоканал відмовитись укладати договір доки споживач не замінить лічильники?
Дякую за допомогу.