'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Андрій

Сторінок: [1] 2 3 ... 33
1
Запитання / Недійсний паспорт
« : 06 Травня 2018, 19:22:13 »
При відкритті банківської картки син виявив, що його паспорт внесений до бази даних недійсних документів. Паспорт не був загублений чи вкрадений, однак, при пошуку його номеру в базі дійсно видається повідомлення:
Цитувати
Дані паспорта знайдено в базі даних МВС серед викрадених та втрачених.
Дата реєстрації: 14.12.2017
Орган реєстрації: ГОЛОСІЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ГУНП В М. КИЄВІ
При особистому зверненні до паспортного столу будь-яку інформацію про обставини надати відмовилися і порадили замовляти новий паспорт за власний рахунок.
Для з'ясування обставин цієї події до Головного Управління ДМС у м. Києві був направлений лист наступного змісту:
(click to show/hide)
У визначений законом термін відповіді на листа надано не було.

Як правильно діяти в ситуації що склалася?

3
Договори ЦОС.

4
(click to show/hide)

(click to show/hide)

5
Договір з Київенерго

Предмет договору

Виконавець зобов'язується своєчасно надавати споживачеві відповідної якості послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення згідно з діючими нормативами, а споживач зобов'язується своєчасно та у повному обсязі оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, що передбачені договором.

Характеристика об’єкта надання послуг

Додано пункт:
Кількість та види водорозбірних пристроїв системи гарячого водопостачання

Характеристика засобів обліку води і теплової енергії

До таблиці додано дві колонки: "Дата останньої повірки",  "Міжповірочний інтервал, років"

Тарифи на послуги та їх загальна вартість

Збережено пункт із зазначенням тарифу в грн. Але це значення назване поточним на момент укладання договору. Також сказано, що тарифи встановлюються регулятором і їхня зміна не потребує переукладання договору. В типовому договорі такого немає.

5. Тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води встановлюються
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг.

6. На момент укладення Договору тарифи на послуги становлять:
6.1. за централізоване опалення
6.1.1. за наявності будинкового або квартирного засобів обліку теплової енергії :
– _____ грн/Гкал (з ПДВ);
6.1.2.при відсутності будинкового або квартирного засобів обліку теплової енергії :
– _____ грн/м2 (з ПДВ) опалювальної площі в опалювальний сезон;
6.2. за централізоване постачання гарячої води:
– ______ грн/ м3 (з ПДВ) за умови підключення рушникосушильників до систем гарячого
водопостачання;
– ______грн/ м3 (з ПДВ) за відсутності рушникосушильників.
Норми (нормативи) споживання гарячої води в приміщеннях та/або будинках, що необладнані засобами
обліку визначаються відповідно до умов даного договору, з урахуванням рішень органів місцевого
самоврядування та інших нормативних актів, зокрема СНІП 2.04.01-85 «Внутрішній водопровід та
каналізація», в залежності від рівня комфортності будинку.
7. У разі зміни тарифів оплата за централізоване опалення та постачання гарячої води Споживачем
здійснюється за новими тарифами з часу їх введення в дію без внесення змін до цього Договору.

8. Плата за надані послуги

Пункт типового договору:
7. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води і теплової енергії справляється за їх показаннями згідно з  пунктами 10-13   Правил   надання   послуг   з  централізованого  опалення, постачання холодної та  гарячої  води  і  водовідведення  (далі  - Правила).

узагальнено до:

справляється згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (далі - Правила).

Однак далі в договір включено пункти із 10-12 і 14 із Правил із деякими відмінностями.
(click to show/hide)

Наявність пільг з оплати послуг

Додана умова: "Пільга надається на підставі письмового звернення Споживача та документів, які підтверджують
наявність пільги."


Оплата спожитих послуг

Вказана щомісячна система оплати послуг. Кошти вносяться не пізніше 20 числа. Форма оплати безготівкова. Кошти вносяться на два рахунки (тепло і гаряча вода) окремо.

П.11 Типового договору виключено:
11. За наявності у квартирі засобів обліку  води  і  теплової енергії  справляння  плати  за нормативами (нормами) споживання не допускається,   крім   випадків,   передбачених    договором    на встановлення засобів обліку.
Однак присутній п.9 майже такого змісту що є п. 10 Правил. Цей пункт проаналізовано вище.
 П.12 Типового договору виключено:
За  централізоване  опалення  квартири (будинку садибного типу) плата справляється за нормативами  (нормами)  споживання  та додатково   за   перевищення   розрахункової  потужності  приладів опалення  (радіаторів)  на  ___________  відсотків  -   __________ гривень.

П. 15 Типового договору розширено:
17. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розміру плати згідно з Правилами та оформленим належним чином актом-претензією про неналежне надання або ненадання послуг у відповідності до Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження якості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 № 151 (далі – Порядок).

Споживач має право на:

Виключено право споживача на інформацію по структурі тарифів.
2) отримання    в    установленому   законодавством   порядку інформації  про  перелік  послуг,  їх  вартість,   загальну   суму місячного    платежу,   структуру   тарифів,   нормативів   (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;

Виключені п 12 та 14 Типового договору:
12) внесення  за погодженням з виконавцем у договір змін,  що впливають на розмір плати за послуги;

14) укладення з виконавцем договору  про  заміну  або  ремонт технічно   несправних   санітарно-технічних  приладів,  пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку.


Споживач зобов'язаний:

3) забезпечити   доступ  до  відповідної  інженерної  мережі, ...
... для:

...

– встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання;
– проведення технічного та профілактичного огляду, зокрема складання проектів теплопостачання та виконавчої документації;
– зняття контрольних показань засобів обліку гарячої води та/або теплової енергії - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання;


4) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, зокрема щодо проведення реконструкції, переобладнання або модернізації внутрішньоквартирних та/або внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання, внесення змін у теплове обладнання квартир та/або будинків

6) щомісячно знімати та надавати Виконавцю показання квартирних засобів обліку в останній день звітного місяця (телефоном, факсом, особисто та інше) та зазначати показання квартирних засобів обліку у платіжних документах.

12) відшкодовувати  виконавцю  витрати  з  проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензій.

13) Повідомляти виконавця про отримання житлової субсидії;
14) Сплачувати за витрати (скиди, витоки) гарячої води та/або мережної води систем теплопостачання та втрати теплової енергії, якщо вони викликані переобладнанням, реконструкцією або модернізацією внутрішньоквартирних та/або внутрішньобудинкових мереж за ініціативою Споживача, та аварійні скиди(витоки), якщо аварія сталася з вини Споживача.


Виконавець має право:

2) вносити за погодженням із споживачем зміни у цей  договір, що  впливають  на розмір плати за послуги з оформленням додатка до нього;

2) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, зокрема щодо проведення реконструкції, переобладнання або модернізації внутрішньоквартирних та/або внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання, внесення змін у теплове обладнання квартир та/або будинків;

4) доступу до приміщення споживача для:
- ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку,
- усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни,
- проведення технічного та профілактичного огляду, зокрема складання проектів теплопостачання та виконавчої документації;
- перевірки показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії – відповідно до законодавства;


6) При неотриманні від споживача показань квартирних засобів обліку за поточний місяць самостійно визначити обсяги споживання гарячої води як середню величину за останні два місяці. При цьому виконавець зобов’язаний провести коригування проведених нарахувань на відповідаючи фактичним обсягам споживання у тому місяці, в якому отримає від споживача показання квартирних засобів обліку.

Виконавець зобов'язаний:

надавати споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного
платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, ...


5) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку із складенням відповідного акта;

повідомляти споживача  про  плановану  перерву  в  наданні послуг  через  засоби  масової  інформації,  а  також  письмово не пізніше ніж за 10 днів ...

забезпечувати за заявою споживача взяття у тижневий строк на абонентський облік квартирних засобів обліку за умови відсутності зауважень до монтажу та технічного стану;

10) утримувати   внутрішньобудинкові   мережі   у   належному технічному  стані,  здійснювати  їх  технічне  обслуговування   та ремонт;

П. 11 Правил переформульовано із зміною змісту:
11) інформувати  споживача  протягом  доби  з  дня  виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних  систем  та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разі його особистого звернення  - невідкладно),   про  причини  та  очікувану  тривалість  зупинення надання послуг або обмеження їх кількості,  а  також  про  причини порушення якісних показників надання послуг;
9) у разі особистого звернення споживача невідкладно інформувати його про виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного
будинку або житлового будинку, про причини та очікувану тривалість зупинення надання послуг або обмеження їх кількості, а також про причини порушення якісних показників надання послуг;


12) усувати  аварії та інші порушення порядку надання послуг, а  також  виконувати  заявки  споживачів  у  строк,   установлений законодавством і цим договором;

17) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з  усунення виявлених   несправностей,  пов'язаних  з  отриманням  послуг, що виникли з його вини;

Відповідальність сторін

Споживач несе відповідальність ... за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, зокрема
щодо проведення реконструкції, переобладнання або модернізації внутрішньоквартирних та/або
внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання, внесення
змін у теплове обладнання квартир та/або будинків, що призведе до змін або перерозподілу
теплового навантаження
;


23. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров'ю, у разі наявності вини Виконавця - шляхом відшкодування
збитків;


Строк дії договору

Цей договір укладається на ____________ і набирає чинності з дня його укладення.
                                         (строк)

Цей договір укладається до____________ і набирає чинності з _____________________

Інші умови

37. Споживач надає згоду на автоматизовану обробку його персональних даних, згідно з чинним законодавством.
38. Споживач надає згоду на надання інформації, що не містить персональних даних, але стосується кількісних та/або вартісних обсягів споживання послуг третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно чинним законодавством.
39. Повідомлення та попередження Споживача щодо стану розрахунків, обсягів споживання, зміни умов надання послуги та в інших обумовлених законодавством випадках, може здійснюватися шляхом надання електронних листів та/або SMS-повідомлень на зазначені в даному договорі та/або офіційно повідомлені адреси електронної пошти та номери мобільних телефонів


6
Типовий договір
Договір з Київводоканалом

Предмет договору:

послуги з централізованого постачання холодної води та послуги з водовідведення холодної та гарячої води (з використанням внутрішньобудинкових систем)

Суб'єкти користування послугами:

У типовому договорі: ПІБ власника та кількість осіб, що проживає.
В пропонованому договорі: ПІБ споживача, членів його сім’ї та інших осіб, які мешкають у квартирі і користуються послугами

Характеристика засобів обліку води:

Додана колонка "Дата останньої повірки, міжповірочний інтервал"

Тарифи на послуги та їх загальна вартість

В договорі не прописані цифри тарифів, як це зроблено в типовому договорі. Замість цього:
2.1. Тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (холодної та гарячої води) за куб. метр води та стоків встановлюються уповноваженим органом – Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг. Тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення встановлюються уповноваженим органом відповідно із чинним законодавством та не підлягають узгодженню сторонами. У разі зміни тарифів у період дії цього договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до цього договору.
2.2. Розмір щомісячної плати за надані послуги згідно з
нормативами (нормами) споживання визначається згідно з нормами споживання питної (холодної) води та водовідведення за 1 куб метр води та стоків на 1 особу, затвердженими органом місцевого самоврядування.

Конкретизований механізм оплати без квартирних лічильників в будинках з будинковими лічильниками води.
2.4. У разі встановлення будинкових засобів обліку води у багатоквартирному будинку, де окремі квартири обладнані квартирними засобами обліку, споживач, який не має квартирних засобів обліку, оплачує послуги згідно з показаннями будинкових засобів обліку, не враховуючи витрати води виконавця, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які є власниками або орендарями приміщень у цьому будинку, та сумарних витрат води за показаннями усіх квартирних засобів обліку. Різниця розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку, пропорційно кількості мешканців квартири в разі відсутності витоків із загальнобудинкової мережі, що підтверджується актом обстеження, який складається виконавцем у присутності не менш як двох мешканців будинку та представника організації, що обслуговує внутрішньо будинкову мережу.
За наявності витоків із загальнобудинкової мережі споживачі, які не мають квартирних засобів обліку, оплачують послуги з холодного водопостачання та водовідведення за встановленими нормативами (нормами) за місяць, у якому ці витоки виявлено.

Додана вимога щомісячно передавати покази лічильників.
2.5. Показання квартирних засобів обліку знімаються споживачем щомісяця та надаються виконавцю в останній день звітного місяця (телефоном, факсом, особисто та в інший спосіб). Крім того, показання квартирних засобів обліку зазначаються споживачем у платіжних документах.


Оплата спожитих послуг

Конкретизується система і форма оплати
За цим договором застосовується щомісячна система оплати послуг.Платежі
вносяться споживачем не пізніше 20 числа місяця, що настає за
розрахунковим.
3.2. Послуги оплачуються в безготівковій формі або готівкою.

За наявності у квартирі засобів обліку води справляння плати за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків,
Типовий договір передбачених договором на встановлення засобів обліку.
Пропонований договір передбачених п. 15 Правил та іншими чинними нормативними актами.
Конкретизовано рахунок для сплати послуг:
Плата за послуги вноситься на розподільчий  рахунок КП ГІОЦ КМДА № 2603000018106 в ПАТ КБ «Хрещатик», код банку 300670, код ЄДРПОУ 04013755
Встановлений розмір пені:
За  несвоєчасне  внесення  плати  із споживача стягується пеня у розмірі
Типовий договір встановленому законом, _____ відсотків.
Пропонований договір подвійної облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу за кожний день прострочення платежу.
Уточнено правила перерахунків:
виконавець проводить перерахунок розміру плати
Типовий договір Не уточнено
Пропонований договір згідно з Правилами та іншими чинними нормативними актами.

Споживач має право на:

Звужений п 8.
8) перевірку  кількісних  та/або  якісних  показників надання
послуг (якість і тиск води,  температура гарячої води, температура
повітря  у  приміщеннях тощо
) у порядку ...

Виключено п.12 типового договору:
12) внесення  за погодженням з виконавцем у договір змін,  що
впливають на розмір плати за послуги;

З чого п.14 став п.13 і викладений таким чином:
укладення з виконавцем або іншою юридичною особою договору  про  заміну  або  ремонт технічно несправних санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку води
Цей пункт розширено можливістю укладати договір не тільки з виконавцем, але предмет договору обмежено засобами обліку води.

Споживач зобов'язаний

оплачувати послуги в повному обсязі в установлений договором строк;
додано "в повному обсязі"

Виконавець має право:

Додано п.1.
1) доручати виконання функцій за цим договором іншим юридичним особам на підставі відповідних договорів з дотриманням норм чинного законодавства;
Наслідком цього майже всюди, де в типовому договорі згадується "виконавець" в пропонованому договорі зазначається "виконавець або уповноважена виконавцем за відповідним договором юридична особа"
Виключено п.2. типового договору:
2) вносити за погодженням із споживачем зміни у цей  договір, що  впливають  на розмір плати за послуги з оформленням додатка до нього;

Виконавець зобов'язаний:

Виключено п 10-11 типового договору
10) утримувати   внутрішньобудинкові   мережі   у   належному технічному  стані,  здійснювати  їх  технічне  обслуговування   та ремонт;
11) інформувати  споживача  протягом  доби  з  дня  виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних  систем  та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разі його особистого звернення  -
невідкладно),   про  причини  та  очікувану  тривалість  зупинення надання послуг або обмеження їх кількості,  а  також  про  причини порушення якісних показників надання послуг;

Обов'язок усувати аварії уточнено на мережах виконавця.

Форс-мажорні обставини

Додано, що: Доказом настання і тривалості обставин непереборної сили є довідка Торгово-промислової палати України або документ іншого компетентного органу.

Строк дії договору

Конкретизовано, що: Цей договір укладається на один рік
Договір може бути розірвано через зникнення потреби в послугах чи переходу права власності "шляхом письмового повідомлення споживачем виконавця;"

Інші умови

Додано:
10.1. Споживач повідомлений про цілі обробки його персональних даних  та включення їх до бази персональних даних споживачів виконавця або уповноважених виконавцем юридичних осіб, згідно окремих договорів, які за окремими договорами можуть здійснювати облік і розрахунки із споживачами від імені виконавця.
Сторони засвідчують та гарантують, що будь-які персональні дані про будь-яких фізичних осіб, які були або будуть передані іншій стороні у зв’язку або на виконання цього Договору, були отримані та знаходяться у користуванні сторін правомірно відповідно до вимог чинного в Україні законодавства.
Виконавець гарантує використання персональних даних споживача для виконання умов цього договору в частині здійснення розрахунків та захисту своїх інтересів у  випадку невиконання споживачем умов цього договору. У разі наявності договірних відносин між виконавцем та іншою юридичною особою, які надано право виконувати функції виконавця, персональні дані можуть надаватись таким юридичним особам з метою виконання умов цього договору. Право сторін на передачу вищевказаних персональних даних ні чим не обмежене і не порушує права суб’єктів персональних даних та інших осіб.


Всюди по договору:

Термін "житлово-комунальні послуги" замінено на "комунальні послуги"
Термін "аварійно-відбудовні роботи" замінено на "аварійно-відбудовні роботи на мережах виконавця" (аварійно-відновлювальні роботи)

7
https://www.facebook.com/anatol.velimovsky/posts/655892024523021?pnref=story
Цитувати
Сегодня на комиссии Киеврады по ЖКХ и энергетике почти два часа очень жестко выясняли отношения с монополистами.
Не буду полностью цитировать окончательное решение, оно касалось всех монополий, но комиссия рекомендовала Водоканалу продолжать проводить начисления по показаниям счетчиков, независимо от того, проходили они поверку или нет.
Если Водоканал не прислушается к мнению комиссии и попытается перейти на расчеты по количеству проживающих в квартире - рекомендую (в зависимости от желания и возможностей):
1. Обращаться в суд.
2. Продолжать платить по показанию счетчика, самостоятельно заполняя квитанции.
3. Приостановить платежи до окончательного возвращения Водоканала на грешную землю и начала его роботы в качестве цивилизованного поставщика услуг.
Последний вариант городскую власть не сильно устраивает, но если иного варианта поставить на место взорвавшегося монополиста нет - почему бы и нет!)
Пы.Сы. Последнее я, понятное дело, не советовал!)))

8
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=655429644573894&set=a.203658383084358.43901.100003205948194&type=1&theater

Если вы читаете этот текст – я вас поздравляю: война пришла к вам в дом или на ваше предприятие. И скорее не пришла, ее привели неэффективные государственные чиновники из «правительства камикадзе», не желавшие вовремя принять непопулярные меры.
Теперь расслабитесь, наберитесь терпения и проведите подготовительные мероприятия – отключения завтра не закончатся, это надолго.

Часть 1. Кто виноват?

1.1. Почему отключают электроэнергию?
Потому что электроэнергия стала дефицитным продуктом – количества электроэнергии вырабатываемой в стране не хватает для всех потребителей. Состоянием на начало декабря небаланс составлял около 15% от общего объема потребления.

1.2. Почему электроэнергия стала дефицитным продуктом?
Потому что на электростанциях, которые вырабатывают электроэнергию нет достаточно топлива, а именно угля марок А(антрацит) и Т(тощий). Эти угли добывались на шахтах Донецкого угольного бассейна, территория которого сейчас неподконтрольна украинскому правительству.

1.3. Можно ли было предотвратить эту ситуацию?
По моему мнению – нет. Россия затевала «новороссийскую» историю исключительно для экономического удушения Украины. После довольно успешного противостояния Украины на газовом фронте (в том числе, благодаря серьезной поддержке Евросоюза) Россия в ответ открыла второй фронт на угольном фронте. Самые серьёзные фортификации сепаратистов были сооружены как раз в районах городов сосредоточения шахт. Думаю, даже при успешном развитии АТО нам бы не оставили шахты в работоспособном состоянии.

1.4. Можно ли было смягчить текущую ситуацию?
Однозначно да. Энергетики еще в середине лета видели тенденцию по сработке углей марок А и Т на складах ТЭС. Уже с августа неоднократно давались предложения о необходимости начала ограничения потребления. Тогда не нужно было бы вводить отключения в таких огромных объемах и существующих запасов угля хватило бы до прихода новых поставок из-за границы и до конца зимы. Конечно, параллельно нужно было заниматься диверсификацией поставок угля, не замыкаясь на одном непонятном поставщике угля из ЮАР, и тем более не рассчитывать на поставку угля из страны-агрессора. Однако «маємо те що маємо». Одним нужно было провести выборы. Другим – как обычно, заработать на государственной закупке. Третьи – сидели и ждали у моря погоды, думая что уголь сам повалится на склады станций. Теперь этим занимается Генеральная прокуратура.

1.5. На основании каких документов происходят отключения?
Энергетика – отрасль с повышенными рисками для жизни. Поэтому практически на любое действие тут существуют четкие инструкции. Отключения электроэнергии происходят на основании «Інструкції про складання і застосування графіків обмеження та аварійного відключення споживачів, а також застосування протиаварійних систем зниження електроспоживання» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0561-01/print1360661486457657). Инструкция была впервые утверждена в 1996 году – тяжелые времена спада экономики и хронических неплатежей за электроэнергию. Данным документом четко регламентируется порядок подготовки и применения мероприятий по ограничению потребления.

1.6. Как технически происходит ограничение потребления?
Диспетчер Системного Оператора НЭК «Укрэнерго» круглосуточно следит за балансом электроэнергии в стране, а именно – ее производством на электростанциях, перетоками из соседних энергосистем (в данном случае РФ) и потреблением. Ночью баланс соблюдается. К утру (с 4 часов) начинается его рост потребления (на рисунке представлена кривая электропотребления Украины: верхняя – без ограничений, средняя – фактическая за один из дней декабря). В результате в сети Украины начинает поступать дополнительная электроэнергия из РФ. Этот переток является несогласованным и диспетчер НЭК вынужден принимать меры по его устранению: по команде нагружаются энергоблоки на ТЭС, если есть достаточно воды в водохранилищах – включаются гидроагрегаты ГЭС. Как только все резервы по производству электроэнергии в стране исчерпываются (примерно к 8 часам утра) диспетчер вынужден применять меры по ограничению потребления. На величину сложившегося небаланса дается команда через диспетчеров энергосистем НЭК «Укрэнерго» о применении графиков ограничений. Диспетчера энергосистем, в свою очередь, доводят необходимый объем снижения потребления диспетчерам энергопоставляющих компаний - облэнерго и горэнерго.
Непосредственное отключение потребителей выполняют именно энергопоставляющие компании. У них по инструкции на это есть 15 минут, поэтому отключения выполняются по телеуправлению не необслуживаемых подстанциях либо вручную – на подстанциях с постоянным персоналом.

1.7. Почему мы не отключимся от РФ для предотвращения перетока электроэнергии?
Объединенная Энергосистема Украины работает параллельно с Едиными Сетями РФ для обеспечения более устойчивого режима работы – чем больше энергосистема, тем лучше она переносит резкие изменения, например отключение крупного энергоблока или включение мощного потребителя. В этом случае недостающая электроэнергия поступает из соседней энергосистемы в виде так называемой технической помощи. По условиям договора ее необходимо вернуть обратно в течении суток.
Отключение ОЭС Украины от ЕС РФ не решит проблему небаланса электроэнергии. При росте потребления без соответствующего его обеспечения генерацией происходит уменьшение частоты в энергосистеме. Этот процесс может привести к полному ее погашению, поэтому существует специальная автоматика АЧР, которая производит отключение потребителей при снижении частоты. Такие отключения происходят очень крупными районами, поэтому энергетики стараются не доводить до такого.

1.8. Выполняются ли нормативные требования Инструкции?
Не выполняются. Инструкция пролежала без действия очень долго, поэтому энергопоставляющие компании про ее требования подзабыли. Пунктом 3.1.9 предусмотрено что энергопоставляющие компании должны ежегодно до 1 сентября уведомить письменно потребителей об их включении во все возможные мероприятия по снижению электропотребления, с указанием технических деталей. Такой информации все потребители не получали, и мало того, ее невозможно найти даже на сайтах облэнерго. Есть отдельные случаи (например Киевоблэнерго http://www.koe.vsei.ua/koe/index.php?page=235) но даже эта информация – неполная, неудобочитаемая и путанная. Кроме того, этим же пунктом предусмотрено что такой потребитель должен разработать мероприятия по безаварийной остановке производства «в случае получения уведомления про ограничение энергообеспечения». Пунктом 4.2.6 предусмотрено уведомление по телефону за 1 час до применения графиков ограничения. Пунктом 4.2.8 предусмотрено широкое оповещение потребителей с использованием средств массовой информации (кстати, интернет-сайты компаний в норме отсутствуют). С использованием современных средств коммуникаций реализовать массовое адресное информирование очень просто – не все потребители ежедневно мониторят СМИ и сайты энергопоставщиков. Например, в Финляндии для всех потребителей организована рассылка СМС по факту аварийного отключения. В результате потребитель не чувствует себя брошенным и не обрывает телефоны коллцентров.

1.9. Как надолго могут отключать электроэнергию?
Документ четко ограничивает продолжительность ограничения энергопотребления: пункт 4.3.5 устанавливает ограничение не более двух часов, более длительное отключение должно согласовывается с местными органами исполнительной власти. При острой необходимости (в случае развала энергосистемы со сработкой АЧР) разрешается повторное отключение потребителя, но только после перерыва не менее 1 часа.

Часть 2. Что делать?

2.1. Обратиться в свою энергопоставляющую компанию и потребовать выполнение пункта 3.1.9 Инструкции - опубликовать хотя бы на сайте информацию о потребителях, включенных во все виды ограничения потребления. Можно для острастки обратиться в НКРЭКП и пожаловаться на то, что лицензиат не выполняет требования инструкции. Для потребителей, которые не имеют прямых отношений с энергопоставляющей компанией (так называемые субконтрактники) – обращайтесь к держателю договора поставки (своему арендодателю, председателю дачного кооператива и тп.), пусть обращается и предоставляет вам полную указанную информацию.

2.2. Потребовать от энергопоставляющей компании организовать адресное уведомление о применении графиков ограничения (как превентивное так и по факту отключения). Лучший вариант – отсылка СМС. В любом случае нормальные коммуникации между поставщиком и потребителем позволяют организовать доверительные отношения.

2.3. Потребовать от Министерства обеспечить справедливое распределение ограничений между регионами: я не понимаю почему Киев сияет огнями, в то время когда окружающие села и области погружаются в тьму.

2.4. Потребовать от энергопоставляющей компании справедливого распределения ограничений между потребителями как то описывает Инструкция и требовало еще в конце сентября Министерство: организация именно «веерного» отключения на срок не более 2-х часов подряд, с восстановлением электроснабжения минимум на 1 час между отключениями.

2.4. Стать сознательным гражданином своей страны – быть готовым к отключениям только населения (на четких условиях, озвученных в предыдущем пункте). К сожалению, на текущий момент в графики включены в основном промышленные предприятия. Их регулярное отключение приводит к остановке производства и как результат уменьшению поступления налогов. Население потребляет до 30% электроэнергии по объему в кВт*ч, а по мощности в вечерний пик – до 50%. Поэтому закрыть дыру в 10-15% общего объема только ограничением бытового потребителя - вполне под силу. В противном случае уже к весне нас ждет обвал экономики, снижение потребления промышленностью, а она, как известно, доплачивает сейчас за население почти 60% разницы между рыночной ценой электроэнергии и установленным тарифом.
Кроме того, вам вполне по силам самостоятельно помочь энергосистеме - попытаться снизить свое как общее энергопотребление (поменять лампочки накаливания и галогеновые на энергосберегающие люминесцентные или светодиодные, использовать микроволновку и скороварку вместо мощной электроплиты, утеплить дом) так и электропотребление в пиковые часы, особенно в вечернее время. Это не решит сейчас проблему отключений полностью, но по крайней мере позволит вводить ограничения в меньшем объеме - тем самым вы снизите вероятность как вашего отключения, так и других потребителей. Кроме того, такие мероприятия дадут вам подготовится к росту цен на электроэнергию и дополнительно экономить деньги с использованием многозонных тарифов.

2.5. Позаботитесь о себе: запаситесь автономными источниками света, владельцам электроплит стоит купить на всякий случай туристические баллоны с горелками (летом пригодится для выезда на природу), заранее спланируйте, чем вы будете заниматься во время ограничения, подумайте чем вы можете помочь армии для успешного завершения АТО – и я уверен, что время вынужденного неудобства вы проведете с пользой.
А через год мы будем с улыбкой вспоминать эту зиму как период единодушного единения нации перед лицом внешней агрессии.

9
Запитання / Позов КП "ЦОС" до Андрія
« : 06 Серпня 2014, 21:45:11 »
Дочекався.
Стягнення заборгованості.
 
Справа № 761/14987/14-ц
Провадження № 2/761/4965/2014

Отримана мною поштою 06.08.2014
Позовна заява та інші документи у вкладеному файлі.
Питання згодом.

10
Можливо, є сенс звернути увагу на Ст. 11 Закону про захист персональних даних
(click to show/hide)

Наскільки я розумію, жодна з підстав не виконується у Вашому випадку.

12
Новини / Як укладати договори з банком
« : 07 Серпня 2013, 16:49:07 »
http://riavrn.ru/news/voronezhets-trebuet-s-banka-24-milliona-rubley-kompensatsii-za-narushenie-punktov-kreditnogo-dogovor/

Коминтерновский райсуд Воронежа приступил к рассмотрению беспрецедентного иска клиента к банку. 42-летний житель областного центра Дмитрий Алексеев (фамилия изменена) требует от банка «Тинькофф Кредитные системы» исполнить обязательства – компенсировать нарушения кредитного договора, условия которого предложил сам Алекссев. Воронежец направил в юридическую службу банка для урегулирования спора в досудебном порядке претензию, в которой указал сумму в 24 миллиона рублей. Она основывается на том, что банк нарушил условия кредитного договора. Подписав договор, банк согласился взять на себя обязательства. Их же Алексеев, в том месте, где в документе для клиентов банка было написано мелким, едва читаемым шрифтом, изменил.

Банкиры подписали документ, судя по всему, автоматически, не разбирая текст , не зная, что клиент предложил свои условия. Так Алексеев указал, что процентная ставка за пользование кредитом и комиссия за выдачу наличных средств составляют 0 %. А также прописал, что «клиент вправе не оплачивать все комиссии и платы, предусмотренные тарифами».

Сейчас у воронежца есть неплохие шансы выиграть иск к банку. Хотя бы потому, что ранее суд признал законным договор, который заключили стороны. Согласно этому решению, договор, составленный Алексеевым, признан законным.

далі...

13
Новини / Re: Хаос в ЖКГ. Т. Монтян
« : 06 Лютого 2013, 11:40:06 »
На мою думку особистість не може ефективно протистояти організації. Хіба, за допомогою іншої організації. А у спробі згуртувати людей найпростіше якраз і виходить організація "братків". Дивись, наприклад, http://shkolazhizni.ru/archive/0/n-42182/ .
Для мене є беззаперечним, що для відстоювання своїх прав люди повинні гуртуватися. Питання в тому, як не згуртуватися у організацію "братків". Також, отримана спільнота повинна ефективно протидіяти організаціям "братків".
На мою думку, спільнота створена на засадах консенсусу не може приймати рішення за визначений проміжок часу, отже, не в змозі протистояти організації "братків", де рішення приймаються дуже швидко. Також "консенсусна" організація безпорадна перед "паразитуючими" особистостями зсередини, які налаштовані саме на паразитування і не потребують жодних домовленостей. Тож, вважаю консенсусне управління власністю безперспективним.
З іншого боку не знаю, наскільки варіант Монтян убезпечує перетворення спільноти людей у зграю.

14
Ви маєте виміри, які б підтвердили, що саме біля вікна вашої квартири порушені рівні ГДК певних сполук, які утворюються в процесі згорання газу?
Оце і треба отримати. Тому і радив про санстанцію. Не факт, що котел сучасний.
Коли я цікавився процедурою встановлення автономного опалення, мені сказали отримати письмову згоду всіх сусідів згори, та зробити димохід до останнього поверху, щоб продукти згоряння не потрапляли у вікна сусідів. Однак, все це було усно, тому посилань на документи надати не зможу.

15
Може проробити варіант із скаргою у санстанцію. Повноваження у них є. Див. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/4004-12/print1359141799827336 ст. 42
Цитувати
Головні  державні   санітарні    лікарі    (їх    заступники)
застосовують такі  заходи  для  припинення  порушення  санітарного
законодавства:
...
г)  обмеження,  зупинення  або  заборона  викидів    (скидів)
забруднюючих речовин за умови порушення санітарних норм;

Треба тільки формально правильно скаржитись. Я сам в такій ситуації не опинявся, тож більш конкретної поради не дам. Але, на вашому місці почав би діяти в цьому напрямку.

Сторінок: [1] 2 3 ... 33

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email