1
Запитання по ЖКП / Re: Відсутня гаряча вода. Що робити коли тобі відмовляються давати відповіді ?
« : 01 Червня 2012, 15:41:20 »
Не варто молити бога. Потрібно боротись за краще життя.
Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.
Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Сторінок: [1]
1
Запитання по ЖКП / Re: Відсутня гаряча вода. Що робити коли тобі відмовляються давати відповіді ?« : 01 Червня 2012, 15:41:20 »
Не варто молити бога. Потрібно боротись за краще життя.
2
Запитання по ЖКП / Відсутня гаряча вода. Що робити коли тобі відмовляються давати відповіді ?« : 31 Травня 2012, 16:15:59 »
Щороку, в місті Києві вимикають гарячу воду для перевірки стану виявлення та ліквідації пошкоджень тепломереж. В солом’янському р-н. гаряча вода мала бути відсутня з 14 травня по 28 травня, але вже 31 число, а її як не було так і нема.
Я вирішив дізнатись причину зателефонував в ЖЕК 901, де мені пояснили що вода відсутня через прорив під час проведення іспиту на міцність і обіцяли ліквідувати до 13 червня. Я попросив адресу де зараз знаходиться ремонтна бригада, щоб впевнитись що там дійсно виконуються роботи, а не стоїть просто розрита яма. Цю інформацію ЖЕК мені надати не зміг і запропонував зателефонувати за номером 1588 (Київенерго) і запевнивши що там мені нададуть потрібну мені інформацію. Після 15 хвилинного очікування я нарешті отримав змогу поспілкуватись з оператором, мені пояснили що і вони не мають потрібної мені інформації, і запропонували проїхати за адресою вул.. Гайдара 9 на котрій ніби то знаходиться РКМ 1 з їх розповіді я зрозумів що це організація котра займається ремонтом теплопроводу. Вирішив зібрати як можна більше інформації та нічого про цю організацію не знайшов. Тому прийняв рішення телефонувати в приймальню Міністерства з питань житлово-комунальних господарств. Зі мною досить приємно поспілкувались та надали номер теплових магістральних систем, дзвінок туди виявився менш приємним ніж всі попередньо разом зібрані. З початку розмова не складалась я представився назвав адресу на котрій немає води через аварію і попросив вказати адресу на котрій сталася аварія . Чоловік котрий був по ту сторону слухавки лише роздратованим голосом запитав «Хто я такий» щоб він мені надавав такого роду інформацію. Я відповів що я громадянин України і маю право знати через що в мене відсутні блага за котрі я плачу податок. Мені почали пояснювати що труби під землею і їх не видно, і що вони ще могли не знайти місце розриву, але якщо вони не знайшли місце розриву як вони можуть знати дату до якої вони нейтралізують цей розрив? Почалась досить напружена розмова мені почали розповідати про те що вони й так досить старанно працюють ліквідуючи по 6 -7 аварій в день та на протязі років одне й те саме. Місяцями стоять розриті труби, п’яні працівники тиняються вулицями міста, а води як не було так і нема. Наприкінці розмови мені сказали що я маю подякувати за те що зі мною поспілкувались і щоб я їм не телефонував надалі що на всі мої питання дадуть відповіді за номером 1588. Та відповідь я так і не отримав. Куди я маю звертатись? Які є законні методи боротьби з дезінформацією?
Сторінок: [1]
|