'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Mariasha

Сторінок: [1] 2 3 ... 8
1
О какой неповаге к форумчанам Вы говорите, в чем она проявляется с моей стороны? Или говорить правду которая идет в разрез идеологии правящей элиты это уже прояв неповаги?
Я вроде не на сайте зеленского а на ПРАВО ЗАХИСНОМ сайте или это просто громкое название для привлечения аудитории?
Ну, извините если не туда попала. Меня сбило с толку название ГРОмадський правоЗАхисник

2
І оця контора, "НЕПРИБУТКОВА" ПРОФСПІЛКА займається поборами  за моє ж майно та надсилає погрози про відключення мене від водопостачання!!! Скріншоти електронного листа-погрози від цих аферістів виставляю, щоб Ви в очередний раз не звинуватили мене у  тролінгу, сепаратизмі, антисемітизмі тощо.
Зазначений скріншот не містить слів про відключення... Див. вкладення. Ви його обрізали на словах "... попереджаємо,  що у разі непогашення заборгованості..." То що там далі - невідомо. Проте відомо інше:
1. Повідомлення  «Инфоксводоканал» містить роз'яснення щодо заборони відключення послуг на період карантину. Навіть, посилання на ЗУ є...
2. На офіційному сайті «Инфоксводоканал» https://infoxvod.com.ua/ru/ у розділі для населення погроз про відключенняя за борги під час дії карантину нема.
3. На першому скріншоті, що Вами ж і виставлений, зазначена назва підприємства і адреса його абонвідділу у Приморському р-ні м. Одеси. Тобто Ви ще до написання цього посту знали, що то за підприємство, але свідомо вводили у оману спільноту форуму своїми словами
І оця контора, "НЕПРИБУТКОВА" ПРОФСПІЛКА ...
Що є:
По-перше, проявом неповаги до спільноти форуму !
По-друге, порушенням п.п. 3, 6, 15 Правил форуму та Реєстраційної угоди!

Я обрезала, как получилось. Весьтекст в один скрин не влазит. Поэтому пришлось делать пять. Последний с угрозой отключения не загружен в связи с ограничением форума. Проверьте настройки. Разрешено загружать четыре.
Я не думаю, что из читающих тему есть такие, кто подумал, что угроза закончится дарением мне букета роз. Хочется надеяться на адекватность читающих. Но если есть те, кто подумал что угроза заканчивается дарением роз выставляю концовку.

3
"Вечір" обіцяє бути веселим. Вже знайшла інформацію, що одеська міська рада ще у 2003 р. Передала усе  водне господарство ТОВ Інфокс на 49 р., яке належить територіальній громаді Одеси на праві власності.
Все арендоване майно приватизоване ТОВ Інфокс.

 Вже направила запити до філії профспілка інфоксводоканал яка погрожує мені відключенням водопосточання і у ТОВ інфокс. Чекаємо на відповіді. Пять днів.

Забула додати. Щойно відправила запити , відкрила  ЄДРПОУ  щодо інформації про Одеську міську раду. Так от вона була зареєстрована у 2005 р. Згідно зу про державний реєстр підприємств ( якщо не помиляюся)  орган вважається утвореним з моменту його державної реєстрації. Тобто, мерія спочатку віддала майно народу , а потім ( через два роки) утворилася.

4
1) я б не була такою категоричною.  Зайдіть до Єдрпоу та введіть "інфоксводоканал" і подивіться хто це є!
А це на сєкундочку первинна ПРОФСПІЛКА, зареєстрована як неприбуткова організація.  І оця контора, "НЕПРИБУТКОВА" ПРОФСПІЛКА займається поборами  за моє ж майно та надсилає погрози про відключення мене від водопостачання!!! Скріншоти електронного листа-погрози від цих аферістів виставляю, щоб Ви в очередний раз не звинуватили мене у  тролінгу, сепаратизмі, антисемітизмі тощо.

2) особисто мені річка не належить??? ст. 13 Конституції 

Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.

Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.

3) ТОВ "Інфокс",  яке є приватним підприством взагалі не має права розпоряджатися  моїм майном у вигляді річок та комунальної власності: водонасосних станцій, труб та іншого комунального майна бо це не відповідає ст. 13 Конституції де сказано що народною власністю розпоряджаються виключно державні органи в інтересах народа.

4) яке відношення приватне підприємство, яке зареєстроване і територіально знаходиться у Київі , має до майна териториальної громади м. Одеси ????

Тобто за Вашою логікою річки мені не належать , а належать приватному підприємству ТОВ  інфокс. Цікаво.

5) ну, що ж. Нехай нас розсудить Конституційний суд. Сьогодні відправила до нього запит, щодо того, хто такий народ України і чи є я , як громадянка України, народом, у розумінні ст. 13 Конституції. Починаючи з 09/06/20 відраховуємо 5 днів  на відповідь.  Мене задовольнить будь яка відповідь. Якщо я не є народом, то я подам позов до держави  та ТОВ інфокс, яке також не є народом а тому не має право розпоряджатися майном народу і дерти  грощі.

Вони мають довести в суді, що річка з якої вони роблять забор води належить їм на праві приватної власності а також, що усе комунальне майно вони купили за власні грощі. Якщо таки купили майно територіальної громади то чи знала про це громада.

6) ну, і раз така пляска, то зараз саджусь писати запити до інфоксводоканалу та інфоксу на надання правовстановлюючих документів та доказів, що річка із комунальним майном належить їм на праві приватної власності.

5
1) нема , що вказувати, бо утворилися ОМС незаконно. Не має в них цих розпооядчих актів і законодавець не дурний , добре про це знав, а тому і зробив для них виключення.

2) чому Ви ігноруєте ст.4 ЗУ про правопртємництво України, яка ставить крапку у нашому спорі?  Органи, утворені у  УРСР діють до утворення органів незалежної України. Тобто, органи ОМС мали бути створені на підставі Конститиції України від 1996 р . Органи створені/сформовані у УРСР  із гербом серпа і молота мали припинити своє існування. 

3)  термін "адміністративні  центри териториальних громад" введено зеленським у 2020р із метою легалізувати  незаконні і нелегітимні органи місцевого самоврядування. В Конституції  в ст. 140-146 ні про які адмінцентри мови не має!
Там  мова йде виключно про територіальні громади, мешканців. Всі закони мають відповідати Конституції. Цими поправками, влада намагається відібрати у нас останній шанс привести все згідно до Конституції і взяти своє майно, свою власність у свої руки.

4) териториальна громада це юридична особа публічного права, яка має бути зареєстрова. Ця юридична особа найважливіша в країні бо представляє народ, який є ВЛАСНИКОМ ВСЬОГО МАЙНА І БЛАГ В КРАЇНІ А ЇЇ РІШЕННЯ ОБОВЯЗКОВІ ДО ВИКОНАННЯ ВСІМА ОРГАНАМИ В ТОМУ ЧИСЛІ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ бо він створений ( має бути створеним) териториальною громадою і зобовязаний діяти не в своїх інтересах, а териториальної громади!

ст. 5 ЗУ про загальні збори :

 Стаття  5.  ЗУ про загальні збори Рішення  зборів,   прийняті   в   межах   чинного
законодавства,   є   обов'язковими    для    виконання    органами
територіальної самоорганізації громадян,  усіма  громадянами,  які
проживають на відповідній території.


Ст.81 ЦК
1. Юридична особа може бути створена шляхом об'єднання осіб та (або) майна.
2. Юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом.
4. Юридична особа може бути створена шляхом примусового поділу (виділу) у випадках, встановлених законом.

Ст. 5. Україна є республікою. Конституція
Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
Ніхто не може узурпувати державну владу.


6
Отсюда выплывают следующие вопросы:
1. Кто такой инфоксводаканал?
2. Имеет ли право инфоксводаканал требовать с меня оплату за воду, которую он берет из реки , которая принадлежит мне по главному закону Украины-Конституции?
3. Каким образом имущество, которое принадлежит мне а именно: водонасосные станции, трубопроводы, здания,  которые он и его филиалы занимают  оказались в собственности инфокводоканала?
4. На каком основании он , используя мои ресурсы и имущество, требует с меня плату за мое же имущество?

Абсолютно тоже самое касается и газа.
Газ принадлежит мне. Одессагаз его производит? Нет. Значит он мой.
Одессагаз за свой счет построила трубопроводы? Нет. Он использует мое имущество. Тогда, на каком основании он требует с меня за транспортировку газа деньги?
Ну, и последнее. Каким образом мое имущество: газ, трубопроводы и другое оборудование стало собственностью одессагаз , который зарегин в оффшорах , а деньги которые мы платим  в обход бюджета Украины идет на оффшорские счета?

Нет, я уже начала понимать, что без лоха и жизнь плоха. Но хотелось бы разобраться.


7
-если не существует акта учета/ инвентаризации передаваемого имущества от усср к правопреемнику;
-если не существует акта правопреемства от усср к органу, образованному в независимой Украине и являющемся правоприемником, то :
  :o :o :o :o :o :o
Існувала держава з назвою УРСР. Входила до складу СРСР.
Цитувати
Конституція
                         (Основний Закон)
         Української Радянської Соціалістичної Республіки
Українська Радянська Соціалістична Республіка  -  рівноправна республіка  у  складі  Союзу  Радянських Соціалістичних Республік,
Г л а в а  1
Політична система
     Стаття 1.  Українська  Радянська  Соціалістична  Республіка є соціалістична загальнонародна держава, яка виражає волю й інтереси робітників,   селян  та  інтелігенції,  трудящих  республіки  всіх національностей. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/888-09/ed19780420
Цитувати
КОНСТИТУЦІЯ
                         (ОСНОВНИЙ ЗАКОН)
            СОЮЗУ РАДЯНСЬКИХ СОЦІАЛІСТИЧНИХ РЕСПУБЛІК
 Глава 8
 СРСР - союзна держава
Стаття 70. Союз Радянських Соціалістичних Республік - єдина союзна багатонаціональна держава, утворена на основі принципу соціалістичного федералізму, в результаті вільного самовизначення націй і добровільного об'єднання рівноправних радянських соціалістичних республік.
 Стаття 72.  За кожною союзною республікою зберігається  право вільного виходу з СРСР.
Глава 9
 Союзна Радянська Соціалістична Республіка
     Стаття 76.   Союзна   республіка -  суверенна  радянська соціалістична держава, яка об'єдналася з іншими радянськими республіками в Союз Радянських Соціалістичних Республік.
     Поза межами, зазначеними у статті 73 Конституції СРСР, союзна республіка самостійно здійснює державну владу на своїй території.
     Союзна республіка   має   свою  Конституцію,  яка  відповідає Конституції СРСР і враховує особливості республіки. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/n0001400-77
В 1991р. вийшла зі складу СРСР
Цитувати
ПОСТАНОВА
Верховної Ради Української РСР
Про проголошення незалежності України 
24 серпня 1991 року № 1427-XII
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1427-12
Змінила назву з УРСР на Україна:
Цитувати
Верховна Рада України  п о с т а н о в л я є:

     Внести до  Конституції  (Основного  Закону)  Української  РСР ( 888-09 ) такі зміни і доповнення:

     1. Преамбулу Конституції виключити.

     2. Статті 1 і 4 викласти в такій редакції:

     "Стаття 1. Україна є  агальнонародна держава, яка виражає волю й інтереси робітників, селян та інтелігенції, трудящих республіки  всіх  національностей";

     "Стаття 4. Держава Україна, всі її органи діють на основі законності, забезпечують охорону правопорядку, інтересів суспільства, прав і свобод громадян.
     Державні і громадські організації, службові особи зобов'язані додержувати Конституції  і законів  України". https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1554-12
То яка передача майна? Від кого кому? Сама собі...  ;D ;D ;D

Україна є правонаступнецею УРСР.

О правопреемстве Украины
ВР Украины
Закон от 12.09.1991 № 1543-XII
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про правонаступництво України

Стаття 1. З моменту проголошення незалежності України найвищим органом державної влади України є Верховна Рада України в депутатському складі Верховної Ради Української РСР.

Стаття 2. До ухвалення нової Конституції України на території України діє Конституція (Основний Закон) Української РСР.

Стаття 3. Закони Української РСР та інші акти, ухвалені Верховною Радою Української РСР, діють на території України, оскільки вони не суперечать законам України, ухваленим після проголошення незалежності України.

Стаття 4. Органи державної влади і управління, органи прокуратури, суди та арбітражні суди, сформовані на підставі Конституції (Основного Закону) Української РСР, діють в Україні доУкраїни створення органів державної влади і управління, органів прокуратури, судів та арбітражних судів на підставі нової Конституції України.

Так что образованные при ССР органы действовали легально на территории независимой Украины до образования украинских органов-правопреемников после вступления в силу Конституции Украины. После 28 июня 1996 года должны были образоваться территориальные громады , которые и стали бы согласно новой Конституции правопреемниками всего блага от ССР  и его имущества. Потому что по Конституции 1996 года владельцем всего имущества, земли, недр, других благ и т.д. является украинский народ. Значит, должен был быть инвентаризационный акт всего имущества ; акт передачи этого имущества/благ территориальным громадам.
Конституцию создали, статью о том, что владельцем всего является украинский народ, написали. А вот создать сами территориальные громады, то есть узаконеных владельцев этого всего , забыли.
Поэтому и возник вопрос, на каком основании государственным имуществом, которое должно  по Конституции принадлежать народу, распоряжаются несозданные и незаконные, самопровозгласившиеся органы местного самоуправления? Кем и на основании каких документов распродается земля, коммунальная собственность определенными лицами? Как оно оказалось в их распоряжении?
 Я не могу понять, что непонятного я спрашиваю?  Как мне сформулировать вопрос? Как по мне, то все просто.

8
Прошу вас надати:  1.  відомості/ копії документів про проведення загальних зборів мешканців мі, на яких було утворено териториальну громаду 
2. протокол загальних зборів мешканців міста про утворення териториальної громади
 3. відомості /копії документів про проведення загальних зборів териториальної громади      про утворення органу місцевого самоврядування , згідно ч.1 ст.140 Конституції України
 4. протокол загальних зборів териториальної громади  про утворення органу місцевого самоврядування рада 5. копію витягу з ЄДРПОУ про реєстрацію субєкта публічного права " териториальна громада
6. копію витягу з ЄДРПОУ про реєстрацію субєкту публічного права
" 7. копію реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу ( форма #6)
8. копію акта на право користування землею , яка відноситься до
. 9. Копію передаточного балансу територіальній громаді частини національного багатства, що було розташоване на території 

Ответ я так и не получила. Не знаю, что я тут такое страшное написала, чем отправила любимый орган в аут.(

9


-если не существует акта учета/ инвентаризации передаваемого имущества от усср к правопреемнику;
-если не существует акта правопреемства от усср к органу, образованному в независимой Украине и являющемся правоприемником, то :

1. законно ли владение и распоряжение органом местного самоуправления или коммунальным предприятием таким имуществом?
2. Законна ли передача такого имущества органом местного самоуправления третьим лицам, в том числе и коммунальным предприятиям? То есть , законно ли распоряжение таким имуществом?
3. законна ли продажа такого имущества?

Вы говорите, что прибыль, полученная от ведения КП хозяйственной деятельности идет на счет территориальной громады.  Вот этот вопрос меня очень интересует. Если территориальная громада не существует, то :

4. -на чей оффшорный счет идет прибыль? Ни тер. громада, ни счет тер. громады не существует! Именно поэтому все бюджеты пустые! Имеются в виду сельские, поселковые, городские, районные и областные. 

Жду ответ по двум тер. громадам на чьи счета якобы идут налоги и штрафы.



 

10
Дуже дякую за корисну інформацію. Є над чим працювати  :-\

Тобто на Вашу думку все законно і нема виходу? ((((

11
Дуже дякую. Вже зробила. Сьогодні ос анній пятий день. Вони відповідають на шостий. Тобто завтра має бути.

12
Стосовно КП.  Ок. ОМС  не має право вести господарську діяльність а тому створює КП  яке може. Однак в мене запитання.  А хто та на підставі яких доку ментів передав право розпоряджатися моїм майном? Чи є ает правопртємництва, чи є акт облііку передаточного майна? В конституції написано що Земля її надра та інщі блага належать народу України. На яких підставах вони вимагають з мене гроші з мого ж майна? І це питання цікавить не лише мене а й інших мешканців нашої території.

13
Намою думку:

1. Зу про місцевесамоврядування не є розпорядчим актом про утворення органу місцевого самоврядування. Таким актом є протокол загальних зборів  териториальної громади про утворення органу місцевого  самоврядування. ЗУ про місцеве самоврядування лише регулює відносини після утворення такого органу. На підтвердження цього можу привести відомості про державну реєстрацію мого органу місцевого самоврядування з ЄДРПОУ.  Там де зазначається акт на підставі якого утворено мої рідні огргани - пусто! Якщоб вони утворювались на підставі цього законк, то він був би там зазначений.
2.  Правильно. Териториальна громада вибирає депутатів та голів. Однак , спочатку треба створити орган до якого їх вибирати. А він не створений. А тому найголовніша частина ланцюжка відсутня. що наводить мене на думку незаконності існування усіх рад.

Але можу помилятися . Я тільки почала вивчати це питання.

14
Спасибо за информацию. Прямо сейчас и начну изучать. Потому что на днях нас завалили судебными приказами про взыскание космических долгов. Однако, у меня есть два видео. Одно собрания жильцов с руководством жека, на котором техник признался, что система отопления в нашем доме была им и Ко сварина неправильно. Поэтому в нашем доме тридцать лет не было отопления, нет и не будет и это было сказано при начальнике и юристе жека. Есть второе видео, сделанное жителями этой зимой в жеке. Юрист и начальник жека сказали на камеру, что ничего переваривать и менять не будут. То есть отопления не ждите, а начисления : "мы сами решим , какие вам насчитывать" то есть они признают что отопления нет, никогда не было и не будет, но продолжают насчитывать космические суммы и подают на нас в суд. Это разгул бандитизма!

15
В связи с выше написанным мне нужно разобраться с этими коммунальными предприятиями. А точнее, с их
 "законностью".
Они организованны органом местного самоуправления, который незаконно образовался. Потому что он сам ссылается на Конституцию УКРАИНЫ а в ней то написано что орган мисцевого самоврядування створюється териториальною громадою и точка. Больше ни у кого нет права его образовывать. Но если тер. Громады не существует? Тогда они самозванцы которые самообразовались и усамопровозгласились и действуют не законно .   Тогда все их результаты незаконной деятельности есть незаконны. А это в свою очередь говорит что и парктрансервис , и ЖКХ  как коммунальные предприятия незаконные, образованны незаконно и требуют с нас деньги незаконно.

И тут вопрос. Как органы государства, органы исполнительной власти, органы местного самоуправления, которые являются юрлицами публичного права и не имеют право вести хозяйственную деятельность и финансируются исключительно из бюджета заоегистрированны как юрлица частного права с кодом егрпоу, ведут экономическую деятельность и создают коммунальные предприятия которые берут с нас деньги?
они имеют право иметь расчетные счета как бюджетные оргагизации только в Казначействе Украины ( бюджет Украины) и полученные деньги должны поступать напрямую в Казначейство то есть в бюджет.  Однако, эти конторы взяты на учет налоговой, как плательщики налогов и есв. Но органы государственной власти, органы исполнительной власти , органы местного самоуправления не являются и являться не могут плательщиками налогов и есв!
Читаем из википедии что такое Код ЕГРПОУ



".....Кінцева мета присвоєння кодів ЄДРПОУ — проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб'єктів господарювання.

За кодом ЄДРПОУ облік юридичних осіб ведеться також в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Єдиному банку даних про платників податків—юридичних осіб і т. д.

Він є обов'язковим для використання в усіх видах звітних та облікових документів суб'єкта господарювання
і зазначається на його печатках та штампах.
У всіх документах — адміністративних, фінансових чи інших, де фігурує підприємство (організація), обов'язково вказується ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ."

Теперь читаем ст.8 хозяйственного кодекса Украины , вышеперечисленные органы не являются субьектами хозяйственной деятельности.

Сторінок: [1] 2 3 ... 8

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email