'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Потрошитель ЖЕКів

Сторінок: [1]
1
Шановні форумчани прошу Вашої допомоги в доопрацюванні судового позову по оскарженню тарифів. Зараз я знаходжусь на третьому колі судової бюрократії, розгляд справи триває 6 років!!!, мною виграно касацію у Вищому адмін.суді і ось тепер почалось чергове коло розгляду, коротко передісторія подій:

Цікаво дізнатись, як триває новий судовий процес і чи отримали допомогу з форуму?

2
Також порушення...слід доводить. треба витребовувати розрахунок економічно обґрунтованих  витрат  на виробництво житлово-комунальних послуг, які проводить виконавець послуги (ст.31 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги"),  перевіряти його. Чи дійсно Виконавець туди включив ці послуги.
Та мабуть людина вже перевіряла розрахунок раз в позові про це пише.

Затверджувати потрібно не тільки тариф, а й перелік послуг.,  що передбачено ст. 11 п.1. п3  "Про житлово-комунальні послуги". А чи було це у ВАс, зоокрема у Вашому будинку -треба дивиться документи-протокол, статут громади.
Тоді дозволялось проводити слухання одні по місту. Це вже у ПКМУ 529 вимагалось по кожному будинку окремо. Щодо врахувань чи неврахувань пропозицій то це не найкращий аргумент для суду, оскільки чітких критеріїв в законі не має, тож суддя може просто декларативно написати, що все розглянуто -порушень не має і доведи потім в іншій інстанції що це не так.

Цитувати
Також позивачка вказує на порушення Указу Президента України № 1324/2007 від 28 грудня 2007 року «Про Концепцію ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг», а саме:
-   відсутній механізм врахування при формуванні цін/тарифів відповідності якості житлово-комунальних послуг погребам споживачів;
-   відсутня автоматизована система контролю за надання споживачам житлово-комунальних послуг та формування по будинкових звітів використання коштів, отриманих за надані житлово-комунальні послуги.
З даними доводами позивача не погоджуюсь, оскільки Указ Президента України № 1324/2007 від 28 грудня 2007 року «Про Концепцію ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг» передбачає заходи, щодо реалізації даної Концепції. Дані заходи передбачаються пунктами 13, 14. однак остання не встановлює обов'язку органу місцевого самоврядування розробляти дані механізми. Вважаю, що розробка даних механізмів повинна відбуватись на державному рівні.
Керуючись вищесказаним.
Щодо Концепції, Тамара, Вам потрібно всеж "бити" на її мету, а це "забезпечення захисту прав споживачів на отримання ними товарів та послуг належної якості в достатньому обсязі та за економічно обґрунтованими цінами", чого у Вас не має. А оскільки тарифи та перелік послуг, робіт, їх об"єм затверджується на низах, то Ви правильно робите, що захищаєте свої права споживача на цьому рівні. Стійте на тому що і в цій частині Концепція не виконана, як і багато норм законодавства, а значить рішення є незаконні та є потреба у виконанні вимог (мети) Концепції і норм законодавства. Зверніть ще увагу на принципи захисту прав споживачів у цій Концепції, зокрема на "відповідальності суб'єктів господарювання за надання житлово-комунальних послуг не в повному обсязі або неналежної якості;" чого у місцевих рішеннях не має. Відносно заходів і хто їх мав реалізувати то якщо тариф затверджується на низах то зрозуміло, що "забезпечення окремого обліку доходів, витрат і фінансових результатів за кожним видом діяльності суб'єктів господарювання, що підлягають регулюванню" теж має реалізовуватись на низах. В такій прив"язці і дійте. По концепції  варто подати окремі пояснення, обгрунтування до суду, тоді суд не зможе її проігнорувати, пославшись на не підадресність вимог позову.

4
Для прикладу: якщо інспекція після формальної перевірки скаже, що 20 грн. дійсно забагато, а ось 18 грн.  точний тариф, Вам стане легше? Все одно підете на суд у судитиметесь, як із ОМС, так і з інспекцією. А такі випадки, коли інспекції прикривали своїми висновками тарифи монополістів- непоодинокі. А ось з цього приводу думки "гуру" http://jkg-portal.com.ua/ua/publication/one/tarifi-na-zhkp-vddali-na-vdkup-mscevj-vlad-38532

5
Чи є сенс оскаржувати, коли навіть в старі часи обласні Держцінінспекції  закривали очі і погоджували монополістам необхідний тариф? А зараз Нацкомпослуг і так доволі не погано встановлює тарифи і нібито без корупції на відмінну від Держцінінспекції. От би ще АМКУ  почистили від корупції...

6

8. Акти виконаних робіт (прибирання підписане мешканцями).
    Тут також постає питання — в акті засвідчено: "... склали цей акт про те, що
    сходові клітини... вимито... претензій не маю." І стоїть дата. Тобто можна
    мотивувати, що  цим актом затверджується тільки в цей день ця робота і більше
    нічого. А має бути згідно РКМДА №307 від 09.03.2011 стільки-то робіт. Де акти на
    підтвердження? Чи можуть підтверджуватись табелем?

Ще Позивач надав табуляграми і табель роботи двірників. Вони зараз мною не сфотографовані та не виложені (немає на чому це зараз зробити). На наступному тижні обов’язково це зроблю і викладу.
Акти виконаних робіт мають бути на всі дні, коли надавались послуги (роботи) відповідно до затвердженої ОМС періодичності. А щодо таких послуг, як наприклад ремонт чогось (мереж, контруктивн.елементів, тощо) мають бути дефектні акти, кошторис на їх базі, а також і акт виконаних робіт (ремонту) - тільки ці документи можуть підтвердити, що ЖЕК поніс витрати, а не просто отримав від вас кошти і проїв їх. Щодо табелів то є питання: працівник міг бути на роботі, але робити зовсім іншу роботу в іншому місці, або взагалі зробити її на 10% від об"єму, тобто самих табелів буде недостатньо. Та взагалі у переважної більшості будинків прибудинкової території не має, тож за їх прибирання має платити власник цієї землі

7
ЖЕК відмовляється укладати договір про надання послуг з утримання будинків і приб.терит (УБПТ)  на основі типового. Якщо точніше то ЖЕК до включав забагато зайвих пунктів, яких не має в типовому договорі, називаючи  цю самодіяльність уточненням типового договору. Зрозуміло, що не всі з цим погодяться, в тому числі і я. Подав в ЖЕК заяву з додатками (протоколом узгодження розбіжностей) щодо узгодження договору і запропонував все, що відсутнє -виключити, але ЖЕК не бажає. Ось так і живемо, поки хтось перший в суд не подасть. Але питання поки не стосується договору:

Відповідно до вимог закону  власник зобов"язаний приймати участь у загальних витратах. До складу витрат не може бути включена рентабельність, оскільки вона додається до послуг, що можуть надаватись виключно за договором і затверджуються ОМС і спрямовується виключно на оновлення техніки і т.п., тобто простіше мовити вона додається до витрат (зверху). Якщо би існував між сторонами договір, то я би змушений платити цю рентабельність в складі послуг. Але, повторюсь, коли його не має - то за логікою я зобов"язаний тільки сплачувати певну частину витрат, тобто без рентабельності.  Запитання на стільки така позиція вірна чи навпаки? Чи зобов"язані, якщо так то на підставі чого, власники платити рентабельність в додаток до витрат, якщо відсутній договір???

8
Ото ж бо що не знаєте. А могли б спочатку переглянути викладені на початку матеріали справи. Позов за період з 01.01.2010р. по  01.06.2013р.  А Ви в січні 2014р. пропонуєте подавати адмін позов на оскарження тарифу. Строк позовної давності по КАСУ читали? 
Тарифи оскаржувати потрібно. Але ж ВЧАСНО.

Останнє (ще діюче) рішення можна було б оскаржити, а до попередніх складніше, але теж є шанс за нововиявленими обставинами, оскільки багато цікавих подробиць спливло, коли почались перевірки різних інстанцій.

Ще є декілька моментів, які чи не помітив чи пропустив, але відповідно до старої постави кабміну №560 була вимога проводити громадські слухання загальні, а потім на її зміну вступила постанова 529 від травня 2009р.  і там вже була вимога проводити ці слухання по кожному будинку окремо. Зараз вже шляхом "покращення" і це скасували і ввели простіший порядок: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1380-12/paran13#n13. Але до чого веду: якщо слухання не проводились чи проводились з порушенням вимог то тарифи теж можна оскаржити і така практика є. Тому, якщо до регуляторки не можна придовбатись, то є ще механізм слухань


Щодо того, що Рахунки комунальних послуг мають відповідати ст.9 Закону Про бухгалтерський облік:
http://blog.jkg-portal.com.ua/ua/blog/one/rahunki-komunalnih-poslug-majut-vdpovdati-st9-zakonu-pro-buhgalterskij-oblk

9
Цитувати
справа ВЖЕ в провадженні і Ви нічого з цим не зробите.
Зосередьтеся на тому, що Ви зможете довести.

Я теж такої думки, провадження в самому розпалі. Потрібно йти далі.
Я надав суду свої заперечення (див. вище), в яких зазначаю, що КП Експрес:
-   Не балансоутримувач, бо не має договору на балансоутримання, не веде бухгалтерську звітність, чехарда з тарифами, квартплата  нараховується простою арифметикою: площа квартири помножена на загальний тариф – і ніяких коригувань за ненадані та невиконані роботи і т.і.;
-   Не виконавець послуг з утримання будинків, бо не було проведено конкурса,  не має матеріальної бази, не має відповідних кваліфікованих працівників;
-   За прибирання територій без відповідного акта не має права брати з мешканців гроші;
Щоб відповідати всим цим критеріям у Експреса повинні бути відповідні документи, договори.  Нічого цього немає. Він самозванець і рейдер!
Як має суд реагувати на мої заперечення?
Як правило наші судилища не чують споживачів і відкидають на корню. Їм потрібно Вас взути, тому чують тільки аргументи ЖЕКів і сприймають тільки їх фабули за доказ.

Я не знаю на якій Ви зараз стадії, можливо вже програли. Але якщо ні, то не церемоньтесь із ними так само, як вони розправляються з такими як Ви.
Подайте окремо адмін.позов на оскарження рішення виконкому про ці так би мовити тарифи за весь період за який з Вас хочуть здерти гроші. А в цьому судовому процесі заявіть вимогу, що справу необхідно зупинити в зв"язку з незаконністю тарифів (йде розгляд адмін.справи), а раз так, то і не можна встановити що нарахували і на підставі чого в ЖЕКу. Далі м"яч буде на Вашій стороні. Оскаржити будь-які так би мовити тарифи набагато простіше, бо вони в нас по природі не законні, а з врахуванням ЖЕКівських підходів - тим більше.

І ще заявіть, що Ви ніколи не отримували від ЖЕКу квитанції з нарахуваннями, які відповідають вимогам ст.9 ЗУ "Про бухгалтерський облік", а в поштовий ящик хто хоч може кинути папірця, що Ви йому щось винні, то це ж не підстава бігти в банк і платити.

І ще терміново складайте акти-претензії, особливо по всім послугам, де фігурує слово ремонт та тех.обслуговування, вони допоможуть на майбутнє. Щодо договору, то це окрема історія і тут їх можна взути, але це не на часі.
Успіхів Вам!!!

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email