'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - stihoplet

Сторінок: [1]
1
В інструкції дуже чітко сказано, "картриджі тільки нові і тільки оригінальні". В усіх інших випадках ви сам собі Буратіно.
Про лічильник в принтері було цікаво почитати більш детально. А міняли вам швидше за все "памперс" Подушечку яка вбирає чорнила. Якщо заправляти картриджі самому не знаючі як це робити правильно, памперс забиваеться за дуже не великий час.

Мені просто смішно як ви намагаєтесь тут доказати не розбираючись в техніці. Про маркетинг не будемо згадувати, адже його до розряду "шахрайство" не приписали ще в жодній країні.

І ще одне, в кожного принтера є ресурс, він вказаний в інструкції. Його легко вирахувати, але я майже ніколи не бачив щоб ті хто кричить про поганий принтер це робили.

Коли я купую новий принтер, я знаю що якщо я буду друкувати наприклад 500 аркушів в день, то в на профілактику повезу принтер через рік, а якщо 250 то через два. Чого ж у вас так не виходить? Якщо ви кажете що тут всі думаючі люди?

2
Це дуже добре, але те що ви не поцікавились інструкцією, відгуками інших користувачів, це лише ваша проблема. І завищена ціна чі ні, то є проблема виробника, адже в умовах ринкової конкуренції, це їх право. От і виходить те, що хтось користується небажанням магазинів розбиратися в судах і займається тим самим шахрайством.
Моя вам порада, перш ніж купувати, прочитайте інструкцію, а не шукайте винних там де їх нема.
В темі про компанію ВОЛЯ, я абсолютно згоден з неякісним рівнем обслуговування, а тут (я інженер) я бачу лише те, що людина не розібравшись купила принтер. І теперь в будь який спосіб намагається повернути гроші.

3
Виходить що шановний Gro-Za порушив правила эксплуатації, а магазин повернув гроші, бо просто не хотів тягатися з судами, котрі однозначно прийняли б рішення магазину. Адже в документації до принтера чітко вказано, що після закінчення картриджу, необхідно купувати новий. И Gro-Za знаючі про цю проблему продовжує купувати такі самі принтери і вертати гроші через місяць. Вибачте мене, але це шахрайство.

4
Чого ж не купувати? Якщо для вас вартість картриджів не є проблемою, то купувати варто, адже якість принтер дає не саму погану. Інше питання в доцільності, але тут як кажуть "Кожному своє"

5
це дуже добре, але це вже в супереч правилам які встановив виробник. І якшо ви вже купили цей принтер, то ви повинні або погодитися з необхідністю купувати нові картриджі, або не казати який поганий принтер. Просто купуючі принтер ви не поцікавилися його специфікою.
А взагалі - будь яка заправка призводить в решті-решт до поломки. Друкуюча головка починае протікати і заливае принтер. Після цього його можна викидати. Тому або купуйте новій картриджі, або принтер для якого є в продажу спеціальні перезаправляємі картриджі. Canon, Epson.
І зрозумійте, Lexmark перша фірма в Америці, яка через суд заборонила дозаправку своеї техніки.

6
Дозаправляти картриджі цієї фірми заборонено виробником. Отже спроба дозаправки = відмова від будь яких претензій до виробника. На данний час майже всі виробники (крім деяких моделей нижнього цінового сегменту Canon) оснащуються чіпом, що рахує кількість роздрукованих листів. Після того як ліміт вичерпано, необхідно купувати нові картриджі. Отже ваші звинувачення трохи необгрунтовані. Моя вам порада, купіть собі лазерний принтер. На відміну від струменевих, в них простіша технологія заправки.

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email