'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - mykA

Сторінок: [1]
1
Я, перепрошую, але встановлення тепло-лічильників не вирішує проблему відсутності технічних можливостей по нормативному теплопостачанню.

Встановлення індивідуального тепло лічильника лише ще раз документує її на рівні споживача.

Але ж для "документування" достатньо отримати відомості наведені у першому повдомленні та звітні  дані постачальника по фактичному виробництву та відомості про втрати в мережах (Мінпаливенерго) vs нормативне/фактичне теплоспоживання будівлі.

Що вже має прецидент у вигляді рішення суду по справі "постачальник  vs споживач" від 1996 року на підставі різниці у заявленій до відшкодування нормативній кількості - та фактичній технічній спроможності постачальника. Без даних індівідуального та будинкового лічільника .

Збільшення середньорічної температури вказує на ще більшу невідповідність "нормативних вимог по сплаті" фактичній собівартості.

В мене велике прохання - перенести надані вами відомості в окрему тему - оскільки не всім користувачам буде помітна різниця кінцевої вартості (ваші дані) та фактичної собівартості (мої дані). Дякую


2
Скорочення обсягів споживання при зростанні "нормативних квадратних метрів"

3
Собівартість вирішення «питання опалення та ГВП»

З розрахунку на ЖЕК, що обслуговує житлові будівлі 1974-1993 року будови (за цей період було введено 20-22 млн м.2 житла м.Києва – або 45-50% до загальної площі житлової забудови) – умовні 20 будинків з 114 квартирами.

Встановлення приладів теплового обліку:

На індивідуальному рівні

Одноразово Встановлення 20 х 114 х 3000 грн = 6.840,000 грн

Витрати на обслуговування (раз на х-років) 20 х 114 х 300 грн = 684,000 грн

На по будинковому рівні

Одноразово Встановлення 20 х 35000 грн =  700,000 грн

Витрати на обслуговування (раз на х-років) = 20 х 3500 грн = 70,000

На рівні теплових підстанцій

Одноразово Встановлення 2 х 150 000 грн =  300,000 грн


Витрати на обслуговування (раз на х-років) = 2 х 20 000 грн = 40,000


Саме це вказано у огляді Енергетичної політики України за 1996 роки, який було виконано Міжнародною Енергетичною Агенцією (витяг додається)

4
Здається ми з Вами дещо непорозумілися - надана мною інформація стосується міста Києва. Тому якщо у Вас є бажання обговорити питання собівартості водо-дефіцитного та відповідним чином водо-дотуємого Північно-східного регіону, я пропоную перенести це в окрему тему.

Інформація наведена мною має бути корисною для зацікавлених у питанні - http://kiev.pravda.com.ua/news/4ef47b78e7c25/

Відносно того, як не маючи технічних можливостей по нормативному постачанню, споживаючи меньше палива та води, Київєнерго "вдається" виставляти рахунки на оплату "нормативних" гігакалорій та кубометрів ГВП для все більшої кількості квадратних метрів житлової площі.
Вимагаючи за це ще й пеню у разі не сплати.
 Довідково - ані ТЕЦ-5 ані ТЕЦ-6 не вийшли у 1990 році на нормативні показники (2120 та 2240 Гкал/г) маючи відповідно потужність у 1995 році 700 та 500 Мвт. (планові на 1990 -950 і 1000 відповідно)

5
Враховуючи останні та перспективні повідомлення  уповноважених осіб КМДА щодо відсотковості сплати населенням м.Київа собівартості
тепло та водо-постачання пропоную підписаний/затверджений/узгоджений ціма ж особами документ де зазначено що населення сплочує 100% вартості послуг по тепло та водо-постачанню (сторінка 50 останнє речення та сторінка 51 останнє речення у другому абзаці).

Такод цікавим є факт підтвердження того, що "тариф після 20 числа" не є економічно обгрунтованим  (сторінка 50 4 речення).


6
Дані наведено за той період коли вводилися в дію існуючи на цей час основні засоби. За 1992-поточний час фактично нічого в дію не вводилося - щось добудовували з того що планували на 1990 (тобто витрат вкладених у тариф не несли).
Щодо ваших зауважень - в них є певна фактична неузгодженість, відповідь на яку ви знайдете на сторінках, що додаються.

З урахуанням витрат на очищення промислових вод - собівартість води для промисловості, яка її також використовувала переважно неодноразово (теж витрати) - вартість її була фактично нижча ніж для населення (яке на той час було її власником).

Якщо подивитись "цілком по Україні" http://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2006/ns_rik/ns_u/opvvr_u2005.html - то вочевидь зрозуміло, що доходи (постачання)/витрати (очищення) не відображають обгрунтованості запропонованої вами теорії. Також пропоную звернути увагу на потужність очисних споруд - у порівнянні з 1992 роком - вона зменшилася ( а це також скорочення фактичних витрат на утримання).

P.S. Нажаль є дані лише за 1927/8 - якщо цікаво можу додати

7
З урахуванням  компанії у ЗМІ "шодо фосфатів у воді" у напрямку "потреби виділити на це гроші" пропоную цікаву інформацію з видання 80-х років.
Довідково:якщо вірити певним відомостям то фософор у Європі було вперше було отимано з сечі

8
З водопостачанням та водовідведеннем ситуація дзеркальна - за наявності резерву потужностей фактичне водопостачання скоротилося практично вдвічи - те ж саме з каналізацією. Тобто має місце скорочення витрат, що за зростанням кількості споживачів мали б відоражатися у вигляді зниження вартості (за нормальною економічною моделлю).

Причини скорочення водоспоживання зрозумлі з його структури - підприємств майже немає, "сезону поливу зелених насаджень не існує"

9
Нормативні показники теплозабезпечення та їх покриття для Києва. Зважаючи на вказані дані - в Київенерго з 1992 року не існує технічних можливостей по нормативному теплопостачанню. З 1990 жиловий фонд збільшився на 15 млн. м3
http://www.gorstat.kiev.ua/p.php3?c=445&lang=1

При одночасному зменьшенні кількості джерел теплопостачання за рахунок перш за все промислових

З

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email