Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Messages - VKL11
Сторінок: [1]
1
« : 16 Червня 2016, 11:27:13 »
Дуже дякую за відповідь.
Але дуже прошу вказати ту правову базу яка дає мені підставу не шукати платіж і головне, що квитанція – є належним доказом в суді.
І ще одне питання, чи можу я примусити КП ГІОЦ знайти і зарахувати мої гроші. Якщо така можливість є то на які норми я можу спиратись і до кого звертатись.
Про КП ГІОЦ я не знайшов жодної чіткої інформації на підставі чого діє ця організація, кому підпорядковується, які правові відносини має зі споживачем, і які має обов’язки і відповідальність.
З повагою, Володимир К.
2
« : 15 Червня 2016, 18:53:43 »
Шановні відвідувачі та адміністратори форуму! Допоможіть будь ласка розібратися в ситуації, яка склалася.
С початку року до травня, я знаходився в м.Чернігів. Для оплати комунальних платежів за квартиру в м.Києві, я періодично приїздів в Київ, за рахунками. Мій візит 03.04.2016 випав в неділю, вже в неробочі банківські години. Наступного дня я оплатив рахунки за київське житло в м.Чернігів, в Центральному відділенні «Укрпошти». Один з оплачених рахунків був на КП ГІОЦ, і як зазначалося в останньому на той час рахунку реквізити одержувача (КП ГІОЦ) були в ПАТ КБ «Хрещатик». Як з’ясувалося пізніше на той момент у банка почалися проблеми. На даний час (15.06.2016) в зв’язку з отриманням нового рахунку від КП ГІОЦ гроші на його рахунок не поступили, хоча через «Укрпошту» платіж пройшов. В КП ГІОЦ мені порадили звертатися до «Укрпошти» тому, що вони не отримали платіж, бо на час оплати ПАТ КБ «Хрещатик», зазначений в рахунку, мав проблеми. В «Укрпошті» мені відповіли, що платіж з їхнього боку здійснено, проблеми з його ненадходженням до одержувача потрібно вирішувати з банком одержувача (тобто ПАТ КБ «Хрещатик»). В ПАТ КБ «Хрещатик» по телефону «гарячої лінії» відповіли, що я маю завітати до їх відділення, написати заяву, за якою мене оформлять як кредитора, і в липні місяці на комісії будуть розглядати питання повернення платежу. Але коли можуть бути повернуті гроші, і взагалі що з суми буде повернуто вирішити не вдалося.
Мені здається, якщо я оплатив згідно останнього рахунка свої гроші, і вони були проведені, тобто надійшли до банку одержувача, іншими словами – це вже відчужені (не мої) гроші, але у банка одержувача виникли проблеми з-за яких одержувач не зміг отримати належні йому гроші зі свого банку, то і займатися пошуком зниклого платежу повинен не я. І мені здається, що за рахунок мого часу прагнуть вирішити свої питання. Впевненості в тому, що це не моє питання надало, ще те що при розмові з КП ГІОЦ і «Укрпошти» відповідь їх спеціалістів була не впевненою і потребувала додаткової розмови з вищестоящою особою, але і тоді не набувала впевненості.
Допоможіть будь ласка розібратися, хто повинен шукати платіж? Якщо не я, то які мої дії? До кого звертатися і з чим?
З повагою, Володимир К.
3
« : 02 Грудня 2015, 17:34:26 »
Попередньо дві компанії з ліцензією погодилися на розробку проекту. Тому питання - чи достатньо наявності проекту для перепланування? Якщо у Вас буде проект переобладнання інженерної системи ЦО в межах Вашої квартири з висновком про відсутність погіршення умов експлуатації системи ЦО будинку після виконання переобладнання, можете звернутись до ОМС про надання дозволу на переобладнання.
Дуже дякую шановний Юрій Васильович! Чи вірно "після виконання переобладнання"?
4
« : 02 Грудня 2015, 14:55:22 »
Дуже дякую за відповіді! Але проблема в тому, що демонтаж вже зроблено і повернути до попереднього стану майже неможливо. Попередньо дві компанії з ліцензією погодилися на розробку проекту. Тому питання - чи достатньо наявності проекту для перепланування? І які ще можливі варіанти дій для уникнення повертання до попереднього стану? Через штраф? Взагалі планується використання електричної системи опалення (все технологічно без перевищення доведеної потужності) і лічильник потрібен для можливості вимкнення системи централізованого опалення. Також можливо є якісь переваги в тому, що це 2-й поверх (цокольний) весь перший поверх за проектом – нежитлове приміщення.
5
« : 04 Листопада 2015, 01:18:34 »
Здравствуйте уважаемые участники и создатели форума! Простите за язык, на украинском пока излагаю хуже, скоро исправлюсь.
Помогите пожалуйста разобраться в сложившейся ситуации. В новой квартире в октябре был начат капитальный ремонт, который во многом был просто необходим. Благодаря Форуму и здравому смыслу была поставлена задача установить теплосчетчик(и) несмотря на однотрубную вертикальную систему отопления. Квартира 3-х комнатная, дом 9-ти этажный кирпичный постройки 60-х годов, город Киев. В каждой из 3-х комнат и кухне были радиаторы (старые чугунные - ровесники дома) всего 4 соответственно, причем стояк был единственный, который находился в кухне и от него вправо и влево отходили радиаторы на кухню и в зал (сам стояк был фактически байпасом), остальные радиаторы в комнатах (условно назовем спальне и детской) заходили от соседских стояков (той же конструкции) через стену. Радиаторы по информации от прежних хозяев грели плохо. Спасало наличие теплых соседей и толстых стен. Прежними хозяевами предпринимались усилия по увеличению теплоотдачи от радиаторов, благодаря чему было увеличено количество секций в зале аж до 16-ти (при площади проходного зала 19 кв.м) и в спальне. Спальня зал и кухня расположены вдоль одной стены. Учитывая этот факт необходимо было закладывать дополнительный обогрев комнат. По предварительному проекту нужен был демонтаж радиатора в кухне для установки мебели под окном, и демонтаж радиатора в детской для возможности демонтажа подоконного блока при выходе на балкон с установкой большого и светлого окна. Решив начать с согласования демонтажа радиаторов для проекта я обратился в ЖЕК. Мастер выслушал и сказал, что нужно пригласить слесаря обслуживающего дом для изучения возможности хотя предупредил, что послезавтра будет включено отопление и любые изменения возможны по окончанию отопительного сезона. Был дан его телефон слесаря. Мы тут же созвонились и договорились о встрече. Вердикт встречи - сделать можно, если делать то срочно, до включения отопления. На официальные объяснения с инженером не было ни времени ни самого инженера. В итоге были полностью демонтированы радиаторы и полностью заглушены (заварены) трубы в кухонной ветке, спальне и детской, осталась только самая длинная секция зала там были установлены краны на подачу и обратку, для дальнейших действий. Также был демонтирован полотенцесушитель, который работал от отопления. Вся работа была проведена качественно и ответственно, у слесаря более чем 40-летний стаж в этом районе. После изучения демонтированных труб подтвердилась версия о "заростании" труб за 50 лет и как следствие - холодные радиаторы, диаметр уменьшился вполовину плюс налетом было образовано сильно замысловатое русло, что отражалось на движении теплоносителя. В итоге - я очень приблизился к установке счетчика, при этом система отопления стала почти горизонтальной:-). Попытки продолжить получать (вроде как на будущее) официальное разрешение по демонтажу радиаторов описанных мастеру в ЖЕКе, давали один результат "Делайте, что хотите, но никаких бумаг мы не дадим". Остается вариант - задним числом. Чтобы не наломать дров, хочу очень подготовиться к следующему этапу. Самый пугающий вопрос - теоретическая возможность при проверке получить требование вернуть прежнее состояние. Это не возможно ни логически, ни морально ни практически. От соседей устных жалоб нет и быть не может - у них может быть только улучшение. Но трактовать можно как нарушение системы отопления. Хотя нарушением можно считать и установку не только счетчика, но и запорной арматуры при банальной замене радиаторов. При этом трубы далеко за пределами сроков эксплуатации и реальное (хотя и не задокументированное) уменьшение диаметра вследствии "заростания" труб - это не нарушение системы отопления. Куски демонтированных заросших остались, да и рассмотреть их содержимое можно было только после демонтажа. Но все это лирика.
Прошу у Вас помощи в вопросах: 1. Получения разрешения (на будущее) если этот вариант еще целесообразен (для ЖЕКа официально пока ничего не изменилось). 2. Возможность узаконивания задним числом; 3. Право избежать получения или избежать выполнения требования вернуть прежнее техническое состояние. 4. Возможно есть нерассмотренный вариант действий, для конечной цели - установки теплосчетчика.
С уважением, Владимир К.
Сторінок: [1]
|