'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - wap

Сторінок: [1]
3
Дякую за відповіді. Чи не могли б уточнити, що є за абрівіатура ОМС?

4
Добрий день.

Років з 10 назад (приблизно), в підвалі нашого багатоквартирного будинку з'явилась труба Ду 100, яку проклали через весь підвал. І до пори до часу вона мало когу турбувала, ба навіть мало хто її помітив, доки вона не почала руйнуватись майже щоденно: вранці хомут поставили на одному свищі, вдень вже на іншому фонтаном тече вода. Як вдалося визначити, дана труба постачає воду сусідньому багатоквартирному будинку. Теоретично, водоканал, для економії зусиль по пошуку аварійної ділянки в землі пішов коротким шляхом - через будинок. Але, думаю, без письмового дозволу від ЖЕКу на роботи за межею балансової належності (тобто всередені будинку, не обійшлось). На всі звертання до ЖЕКу, відповідь - міняйте трубу. З якого це дива? Перед тим як звернутись з офіційним запитом до водоканалу та ЖЕКу, можливо е якісь рекомендації? І як витребувати проект на будинок в ЖЕКу, щоб вивчите схеми розводки водопровідних мереж?

Дякую зазделегідь.

5
Добрий день.

Ситуація наступна. Вже з десяток років не працює радіатор опалення на першому поверсі під'їзду. Сантехніки від'єднали його від магістралі тепломережі в підвалі з причини протікання даного радіатора (сталь). ЖЕК, в особі головного інженера, відмовляється його ремонтувати, мотивуючи тим, що є рішення про припинення опалення під'їздів (в чому я дуже сумніваюсь). Чи зустрічався хтось з подібним маразмом? Перед тим як звернутись до теплокомуненерго з офіційним запитом з даного питання та до ЖЕКу про "дане рішення", вирішив звернутись на даний форум, можливо я дійсно "відстав" від життя?

Дякую зазделегідь.

6
Цитувати
В Вашому випадку передивіться рахунки за рік
Так в тому той справа, що до 03.01.2012 сплачую за абонкнижкою і жодних рахунків не надходило (хоча певна частина міста за рахунками сплачує приблизно з минулого лютого), тому порівнювати, на жаль, ні з чим. Дякую Вам, сподіваюсь питання вирішиться.

7
Дякую за відповідь. Договір на електропостачання є, датований 11.08.2005 р. В розділі "4. Умови та порядок оплати" п. 4.1. - перераховано порядок оплати: платіжки електропостачальника, розрахункові книжки та картки попередньої оплати, - однак не закреслено порядок оплати, що не застосовується (є там така примітка). Тому, за логікою речей, може використовуватись будь-який із зазначених, - в даному випадку абонкнижка (але заперечення електропостачальника таки буде проти такого тлумачення, думаю). Враховуючи те, що електропостачальник придбаний іншою організацією (про що вони повідомляють при спілкуванні), як я розумію, вони зобов'язані переукласти договір на електропостачання між споживачем та новим власником, чи, можливо я помиляюсь? Як можна зобов'язати контролерів відвідувати споживача в час його присутності, а не тоді, коли його немає - наприклад за заявою про відвідування в певний час певної дати чи оформлення Додатку до договору? Крім того, в ПКЕЕн п. 21 сказано, що електропостачальник приймає рішення про зняття показників, - і нічого про виставлення рахунків на основі цих показників, що суперечить ч. 1 даного пункту.

8
Доброго часу доби всім. Ситуація склалась наступна. Контролери місцевої електропостачальної організації, - чи то за вказівкою, чи то за власною ініціативою, - занадились щомісяця перевіряти показники лічильника (по місту також). І що дивно - не тільки у свій робочий час, а й у робочий час споживача електроенергії, який в принципі не може показати показники лічильника, в зв'язку з тим, що він працює в цей час (можливо навіть і в іншому місті). Такі візити датуються 14.02.11, 30.03.11, 18.04.11, 11.10.11 записами в абонентській книжці з а підписами контролерів. 27.12.11 було проведено оплату спожитої електроенергії за грудень 2011 р, про що свідчить квитанція в абонкнижці (тобто авансом, як правило, сплачую 5-8 числа наступного місяця після розрахункового). Проте, 04.01.12 р в поштовій скринці виявився рахунок електропостачальника, що свідчить про додаткове нарахування 27,10 грн. понад сплачену суму.



В рахунку вказані останні показники, за якими було сплачено за грудень 2011 р, проте початкові взяті з невідомо яких міркувань, оскільки за попередні місяці такої цифри і близько немає (за листопад 2011 р. - 11018-10860). Незрозуміло, звідки взялась цифра в 175 кВтг, та 74 кВтг понад норму, тоді як норма в рахунку - 0. Оскільки показник, вказаний в рахунку 10952, а оплачено вже за показник - 11176 (оплата без затримок щомісяця) - маємо, що 74 кВтг "понаднормових" за рахунком необхідно сплатити ще раз, при тому, що вони вже сплачені! Планую зустрітися з представниками абонвідділу 09.01.12 р. Проте, э деякі сумніви в легкому вирішенні даного питання, оскільки декілька місяців електро постачальника купили, і він вже не ВАТ, а ПАТ, і за інформацією - усіх відправляють дзвонити на Київ (чи то головна контора, чи то розрахунковий центр там - бог його знає). Але мене дивує цілковите нехтування ПКЕЕн:

1. п. 20 - "Розрахунковим  періодом  для  встановлення розміру оплати спожитої  електричної  енергії  є  календарний  місяць.  Плата  за спожиту   протягом   розрахункового   періоду  електричну  енергію
вноситься не пізніше 10 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну."
- не 20-25, а 30-31 знімаються показники (якщо інше не обумовлено договором).

2. п. 21 - "Знімання  показань приладів обліку провадиться споживачем щомісяця.  Енергопостачальник  має право контролювати правильність знімання   показань   приладів   обліку  та  оформлення  платіжних
документів споживачем. За власним рішенням енергопостачальник  має право  самостійно
знімати показання приладів обліку у споживача."
- мене, як споживача, ніхто не повідомив про подібне самостійне рішення, не внесено додатки до договору, не призначено час відвідування представника організації (чи є думка, що роботодавець щомісяця буде відпускати десятки людей з роботи задля відвідин електропостачльника?).

3. п. 30 - "Якщо  доступ  до  приладу обліку неможливий,  представник енергопостачальника  виписує платіжний документ на підставі  даних про  фактичне споживання електричної енергії за попередній період, про що робиться відповідна позначка в особовому рахунку споживача. Якщо протягом   двох   розрахункових   періодів   представник енергопостачальника  не мав доступу до приладу обліку, він залишає споживачу в поштовій скриньці  повідомлення  про  дату  наступного відвідання   чи   прохання   передати   показання  приладу  обліку енергопостачальнику.   Якщо  після  цього  споживач   не   передав відомостей    про    кількість   спожитої   електричної   енергії, енергопостачальник   має  право   через   30   днів   після   дати відправлення    письмового   попередження   припинити   постачання електричної енергії споживачу." - за попередный період споживання складає 158 кВтг, але ж аж ніяк 224. Крім того, записки про наступне відвідування - відсутні, за запискою, була 1 раз - передав показники.

4. п. 38(7) - "проводити не  менш  як  один  раз  на  6  місяців  контрольне знімання  показань  приладів  обліку  у  споживачів  відповідно до затверджених графіків;" - про яку контрольну перевірку може йти мова, коли вони щомісяця у споживача бувають (можливо вони повинні саме 1 раз на 6 міс. приходити, а не щомісяця?).
І останнє,



5. п. 22 - "Оплата  спожитої  електричної енергії може здійснюватися:
     за розрахунковими книжками;
     за платіжними документами, які виписуються енергопостачальником;
     за карткою попередньої оплати."
- оскільки ПКЕЕн дозволяє використання абонкнижок для оплати послуг, на якій підставі електропостачальник змушує споживача відмовитись від них, та сплачувати за рахунками, якщо споживач не знає, коли прийде той контролер, або які показники буде вписано в рахунок.

PS. Є підстави думати, що подібне практикується задля перевищення порогу в 150 кВтг, та змушування людей платити за підвищеним тарифом. Прошу Вашої допомоги в плані, - чи достатньо аргументації для спілкування з представниками електропостачальника, можливо є нюанси чи якісь додаткові документи, які слід задіяти, або ж хтось вже вирішував подібні питання - буду щиро вдячний за допомогу. Заздалегідь вибачаюсь за таке об'ємне запитання.   
 

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email