Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Messages - PV
1
« : 17 Червня 2013, 23:42:29 »
На жаль не маю часу виборювати свої права, тому ПРОДАЮ лічильник теплової енергії ULTRAHEAT UH50 (повірений, з паспортом, працював менше одного сезону). Телефонуйте 067 611-14-20 або 050 121-43-53.
2
« : 17 Червня 2013, 23:40:19 »
На жаль не маю часу виборювати свої права, тому ПРОДАЮ лічильник теплової енергії ULTRAHEAT UH50 (повірений, з паспортом, працював менше одного сезону). Телефонуйте 067 611-14-20 або 050 121-43-53.
3
« : 17 Червня 2013, 23:38:25 »
На жаль не маю часу виборювати свої права, тому ПРОДАЮ лічильник теплової енергії ULTRAHEAT UH50 (повірений, з паспортом, працював миенше одного сезону). Телефонуйте 067 611-14-20 або 050 121-43-53.
4
« : 17 Червня 2013, 23:37:53 »
На жаль не маю часу виборювати свої права, тому ПРОДАЮ лічильник теплової енергії ULTRAHEAT UH50 (повірений, з паспортом, працював миенше одного сезону). Телефонуйте 067 611-14-20 або 050 121-43-53.
5
« : 17 Червня 2013, 23:37:25 »
На жаль не маю часу виборювати свої права, тому ПРОДАЮ лічильник теплової енергії ULTRAHEAT UH50 (повірений, з паспортом, працював миенше одного сезону). Телефонуйте 067 611-14-20 або 050 121-43-53.
6
« : 27 Листопада 2012, 06:51:40 »
Чому при однотрубній буде важче ніж при двохтрубній? Умова дельти t виконується за рахунок байпасів, за їх рахунок також маємо надійний транзит тепллоносія до сусідів. І що складніше: встановити на абоноблік систему з розподілювачами за умови наявності акту опломбування від "сусудів", чи описану вище лише із двома задіяними стояками (можливо теж з актом опломбування від "сусідів", бо із практики судових спорів і практики форумчан вбачається повне ігнорування тепломережами таких ініціатив навіть при горизонтальній розводці). Дякую!
7
« : 25 Листопада 2012, 17:41:38 »
http://reyestr.court.gov.ua/Review/20715795Справа № 2-4739\11 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 29 листопада 2011 року місто Краматорськ Справа № 2-4739\11 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 29 листопада 2011 року місто Краматорськ Краматорський міський суд Донецької області у складі головуючого судді Клімов В.В., при секретарі Лізенко Х.А., за участю представника позивача ОСОБА_1, представника відповідача ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом ОСОБА_3 до товариства з обмеженою відповідальністю "Краматорськтеплоенерго" про визнання неправомірними дій та зобовязання вчинити певні дії,- В С Т А Н О В И В: Позивач звернувся з позовом до відповідача про визнання неправомірними дій та зобовязання вчинити певні дії, мотивує це тим, що на підставі договору купівлі-продажу квартири від 17.08.2010 року, посвідченого державним нотаріусом Першої Краматорської державної нотаріальної контори Фареник О.О., зареєстрованого в комунальному підприємстві «Бюро технічної інвентаризації»Краматорської міської ради 22 серпня 2010 року, йому на праві приватної власності належить квартира АДРЕСА_1. З метою встановлення квартирного засобу обліку теплової енергії у квартирі АДРЕСА_1 Донецької області, він звернувся до балансоутримувача вказаного будинку - Управління житлового та комунального господарства Краматорської міської ради. Управління житлового та комунального господарства Краматорської міської ради надало йому дозвіл на встановлення індивідуального вузла обліку споживання теплової енергії у квартирі АДРЕСА_1 Донецької області за умови виконання наступних вимог: -розроблення технічних умов в організаціях, які мають ліценцію на проектування та монтаж мереж, обладнання і приладів теплопостачання; -підключення лічильника виконати від внутрішньо будинкової мережі опалення; -виконання проектної документації на вузол обліку споживання теплової енергії; -погодження технічних умов та проектної документації в Управлінні житлового та комунального господарства Краматорської міської ради. З метою виконання вимог УЖКГ Краматорської міської ради, він звернувся до ТОВ "КРАМГАЗБУДЕНЕРГО", яке має ліцензію Міністерства регіонального розвитку та будівництва України на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури від 28.12.2009 року №35-Л, для підготовки проекту на вузол обліку витрат теплоти в системі опалення його квартири. ТОВ "КРАМГАЗБУДЕНЕРГО" розробило проект на вузол обліку витрат теплоти в системі опалення його квартири. Також з метою отримання технічних вимог на встановлення приладу обліку теплової енергії в квартирі АДРЕСА_1 25.08.2011 року він звернувся до відповідача, теплопостачальної організації - ТОВ "КРАМАТОРСЬКТЕПЛОЕНЕРГО". Відповідач свої листом від 26.08.2011 року за № 06/937 відмовив йому у видачі технічних умов на встановлення квартирних засобів обліку теплової енергії у вказаній квартирі. Свою відмову Відповідач мотивує тим, що на даний час квартирні засоби обліку теплової енергії можуть бути використанні тільки як некомерційні засоби обліку, тобто показання даних засобів обліку не враховуються при нарахуванні за наданні послуги з централізованого теплопостачання. У зв'язку з тим, що Відповідач відмовив йому у видачі технічних умов на встановлення квартирних засобів обліку теплової енергії у вказаній квартирі, технічні умови на встановлення індивідуального вузла обліку споживання теплової енергії у квартирі АДРЕСА_1 було видано йому УЖКГ Краматорської міської ради спільно з ТОВ "КРАМГАЗБУДЕНЕРГО". Проект на вузол обліку витрат теплоти в системі опалення квартири АДРЕСА_1, розроблений ТОВ "КРАМГАЗБУДЕНЕРГО", було погоджено Краматорською міською санітарно-епідеміологічною станцією 12.09.2011 року. Також ним було отримано акт експертизи вузла обліку теплової енергії з лічильником тепла ULTRANET 2WR6, виданий 14 вересня 2011 року державним підприємством "Донецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації". 21.09.2011 року він звернувся до Відповідача з проханням: -установити в квартирі АДРЕСА_1 Донецької області, яка належить йому на праві приватної власності, засіб обліку теплової енергії; -повідомити його про необхідність подання додаткових документів, укладання договорів та про інші необхідні умови для встановлення в квартирі АДРЕСА_1 Донецької області засобів обліку теплової енергії, зазначивши при цьому правові підстави необхідності надання, укладання таких документів. - листом від 29.09.2011 року за № 01/1019 Відповідач повідомив його про те,що у нього відсутні: правові підстави для встановлення комерційного обліку в квартирі, що розташована в багатоквартирному будинку, а також для видачі технічних умов теплопостачальною організацією для організації квартирного обліку споживання теплової енергії; відсутня відповідна ліцензія на проведення робіт з монтажу приладу обліку; відсутня затверджена центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства Методика визначення кількості тепла спожитого у разі коли опалювальні пристрої в квартирі (будинку садибного типу) обладнано приладами-розподілювачами тепловій енергії або потужність приладів опалення (радіаторів) не відповідає розрахунковій; Відповідач не визначений у встановленому порядку виконавцем послуг з централізованого опалення. З метою встановлення - монтажу вузла обліку витрат теплоти в системі опалення у квартирі АДРЕСА_1 він звернувся до ТОВ «КРАМГАЗБУДЕНЕРГО», яке має ліцензію Міністерства регіонального розвитку та будівництва України на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури від 28 грудня 2009 року №35-Л. та здійснило монтаж вузла обліку витрат теплоти в системі опалення у квартирі АДРЕСА_1. 05.10.2011 року з метою допуску вузла обліку витрат теплоти в системі опалення квартири АДРЕСА_1 до експлуатації та взяття його на абонентський облік він звернувся до Відповідача з відповідною заявою та надав наступні документи: -проект на вузол обліку витрат теплоти в системі опалення квартири АДРЕСА_1, розроблений ТОВ «КРАМГАЗБУДЕНЕРГО»; -технічні умови на встановлення індивідуального вузла обліку споживання теплової енергії у квартирі АДРЕСА_1; -висновок Краматорської міської СЕС № 2543/03.2 від 12.09.2011 року; -акт експертизи вузла обліку теплової енергії з лічильником тепла ULTRANET 2WR6 від 14.09.2011 року; -паспорт на лічильник теплової енергії; -копія рішення виконавчого комітету Краматорської міської ради від 20.04.2011 року №369; -дозвіл на Управління житлового та комунального господарства на встановлення індивідуального вузла обліку споживання теплової енергії. -копію договору купівлі-продажу квартири АДРЕСА_1 від 17 серпня 2010 року; -копію витягу з реєстру прав власності №27406542, виданого 22.09.2010 року КП «Бюро технічної інвентаризації»Краматорської міської ради; -копію технічного паспорту квартири АДРЕСА_1; -копію паспорту громадянина України ОСОБА_3 Відповідач своїм листом від 13.10.2011 року за № 06/1076 повідомив його, що своїми листами від 26.08.2011 року за №06/937 і від 29.09.2011 року за №06/1019 повідомляв його про неможливість прийняття на абонентський облік приладу обліку теплової енергії як комерційного. З моменту надання йому вказаних листів-роз'яснень у діюче законодавство України не внесено змін щодо порушеного мною питання, а тому позиція Відповідача не змінилася і вузол обліку теплової енергії за даних обставин не буде прийнятий на абонентський облік.
Вважає дії Відповідача щодо відмови в допуску вузла обліку витрат теплоти в системі опалення квартири АДРЕСА_1 до експлуатації та взяття лічильника тепла ULTRANET 2WR6 на абонентський облік порушують його право на взяття лічильника тепла на абонентський облік та на оплату послуг з централізованого опалення та гарячої води за показаннями квартирного засобу обліку теплової енергії. Просить суд визнати неправомірними дії відповідача щодо відмови в допуску вузла обліку витрат теплоти в системі опалення квартири АДРЕСА_1 до експлуатації. Визнати неправомірними дії відповідача щодо відмови взятті лічильника тепла ULTRANET 2WR6 встановленого у квартирі АДРЕСА_1 на абонентський облік.Зобов'язати відповідача здійснити допуск вузла витрат теплоти в системі опалення квартири АДРЕСА_1 до експлуатації. Зобов'язати відповідача взяти на абонентський облік, як прилад комерційного обліку теплової енергії теплолічильник ULTRANET 2WR6, з тепло обчислювачем ULTRANET 2WR, з ультразвуковим витратоміром 2 WR6 Ду 15 та двома термоперетворювачами опору Рt1500 виробник компанія Landis+ Gyr GmbH (Німеччина), встановлений у квартирі АДРЕСА_1. Представник позивача ОСОБА_1 у судовому засіданні підтримав позовні вимоги позивача та просив їх задовольнити. Представник відповідача у судовому засіданні позов не визнав та суду пояснив, що права позивача з боку відповідача - ТОВ "Краматорськтеплоенерго" жодним чином не порушені. У своїх письмових відповідях на заяви позивача відповідач, посилаючись на норми діючого законодавства України, повідомив позивача про відсутність правових підстав для прийняття квартирного приладу обліку теплової енергії на абонентський облік Відповідача. Позивач вказує, що ТОВ "КРАМГАЗБУДЕНЕРГО" здійснило монтаж вузла обліку витрат теплоти в системі опалення у квартирі, що належить Позивачу, але жодного документу, що підтверджує факт проведення монтажу Позивачем не надано ні відповідачу під час звернення з заявами, ні до суду, як доказ по справі. У листі від 29.09.2011 року №06/1019 Відповідач повідомив позивача, що для допуску вузла обліку теплової енергії до експлуатації, Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж (Наказ Міністерства палива та енергетики України від 14 лютого 2007 року N 71, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2007 р. за N 197/13464 з змінами та доповненнями) передбачений певний порядок. Так, пунктом 7.2.31 даних Правил передбачено, що виклик споживачем представника енергопостачальної організації та територіального органу центрального органу виконавчої влади у сфері метрології (надалі ТО ЦОВМ) для оформлення допуску вузла обліку до експлуатації здійснюється не менше ніж за 5 днів до передбаченого дня оформлення вузла обліку, а рішення про допуск в експлуатацію має бути прийнято не пізніше ніж через 10 днів з моменту подання заявки споживачем. Допуск до експлуатації вузла обліку теплової енергії у споживача здійснюється представником енергопостачальної організації в присутності представників споживача та ТО ЦОВМ, про що складається відповідний акт. Акт складається у трьох примірниках, один з яких одержує представник споживача, другий - представник енергопостачальної організації, а третій - представник ТО ЦОВМ. Акт допуску до експлуатації вузла обліку теплової енергії у споживача затверджується керівником енергопостачальної організації. Для допуску вузла обліку теплової енергії до експлуатації представник споживача повинен подати: принципову схему теплового пункту; проект на вузол обліку, погоджений з енергопостачальною організацією та ТО ЦОВМ; паспорти на ЗВТ вузла обліку; документи про повірку ЗВТ вузла обліку з чинним тавром державного повірника; свідоцтво про державну метрологічну атестацію вузла обліку теплової енергії (ця вимога стосується тільки тих ЗВТ, які вимірюють масу або об'єм теплоносія методом змінного перепаду тиску); акт про відповідність монтажу вимогам чинних нормативних документів (ця вимога стосується тільки тих ЗВТ, які вимірюють масу або об'єм теплоносія методом змінного перепаду тиску); змонтований і перевірений на працездатність вузол обліку теплової енергії і теплоносія, уключаючи ЗВТ, що реєструють параметри теплоносія. При допуску вузла обліку до експлуатації має бути перевірено: відповідність заводських номерів на ЗВТ обліку вказаним у їх паспортах; відповідність діапазонів вимірювань установлених ЗВТ обліку діапазонам вимірюваних параметрів; якість монтажу ЗВТ і ліній зв'язку, а також відповідність монтажу до вимог паспортів і проектної документації; наявність пломб. У разі виявлення порушень вимог цих Правил вузол обліку до експлуатації не приймається і в акті наводиться повний перелік виявлених недоліків із зазначенням пунктів Правил, положення яких порушено. При допуску до експлуатації вузла обліку у споживача після одержання акта представник енергопостачальної організації пломбує ЗВТ вузла обліку теплової енергії і теплоносія. Вузол обліку споживача визнається допущеним до ведення обліку отриманої теплової енергії і теплоносія після підписання акта представниками енергопостачальної організації, споживача і ТО ЦОВМ та його затвердження в установленому порядку. Облік теплової енергії і теплоносія на основі показів ЗВТ вузла обліку споживача здійснюється з моменту підписання акта про його прийняття в експлуатацію. Вважає, що Позивачем не надано жодного документу, що підтверджує додержання вищевказаної процедури, а тому твердження позивача про порушення його прав з боку відповідача є безпідставним, просить в задоволенні позову відмовити. Вислухавши пояснення сторін, вивчивши матеріали справа суд доходить до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав. Як вбачається зі ст. 16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу Відповідно до п. 29 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою КМУ від 21.07.2005 р. N 630 споживач має право: -на установлення квартирних засобів обліку та взяття їх на абонентський облік; -на періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку. Відповідно до п. 9 вказаних Правил, у квартирі роботи з установлення засобів обліку води і теплової енергії проводяться спеціалізованою організацією, виконавцем, виробником чи постачальником за рахунок коштів споживача. Квартирні засоби обліку беруться виконавцем на абонентський облік. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця. Відповідно до п. 10 вказаних Правил, оплата послуг за показаннями квартирних засобів обліку провадиться лише у разі здійснення обліку в усіх точках розбору холодної та гарячої води у квартирі незалежно від наявності засобів обліку на вводах у багатоквартирний будинок. Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається, за винятком випадків, передбачених абзацом п'ятим пункту 16 цих Правил. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку. Відповідно до п. 32 вказаних Правил виконавець зобов'язаний забезпечувати за заявою споживача взяття на абонентський облік у тижневий строк квартирних засобів обліку. Відповідно до п. 20 вказаних Правил, плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показань засобів обліку води і теплової енергії або затверджених нормативів (норм) споживання на підставі платіжного документа (розрахункової книжки, платіжної квитанції тощо) або відповідно до умов договору на встановлення засобів обліку. Згідно ч.2 ст. 32 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" до комунальних послуг відносяться послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води. Згідно ст. 6 Закону України "Про теплопостачання", державна політика у сфері теплопостачання базується на принципах: забезпечення захисту прав та інтересів споживачів; забезпечення впровадження засобів обліку і приладів регулювання споживання теплової енергії. Відповідно до ст. 24 Закону України "Про теплопостачання" споживач теплової енергії має право на отримання перерахунку за спожиту теплову енергію з урахуванням здійсненого авансового платежу та показань приладів комерційного обліку теплової енергії протягом місяця після закінчення опалювального періоду. Відповідно до п. 7.2.31 Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива і енергетики України 14.02.2007 року №71, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 березня 2007 р. за N 197/13464, допуск до експлуатації вузла обліку теплової енергії у споживача здійснюється представником енергопостачальної організації в присутності представників споживача та ТО ЦОВМ (територіальний орган центрального органу виконавчої влади у сфері метрології), .про що складається відповідний акт. Акт складається у трьох примірниках, один з яких одержує представник споживача, другий - представник енергопостачальної організації, а третій - представник ТО ЦОВМ. Акт допуску до експлуатації вузла обліку теплової енергії у споживача затверджується керівником енергопостачаль ної організації. Для допуску вузла обліку теплової енергії до експлуатації представник споживача повинен подати: проект на вузол обліку, погоджений з енергопостачальною організацією та ТО ЦОВМ; паспорти на ЗВТ (засоби вимірювальної техніки) вузла обліку; документи про повірку ЗВТ вузла обліку з чинним тавром державного повірника; свідоцтво про державну метрологічну атестацію вузла обліку теплової енергії (ця вимога стосується тільки тих ЗВТ, які вимірюють масу або об'єм теплоносія методом змінного перепаду тиску); акт про відповідність монтажу вимогам чинних нормативних документів (ця вимога стосується тільки тих ЗВТ, які вимірюють масу або об'єм теплоносія методом змінного перепаду тиску); змонтований і перевірений на працездатність вузол обліку теплової енергії і теплоносія, уключаючи ЗВТ, що реєструють параметри теплоносія. При допуску до експлуатації вузла обліку у споживача після одержання акта представник енергопостачальної організації пломбує ЗВТ вузла обліку теплової енергії і теплоносія. Вузол обліку споживача визнається допущеним до ведення обліку отриманої теплової енергії і теплоносія після підписання акта представниками енергопостачальної організації, споживача і ТО ЦОВМ та його затвердження в установленому порядку. Облік теплової енергії і теплоносія на основі показів ЗВТ вузла обліку споживача здійснюється з моменту підписання акта про його прийняття в експлуатацію. Виклик споживачем представника енергопостачальної організації та ТО органу ЦОВМ для оформлення допуску вузла обліку до експлуатації здійснюється не менше ніж за 5 днів до передбаченого дня оформлення вузла обліку, а рішення про допуск в експлуатацію має бути прийнято не пізніше ніж через 10 днів з моменту подання заявки споживачем. Перед кожним опалювальним сезоном здійснюється перевірка готовності вузла обліку теплової енергії до експлуатації, про що складається відповідний акт. Відповідно до п. 7.2.34 вказаних Правил, вузли обліку в закритій системі теплопостачання, розрахункове теплове навантаження якої становить менше 2,5 МВт, обладнуються теплолічильником з витратоміром (лічильником) на подавальному трубопроводі і термометрами в подавальному і зворотному трубопроводах. Таким чином, законодавство України визначає право споживача на установлення квартирних засобів обліку теплової енергії та взяття їх на абонентський облік, а також визначає порядок оплати послуг з централізованого опалення за показаннями квартирних засобів обліку теплової енергії та порядок допуску вузла обліку витрат теплоти в системі опалення до експлуатації. Суд не бере до уваги посилання відповідача у листі від 29.09.2011 за №06/1019 на те, що він не визначений у встановленому порядку виконавцем послуг з централізованого опалення є безпідставним. Як вбачається з рішення виконавчого комітету Краматорської міської ради від 17.09.2008 року за № 515 встановлено тарифи на послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води, які надаються відповідачу - ТОВ "Краматорськтеплоенерго". Згідно із додатком № 2 до вказаного рішення встановлені тарифи на послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води для населення у тому числі при наявності приладів обліку. Крім того, рішенням виконавчого комітету Краматорської міської ради від 01.06.2011 року за № 497 було внесено зміни до рішення виконкому міської ради від 17.09.2008 року №515 "Про встановлення тарифів на послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води ТОВ "Краматорськтеплоенерго", шляхом викладення додатку № 2 "Тарифи на послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води для населення у новій редакції". Таким чином відповідач надає послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води за встановленими йому тарифами вказаними рішеннями виконавчого комітету Краматорської міської ради. Керуючись вищевикладеним та на підставі ст.ст.3, 10, 88, 212-214, 217, 223 ЦПК України, ст.. 16 ЦК України, постановою КМУ від 21.07.2005 р. N 630, 32 Законом України "Про житлово-комунальні послуги", Законом України "Про теплопостачання", наказом Міністерства палива і енергетики України 14.02.2007 року №71, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 березня 2007 р. за N 197/13464, суд ,- В И Р І Ш И В : Позовні вимоги ОСОБА_3 до товариства з обмеженою відповідальністю "Краматорськтеплоенерго" про визнання неправомірними дії щодо відмови в допуску вузла обліку витрат теплоти в системі опалення квартири АДРЕСА_1 до експлуатації; визнання неправомірними дії щодо відмови взятті лічильника тепла ULTRANET 2WR6 встановленого у квартирі АДРЕСА_1 на абонентський облік, задовольнити. Визнати неправомірними дії товариства з обмеженою відповідальністю "Краматорськтеплоенерго" щодо відмови в допуску вузла обліку витрат теплоти в системі опалення квартири АДРЕСА_1 до експлуатації. Визнати неправомірними дії товариства з обмеженою відповідальністю "Краматорськтеплоенерго" щодо відмови взятті лічильника тепла ULTRANET 2WR6 встановленого у квартирі АДРЕСА_1 на абонентський облік. Зобов'язати товариства з обмеженою відповідальністю "Краматорськтеплоенерго" здійснити допуск вузла витрат теплоти в системі опалення квартири АДРЕСА_1 до експлуатації. Зобов'язати товариства з обмеженою відповідальністю "Краматорськтеплоенерго" взяти на абонентський облік, як прилад комерційного обліку теплової енергії теплолічильник ULTRANET 2WR6, з тепло обчислювачем ULTRANET 2WR, з ультразвуковим витратоміром 2 WR6 Ду 15 та двома термоперетворювачами опору Рt1500 виробник компанія Landis+ Gyr GmbH (Німеччина), встановлений у квартирі АДРЕСА_1. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Краматорськтеплоенерго" користь ОСОБА_3 сплату судового збору в сумі 8,50 грн. та сплату витрат на інформаційно-технічний розгляд справи в сумі 37,00 грн. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга на рішення може бути подана до Апеляційного суду Донецької області через суд м. Краматорська протягом десяти днів з дня його проголошення. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення. Якщо апеляційна скарга, подана після закінчення строків, установлених ст. 294 ЦПК України, залишається без розгляду, якщо апеляційний суд за заявою особи, яка її подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала. Рішення ухвалене й надруковане в нарадчій кімнаті в єдиному екземплярі. Суддя:
8
« : 23 Листопада 2012, 23:21:56 »
Конструктивно та виходячи із планування квартири (3 кімнати кутова), маємо можливість залишити два задіяних у опаленні квартири стояка (з одного відгалуження на сусідню кімнату, з другого відгалуження на кухню), з решти можна зняти радіатори та залишити транзитом (ОПЛОМБУВАТИ відсікаючі вентилі), у ванній кімнати встановити електричну рушникосушарку. Такий варіант не суперечить постанові яка забороняє відмову від опалення, оскільки відмови немає, є часткова реконструкція. ТУ замовлю у пороектній організації на підставі типового проекту будинку (стандартна "київська" 9-поверхівка). На два стояки ставимо лічильники (за вартістю співставляється з вартісю одного лічильника та 6 розподілювачів). Тепло знімаємо з подаючих стояків, тому тепла вистачить і сусідам після мене.
9
« : 23 Листопада 2012, 23:11:48 »
Ставил в 2009 г. Сделали проект, были требования по шлангу - поставил шланг с паспортом и гарантией газовый (себе же безопасней). О фильтре речи не шло. Кроме сеточки есть еще отстойник. На кой фильтр тонкой очистки?
10
« : 14 Листопада 2012, 20:44:15 »
Добрий день! Хто має відповідь на питання "чи можлива часткова відмова від централізованого опалення?" Були думки та практика щодо спроб повного відключення. Мене цікавить саме часткове відключення при вертикальній системі.
Відключаємо декілька "зайвих" стояків а на один (два) ставимо лічильник. В разі недостатності тепла "догріваємо" електрикою, а при додатковому утепленні може й не прийдеться.
Буду вдячний за думки!
11
« : 07 Листопада 2012, 22:35:46 »
Добрий день! З практики пошуку фірми, яка візьметься опломбувати лічильник можу зазначити - БЕЗПЕРСПЕКТИВНО!!! (всі безапеляційно кивають у бік теплопостачальної контори) Тому зараз маю змонтований лічильник (благо знайшов фірму яка надасть акт монтажу на вертикальній системі - всі відмовляються небо не хочуть проблем або запевняють що це взагаля маячня), але опломбувати його вряд чи вдасться.
Не розумію (з точки зору здорового глузду а не наших корумпованих судів), чому опломбування самотужки у присутності свідків не дасть судової перспективи щодо врахування показань, адже фіксується факт встановлення пломб і при наявності саме цих пломб у подальшому можна бути впевненими у правдивісті показань! Звертаюсь до знавців цього форуму із закликом знайти альтернативний спосіб опломбування, так як можливість встановлення теплолічильників на вертикальну розводку стає мізерною.
P/S/ Переглянув реєстр судових рішень - оптимізму поменшало
P/P/S/Тут на форумі йшлось про те що на опломбування ліцензіїя не потрібна а також була копія відповіді мінрегіонбуду Світлані про те що питання пломбування законодавчо не врегульване.
12
« : 02 Листопада 2012, 07:14:18 »
Добрий ранок всім! Розподілювач на самому теплому радіаторі за весь вечір І НІЧ теж нічого не нарахував (темп. радіатора 34 градуси, темп повітря в районі радіатора 25,2град). Прошу поради! Дякую
13
« : 01 Листопада 2012, 23:37:24 »
Шановні знавці! Виникла проблема, прошу поради! Запустив сьогодні теплолічильник UH 50 (без крану на байпасі). Дельта t 1,2 градуси, потоку теплоносія лічильник не фіксує, темп. теплоносія на вході 27,6 градуси. Із шести стояків три таких само холодних , а три з температурою 34-36 градусів. Розподілювач на самому теплому радіаторі за весь вечір теж нічого не нарахував. Виникає питання: 1) при холодному стояку на якому змонтований лічильник ця система не працює, а у тепломереж зявляється аргумент для нарахування за нормами, оскільки інші радіатори можуть працювати? 2) якщо з лічильником зрозуміла відсутність показань, то що може бути з розподілювачем? 3) не можу зрозуміти, яка організація приймає на абоноблік теплолічильник (укладено договір з тепломережами про надання послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, а на форумі йдеться про балансоутримувача будинку, але з ним укладено договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій)
Дякую!
14
« : 01 Листопада 2012, 21:55:51 »
У мене така сама ситуація. Прийдеться пломбувати у присутності свідків - а там побачимо..
15
« : 30 Жовтня 2012, 23:13:26 »
Шановні! Підскажіть, будь-ласка, чи потрібно розподілювачі вносити до договору з тепломережами про надання послуг?
Дякую
|