2
« : 14 Травня 2015, 20:44:31 »
Вечір добрий, шановні! У цій темі розповім про мій досвід "примусу" в отриманні кореспонденції головою ЖБК. Більше ніж рік тому голова правління відмовилася не тільки отримувати усні запити, або письмові під підпіс, але і замовні листи поштою.
4-го травня цього року направила на її адресу (юридичну+номер квартири) цінний лист з описом вкладення та з визначенням посади адресата та її прізвища та ім*я і по-батькові. Відслідковувала тиждень за сайтом Укрпошти "Відстеження поштових відправлень" і зрозуміла, що минулорічна історія повторюється - не бажає отримувати.
11-го поїхала на Укртелеком та відправила телеграму з вимогою отримати листа на відділенні Укрпошти. Текст і власноручний підпис завірила. Доплатила і за повідомлення про вручення. Того ж 11-го травня поштарка з відділення вручила їй телеграму. Через годину повідомили, що вона відмовилася від отримання листа. Прийшла СМС і про вручення телеграми. Пішла на відділення Укрпошти і знову з описом вкладення і з оголошеною цінністю в 1 грн кур*єром направила дублікати звернень.
Того ж 11-го біля під*їзду будинку від голови ревізійної комісії та голови ЖБК отримала ... НІ. Не відповідь на звернення. В обличчя бризнули отрутою, якою травили комах на кущах. Змушена була викликати швидку і міліцію. "Мєнт" як і завжди сказав, що "ми її навіть за хуліганство не можемо притягти". (Це вже буде пост в іншій темі).
Листа знову не отримує.
Буду готувати позов до суду. Буду вдячна за рекомендації.