Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Messages - Ярослав
1
« : 28 Червня 2013, 01:43:50 »
Боржник з правом не досить обізнаним був. Замість заяви на скасування судового наказу до суду подав зустрічну позовну заяву. Поки суд розглядав цю заяву і вирішував прийняти її до розгляду чи відмовити пройшов деякий час. В кінці кінців заява про зустрічний позов була повернена з вказівкою про те що вона вважається неподаною. І термін набуття законної сили судовим наказом суддя визначив 14.01.2013. Наскільки я зрозумів строк предявлення до виконання починаються з моменту вступу наказу в законну силу, а не з дня отримання цього наказу стугувачем. Тобто 1.01.2012. Згідно Щакону про виконавче провадження термін предявлення до виконання судового наказу 1 рік. В матеріалах справи відсутня заява про поновлення строку предявлення до виконання судового наказу. Тобто з 14.01.2013 стягувач не може цей наказ надати на виконання до виконавчої служби. Але стягувач лише 30.04.2013 року пише заяву на отримання на руки судового наказу. І суд видає. Виконавчя служба приймає його до виконання. Варіанти дій - це скарга до голови суду та скарга до начальника виконавчої служби щодо того, що державний виконавець не мав права розпочинати виконавче провадження у звязку з просрочкою термінів на виконання цього наказу
2
« : 28 Червня 2013, 00:46:53 »
Дата набрання законної сили судового наказу 14.01.2012, строк предявлення до виконання 1 рік. На отримання цього наказу стягувач надав зяаву до суду в квітні 2013 року. Наказ виданий 22.05.2013 року. Строк Предявлення до виконання згідно законодавства з якого часу починає обраховуватись. З дня вступу в законну силу чи з дня отримання стягувачем. І коли стягувач повинен отримати наказ?
3
« : 28 Червня 2013, 00:37:44 »
продовження
4
« : 28 Червня 2013, 00:35:26 »
копії документів
5
« : 27 Червня 2013, 00:36:23 »
Судовий наказ вступив в законну силу в січні 2012 року. Строк предявлення до виконання цього наказу 1 рік. Судовий наказ стягувач забрав в кінці травня 2013 року. Судовий наказ занесений в виконавчу службу. В мене виникло запитання щодо того, чи цей наказ вже втратив силу, чи може я неуважно вдивлявся в ЦПК щодо судового наказу,?.
6
« : 10 Червня 2013, 12:57:11 »
Скорее всего у вашего дома есть схема уборки придомовой территории. А самой придомовой территории выделенной в натуре нет. Осбб у Вас я так понимаю отсутствует. А акт собственности на придомовую территорию может быть только у Осбб. А у жека должен быть акт о пользовании этой территорией. Но так как у нас в стране законы не исполняются, то в ответе на запрос о праве собственности на придомовую территорию Вам напишут что так как в доме не создано осбб, то право собственности на придомовую территорию остается у города, а так как жек есть коммунальным предприятием, то город сам себе выделять в пользование територию не будет. Или бред подобного плана вам напишут. В зависимости от того, насколько курит исполнитель ответа
7
« : 31 Травня 2013, 09:05:15 »
Только организовывают акцию активисты, которые сливают каждое дело за которое берутся. Если нужно будет подтверждение моих слов, список напечатаю. Пасынок бывшего главы Нацбанка-Луценко, его гражданская жена Лебедева, Соболев. Борцы только на словах.
8
« : 08 Січня 2013, 00:25:18 »
Переробив позовні вимоги
ПРОШУ СУД : 1. Прийняти позовну заяву до розгляду 2. Встановити наступні юридичні факти: 1) Наявність приладу обліку на колекторах прибудинкової котельні з грудня 2008 року та введення його в експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143; 2) факт визначення обсягів споживання тепла будинком за період до квітня 2009 року (дата прийняття в експлуатацію встановленого вузлу обліку теплової енергії на колекторі котельні) розрахунковим способом відповідно до фактичних витрат палива на виробництво теплової енергії; 3) факт визначення обсягів корисного відпуску теплової енергії, починаючи з травня 2009 року згідно показників вузла обліку теплової енергії, встановленому на колекторах котельні; 4) факт наявності різниці між обсягами споживання тепла будинком у відповідності до табуляграм ПАТ Київенерго та нарахуваннями за послугу з опалення мешканцям цього будинку, які здійснювались виконавцем послуги з опалення (КП Індустріальне) разом з ВСП Індустріальне у відповідності до нормативу споживання за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року; 5) невиконанням КП Індустріальне свого обов"язку щодо надання повної та достовірної інформації про надану споживачу послугу; 6) порушення виконавцем послуги з опалення (КП Індустріальне) права споживача на отримання повної та достовірної інформації про обсяги спожитого тепла квартирою за період з 01.04 2008 по 01.05.2011 року.
3. Ухвалити рішення, в якому буде захищено право споживача на отримання повної та достовірної інформації від виконавця послуги про спожиту ним послугу шляхом зобов‘язання виконавця послуги (КП Індустріальне) надати повну та достовірну інформацію щодо обсягів спожитого тепла квартирою 34 у буд. 4 Боткіна за наступні періоди : з 01.04 2008 по 01.05.2009 року; з 01.05.2009 по 01.05.2010; з 01.05.2010 по 01.05.2011 року.
9
« : 27 Грудня 2012, 02:47:38 »
Трохи переопрацював позовну заяву 1. Зміст позовних вимог 1.1 Захистити порушене право споживача на отримання повної та достовірної інформації від комунального підприємства «Індустріальне»
2. Виклад обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги. Я є мешканцем кВ.34 у будинку 4 по вул. Боткіна. Отримую та споживаю комунальні послуги, яке з 01.04.2008 року для цього будинку надає КП «Індустріальне». Також я сплачую за отримані від КП «Індустріальне» послуги. Тобто я є споживачем послуг, а КП Індустріальне, яке надає послуги є виконавцем послуг. Будинок, в якому я проживаю, побудований у 2000 р. виключно на кошти інвесторів та належить їм на праві спільної сумісної власності. Будинок оснащений автономною котельнею на газовому паливі, спорудженої на його даху, яка є невід'ємною складовою частиною інженерного обладнання будинку, безпосередньо приєднана до внутрішньобудинкової мережі центрального опалення та гарячого водопостачання. Ця котельня знаходиться в спільній сумісній власності власників житлових приміщень цього будинку та повністю забезпечує потреби будинку у теплі та гарячій воді. Теплова енергія від зовнішніх централізованих загальноміських теплових мереж не споживається.. ПАТ "Київенерго" утримує на балансі та експлуатує вбудовану придахову котельню та є теплопостачальною організацією для цього будинку. Виконавцем послуг з опалення для цього будинку є комунальне підприємство «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві Ради. Але так як Солом"янської районної в місті Києві ради вже не існує, то функції органу місцевого самоврядування та право власності на комунальне майно громади Солом"янського району забрала собі Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація. Також змінилась назва у виконавця послуг з опалення. Тепер виконавцем послуг з опалення для цього будинку є комунальне підприємство «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації. Нарахування за послугу з опалення мешканцям провадили згідно нормативу споживання. В 2011 році я дізнався про те, що послуги споживання теплової енергії будинком (ЦО, ГВП) проводяться згідно з табуляграм, які надаються до підприємства від ПАТ Київенерго. До виконавця послуг з опалення (КП Індустріальне) обсяги фактично спожитого тепла будинком теплопостачальна організація (ПАТ Київенерго) надсилає у вигляді розрахункових карток (табуляграм). Розпорядником інформації про обсяги споживання тепла будинком 4 по вул.. Боткіна та квартирами у цьому будинку є КП Індустріальне. З листування з різними організаціями я довідався про те, нарахування оплати за послугу з опалення за мешканцям цього будинку у відповідності до нормативу споживання відрізняються від фактично спожитого тепла будинком у відповідності до даних у табуляграмах. Обсяги фактично спожитого тепла квартирою визначаються пропорцією опалюваної площі (об'єму) квартири до опалювальної площі будинку(п.12. Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630) Інформацію щодо того, як розраховується фактична кількість спожитого тепла квартирою при наявності фактичної кількості спожитого тепла будинком була надана мені Солом‘янською районною в м. Києві Державною Адміністрацією як відповідь на мій запит на інформацію на ім‘я голови КМДА Попова О.П.. Приклад такого розрахунку за жовтень 2012 року мені був наданий у листі від 07.12.2012 № К-485/12 Солом‘янської районної в м. Києві Державної Адміністрації за підписом заступника голови Глотова В. (додаток ) Опалювальна площа будинку -7407,1 м2 Кількість спожитої енергії у жовтні 2012 року-96,33349 Гкал Опалювальна площа кВ.34- 179,3 м2. Розрахунок споживання тепла на 1м2 опалювальної площі будинку у жовтні 2012 року. Кількість спожитих будинком гігакалорій ділиться на опалювальну площу будинку. 96,33349:7407,1= 0,01300556088 Так, за жовтень 2012 року споживання тепла на м2 опалювальної площі будинку становило 0,01300556088 гкал. Розрахунок фактично спожитого тепла кВ 34 за жовтень 2012. Кількість спожитого тепла на м2 будинку множиться на опалювальну площу квартири 0,01300556088 х 179,3 = 2,331896908 гкал.
Розрахунок кількості спожитого тепла споживачем проводить виконавець послуг з опалення. Для з‘ясування того, який обсяг тепла було фактично спожито кВ.34 у буд.4 Боткіна за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року я звернувся до виконавця послуг з опалення для цього будинку. 16.11.2012 року я надіслав до КП «Індустріальне» на ім.‘я директора Красного І.В. запит на інформацію, який був зареєстрований під № 29, щодо надання мені розрахунку фактичного споживання тепла квартирою де я проживаю та вартості спожитого тепла за період з 01.04.2008 по 01.01.2011 року. (додаток ) 22.11.2012 КП «Індустріальне» надіслало мені лист-відповідь № 23, в якому мій інформаційний запит був переданий для розгляду та надання відповіді до відокремленого структурного підрозділу «Індустріальний». (додаток ) Листом від 29.11.2012 року №186 за підписом начальника ВСП Індустріальне Шевчук Н.П. мені надали загальну суму нарахувань по квартирі. А для визначення кількості фактично спожитої теплової енергії, вираженої у Гкал, мені повідомили про необхідність звернутись до КП Індустріальне, фахівці якого проводять розробку табуляграм, отриманих від виробника теплової енергії ПАТ Київенерго. З інформації наданої в листі КП Індустріальне від № я вже знав, що за цей період КП Індустріальне дані про споживання тепла будинком до ВСП Індустріальне (яке є відділом по нарахуванням за спожиті житлово-комунальні послуги) не надсилало (додаток). Тобто за цей період запитуваний мною період фактичні дані споживання тепла у вигляді табуляграм знаходились лише в КП «Індустріальне» і у ВСП «Індустріальне» були відсутні. 05.12.2012 я надіслав до КП «Індустріальне» на ім.‘я директора Красного І.В. звернення, в якому я висловив своє обурення тим, що мій запит на інформацію був переданий до тієї організація, в якої не було і не могло бути потрібної мені інформації за відповідний період. В цьому зверненні я вже вимагав від директора КП «Індустріальне» інформацію щодо фактичної кількості спожитого тепла кВ.34 та її вартістю спожитого тепла за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року. (додаток )
Але незважаючи на прохання надати відповідний розрахунок, КП «Індустіальне» відмовило в наданні такого розрахунку пояснюючи відмову тим, що розрахунок споживання тепла на кВ 34 у них відсутній. (додаток ).
Надана мені КП Індустріальне відповідь свідчить про порушення моїх прав у відповідності до вимог Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про інформацію», «Про захист прав споживачів» та Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630
У відповідності до ст. 11 ЦК України виникнення цивільних прав та обов‘язків можуть безпосередньо виникати з актів цивільного законодавства. У випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов‘язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади або органів місцевого самоврядування. Основним нормативним актом, який регулює правовідносини між споживачем, виконавцем, балансоутримувачем у сфері надання житлово-комунальних послуг є Закон України «Про житлово-комунальні послуги». Цим Законом встановлені основні права та обов‘язки споживача, виконавця та балансоутримувача в сфері надання житлово-комунальних послуг. Також відносини в сфері надання житлово-комунальних послуг за допомогою інших нормативно правових актів, але основним є Закон України «Про житлово-комунальні послуги». Як зазначено у п.23 Правил користування тепловою енергією, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2007 р. N 1198, розрахунки за спожиту теплову енергію здійснюються на межі продажу, яка є межою балансової належності (відповідальності), відповідно до договору на підставі показів вузла обліку згідно з діючими тарифами (цінами), затвердженими в установленому порядку. У споживачів, що не мають приладів комерційного обліку, обсяг фактично спожитої теплової енергії розраховується відповідно до теплового навантаження, визначеного у договорі, з урахуванням середньомісячної фактичної температури теплоносія в теплових мережах теплопостачальної організації, середньомісячної температури зовнішнього повітря та кількості годин (діб) роботи тепловикористального обладнання в розрахунковому періоді. Як зазначено в ст. 30 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», одним з основних принципів тарифоутворення та оплати житлово-комунальних послу є принцип відповідності оплати житлово-комунальних послуг їх наявності, кількості та якості У відповідності до п.8 ч.1 ст.20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживач житлово-комунальних послуг, має право на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг. У відповідності до п.2 ч.1 ст.20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживач житлово-комунальних послуг має право одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо. У відповідності до ст.1 Закону України «Про інформацію» інформацією є будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. У відповідності до ст.2 Закону України «Про інформацію» основними принципами інформаційних відносин є: гарантованість права на інформацію; відкритість, доступність інформації, свобода обміну інформацією; достовірність і повнота інформації. У відповідності до ст.4 Закону України «Про інформацію» суб'єктами інформаційних відносин є: фізичні особи; юридичні особи. У відповідності до ст.5 Закону України «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. У відповідності до ст.10 Закону України «Про інформацію» за змістом інформація поділяється на види: інформація про фізичну особу; інформація про товар (роботу, послугу); науково-технічна інформація; правова інформація; статистична інформація; інші види інформації. У відповідності до ст.14 Закону України «Про інформацію» інформація про товар (роботу, послугу) - відомості та/або дані, які розкривають кількісні, якісні та інші характеристики товару (роботи, послуги). Правовий режим інформації про товар (роботу, послугу) визначається законами України про захист прав споживачів, про рекламу, іншими законами та міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. У відповідності до ст. 21. Закону України «Про захист прав споживачів» порушенням є будь-яким чином обмежене право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію.
Споживач має також інші права відповідно до законодавства. У відповідності до ст. 15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання Відповідно до ст..16 ЦК України захист цивільних прав та інтересів судом може здійснюватись: визнанням права; припиненням дії, яка порушує право; визнанням незаконним рішення, дії чи бездіяльності посадової і службової особи; іншим способом, який встановлений договором або законом.
3. Зазначення доказів, що підтверджують викладені вище обставини:
У відповідності до ст. 61 ЦПК не підлягають доказуванню обставини встановлені судовими рішеннями у цивільній справі, о набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті ж самі особи, щодо яких встановлені ці обставини. В судовому рішенні Солом‘янського районного суду у справі № 2609/15026/12 № 2-4181/12 за позовом Костяного Я.О. до КП Дирекція, КП Індустріальне, ВСП Індустріальне від 07.09.2012 були встановлені наступні обставини: Позивач зареєстрований у кв.34 буд. 4 Боткіна; Вказаний будинок знаходиться на балансі КП «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації та обслуговується КП «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації; Плата за надані послуги з централізованого опалення мешканцям справляється згідно з установленими нормативами споживання, передбаченими розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради; Суд приходить до висновку, послуги теплопостачання позивачеві були надані в належній якості та кількості, згідно об'ємів, встановлених в табуляграмах.
В 2011 році я дізнався про те, що послуги споживання теплової енергії будинком (ЦО, ГВП) проводяться згідно з табуляграм, які надаються до підприємства від ПАТ Київенерго. (додаток) До виконавця послуг з опалення (КП Індустріальне) обсяги фактично спожитого тепла будинком теплопостачальна організація (ПАТ Київенерго) надсилає у вигляді розрахункових карток (табуляграм). Про це свідчить інформація надана у листах Розпорядником інформації про обсяги споживання тепла будинком 4 по вул.. Боткіна та квартирами у цьому будинку є КП Індустріальне. Це вбачається з наступного Обсяги спожитого тепла у відповідності до табуляграм виконавець послуг надав мені листом Також від КП Індустріальне мені надійшов розрахунок нарахованих як оплату за послугу з опалення коштів мешканцям за період 01.04.2008 по 01.05.2011 року. В цьому розрахунку також було підраховано кількість спожитого будинком тепла у відповідності до даних табуляграм ПАТ Київенерго Розрахунок кількості спожитого тепла споживачем проводить виконавець послуг з опалення. Тому, для з‘ясування того, який обсяг тепла було фактично спожито кВ.34 у буд.4 Боткіна за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року я звернувся до виконавця послуг з опалення для цього будинку. Факт порушення права споживача на отримання повної та достовірної інформації щодо кількисних показників спожитої послуги полягає в наступному 16.11.2012 року я надіслав до КП «Індустріальне» на ім.‘я директора Красного І.В. запит на інформацію, який був зареєстрований під № 29, щодо надання мені розрахунку фактичного споживання тепла квартирою де я проживаю та вартості спожитого тепла за період з 01.04.2008 по 01.01.2011 року. (додаток ) 22.11.2012 КП «Індустріальне» надіслало мені лист-відповідь № 23, в якому мій інформаційний запит був переданий для розгляду та надання відповіді до відокремленого структурного підрозділу «Індустріальний». (додаток ) Листом від 29.11.2012 року №186 за підписом начальника ВСП Індустріальне Шевчук Н.П. мені надали загальну суму нарахувань по квартирі. А для визначення кількості фактично спожитої теплової енергії, вираженої у Гкал, мені запропонували звернутись до КП Індустріальне, фахівці якого проводять розробку табуляграм, отриманих від виробника теплової енергії ПАТ Київенерго. З інформації наданої в листі КП Індустріальне від № я вже знав, що за цей період КП Індустріальне дані про споживання тепла будинком до ВСП Індустріальне (яке є відділом по нарахуванням за спожиті житлово-комунальні послуги) не надсилало (додаток). Тобто за цей період запитуваний мною період фактичні дані споживання тепла у вигляді табуляграм знаходились лише в КП «Індустріальне» і у ВСП «Індустріальне» були відсутні. 05.12.2012 я надіслав до КП «Індустріальне» на ім.‘я директора Красного І.В. звернення, в якому я висловив своє обурення тим, що мій запит на інформацію був переданий до тієї організація, в якої не було і не могло бути потрібної мені інформації за відповідний період. В цьому зверненні я вже вимагав від директора КП «Індустріальне» інформацію щодо фактичної кількості спожитого тепла кВ.34 та її вартістю спожитого тепла за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року. (додаток ) Але незважаючи на прохання надати відповідний розрахунок, КП «Індустіальне» відмовило в наданні такого розрахунку пояснюючи відмову тим, що розрахунок споживання тепла на кВ 34 у них відсутній. (додаток ).
Такі дії та бездіяльність посадової особи КП Індустріальне свідчать про порушення моїх прав на отримання повної та достовірної інформації щодо фактично спожитої послуги, кількисних та якісних показників, які надані мені згідно Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про інформацію», «Про захист прав споживачів» та Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630
На підставі вищевикладеного та керуючись ст..ст. 3, 15, 61, 109, 118, 122 ЦПК України, України, ст.ст. 11, 14, 16 ЦК України, ст. ст.. 20, 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ст.21 Закону України «Про захист прав споживачів», Законом України «Про інформацію»
Прошу суд : 1. Прийняти мою заяву до розгляду у порядку цивільного судочинства. 2. Задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
Додатки
10
« : 24 Грудня 2012, 17:58:07 »
Продовжую спілкуватись з КП Індустріальне за допомогою суду. Я подав звернення до КП Індустріальне для отримання даних фактичного споживання тепла квартирою за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року. В КП прикинулись дурниками і повідомили мені що такого розрахунку в них немає. А тому надати такий розрахунок вони не можуть. В позовній заяві я прошу захистити моє право споживача на отримання повної та достовірної відповіді та Зобов‘язати виконавця послуг з опалення (КП Індустріальне) виконати свій обов‘язок щодо надання повної та достовірної інформації, а саме розрахунку фактичного споживання тепла та вартотості фактично спожитого тепла кв.34 у буд. 4 Боткіна за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року. Заяву я ще не подав. Ще стадія редагування та доповнення. Тому Прошу Ваших зауважень та доповнень до заяви ПОЗОВНА ЗАЯВА На захист порушеного права споживача на отримання повної та достовірної інформації щодо фактично спожитої послуги з опалення 1. Зміст позовних вимог 1.1. Захистити право споживача на отримання повної та достовірної інформації від комунальногпідприємства «Індустріальне» 1.2. Зобов‘язати виконавця послуг з опалення (КП Індустріальне) виконати свій обов‘язок щодо надання повної та достовірної інформації, а саме розрахунку фактичного споживання тепла та вартотості фактично спожитого тепла кв.34 у буд. 4 Боткіна за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року
2. Виклад обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги.
Будинок, в якому я проживаю, побудований у 2000 р. виключно на кошти інвесторів та належить їм на праві спільної сумісної власності. Будинок оснащений автономною котельнею на газовому паливі, спорудженої на його даху, яка є невід'ємною складовою частиною інженерного обладнання будинку, безпосередньо приєднана до внутрішньобудинкової мережі центрального опалення та гарячого водопостачання. Ця котельня знаходиться в спільній сумісній власності власників житлових приміщень цього будинку та повністю забезпечує потреби будинку у теплі та гарячій воді. Теплова енергія від зовнішніх централізованих загальноміських теплових мереж не споживається.. ПАТ "Київенерго" утримує на балансі та експлуатує вбудовану придахову котельню та є теплопостачальною організацією для цього будинку. Виконавцем послуг з опалення для цього будинку є комунальне підприємство «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві Ради. Але так як Солом"янської районної в місті Києві ради вже не існує, то функції органу місцевого самоврядування та право власності на комунальне майно громади Солом"янського району забрала собі Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація. Також змінилась назва у виконавця послуг з опалення. Тепер виконавцем послуг з опалення для цього будинку є комунальне підприємство «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.
В 2011 році я дізнався про те, що послуги споживання теплової енергії будинком (ЦО, ГВП) проводяться згідно з табуляграм, які надаються до підприємства від ПАТ Київенерго. (додаток) Також я дізнався про те, що за період до квітня 2009 року (дата прийняття в експлуатацію встановленого вузлу обліку теплової енергії на колекторі котельні) споживання тепла будинком визначалася розрахунковим способом відповідно до фактичних витрат палива на виробництво теплової енергії. А після введення в експлуатацію приладу обліку тепла наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143 обсяги корисного відпуску теплової енергії, починаючи з травня 2009 року визначаються за показниками вузла обліку теплової енергії, встановленому на колекторах котельні. З листування з різними організаціями я довідався про те, що хоч обсяги фактичного споживання тепла будинком визначаються згідно показників приладу обліку, але виконавець послуг з опалення проводив нарахування мешканцям цього будинку оплати за послугу з опалення у відповідності до нормативу споживання. Тому, для з‘ясування того, який обсяг тепла було фактично спожито кВ.34 у буд.4 Боткіна за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року я звернувся до виконавця послуг з опалення для цього будинку. Але незважаючи на прохання надати відповідний розрахунок, КП «Індустіальне» відмовило в наданні такого розрахунку пояснюючи відмову тим, що такий розрахунок в них відсутній. Цим було порушене моє право на надання повної та достовірної інформації. Також при цьому виконавець порушив свої обов‘язки у відповідності до чинного законодавства надавати повну та достовірну інформацію на вимогу споживача
3. Зазначення доказів, що підтверджують викладені вище обставини:
У відповідності до ст. 11 ЦК України виникнення цивільних прав та обов‘язків можуть безпосередньо виникати з актів цивільного законодавства. У випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов‘язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади або органів місцевого самоврядування У відповідності до п.2 ч.1 ст.20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», я, як споживач житлово-комунальних послуг маю право одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо.
У відповідності до п.8 ч.1 ст.20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», я, як споживач житлово-комунальних послуг, маю право на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг .
У відповідності до ст. 14 ЦК України виконання цивільних обов‘язків забезпечується відповідальністю, яка встановлена договором або актом цивільного законодавства У відповідності до п.4 ч.2 ст. 21. Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець зобов'язаний надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо.
У відповідності до Стаття 21. Закону України «Про захист прав споживачів» порушенням є будь-яким чином обмежене право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію.
У липні 2011 року з листа головного управління енергетики, енергоефективності та енергозбереження при КМДА я дізнався про те, що обсяги спожитої теплової енергії будинком визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, встановленого на колекторах дахової котельні. (додаток )
В листі КП «Індустріальне» № 3 від 01.06.2011 мені повідомили, що дані про послуги споживання теплової енергії (ЦО, ГВП) проводяться згідно з табуляграм, які надаються до підприємства від ПАТ Київенерго. (додаток)
Як вбачається з листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 09.02.2012 №048/47/1406 за підписом директора Савенкова О.Г. обсяги спожитої теплової енергії визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, який встановлено на колекторах дахової котельні. (додаток ) Як вбачається з листа публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 23.05.2012 №18/41/3/4526 за підписом заступника технічного директора Крижнія О.В. прилад обліку теплової енергії на колекторі котельні «Боткіна, 4» встановлено у грудні 2008 року. (додаток ) Як вбачається із листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 24.05.2012 №048/46/6476 за підписом в.о. директора Луполова І.Л. обсяги корисного відпуску теплової енергії, починаючи з травня 2009 року визначаються за показниками вузла обліку теплової енергії, встановленому на колекторах котельні, який введений у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143. (додаток ) Як вбачається з листа публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 08.06.2012 №18/41/1/5228пі за підписом в.о. заступника технічного директора Єгоренко В.М., обсяги споживання теплової енергії будинком 4 Боткіна , який є єдиним споживачем теплоенергії від вбудованої дахової котельні, за період до квітня 2009 року (дата прийняття в експлуатацію встановленого вузлу обліку теплової енергії на колекторі котельні) визначалася розрахунковим способом відповідно до фактичних витрат палива на виробництво теплової енергії. (додаток) Підтвердженням інформації наданої ПАТ "Київенерго" є подання про попередні висновки за результатами збирання та аналізу доказів у справі від 22.03.2012 року Київського міського територіального відділення Антимонопольного комітету України на виконання доручення Антимонопольного комітету України від 07.12.2011 №14-01/746-К, за заявою гр. КостяногоЯ.О., що мешкає у буд.4 Боткіна, щодо нарахування комунальним підприємством "Індустріальне" Солом"янської районної в м. Києві ради плати власникам квартир у будинку № 4 по вулиці Боткіна за надані послуги з опалення не за показаннями будинкового лічильника. Обсяги споживання теплової енергії будинком дорівнюють відпуску теплової енергії з котельні, оскільки відсутні зовнішні теплові мережі і будинок є єдиним споживачем від вказаної котельні. Також в поданні надана інформація про те, що "За результатами проведеної у червні-липні 2011 року наради за участі КП "Індустріальне", ПАТ "Київенерго" та керівництва Солом'янської РДА у м. Києві було доведено, що розрахунки між КП "Індустріальне" та ПАТ "Київенерго" здійснюються за показниками приладу обліку, що було внесено зміни в форму облікових карток. До липня 2011 року у графі тип теплового навантаження не вказано групу, оскільки розрахунок спожитої теплової енергії виконувався не розрахунковим методом, а дорівнював корисному відпуску теплової енергії дахової котельні по вул. Боткіна, 4".
Дослідивши надані мені фактичні дані споживання тепла будинком я з‘ясував що вони відрізняються від нарахувань за опалення, які приходять в квитанціях на сплату житло-комунальних послуг (додаток ) 16.11.2012 року я надіслав до КП «Індустріальне» на ім.‘я директора Красного І.В. запит на інформацію, який був зареєстрований під № 29, щодо надання мені розрахунку фактичного споживання тепла квартирою де я проживаю та вартості спожитого тепла за період з 01.04.2008 по 01.01.2011 року. (додаток ) 22.11.2012 КП «Індустріальне» надіслало мені лист-відповідь № 23, в якому мій інформаційний запит був переданий до відокремленого структурного підрозділу «Індустріальний». (додаток ) 10.12.2012 листом за № 194 ВСП «Індустріальне» надало мені інформацію про те, що загальна сума нарахувань по кВ.34 по вул..Боткіна 4 за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року склала 12698,03 грн. Інформації за яку кількість тепла були здійснені ці нарахування у листі відсутня (додаток ) З попереднього листування з КП «Індустріальне» мені було відомо про те, що в ВСП «Індустріальне» відсутні фактичні дані споживання тепла будинком за це період. За запитуваний мною період фактичні дані споживання тепла у вигляді табуляграм знаходились лише в КП «Індустріальне» і до ВСП «Індустріальне» не надсилались (додаток ) 05.12.2012 я надіслав до КП «Індустріальне» на ім.‘я директора Красного І.В. звернення в якому я висловив своє обурення тим, що мій інформаційний запит був переданий до тієї організація, в якої не було і не могло бути потрібної мені інформації за відповідний період. В цьому зверненні я вже вимагав від директора КП «Індустріальне» інформацію щодо фактичної кількості спожитого тепла кВ.34 та її вартістю за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 року. (додаток ) 10.12.2012 у листі №1095 за підписом Красного І.П. мені була надана відповідь, в якій не було повної та достовірної інформації на поставлене мною питання. Також в цьому листі булана надана інформація яка є недостовірною та вводить в оману. Так, у передостанньому абзаці листа відповіді від 10.12.2012 №1095 стверджується про те, що дані про фактично спожиту теплову енергію кВ № 34 житлового будинку №4 на вулиці Боткіна в обслуговуючий організації відсутні. В останньому абзаці листа відповіді мені повідомили про те, що у зв‘язку з вищезазначеним дані по обсягу спожитого тепла квартирою №34 житлового будинку №4 за період з 01.04.2008 по 01.05.2011 в КП «Індустріальне» відсутні Інформація, яку надало КП «Індустріальне» суперечить наступному: У відповідності до вимог п. 12 ПРАВИЛ надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630, у разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі (об'єму) квартири; Розрахунок кількості спожитого тепла споживачем проводить саме виконавець послуг з опалення.
Інформацію щодо того, як розраховується фактична кількість спожитого тепла квартирою при наявності фактичної кількості спожитого тепла будинком була надана мені ВСП «Індустріальне» як відповідь на мій запит на інформацію на ім‘я голови КМДА Попова О.П.. Приклад такого розрахунку за жовтень 2012 року мені був наданий у листі від 07.12.2012 № К-485/12 Солом‘янської районної в м. Києві Державної Адміністрації за підписом заступника голови Глотова В. (додаток ) Так, за жовтень 2012 року споживання тепла на м2 опалювальної площі будинку становило 0,01300556088 гкал. А квартирою було спожито за жовтень (добуток споживання тепла на м2 на опалювальну площу квартири 34). 0,01300556088 х 179,3 = 2,331896908 гкал.
Тому відмова надати мені розрахунок фактичного споживання тепла кВ.34 за цей період посилаючись на те, що розрахунок споживання тепла на кВ 34 у них відсутні є: 1. безпідставною та такою, що свідчить про невиконання посадовими особами КП «Індустріальне» своїх службових обов‘язків у відповідності до чинного законодавства; 2. такою, що свідчить про низький професійний рівень фахівців КП «Індустріальне», та такою, що свідчить про незнання фахівцями КП «Індустріальне» законодавства у сфері надання житлово-комунальних послуг; 3. такою, що порушує мої права у відповідності до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про звернення громадян» та ПРАВИЛ надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630 4. такою, що свідчить про порушення виконавцем своїх обов‘язків у відповідності до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», та ПРАВИЛ надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
Відповідно до ст..16 ЦК України захист цивільних прав та інтересів судом може здійснюватись визнанням незаконним рішення, дії чи бездіяльності посадової і службової особи, припиненням дії, яка порушує право, так і іншим способом, який встановлений договором або законом.
Тому, на підставі вищевикладеного а також ст.ст. 11, 14, 16 ЦК, ст. ст.. 20, 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ст.21 Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про звернення громадян», Закону України про інформацію, ЦПК
Прошу суд : 1. Прийняти мою заяву до розгляду у порядку цивільного судочинства. 2. Задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
11
« : 26 Листопада 2012, 15:02:58 »
Роблю касаційну скаргу. Поки що таке написав. ЩЕ багато матеріалу не впорядковано та не вставлено. ПРОШУ ПРОГЛЯНУТИ ТА ПІДПРАВИТИ СЛАБКІ МОМЕНТИ В ТОМУ ЩО Я НАПИСАВ
Касаційна скарга На рішення Солом‘янського районного суду від (справа № 2609/15026/12 № 2-4181/12 ), суддя по справі 07 вересня 2012 року Солом‘янський районний суд м. Києва постановив рішення у справі за позовом Костяного Ярослава Олександровича до Комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, Комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, Відокремленого структурного підрозділу «Індустріальний» Комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, треті особи: Костяна Лариса Григорівна, Публічне акціонерне товариство «Київенерго» в особі СВП «Енергозбут Київенерго» про захист прав споживача шляхом визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії, в якому вирішив в задоволенні позовних вимог Костяного Ярослава Олександровича відмовити Вважаю, що рішення було прийняте з порушенням норм матеріального права і підлягає скасуванню. Рішення винесено без всебічного з'ясування дійсних обставин справи і належної правової оцінки зібраних доказів. Також суд не повністю встановив обставини справи, які мають суттєве значення для справи, а деякі встановив неправильно. Також в судовому рішенні є багато неточностей та підмін термінів. На жаль, в апеляційному розгляді справи були проігноровані мої доводи щодо порушень, які були допущені при розгляді справи та ухваленні рішення Ці порушення можна поділити на декілька груп. Перша група - це порушення норм процесуального права при розгляді та винесення рішення по справі. Це стосується встановлення обставин, які мають суттєве значення до справи. Для повного, всебічного та справедливого розгляду справи судом повинні були бути встановлені наступні факти, що є предметом доказування: 1. Чи має позивач право на позов, і позивач таке право має, то з якого часу та за який період він має таке право 2. Чи існує прилад обліку тепла на придаховій котельній будинку 4 по вулиці Боткіна та коли був встановлений і введений в експлуатацію прилад обліку. Якими доказами підтверджено існування та введення в експлуатацію даного приладу обліку.
3. Якими доказами підтверджує КП Індустріальне своє твердження про встановлення приладу обліку в липні 2011 року.
4. На основі яких даних проводило нарахування за спожиту теплову енергію будинком для КП Індустріальне ПАТ Київенерго : 1)даних, які розраховуються у відповідності до П.8 Додатку 2 договору № 8764040 від 01.10.2008 між ПАТ «Київенерго» та КП «Індустріальне» В цьому пункті зазначено, що у разі відсутності у "Споживача" будинкових комерційних приладів обліку, кількість спожитої ним теплової енергії у розрахунковому періоді визначається на опаленні як множення кількості годин споживання теплової енергії за місяць на величину годинного теплового навантаження, зазначеного в додатках 1,6,7 з урахуванням середньомісячної температури теплоносія. 2) згідно проектного навантаження, як стверджує у своїх запереченнях представник КП Індустріальне 3) обсягів спожитої теплової енергії які визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, який встановлено на колекторах дахової котельні в грудні 2008 року, а введений у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143. 5. Коли ПАТ Київенерго почав надавати в табуляграмах фактичний обсяг спожитого тепла згідно показників приладу обліку: починаючи з травня 2009 року, як стверджує ПАТ Київенерго починаючи з липня 2011 року, як стверджує КП Індустріальне
6. Яку суму було сплачено мешканцями будинку 4 по вулиці Боткіна за послугу з опалення за період з 01.04.2008 року по 01.07.2011 7. Який обсяг тепла був спожитий будинком за цей період та на яку суму .
8. Чи відповідають нарахування згідно нормативу фактичному споживанню згідно табуляграм 9. Чи існує різниця між нарахуванням згідно нормативу та фактичним споживанням тепла згідно табуляграм. 10. Що таке споживання згідно теплового навантаження, чи дорівнює воно споживанню згідно табуляграм. 11. Чи була в позивача інформація щодо фактичного споживання тепла будинком, чи були перешкоди в її отриманні. коли споживач її отримав 12. Які норми матеріального права повиннізастосовуватись щодо перерахунку, при яких умовах вони діють. Чи існує право в споживача на перерахунок, чи існує обов"язок у виконавця послуги щодо перерахунку
Судом не було з"ясовано наступні обставини:
Судом були встановлені наступні обставини, які не підтверджені доказами та суперечать наявній доказовій базою.
Судом були встановлені наступні обставини, при з"ясуванні яких висновки суду суперечать наявній доказовій базі ВСТАВКА З ДОКАЗАМИ порушень
Прошу суд : скасувати рішення суду винесене у справі щодо прийняти нове рішення в якому в задоволенні позовних вимог Костяному Я.О. відмовити у зв"язку з тим, що він є позивачем у якого відсутнє право на задоволення висунутих позовних вимог за період з 01.04.2008 року по 15.03.2011 року Також в новому рішенні прошу встановити обставини, які відповідають фактичним матеріалам справи, а саме: встановити факт введення в експлуатацію приладу обліку на колекторах
Встановити факт нарахувань та розрахунків між ПАТ Київенерго та КП Індустріальнеза спожите тепло будинком у відповідності до проектного навантаження з урахуванням , як вказано в п. договору , а з часу введення в експлуатацію приладу обліку згідно показників приладу обліку тепла , яке ПАТ Київенерго надає до КП Індустріальне у вигляді табуляграм Встановити факт проведення нарахувань за спожиту теплову енергію будинку по вул. Боткіна, 4, яке здійснюється за договором на постачання теплової енергії від 01.10.2008 № 8764040 укладеного між АЕК «Київенерго» та КП «Індустріальне» Встановити факт нарахування мешканцям будинку оплати за опалення згідно нормативу споживання, а не фактичних даних споживання згідно табуляграм ПАТ Киівенерго. Встановити факт наявності різниці між сумою нарахованою та сплаченою мешканцями будинку та фактично спожитим обсягом тепла згідно табуляграм Київенерго Встановити факт відсутності проведення перерахунку у відповідності до фактичних даних споживання тепла будинком
12
« : 22 Листопада 2012, 23:27:12 »
Отримав рішення апеляції. На тяп ляп був розгляд. Двоє суддів своїми справами займались. Головуюча явно на стороні КП вела засідання. Але це не саме страшне. Буду складати касацію щодо порушення матеріальних і процесуальних норм. Але досвід відсутній. Допоможіть скласти заяву. Що не було враховано судами першої та апеляційної інстанції - це піддано під сумнів інформацію Київенерго щодо введення в експлуатацію в квітні 2009 року. Зараз в Київенерго акт про введення в експлуатацію приладу обліку намагаюсь отримати. В касації можна висновок експерта застосувати щодо невідповідності висновкам суду про те що споживання тепла будинком згідно табуляграм дорівнює проектному навантаженню. Як судді і першої і апеляційної інстанції цей брєд юристки КП прийняли, не розумію. Намагаюсь отримати в КП деякі довідки, які хочу додати в касацію
13
« : 27 Жовтня 2012, 01:16:41 »
Апеляція на 7 листопада призначена. Але крім апеляції я складаю простенький позов щодо перерахунку по закону про Житлово-комунальні послуги. Так як в цій справі вже судом з"ясовано що будинок споживав тепло згідно табуляграм. То позовна заява буде приблизно така
Позовна заява про захист прав споживача на сплату лише за фактичну кількість спожитого тепла, відповідного перерахунку, визнання дій та бездіяльності посадових осіб комунальних підприємств неправомірними та такими, що порушують закон, та зобов'язання відповідним комунальним підприємствам вчинити певні дії
Я такийто-такий то. Живу там. Сплалачую те, чесно. Але літом 2011 року довідався що мені завдали матеріальної шкоди
Будинком була спожито за опалювальні періоди 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011 років 1771,701865 гкал на суму 242953,34 грн, а ВСП нарахувало мешканцям цього будинку згідно нормативу споживання на м2 3421.4544гкал на суму 549449,9 грн. Різниця між фактично спожитим теплом будинком та нарахуваннями ВСП «Індустріальне» склала, за підрахунками КП «Індустріальне» 306496,5 грн. Ці кошти є переплаченими мешканцями будинку за послугу опалення. Також було переплачено за послугу опалення й квартирою 34, в який мешкаю позивач. Суму, яку переплачено кВ.34 легко вирахувати, так як у відповідності до «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» Вартість опалення квартири вираховується пропорційноопалюваній площі квартири. В даному випадку опалювальна площа будинку складає 7758,4м2, опалювальна площа кВ.34 складає 179.3 м2. Визначається фактична кількість спожитого тепла кВ 34. Для цього загальну кількість спожитого тепла будинком (1771,701865 гкал) ділиться на опалювальну площу будинку (7758,4м2) та множиться на опалювальну площу кВ 34 (179.3 м2). Кількість спожитого тепла кВ 34 становить 40.944801041 гкал. Таким шляхом визначається фактична вартість спожитого тепла кВ 34, що становить 5614.76 грн. А відповідно до нарахувань ВСП «Індустріальне», кВ 34 було сплачено за послуги опалення 12698.03 грн . Різниця становить 7083.27 грн. Це є сумою переплати за послугу опалення кВ 34. Різниця між фактичною кількістю спожитого кВ 34 тепла, та нарахуваннями згідно нормативу становить 38.22. Тобто, у відповідності до нарахувань ВСП «Індустріальне», квартира 34 за опалювальні періоди 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011 років, повинна була отримати 79.1595гкал тепла на суму 12698.03 грн, а отримала 40.94 на суму 5614.76 грн. Квартира 34 недоотримала 38.22 гкал тепла на суму 7083.27. Суму в 7083.27 грн повинно було перерахувати та повернути КП «Індустріальне», яке є надавачем послуги з опалення для цього будинку.
Незважаючи на наявність приладу обліку тепла, а також надходження до виконавця послуг з опалення, а саме комунального підприємства "Індустріальне" від теплопостачальної організації, а саме ПАТ "Київенерго", фактичних даних споживання тепла будинком, мешканцям нараховується оплата за опалення згідно нормативу. Нарахування згідно нормативу є порушенням вимог п. 12 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 де вказано, що у разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу) за умови здійснення власником, балансоутримувачем будинку та/або виконавцем заходів з утеплення місць загального користування будинку. Відповідно до п. 23 Правил у разі перерви в наданні послуг, ненадання або надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних, виконавець проводить перерахунок розміру плати за фактично надані послуги в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та виплачує споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства. Відповідно до п.п. 1 п. 29 Правил споживач має право на зменшення розміру плати у разі надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання. Відповідно до п.п. 16 п. 32 Правил виконавець зобов'язаний проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у разі ненадання їх, надання не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та визначеному договором. До того ж, у п.4 ст 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" вказано, що виконавець/виробник зобов'язаний проводити перерахунок розміру плати за житлово-комунальні послуги у разі перерви в їх наданні, ненаданні або наданні не в повному обсязі у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Ці вимоги до виконавця дублюються у п.6, ч.2 ст.21 цього Закону. Цим пунктом визначено обов"язок виконавця проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості. Право на перерахунок
Але незважаючи на вимоги Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та вимог Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 КП "Індустріальне" жодного разу не проводило відповідний перерахунок.
Прошу суд: Визнати дії та бездіяльність посадових осіб (перелік) такими що порушують ст такі то закону про ЖКпослуги Зобов"язати зробити відповідний перерахунок та повернути кошти позивачу.
А третім буде позо щодо моральної шкоди. Перелік всіх листів і відписок від жеку до кмда. Невиконання зобов"язання житлово-комунальної інспекції. І надіюсь рішення антимонопольного вже буде. А то вже 11 місяців розслідують порушення монопольного законодавства
14
« : 27 Вересня 2012, 21:37:36 »
А температурні дані, які б включали 2010, 2011 та 2012 роки хтось з форумчан має в себе?
15
« : 17 Вересня 2012, 15:28:32 »
Апеляційна скарга На рішення Солом‘янського районного суду від (справа № 2609/15026/12 № 2-4181/12 )
07 вересня 2012 року Солом‘янський районний суд м. Києва постановив рішення у справі за позовом Костяного Ярослава Олександровича до Комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, Комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, Відокремленого структурного підрозділу «Індустріальний» Комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, треті особи: Костяна Лариса Григорівна, Публічне акціонерне товариство «Київенерго» в особі СВП «Енергозбут Київенерго» про захист прав споживача шляхом визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії, в якому вирішив в задоволенні позовних вимог Костяного Ярослава Олександровича відмовити
З вищевказаним рішенням позивач не погоджується, оскільки вважає що рішення винесено без всебічного з'ясування дійсних обставин справи і належної правової оцінки зібраних доказів. Також суд не повністю встановив обставини справи, які мають суттєве значення для справи, а деякі встановив невірно.
Вважаю, що рішення підлягає скасуванню у зв‘язку з неповністю та неправильність установлення обставин, які мають значення для справи, внаслідок неправильного дослідження доказів, неправильної оцінки доказів, неправильне визначення відповідно до встановлених судом обставин правовідносин.
Між споживачем житлово-комунальних послуг, який є позивачем у цій справі, та виконавцем послуг, яким є один з відповідачів, існують правовідносини, які регулюються Законом України про житлово-комунальні послуги, Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630, Законом України «Про захист прав споживачів». Суть цих правовідносин полягає в тому, що надавач послуг зобов‘язується надати певні послуги, кількісні та якісні характеристики яких визначаються у відповідності до нормативно-правової бази, яка регулює дані правовідносини, а споживач зобов‘язується повністю оплатити вартість наданих послуг, у відповідності до розрахунків виконавця, які надаються споживачу у вигляді платіжних квитанцій. Розрахунки за послугу з опалення можуть проводитись як за показниками приладу обліку, так і згідно нормативу, якщо прилад обліку відсутній. При наявності приладу обліку тепла нарахування здійснюються у відповідності до показників приладу обліку лише в опалювальний період. При відсутності приладу обліку нарахування здійснюються згідно нормативу, а якщо кількісний або якісний показник послуги відрізняється від нормативу споживання, то робиться відповідний перерахунок
У відповідності до Ліцензійних умов провадження з виробництва тепла, обов‘язковий є облік виробленого тепла.
Особливістю надання послуги з теплопостачання при відсутності приладу обліку тепла у будинку є те, теплопостачальна організація кількість спожитого тепла будинком у розрахунковому періоді визначає як множення кількості годин споживання теплової енергії за місяць на величину годинного теплового навантаження, яке зазначається у договорі з урахуванням середньомісячної температури теплоносія. Відповідно знаючи скільки тепла було відпущено, на основі підрахунків різних показників в тому числі середньодобової температури теплопостачальна організація вираховує кількість спожитого тепла будинком. Дані споживання тепла теплопостачальна організація надає у табуляграмах Ще однією особливістю надання послуг з опалення є те, що споживач самостійно може перевірити лише якісні характеристики наданої послуги. Перевірити кількісні характеристики послуги споживач може тільки маючі можливість проглянувши фактичні показники споживання тепла будинком, які теплопостачальна організація надає виконавцю послуги з опалення. У відповідності до чинного законодавства, при відхиленні кількісних показників послуги від нормативно затверджених виконавець зобов‘язаний робити відповідний перерахунок Це прописано в Постанові Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення». Також про це вказано в статті 16. Закону України «Про житлово-комунальні послуги» де зазначено, що Порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства. Також в тій статті зазначено, що виконавець/виробник зобов'язаний проводити перерахунок розміру плати за житлово-комунальні послуги у разі перерви в їх наданні, ненаданні або наданні не в повному обсязі у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Судом було невірно з‘ясовано те, що сплата платіжної квитанції є підтвердженням укладення усного договору, згідно з яким позивач погоджується з умовами споживання комунальних послуг, якісними та кількісними показниками послуг, та в тому, що споживач сплачує за один обсяг послуги, а отримує набагато менший обсяг послуги. Споживач не укладав усного договору з надавачем послуги, про те, що буде сплачувати за повний обсяг послуги, а отримувати буде менший обсяг. Договором на надання житлово-комунальних послуг, а в даному випадку послуги з опалення, є договір на основі типового, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення». Той варіант договору, що був підготовлений виконавцем не відповідає типовому, тому між споживачем та виконавцем відсутній письмовий договір. А усний не передбачений законодавством, що регулюють дані правовідносини.
Суд вірно встановив, що Підставою для проведення перерахунків є відхилення кількісних або якісних показників теплопостачання від затверджених нормативів споживання, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»
Судом вірно встановлено, що між Акціонерною енергопостачальною компанією «Київенерго» в особі Структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго», правонаступником якої є ПАТ «Київенерго» (Постачальник) та Комунальним підприємством «Індустріальне» (Споживач) укладено договір № 8764040 від 01.10.2008 року на постачання теплової енергії у гарячій воді, який діє і по теперішній час.
Судом невірно з‘ясовано те, з 2008 року по жовтень 2011 року нарахування за спожиту теплову енергію проводилось по проектному навантаженню на будинок. Пунктом 8 Додатку 2 договору № 8764040 від 01.10.2008 між ПАТ «Київенерго» та КП «Індустріальне» зазначено, що у разі відсутності у "Споживача" будинкових комерційних приладів обліку, кількість спожитої ним теплової енергії розрахунковому періоді визначається на опаленні — як множення кількості годин споживання теплової енергії за місяць на величину годинного теплового навантаження, зазначеного в додатках 1,6,7 з урахуванням середньомісячної температури теплоносія. Це підтверджує виписка з довідки про теплове навантаження об‘єктів теплопостачання КП «Індустріальне». Згідно цієї довідки теплове навантаження будинку 4 по Боткіна становить 0.284 Гкал/годину. Тобто за добу навантаження становить 6.816 Гкал. А за опалювальний період теплове навантаження становить 1226.88 Гкал. А в табуляграмах надані інші значення. Згідно табуляграм за опалювальний період 2008-2009 років будинком було спожито 543,7798664 гкал. За опалювальний період 2009-2010 років будинком було спожито 607,8009983 гкал. За опалювальний період 2010-2011 років будинком було спожито 620,1209999 гкал
Суд встановив, що за спірний період позивач отримував рахунки від комунального підприємства на сплату житлово-комунальних послуг, що ним в свою чергу не оспорювалось і таким чином позивач визнав умови споживання цих послуг в тому числі, що стосується тарифу, який встановлений виконавцем для їх надання та порядку оплати, а відтак є споживачем наданих послуг. Але судом не з‘ясовувалось та ігнорувалось те, що послуга з опалення надавалась позивачу з відхиленням кількісних показників від нормативних, згідно яких здійснювались нарахування позивачу, про що позивач дізнався лише у червні 2011 року, так як до червня 2011 року КП «Індустріальне» відмовлялось надати фактичні показники споживання тепла будинком, які надавались ПАТ «Київенерго» у табуляграмах.
Суд вірно встановив що споживач отримав послуги з опалення згідно табуляграм. Але суд не досліджував та не з‘ясував те, що сума щорічної оплати за опалення, яку споживачу нараховувало ВСП «Індустріальне» відрізнялась майже в 2 рази від того, що було спожито згідно табуляграм. Так, згідно інформації наданої КП «Індустіальне» будинком, яка була надана у вигляді виписки з табуляграм, За опалювальні періоди 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011 років будинком 4 по вул. Боткіна було спожито 1771,701865 гкал на суму 242953,34 грн, а ВСП нарахувало мешканцям цього будинку згідно нормативу споживання на м2 3421.4544гкал на суму 549449,9 грн. Різниця між фактично спожитим теплом будинком та нарахуваннями ВСП «Індустріальне» склала, за підрахунками КП «Індустріальне» 306496,5 грн. Вартість опалення квартири вираховується пропорційноопалюваній площі квартири. В даному випадку опалювальна площа будинку складає 7758,4м2, опалювальна площа кВ.34 складає 179.3 м2. Визначається фактична кількість спожитого тепла кВ 34. Для цього загальну кількість спожитого тепла будинком (1771,701865 гкал) ділиться на опалювальну площу будинку (7758,4м2) та множиться на опалювальну площу кВ 34 (179.3 м2). Кількість спожитого тепла кВ 34 становить 40.944801041 гкал. Таким шляхом визначається фактична вартість спожитого тепла кВ 34, що становить 5614.76 грн. А відповідно до нарахувань ВСП «Індустріальне», кВ 34 було сплачено за послуги опалення 12698.03 грн . Різниця становить 7083.27 грн. Це є сумою переплати за послугу опалення кВ 34. Різниця між фактичною кількістю спожитого кВ 34 тепла, та нарахуваннями згідно нормативу становить 38.22. Тобто, у відповідності до нарахувань ВСП «Індустріальне», квартира 34 за опалювальні періоди 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011 років, повинна була отримати 79.1595гкал тепла на суму 12698.03 грн, а отримала 40.94 на суму 5614.76 грн. Квартира 34 недоотримала 38.22 гкал тепла на суму 7083.27.
Суд невірно з‘ясував позицію позивача щодо даних табуляграм. Позивач ніяким чином не оспорював фактичні дані споживання тепла будинком згідно табуляграм. Позивач не оспорював дані споживання в табуляграмах, так як вважає їх достовірними. Позивач вважає незаконним відсутність перерахунку між нарахуванням згідно нормативу та фактичним споживанням тепла будинком згідно табуляграм, так як згідно нормативних нарахувань будинок за ці опалювальні періоди повинен був спожити 3421.4544гкал на суму 549449,9 грн, а фактично спожив 1771,701865 гкал на суму 242953,34 грн. Різниця між фактично спожитим теплом, та тим, що повинно було бути спожито згідно нормативу склала, за підрахунками КП «Індустріальне» 306496,5 грн та 1649.7525 гкал. Тобто мешканцям повинні були зробити перерахунок на суму 306496,5 грн оплачених ними, але не спожитих будинком 1649.7525 гкал. Ця різниця є відхіленням кількісних показників послуги
Судом не з‘ясовувалось та ігнорувалось те, що діяльність з виробництва тепла повинна бути обов‘язково забезпечена засобами обліку тепла.
Судом невірно прийняте за факт твердження КП «Індустріальне» про те, що фактичний обсяг спожитого тепла будинком дорівнює проектному навантаженню на будинок. Проектне навантаження на будинок дорівнює 1226.88 Гкал згідно з довідкою про теплове навантаження об‘єктів теплопостачання КП «Індустріальне». Споживання згідно нормативу дорівнює 1140.4848 Гкал на рік. Якби нарахування здійснювалось згідно проектного навантаження без врахування змінної величини, такої як середньодобова температура повітря, то кількість спожитого тепла була б однаковою за кожен опалювальний період. Ці показники ну ніяк не співпадають з показникам табуляграм за опалювальні періоди.
Судом неналежним чином оцінено докази позивача щодо наявності у будинку приладу обліку тепла з грудня 2008 року, та який був введений в експлуатацію 29.04.2009 року. Ці докази були підтверджені в судовому засіданні представником теплопостачальної організації, на балансі якого знаходиться котельня та прилад обліку тепла. Але суд все рівно не надав цим доказам належної оцінки
Судом було проігноровано наданий мною як доказ щодо законності моїх вимог щодо перерахунку лист Державної Архітектурно-будівельної інспекції, в якому надана інформація, що 22.07.2011 року, за ініціативою інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в місті Києві (надалі - Інспекція) із залученням фахівців Київської міської державної адміністрації, ПАТ «Київенерго», Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації, Комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду Солом'янського району», Комунального підприємства «Індустріальне» та мешканця буд. 4 Боткіна Костяного Я.О. проведено нараду стосовно розрахунків за опалення для мешканців буд. 4 по Боткіна За результатами розгляду звернення Інспекцією направлено листа до Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації для забезпечення проведення розрахунків за опалення суто за показниками будинкового засобу обліку теплової енергії згідно з вимогами п. 12 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, п. 23 «Правил користування теплової енергії», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2007 № 1198, та проведення перерахунків мешканцям будинку № 4 на вул. Боткіна за попередні опалювальні періоди.
Судом було проігнороване те, що я надав відомості про те, що рішенням Печерського районного суду м. Києва від 01.02.2007 у справі №2-112-1/07 та Солом'янського районного суду м. Києва від 19.01.2006 у справі №2-464-1/05 «будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний до мережі центрального теплопостачання. Гаряче водопостачання та опалення здійснюється від автономної котельні. Договір про постачання теплової енергії у гарячій воді №8614008 на будинок по вул. Боткіна, 4 з АК «Київенерго» укладений безпідставно. Правових підстав для проведення нарахувань мешканцям будинку по вул. Боткіна, 4 згідно Договору № 8614008 немає. КП УЖГ не проводило перерахунки з мешканнями будинку по вул. Боткіна, 4 за теплопостачання, що свідчить про порушення вимог п. 8, 9, 36 "Правил надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення", затверджених постановою КМУ від 30.12.97 року № 1497». Вказаними рішеннями судів було визнано незаконним нарахування мешканцям вказаного будинку, у т.ч. і власниці квартири №34 згідно нормативних даних. В цьому рішенні Позовні вимоги Салміна Олега Володимировича, Василюка Миколи Венедиктовича, Костяної Лариси Григорівни, Бренич Романа Михайловича, Кіфи Людмили Володимирівни до Акціонерної енергопостачальної компанії "Київенерго", Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом'янського району м. Києва, Відкритого акціонерного товариства "Київгаз", третя особа державний галузевий архів Центральної геофізичної лабораторії про усунення порушень прав споживачів при розрахунках за послуги з теплопостачання, та самостійними позовними вимогами Семеновича Віталія Івановича до Акціонерної енергопостачальної компанії "Київенерго", Комунальною підприємства по утриманню житлового господарського Солом'янського району м. Києва, Відкритого акціонерного товариства "Київгаз", третя особа державний галузевий архів Центральної геофізичної лабораторії про усунення порушень прав споживача при розрахунках за послуги з теплопостачання, а також стягнення на користь Кіфи Людмили Володимирівни матеріальної та моральної шкоди – задовольнити частково. Зобов'язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом'янського району м. Києва на протязі 30 днів провести перерахунки за послуги з теплопостачання для Салміна Олега Володимировича, Костяної Лариси Григорівни, Бренича Романа Михайловича, Кіфи Людмили Володимирівни, Василюка Миколи Венедиктовича, Семеновича Віталія Івановича за розрахункові опалювальні періоди 2001-2006 років у відповідності до вимог п. 2 розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20.10.2000 р. № 1887, п. 2 розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20.06.2002 р. № 1245, та розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.12.2002 р № 2306, про що їх повідомити.
Також позивач вважає незаконною відмову в перерахунку, яку КП «Індустріальне» повинно було здійснити без прохання споживача, так як це прописано в Постанові Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»
Мої позовні вимоги обґрунтовувались п.п.12, 20, 23, 29, 32 ПРАВИЛ надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630, ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» Я просив повернути кошти, які були переплачені мною за отриманні послуги з опалення. Це відбулось внаслідок нарахувань ВСП «Індустріальне» згідно нормативу на м2, а не фактичних даних, які надавались до КП «Індустріальне» від ПАТ «Київенерго». Будинком була спожито за опалювальні періоди 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011 років 1771,701865 гкал на суму 242953,34 грн, а ВСП нарахувало мешканцям цього будинку згідно нормативу споживання на м2 3421.4544гкал на суму 549449,9 грн. Різниця між фактично спожитим теплом будинком та нарахуваннями ВСП «Індустріальне» склала, за підрахунками КП «Індустріальне» 306496,5 грн. Ці кошти є переплаченими мешканцями будинку за послугу опалення. Також було переплачено за послугу опалення й квартирою 34, в який мешкаю позивач. Суму, яку переплачено кВ.34 легко вирахувати, так як у відповідності до «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» Вартість опалення квартири вираховується пропорційноопалюваній площі квартири. В даному випадку опалювальна площа будинку складає 7758,4м2, опалювальна площа кВ.34 складає 179.3 м2. Визначається фактична кількість спожитого тепла кВ 34. Для цього загальну кількість спожитого тепла будинком (1771,701865 гкал) ділиться на опалювальну площу будинку (7758,4м2) та множиться на опалювальну площу кВ 34 (179.3 м2). Кількість спожитого тепла кВ 34 становить 40.944801041 гкал. Таким шляхом визначається фактична вартість спожитого тепла кВ 34, що становить 5614.76 грн. А відповідно до нарахувань ВСП «Індустріальне», кВ 34 було сплачено за послуги опалення 12698.03 грн . Різниця становить 7083.27 грн. Це є сумою переплати за послугу опалення кВ 34. Різниця між фактичною кількістю спожитого кВ 34 тепла, та нарахуваннями згідно нормативу становить 38.22. Тобто, у відповідності до нарахувань ВСП «Індустріальне», квартира 34 за опалювальні періоди 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011 років, повинна була отримати 79.1595гкал тепла на суму 12698.03 грн, а отримала 40.94 на суму 5614.76 грн. Квартира 34 недоотримала 38.22 гкал тепла на суму 7083.27. Норматив споживання дорівнює 0.147 гкал на м2 на рік. Провівши підрахунки в мене з‘явилась фактична кількість споживання тепла на м2, яка становить в середньому 0.07612 гкал на рік. Тобто замість того , щоб надати споживачам послуги з опалення згідно нормативу 0.147 гкал на м2, споживачам було фактично надано послуги в розмірі 0.07612 гкал на м2.
Суму в 7083.27 грн повинно було перерахувати та повернути КП «Індустріальне», яке є надавачем послуги з опалення для цього будинку. У відповідності до п. 29 «ПРАВИЛ надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630, Споживач має право на зменшення розміру плати у разі надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів споживання. Відповідно до п. 23 «ПРАВИЛ надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630 У разі перерви в наданні послуг, ненадання або надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних, виконавець проводить перерахунок розміру плати за фактично надані послуги в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Але виконавець не робив перерахунку та ц досі відмовляється його зробити та повернути кошти.
Обов‘язок виконавця проводити нарахування у відповідності до фактичних даних закріплений законодавством та підтверджений в рішенні, яке позивач оскаржує. При наявності приладу обліку відрізняється методика нарахувань на опалення в порівнянні з нарахуванням без приладу обліку. При наявності приладу обліку тепла нарахування здійснюються у відповідності до показників приладу обліку лише в опалювальний період. При відсутності приладу обліку на вводах у будинок нарахування здійснюються згідно нормативу, але якщо кількісний показник послуги відрізняється від нормативу споживання, то робиться відповідний перерахунок
Тобто в будь якому випадку оплата за опалення будинку або квартири за рік при наявності загально будинкового приладу обліку, або без його наявності буде однакова, так як при відхиленнях кількісних та якісних показників послуги при відсутності приладу обліку виконавцем самостійно робиться перерахунок, про що повідомляється споживачу.
Але в судовому рішенні було проігноровано вимоги законодавства щодо оплати фактично наданих послуг, підтримані незаконні дії відповідачів щодо не проведення перерахунку у відповідності до фактично наданих кількісних показників послуги.
На підставі вищевикладеного вважаю що рішення було прийняте без всебічного з'ясування дійсних обставин справи і належної правової оцінки зібраних доказів, а також з неповністю встановленими обставинами справи, які мають суттєве значення для справи, а деякі встановив невірно.
Тому, На підставі вищевикладеного та керуючись ст..ст. 292, 294, 295, 296, 307, 309 ЦПК України
Прошу СУД:
1. Прийняти апеляційну скаргу до розгляду 2. Рішення Солом‘янського районного суду від 07.09.2012 року у справі № 2609/15026/12 № 2-4181/12 скасувати та постановити нове рішення, яким задовольнити позов Костяного Ярослава Олексанровича до Комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, Комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, Відокремленого структурного підрозділу «Індустріальний» Комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації про захист прав споживача шляхом визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії
Додатки: Копія апеляційної скарги сторонам
Позивач Костяний Я.О.
|