Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Messages - 88A3AEE0EC
Сторінок: [1]
1
« : 26 Березня 2015, 19:13:56 »
Не так просто. Навіть після викупу всіх квартир, ЖБК виконує функцію управління загальним і неподільним майном. Управління це не утримання. Для виконання робіт по утриманню ЖБК, як балансоутримувач і управитель, може навіть найняти іншого суб'єкта господарювання (в тому числі і ЖЕК). Управління це не утримання, це лише частина утримання. Так, як будь який управитель, ЖБК може найняти будь кого для виконання робіт по утриманню будинка (не самого ЖБК) з дозволу не меньш ніж 75% співвласників будинку. Доречи, управління будинком, як й будь-яка ЖКП, із утриманням будинку включно, здійснюється на договірних засадах, й так саме тарифікується. Не просто, а дуже просто ...
2
« : 26 Березня 2015, 18:56:31 »
У вас оплата ведеться за тарифои чи у вигляді внесків? Це принципово, бо тарифи застосовуються для наданих послуг, а внески - це сплата частки співвласника в утриманні спільної власності. Сплата ведеться у нас за квитанціями, невідомо яким чином нарахованими (що й стало причиною конфлікту), це ані тарифи, ані внески... Доречи, внесок це не "сплата співвласника в утриманні спільної власності", а частка витрат члена об'єднання: чи то ЖБК, чи ОСББ, на забеспечення діяльності самого об'єднання. Утримання будинку, за законом, сплачується відповідно економічно обгрунтованих тарифів, незалежно від форми власності суб'єкта господарювання у сфері ЖКГ. Не всі співвласники є членами об'єднань. Але, наприклад ОСББ, має укладати договори на свої послуги з усіма власниками квартир будинку (будинків), що він утримує, незалежно від того, чи є вони його членами, чи ні. Рішення загальних зборів вас все ж таки зачипають. ... Якщо співвласники об"єднані в ЖБК вчиняють дії щодо утримання майна відповідно до рішень загальних зборів, то ви повинні компенсувати їм відповідно вашу частку у спільних витратах. Я, як співвласник, маю компенсувати лише свою частку витрат на утримання будинку, але не всіх спільних витрат за рішенням членів ЖБК (незалежно від того, чи є вони співвласниками). Адже діяльність ЖБК не обмежується утриманням будинку. На загальних зборах може бути утворено якісь фонди, прийнято рішення в найманні, скажімо перукаря, що до утримання будинку не стосується. Може бути розпочато будівництво ще одного будинку. Може бути встановлено будь-яка сума на утримання голови ЖБК (хоч 10000$). Але співвласники, нечлени ЖБК, повинні сплачувати лише те, що беспосередньо пов'язано з утриманням їхнього спільного майна. Будь-які інші аспекти діяльності ЖБК їх не стосуються. ЖБК може через суд стягнути ці кошти з вас. Для ЖБК в такому разі важливим буде довести в суді розмір понесених витрат. ЖБК може утримувати будинок без надання ЖКП, тоді жодних тарифів вони і не розраховують і не затверджують. Утримання будинку це і є послуга, тобто одна з ЖКП. Отже тарифи всеж таки мають бути. Але ЖБК має затвердити кошторис надходжень і витрат на утримання спільного майна Цікаво, ким же має бути затверджено цей кошторис?
3
« : 26 Березня 2015, 18:09:17 »
А ось це не зовсім так. ... Тобто існує подвійна власність.
Ніякої "подвійної власності". З моменту, як будинок було збудовано (або куплено ЖБК), до виплати паю за першу квартиру в цьому будинку — будинок є одноосібною власністю ЖБК. Далі ЖБК є власником лише тих квартир, й відповідної частки загального майна будинку, за які пай не було виплачено (тобто неприватизованих) і є таким саме співвласником будинку, як й будь-який власник квартири, із кількістю голосів, в питаннях щодо утримання будинку (прошу не плутати із організаційними питаннями самого ЖБК), відповідно до кількості квартир в його власності. У випадку, якщо всі квартири будинку приватизовано, ЖБК втрачає будь-яку частку в майні будинку (йому не належить ані цеглини), й залишається лише балансоутримувачем (тобто виконавцем послуг з утримання) будинку, як й будь-яке ЖКП. Все просто.
4
« : 24 Березня 2015, 19:00:56 »
В штаті ЖБК обов'язково буде голова й бухгалтер. Можливо бухгалтер буде на 1/2 ставки. А от двірника в штаті може і не бути. Його можна наймати тимчасово. А можна взагалі виконувати ці роботи силами членів кооперативу ( безкоштовно ). Зарплатню встановлює Вищий орган управління кооперативу - загальні збори членів кооперативу ( і не тільки зарплатню ).
Стаття 15. Вищий орган управління кооперативу Вищим органом управління кооперативу є загальні збори членів кооперативу. До компетенції загальних зборів членів кооперативу належить: - утворення органів управління та органів контролю за діяльністю кооперативу, інших органів кооперативу; - затвердження порядку розподілу доходу кооперативу; - визначення розмірів вступного і членського внесків та паїв; - визначення розмірів, порядку формування та використання фондів кооперативу; - визначення розмірів оплати праці голови правління, голови ревізійної комісії (ревізора), а також кошторису на утримання апарату органів управління та органів контролю за діяльністю кооперативу; http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1087-15
Щодо бухгалтера, то такий в 40 квартирному будинку не потрібен. Наскільки мені відомо, можна звертатися до фірм з бухобліку, або бухгалтерів приватних, із періодичними (раз на місяць, або навіть на рік) замовленнями бухгалтерських послуг – це в рази дешевше і професіоналізм таких значно вищій, аніж у тієї двієчниці, що займає посаду "головного" бухгалтера (начебто там цілий віідділок). Й таке раніш практикувалося. Але з приходом до правління нового голови все змінилося... Щодо голови, то такий не є найманим робітником. Про яку заробітну платню, взагалі, може бути мова? Загальні збори членів кооперативу є вищим органом управління кооперативу, а не органом самоврядування будинку. Тобто в його юрисдикції перебувають організаційні (внутрішні) питання кооперативу, але не визначення, на власний розсуд, розцінок на утримання будинку, що давно вже не є одноосібною власністю ЖБК...
5
« : 24 Березня 2015, 17:40:55 »
Довести можна цифрами, тобто арифметично.
Арифметичні викладення, я, звісно, наведу. Але яким критерієм, в оцінці економічної "доцільності", я маю керуватися? Якщоб, в якомусь нормативному акті, було зафісковано, що адміністративна складова вартості послуг не має перевищувати, скажімо, 40 відсотків їхньої загальної вартості — на це можна було б спиратися у суді. Щодо внесків, з ними жодних труднощів, адже такі мене не стосуються, щоб там не навирішували загальні збори членів ЖБК, з огляду на те, що я не є членом того ЖБК, николи їм, не був і наміру такого не маю — бо це ж божевільня! Згідно до ЗУ "Про кооперацію" вступ до кооперативу (й ЖБК не є виключенням) — справа суто добровільна. Щодо тарифів на послуги ЖБК як суб'єкта господарювання, що мають бути затвердженими органами міського самоврядуваняя, то таких в ЖБК не існує взагалі... Але, як співвласник будинку, я маю нести відповіну частку витрат в утриманні будинку й п.б. території.
6
« : 23 Березня 2015, 22:04:04 »
Ви не зрозуміли мого питання. Із порядком формування тарифів я знайомий. Мене цікавить саме економічна обгрунтованість роздутого штату. Коли на одного двірника, що безпосередньо створює послугу (прибирає прибудинкоову теріторію тричі на тиждень), в штаті ЖБК передбачено голову й головного бухгалтера (що виконує облік по 40-квартирному будинку, 2-3 години, раз на місяць, до того ж із грубими помилками) із з/п кожного в тричи більшою аніж у двірника (інших послуг ЖБК не створює) От я й запитую: чим можна довести економічно недоцільну діяльність ЖБК?
7
« : 23 Березня 2015, 18:52:14 »
Чи існує економічно доцільний (обґрунтований) максимальний розмір адміністративних витрат в утриманні будинку?
Адже, як виявляється, в нашому ЖБК адміністративна складова вартості послуг становить понад 80%... Тобто в декілько разів вищою, аніж собівартість самих послуг. Як то кажуть: "один із сошкою, семеро з ложкою". Навіщо потрібні такі "послуги"?.. Маю намір оскаржити таку вартість утримання будинку, але не знаю на що можна спиратися при доведенні ії необґрунтованості.
Сторінок: [1]
|