Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Topics - Mariasha
Сторінок: [1]
1
« : 02 Червня 2020, 07:21:55 »
Здравствуйте, уважаемые юристы! Помогите, пожалуйста, разобраться с имуществом, которое принадлежит конституционной территориальной громаде ( которая пока не существует) и коммунальными предприятиями. Меня интересует следущее: 1. Имеет ли право коммунальное предприятие вести хозяйственную деятельность? 2. КП это юрлицо частного или публичного права? 3. может ли КП иметь код ЕГРПОУ? 4. Законно ли коммунальное предприятие, которое распоряжается имуществом громады/жителей , берет плату с этой громады за ее же имущество? 5. Законно ли что у КП счет открыт в коммерческом банке? ( у органов государственной власти счета могут быть открыты только в Казначействе Украины) только в этом случае, полученная КП прибыль идет в бюджет страны. В случае с КП с р/р в ком. банке это частное предприятие, прибыль от которого, идет в частные карманы. Насколько я понимаю, то коммунальное предприятие может быть образовано либо органом местного самоуправления либо непосредственно самой конституционной территориальной громадой . И тер. громада, и орган местного самоуправления являются юридическими лицами публичного права ( в случае законного образования, а именно согласно Конституции, но таких не существует). Юридические лица публичного права НЕ ИМЕЮТ ПРАВО вести хозяйственную деятельность и финансируются исключительно из местного и госуд. бюджета Украины. Стаття 142. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
{Офіційне тлумачення частини першої статті 142 див. в Рішенні Конституційного Суду № 11-рп/2001 від 13.07.2001}
Територіальні громади сіл, селищ і міст можуть об'єднувати на договірних засадах об'єкти комунальної власності, а також кошти бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, організацій і установ, створювати для цього відповідні органи і служби.
Держава бере участь у формуванні доходів бюджетів місцевого самоврядування, фінансово підтримує місцеве самоврядування. Витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою.
Стаття 143. Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Обласні та районні ради затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних областей і районів та контролюють їх виконання; затверджують районні і обласні бюджети, які формуються з коштів державного бюджету для їх відповідного розподілу між територіальними громадами або для виконання спільних проектів та з коштів, залучених на договірних засадах з місцевих бюджетів для реалізації спільних соціально-економічних і культурних програм, та контролюють їх виконання; вирішують інші питання, віднесені законом до їхньої компетенції.
Органам місцевого самоврядування можуть надаватися законом окремі повноваження органів виконавчої влади. Держава фінансує здійснення цих повноважень у повному обсязі за рахунок коштів Державного бюджету України або шляхом віднесення до місцевого бюджету у встановленому законом порядку окремих загальнодержавних податків, передає органам місцевого самоврядування відповідні об'єкти державної власності.
Органи місцевого самоврядування з питань здійснення ними повноважень органів виконавчої влади підконтрольні відповідним органам виконавчої влади.
Ст. 8 ГК України Участь держави, органів державної влади, органів місцевого самоврядування в господарській діяльності
1. Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання. Стаття 2. БК Укра їни Визначення основних термінів 1. У цьому Кодексі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
1) бюджет - план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду;
2) бюджети місцевого самоврядування - бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад;
2-1) бюджети об’єднаних територіальних громад - бюджети об’єднаних територіальних громад, створених згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, а також бюджети об’єднаних територіальних громад, визнаних Кабінетом Міністрів України спроможними в порядку, встановленому законом;
Стаття 5. Структура бюджетної системи України
1. Бюджетна система України складається з державного бюджету та місцевих бюджетів.
2. Місцевими бюджетами є бюджет обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування.
3. Бюджетами місцевого самоврядування є бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад.
2
« : 03 Квітня 2019, 19:57:53 »
Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка, чи можно оскаржити завідомо незаконне рішення вищої ради правосуддя? Не можу знайти оскарження звичайними громадянами, лише суддями. Може громадяни не мають права?...
Сьогодні, отримала просто злочинне рішення ВРП стосовно відмови у притягненні судді до дисциплінарної відповідальності. Було надано ряд доказів та підроблених документів на підставі яких суддя незаконно притягнув мене до адміністративної відповідальності та зобовязав сплатити штраф та судовий збір. Матеріали просто очевидно сфальсифіковані, ні [Видалено. Порушення п. 7 "Правил..." ], ні суддя не напружувалися особливо, заздалегідь знаючи, що з цим народом можно робити безнаказано все, що завгодно.
З боку судді очевидна фальсифікація справи, та внесення завідомо неправдивих відомостей у судовий акт, які мали істотне значення та призвели до притягнення невинуватого до відповідальності. Апеляційний суд скасував постанову суду першої інстанціїї у звязку із відсутністю складу злочину.
Тут, взагалі, не дисциплінарне стягнення повинно бути, а порушення кримінальної справи.
3
« : 17 Квітня 2013, 00:11:17 »
Подскажите пожалуйста, обязан ли был следователь, 20.11.12, внести в реестр уголовное дело, по которому было приостановлено производство до установления личности преступника? В июне, было возбуждено угол. дело, а в июле вынесено постановление о приостановлении уголовного производства до установления личности. Никакиx необxодимыx мероприятий проведено не было. В реестр, 20 ноября12, уголовное производство внесено не было. Кто же должен устанавливать личность преступника, если у.д. не внесено в реестр, а проводить какие либо следственно оперативные мероприятия без внесения в реестр запрещено? Вот так следователь "поxоронил" дело. Если он обязан был внести угол. дело то я могу по новому упк обжаловать его бездеятельность. И еще такой вопрос. Постановление о приостановлении угол. дела от 16 июля 2012, потерпевшая получила через суд, аж в феврале 2013!!! Есть многочисленные заявления с требованием выдать материалы угол. дела для ознакомления. Но все они игнорировались СО на протяжении 8 месяцев. То есть, были нарушены требования ст. 99 УПК1960 и право на своевременное обжалование. При такиx обстоятельствax, можно обжаловать действия и бездеятельность следователя по старому КПК?
4
« : 28 Лютого 2013, 13:56:17 »
Против сотрудников ЖКХ возбуждено у/д по ст. 162 КК сотрудники ЖКХ незаконно отключили мою квартиру от электроэнергии, путем перерезания проводов. Никаких долгов нет. Никто никаких предупреждений не присылал. Сотрудники РЭС подтвердили отсутствие задолженности и сообщили, что указаний отключить квартиру не было. 7 ноября2012,в 9 часов утра, пришли 2 сотрудника ЖКХ с целью отрезать мне свет. Зная, что намерения незаконные и я этого никогда не допущу, позвонили не ко мне, а к соседке. Сказали, что им нужен доступ к счетчику для проверки. Та их впустила в тамбур и ушла. Не известно, сколько бы мы сидели без света, если б я не решилась сгонять в ментовку. После заявления в милицию, прибежали те же герои и сообщили, что начальник ЖКХ распорядился немедленно подключить квартиру. Причину отключения не назвали, сказали, что это было распоряжение начальства ЖКХ. Истесстно Естественно, что никакой проверки не проведено , свидетели (соседи) и потерпевшие не допрошены. На основании объяснительной записки беспредельщиков, вынесено постановление об отказе в возб. у/д., которое было мной обжаловано в суд. Результат тут: http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/29393970 Прохання дотримуватися Правил форуму5. Наполегливо рекомендується при спілкуванні користуватися літературною державною мовою (або іноземними, в т.ч. російською). Тексти з дотриманням правил граматики більш зручні для сприйняття, позитивно характеризують автора. 6. Є неприпустимим використання жаргону, суржику, спотворення нормативної лексики
5
« : 03 Лютого 2013, 21:49:15 »
Сотрудники укрпочты в пгт Черноморское, Одесской области, вскрывают все "интересные" письма из судов, прокуратур и др. гос. органов!!!!! 2 месяца назад, было вскрыто письмо из Евро суда, а потом небрежно заклеено. 26 декабря 2012, на улице, в луже, грязное и мокрое, по-видимому, не донесенное почтальйоном до адресата, было найдено вскрытое письмо из прокуратуры Коминтерновского района. 3 феврвля 2013г., принесли письмо, которое было вскрыто путем отрезания верхней и правой части конверта. Что прекрасно видно даже в отсканированном виде.Предоставляю сканы указанных писем.
P.S. Хочу сообщить сотрудникам указанного отделения о том, что их действия предусмотрены ст.ст.163,170,367 уголовного кодекса Украины. Товарищи! Вы играете с огнем!
6
« : 03 Лютого 2013, 14:42:23 »
уважаемые киевляне! Кто может поделиться платежками или какими либо другими достоверными документами, подтвержающими стоимость жк услуг: электроэнергия, вода горячая\ xолодная,отопление и т.д. Если не жалко, например платежку. Адрес и фамилию можно в редакторе зарисовать. Дело в том, что пока наша общественность спит, депутаты местного совета проголосовали за повышение тарифов. Например, за воду мы теперь должны платить семь гривень. И это при том, что экономист предоставил расчет= з грн пятьдесят копеек, округлив его до 4 . Однако, его расчет был проигнорирован и установлена цена семь грн. Xочу поднять этот вопрос. Буду очень признательна за помощь.
7
« : 03 Січня 2013, 23:17:46 »
Дууже прошу, допоможіть будь ласка!!!! Стикнулася з такою проблемою: виявилося, в Україні, ніхто не проводить незалежну судову експертизу телефонів. Мені дуже потрібно. Суд відмовляється виносити рішення без експертизи, а я обдзвонила всі експертні установи-ніхто не береться. Всього навсього потрібно перевірити телефон на наявність водитапіску, чи має місце корозія механізму, а тако ж які деталі було замінено. Якщо таку експертизу ніхто не робить, що порадите робити в цій ситуації? Чи можно відправити в будь-який авториз. центр для незалежного висновку спеціаліста? Чи має право, сервісний центр відмовити суду? Чи є гарантія, що цей висновок буде незалежним?
8
« : 19 Грудня 2012, 21:40:59 »
Сегодня, была разбита последняя надежда честного человека,на справедливый суд. Ну, что ж! Угораздило ж родиться в таком государстве! Но что интересно, конверт из Евро суда был вскрыт. Потом его грубо заклеили, аж бумагу порвали . У нас подозрения, что в Украине заменили письмо. В двух словах о деле: спор о не предоставлении или предоставлении ненадлежащего качества услуг ЖКГ. Суд первой и апелляционной инстанций признал наличие вины ЖКГ, и местного совета; правда ответчиков было трое, но ни в одном из решений ни словом не упомянуто о районной администрации. Решение апел. суда было вынесено летом 2008. И вдруг, в мае 2012 из ВАСУ приходит письмо о том, что решение отменено, в части касающейся ЖКХ, по причине того, что дело рассматривалось в административном производстве. Истец просто в шоке, она ни сном, ни духом о кассации. Законное и по сути правильное решение было отменено через четыре года.. Что и послужило обращением в Евро суд. Сегодня получено письмо о том, что суд считает жалобу неприемлемой, можно было бы смириться. но конверт - он явно был открыт и потом грубо склеен, да и подпись на письме не оригинал, а копия. Я на своем принтере (когда починю) таких писем сотню сделаю... Формуляр: Коротке викладення суті скарги
Рішенням суду першої інстанції від _____року за № _____ задоволено позов заявниці до ради району та Житлово-комунального господарства селищної ради про порушення прав споживача комунальних послуг, визнання дій протизаконними та зобов’язання виконати певні дії. Ухвалою апеляційного адміністративного суду від 2008 року залишено без змін рішення суду першої інстанції. Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 2012 року скасовано правильне по суті та законне рішення і закрито провадження у справі. Порушення п. 1 ст. 6. Конвенції Заявниця вважає, що принцип рівності процесуальних можливостей сторін у касаційному провадженні по її справі був порушений: - суд касаційної інстанції не надіслав їй копію скарги та матеріалів; - не повідомив про дату та час засідання суду касаційної інстанції, що не дало змоги заявниці надати заперечення та пояснення для захисту своїх прав в межах змагальності сторін у судовому провадженні. Також заявниця вважає, що судом касаційної інстанції порушено принцип справедливого, неупередженого судового розгляду; -касаційну скаргу Житлово-комунального господарства прийнято з порушенням вимог процесуального права щодо строків на касаційне оскарження; - в порушення вимог ст.224 КАС України скасовано правильне рішення суду першої інстанції з тих підстав, що справу належить розглядати не в порядку адміністративного судочинства. II.EXPOSЙ DES FAITS STATEMENT OF THE FACTS ВИКЛАДЕННЯ ФАКТІВ
(Voir § 19 (b) de la notice) (See § 19 (b) of the Notes) (Див. § 19(б) Пояснювальної нотатки)
14. Я являюсь громадянкою України і постійно проживаю в _____. Мешкаю на першому поверсі десятиповерхового будинку №, який знаходиться на балансі ради. 15 . З 2004 до 2008 року я не отримувала послуг з теплопостачання та утримання будинку і прибудинкової території, хоча своєчасно сплачувала всі комунальні платежі. Опалення в будинку було відсутнє. Температура повітря в квартирі взимку становила від +3 до + 8 градусів, що призводило до появи сирості та плісняви. Проживання в таких умовах нанесло шкоду здоров’ю заявниці та її родини, які стали хворіти на бронхіальну астму, хронічний бронхіт, гайморит та інші простудні хвороби. 16. Із-за відсутності централізованого опалення та постачання природного газу, мешканці селища змушені користуватись для побутових потреб електричними приладами, що призводило до перевантаження електричних мереж, які не розраховані на таке навантаження. 17. В лютому 2006 року з цієї причини виникла пожежа в підвалі будинку і вигорів електричний кабель, що призвело до задимленості житлового приміщення заявниці і вона отруїлась чадним димом. Відповідно до довідки районного відділу Головного Управління Міністерства Надзвичайного стану України № 148 від 18 квітня 2006 року, 12 лютого 2006 року в будинку № виникла пожежа з причини перевантаження електричної мережі. 18. Житлово-комунальне господарство до цього часу не виконало необхідні роботи з: -герметизації міжпанельних стиків, що призводить до протікання та руйнації стін будинку ; -ремонту системи опалення, водопостачання та каналізації; -поточного ремонту під’їзду. 19. У квітні 2006 року заявниця звернулась до районного суду області з позовом до районної державної адміністрації, ради, Житлово-комунального господарства ради про порушення прав споживача, про визнання дій протизаконними, зобов’язання привести систему опалення будинку № до належного стану, провести ремонт будинку № і всіх комунікацій, зробити перерахунок розміру платежів за житлово-комунальні послуги у зв’язку з неналежною їх якістю та компенсувати оплату за перевитрати електроенергії, відшкодування моральної шкоди в розмірі 240 000 гривень. 20. Згідно з п. 1 ст. 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»,порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам Законодавства України. Відповідно до п. 1 ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживач має право одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством, на усунення протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг, на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку визначеному договором або законодавством, 21. Згідно з абзацем 2 статті 24 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», балансоутримувач зобов’язаний забезпечити умови для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів відповідно до встановлених стандартів, нормативів, норм та правил, забезпечити належні експлуатацію та утримання майна, що перебуває на його балансі 22. Згідно з п.2 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», управитель зобов’язаний забезпечувати експлуатацію будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд та об’єктів благоустрою, розташованих на прибудинкових територіях, згідно з умовами укладених договорів, стандартами, нормативами, нормами і правилами, контролювати стан забезпечення споживачів житлово-комунальними послугами, проведення перерахунків розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості, забезпечувати здійснення профілактичних, поточних, капітальних та аварійних ремонтів відповідно до встановлених стандартами, нормативами, нормами і правилами вимог щодо строків та регламентів. 23. Відповідно до Вимог щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення, що є додатком до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630, при температурі в житлових приміщеннях нижче 12 градусів плата за централізоване опалення не справляється. 24. Житлово-комунальне підприємство ради є виконавцем послуг з теплопостачання, утримання будинків та прибудинкової території. рада та районна державна адміністрація відповідно до повноважень встановлених законодавством, повинні здійснювати контроль за наданням житлово-комунальних послуг відповідної якості та кількості. 25.Постановою районного суду від року по справі № позов заявниці задоволено частково, постановлено: Зобов’язати раду забезпечити утримання та ефективну експлуатацію жилого будинку №, що мешкає в кв. цього будинку, житлово-комунальні послуги необхідних рівня та якості. Зобов’язати ЖКХ ради зробити перерахунок оплати за централізоване теплопостачання за місцем мешкання, не справляти її з 15 жовтня 2005 р. по 15 квітня 2006 р. Зобов’язати ЖКГ зробити перерахунок. оплати за роботи з підготовки житлового фонду до експлуатації в зимовий період, поточного ремонту житлового фонду, технічного обслуговування внутрішніх будинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення, не справляти її з 05 лютого 2004 р. по р. Зобов’язати ЖКГ здійснити поточний ремонт під’їзду будинку №, в якому знаходиться квартира №. У задоволенні інших вимог відмовлено. Ухвалою апеляційного адміністративного суду від 2008 року апеляційну скаргу, в якій заявниця просила частково скасувати оскаржувану постанову районного суду та постановити нову щодо задоволення вимог про стягнення моральної шкоди, залишено без задоволення, а рішення районного суду без змін.
26. Житлово-комунальне господарство ради та рада добровільно не виконували рішення суду і відповідно до ст.ст. 16, 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ст. Закону України «Про захист прав споживачів», Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. № 630 та рішення районного суду від року заявниця припинила оплачувати житлово-комунальні послуги, які не отримувала.
27. З 2008 року ці послуги надавались не в повному обсязі та не відповідали нормам, встановленим постановою КМУ від 21 липня 2005 р. № 630. Також в порушення статті 19 Закону України «Про Житлово-комунальні послуги» Житлово-комунальне господарство ради не заключило договір на надання послуг. 28. Житлово-комунальне господарство ради не усунуло недоліки житлово-комунальних послуг до цього часу: стіни будинку протікають, опалення не функціонує належним чином, але у 2009 році звернулось до суду з вимогою про стягнення оплати за ненадані житлово-комунальні послуги. 29. Заявниця подала зустрічний позов де надала достатньо доказів неналежної якості житлово-комунальних послуг та не виконання житлово-комунальним господарством своїх обов’язків. Але розгляд справи не був неупередженим та об’єктивним. Незважаючи на те, що житлово-комунальне господарство жодним чином не довело належну якість наданих ним послуг, суд прийняв необгрунтоване рішення, яким задовольнив позов Житлово-комунального господарства. 30. суд не прийняв медичні довідки заявниці, що свідчать про хронічні захворювання, які викликаються переохолодженням та сирістю. Суд неоднаково застосував норми матеріального права, а саме: - при відсутності договору на надання житлово-комунальних послуг, визнав вимоги житлово-комунального господарства до заявниці щодо оплати ненаданих послуг; - вимоги заявниці до житлово-комунального господарства щодо компенсації за ненадані або не якісно надані житлово-комунальні послуги, обгрунтовуючи відсутністю договору, не визнав. 31. Рішенням апеляційного суду від 2012 року залишено в силі незаконне рішення районного суду від 2011 року. 32. Рішенням Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ від 2012 року №, заявниці відмовлено у відкритті касаційного провадження. 33.Рішенням Вищого адміністративного суду від 2012 року № протизаконно скасовано правильне та законне рішення районного суду № від року. Відповідно до ст. 216. 1. Особи, які беруть участь у справі, мають право подати до суду касаційної інстанції заперечення на касаційну скаргу в письмовій формі протягом встановленого судом касаційної інстанції строку. 1. Заперечення на касаційну скаргу може містити клопотання особи про розгляд справи за її участю. За відсутності такого клопотання вважається, що особа не бажає взяти участь у судовому засіданні суду касаційної інстанції.
34. Заявниця вважає, що рішення Вищого адміністративного суду від 2012 року № прийняте з порушеннями норм процесуального права: -касаційна скарга житлово-комунального господарства прийнята з порушенням строків на касаційне оскарження, чим порушено ст. 212, п. 3 ст 214 КАС України, -заявниці не направлено матеріалів, на підставі яких, Вищим адміністративним судом відкрито касаційне провадження, чим порушено ч. 2 п. 1 ст. 215, 216, 217, 221 КАС України -в порушення вимог ст. 224 КАС України, скасовано законне та правильне рішення суду першої інстанції, через п’ять років після його прийняття. Відповідно до статті 224, 1. Суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій. 2. Не може бути скасовано судове рішення з мотивів порушення судом норм процесуального права, якщо це не призвело і не могло призвести до неправильного вирішення справи.
35. У зв’язку з зазначеним, заявниця вважає, що порушено її право на справедливий, неупереджений судовий розгляд, гарантоване пунктом 1 статті 6 Конвенції. 36. Також заявниця відзначає, порушення права, гарантованого пунктом 1 статті 6 Конвенції, у зв'язку з тим, що відповідне національне законодавство не було чітким та узгодженим та не відповідало вимозі «якості» закону і не забезпечувало адекватність захисту прав заявниці, встановлених законодавством та Конституцією України; В порушення ст.ст.212, 215, 216 КАС України, касаційна скарга житлово-комунального господарства прийнята Вищим адміністративним судом України, незважаючи на те, що житлово-комунальне господарство пропустило строк на звернення з касаційною скаргою і не зверталось із заявою про поновлення строку на касаційне оскарження (зміст ухвали не містить посилання на клопотання ЖКГ про поновлення пропущеного строку) Заявниці не були направлені матеріали касаційної скарги, у зв’язку з чим порушено право заявниці приймати участь у касаційному розгляді справи, подавати заперечення на касаційну скаргу та заявляти клопотання. Відповідно до ст. 215. КАС України, 1. Суддя-доповідач протягом десяти днів після відкриття касаційного провадження: 1) з'ясовує склад осіб, які беруть участь у справі; 2) надсилає копії ухвали про відкриття касаційного провадження особам, які беруть участь у справі, разом з копіями касаційної скарги, інформацією про їхні права та обов'язки і встановлює строк, протягом якого можуть бути подані заперечення на касаційну скаргу; 3) вирішує письмово заявлені клопотання осіб, які беруть участь у справі; 2. Усі рішення, ухвалені суддею-доповідачем під час підготовки справи до касаційного розгляду, викладаються у формі ухвали. Копії ухвал надсилаються особам, які беруть участь у справі. 3. Після проведення підготовчих дій суддя-доповідач призначає справу до касаційного розгляду у судовому засіданні чи у порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами. Відповідно до ст. 216, 1. Особи, які беруть участь у справі, мають право подати до суду касаційної інстанції заперечення на касаційну скаргу в письмовій формі протягом встановленого судом касаційної інстанції строку. 3. Заперечення на касаційну скаргу може містити клопотання особи про розгляд справи за її участю. За відсутності такого клопотання вважається, що особа не бажає взяти участь у судовому засіданні суду касаційної інстанції.
37. Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 2012 року , через пять років після прийняття рішення судом першої інстанції, призначено справу до розгляду. 38. Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 2012 року протизаконно скасовано правильне по суті та законне рішення районного суду № від року і ухвалу апеляційного адміністративного суду від 2008 року.
I.EXPOSЙ DE LA OU DES VIOLATION(S) DE LA CONVENTION ET / OU DES PROTOCOLES ALLЙGUЙE(S), AINSI QUE DES ARGUMENTS А L’APPUI STATEMENT OF ALLEGED VIOLATION(S) OF THE CONVENTION AND / OR PROTOCOLS AND OF RELEVANT ARGUMENTS ЗАЗНАЧЕННЯ ПОРУШЕНЬ КОНВЕНЦІЇ ТА/АБО ПРОТОКОЛІВ І ВІДПОВІДНА АРГУМЕНТАЦІЯ
(Voir § 19 (c) de la notice) (See § 19 (c) of the Notes) (Див. § 19 (в) Пояснювальної нотатки)
39.Заявниця вважає, що порушені її права, гарантовані пунктом 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. 40.Щодо порушення пункту 1 статті 6 Конвенції Відповідно до пункту 1 статті 6 Конвенції «Кожен має право на справедливий розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру ...» EXPOSЙ RELATIF AUX PRESCRIPTIONS DE L’ARTICLE 35 § 1 DE LA CONVENTION STATEMENT RELATIVE TO ARTICLE 35 § 1 OF THE CONVENTION ВІДОМОСТІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 35§ 1 КОНВЕНЦІЇ
(Voir § 19 (d) de la notice. Donner pour chaque grief, et au besoin sur une feuille sйparйe, les renseignements demandйs sous les points 16 а 18 ci-aprиs) (See § 19 (d) of the Notes. If necessary, give the details mentioned below under points 16 to 18 on a separate sheet for each separate complaint) (Див. § 19 (г) Пояснювальної нотатки. Якщо необхідно, дайте пояснення (по пунктах 16-18 заяви) до кожного окремого предмету скарги на окремому аркуші)
41.Dйcision interne dйfinitive (date et nature de la dйcision, organe – judiciaire ou autre – l’ayant rendue) Final decision (date, court or authority and nature of decision) Остаточне внутрішнє рішення (дата та юридична природа рішення, орган, що його ухвалив (судова чи інша інстанція)
1. Ухвала Вищого адміністративного суду України від 2012 року по справі № К-про скасування постанови районного суду від року і ухвали апеляційного адміністративного суду від року в частині вимог до житлово-комунального господарства ї ради про визнання дій протиправними, зобов’язання вчинити певні дії. 2. Рішення Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ від 2012 року № про відмову у відкритті касаційного провадження 42.Autres dйcisions (йnumйrйes dans l’ordre chronologique en indiquant, pour chaque dйcision, sa date, sa nature et l’organe – judiciaire ou autre – l’ayant rendue) Other decisions (list in chronological order, giving date, court or authority and nature of decision for each of them) Інші рішення (в хронологічному порядку, із зазначенням по кожному з них дати прийняття, юридичної природи, а також органу (судового чи іншого), який це рішення ухвали). 43.Disposez-vous d’un recours que vous n'avez pas exercй? Si oui, lequel et pour quel motif n’a-t-il pas йtй exercй? Is there or was there any other appeal or other remedy available to you which you have not used? If so, explain why you have not used it. Чи існують (існували) будь-які інші доступні Вам засоби правового захисту, які Ви не використали? Якщо так, поясніть, чому.
Вищий адміністративний суд України прийняв неправомірне рішення від про скасування законного рішення суду першої інстанції від року №;
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ ухвалою від 2012 року № необгрунтовано відмовив у відкритті касаційного провадження,
У заявниці відсутні інші доступні ефективні засоби правового захисту.
I. EXPOSЙ DE L'OBJET DE LA REQUКTE STATEMENT OF THE OBJECT OF THE APPLICATION ВИКЛАДЕННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАЯВИ
(Voir § 19 (е) de la notice) (See § 19 (е) of the Notes) (Див. §19(д) Пояснювальної нотатки)
44. 1) Визнати, що відносно заявниці, мало місце порушення пункту 1 статті 6 Конвенції стосовно порушення Вищим адміністративним судом України порядку розгляду касаційної скарги Житлово-комунального господарства ради району та ухвалення незаконного рішення. 2) Визнати, що мало місце порушення пункту 1 статті 6 Конвенції стосовно порушення Вищим спеціалізованим судом України з розгляду цивільних і кримінальних справ у зв’язку з відмовою у відкритті касаційного провадження за касаційною. 3) Визнати порушення судами права заявниці на справедливий та неупереджений розгляд її справи. 4) Стягнути з Держави Україна компенсацію за моральну (немайнову) шкоду завдану заявниці у зв’язку з порушенням прав заявниці, гарантованих пунктом 1 статті 6 Конвенції
II. AUTRES INSTANCES INTERNATIONALES TRAITANT OU AYANT TRAITЙ L’AFFAIRE STATEMENT CONCERNING OTHER INTERNATIONAL PROCEEDINGS ІНШІ МІЖНАРОДНІ ІНСТАНЦІЇ, КОТРІ РОЗГЛЯДАЮТЬ ЧИ РОЗГЛЯДАЛИ ВАШУ СПРАВУ
(Voir § 19 (f) de la notice) (See § 19 (f) of the Notes) (Див. § 19 (е) Пояснювальної нотатки)
45. Avez-vous soumis а une autre instance internationale d’enquкte ou de rиglement les griefs йnoncйs dans la prйsente requкte? Si oui, fournir des indications dйtaillйes а ce sujet. Have you submitted the above complaints to any other procedure of international investigation or settlement? If so, give full details. Чи подавали Ви скарги, викладені вище, до будь-якої іншої міжнародної інстанції для розгляду або врегулювання? Якщо так, зазначте подробиці.
Заявниця не подавала скарги, викладені вище, до будь-якої іншої міжнародної інстанції для розгляду або врегулювання. III. PIИCES ANNEXЙES (PAS D'ORIGINAUX, UNIQUEMENT DES COPIES) LIST OF DOCUMENTS (NO ORIGINAL DOCUMENTS,ONLY PHOTOCOPIES) ПЕРЕЛІК ДОДАНИХ ДОКУМЕНТІВ (НАДСИЛАЙТЕ НЕ ОРИГІНАЛИ ДОКУМЕНТІВ, А ВИКЛЮЧНО КОПІЇ)
(Voir chapitre § 19 (g) de la notice. Joindre copie de toutes les dйcisions mentionnйes sous ch. IV et VI ci-dessus. Se procurer, au besoin, les copies nйcessaires, et, en cas d’impossibilitй, expliquer pourquoi celles-ci ne peuvent pas кtre obtenues. Ces documents ne vous seront pas retournйs.) ( See § 19 (g) of the Notes. Include copies of all decisions referred to in Parts IV and VI above. If you do not have copies, you should obtain them. If you cannot obtain them, explain why not. No documents will be returned to you.) (Див. § 19 (є) Пояснювальної нотатки. Додайте копії усіх рішень, зазначених у розділах IV та VI заяви. Якщо у Вас немає копій, Вам слід отримати їх. В разі, якщо Ви не можете їх отримати, поясніть, чому.)
46.
a. Копія постанови області від року Копія ухвали Вищого адміністративного суду України від b. Копія ухвали Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від Копія поштового конверту
9
« : 13 Грудня 2012, 18:43:02 »
Cлава Богу,сегодня наконец получила решение 1 инстанции и апелляционной. Кассации нет. хочу подать иск на Государство Украина в лице казначейства и попробовать получить компенсацию за причиненный материальный ущерб незаконными действиями и бездействием милиции и прокуратур. Но слышала краем уха что его расформировали вроде. Интересно как теперь этот процесс происходит Может мне и в евро не надо будет идти...
10
« : 11 Листопада 2012, 23:15:27 »
Чи маємо право оскаржити незаконні дії органу місцевого самоврядування, передбачені ст. ст. 364,366,367 КК безпосередньо до районного суду, у кримінальному судочинстві, не звертаючись до прокуратури? Справа в тому, що орган місцевого самоврядування вніс завідомо неправдиві данні в офіційні документи. Є достатньо доказів. Чим порушує законні права та інтереси громадян. Якщо так, то як подати один загальний позов від 30 осіб (власників гаражів). Предмет спору один.
11
« : 21 Серпня 2012, 01:05:47 »
Здравствуйте, уважаемые форумчане! Хотелось бы услышать ваши мнения. 4 года прокуратура отшивает заявление об уголовных преступлениях в милицию на допроверку, та в свою очередь, выждав дежурные 5 дней (типо проверка была проведена) выносит незаконное решение об отказе в возбуж. угол. дела.преступления должностных лиц не только не прекращены, а виновные не наказаны, но и продолжаются по сей день. На сегодня, халатностью и бездействием милиции и прокуратуры мне причинен материальный вред на сумму свыше 50000 грн., про моральный ущерб вообще даже не заикаюсь. Все действия, ответы милиции и прокуратуры обжалую в вышестоящие инстанции, результат-спускают опять в районную прок. и РОВД. Правда, пока я остановилась на уровне областной прокуратуры. Заигралась слегка в игру район.прокуратура-милиция.
Вот сейчас думаю , что делать. Продолжать писать в одну за другой инстанции обжалуя ответ предыдущей или лучше подать в суд о признании действий прокуратуры и милиции незаконными , такими что причинили ущерб на сумму 50000. Все доказательства есть. Компромата уже вагон. Кстати, не могу получить очередную постанову-не дают. Писала заяву про надання материалив для ознайомлення-игнорируют. Больше того скажу. Им, по-ходу, тоже надоело играть со мной в футбол, где я в роли мяча. Они теперь придумали как "сдыхаться" от меня. Вместо постанов, которые я мгновенно обжалую, а прокуратура возвращает на допроверку,стали выносить так называемые ВЫСНОВКИ. Обжаловать можно постанову, а что такое высновок?
Сторінок: [1]
|