'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - uberbober

Сторінок: [1]
1
Запитання / І знову про домофон
« : 04 Квітня 2021, 20:35:01 »
 Тема заскорузла, але не знайшов однозначної відповіді, тому буду вдячний за допомогу.
Отже.
 Встановили домофон МЕТАКОМ за кошти ОСББ і тепер усі жильці будинку/підїзду є співвласниками цього чуда на дверях. Перед встановленням домофону написав на імя голови ОСББ заяву, що я проти домофонної системи (у т.ч. абонентської трубки в квартирі), якщо не буде встановлений індивідуальний код, що передбачено налаштуваннями, вказаним на сайті виробника, у паспорті виробу та (до моменту подання заяви) на сайті ООО «Домофон. Інжиніринг. Охорона», яка встановлювала обладнання. Ну і вказав голові ОСББ витребувати встановити код доступу та надати мені для можливості використання його у екстрених та непередбачуваних ситуаціях, втраті чи блокуванні ключа, близькими та родичами, що відвідують нас з матір’ю. Після подачі заяви інфа про кодовий доступ на сайті ДІО щезла. Дзвонив у фірму, сказали , що коди не нададуть. 1 ключ надали, 3 для членів родини мусив купити за гроші. Відповіді по заяві нема. Хто хотів, або кому «втюхали», слухавки та кнопки в квартиру, ті їх встановили за окремі гроші + абонплата. Мені таке добро не потрібне, але нам з пристарілою та хворою матірю потрібний нормальний доступ до квартири на 5-му поверсі, щоб не бігати відкривати двері швидкій,лікарям та ін. відвідувачам, особливо вночі та коли мати сама удома.
 Якими аргументами керуватись при написанні листа до «Домофон. Інжиніринг. Охорона», щоб надали мирним шляхом кодовий доступ, який можливо встановити для кожної квартири окремо? Чи можу я керуватись ЗПЗПС, як співспоживач та співвласник приладу, зокрема ст.15 про надання повної інформації про товар (надавач послуг не надав інфо про можливість кодового доступу, не підключив цю опцію в домофоні та ще й на сайті прибрав інфо про її наявність) та требувати усунення такого порушення?
 Чи може ООО ДІО самостійно вирішувати, які опції вмикати/вимикати, обмежуючи нормальний функціонал приладу та моє право на функціональний та якісний товар, як співвласника? Мені не потрібні системні різні коди, а просто аварійний код доступу.
 Чи обмежує організація моє право на отримання допомоги від естренних служб (які законодавчі акти існують?)? Чи обмежується, згідно ЦК України, моє право на користування спільним майном, т.я ті, "хто мають кнопку в хаті", можуть впускати кого завгодно, а нам для реалізації моїх прав потрібно прикладати зусилля (бігати по сходинах з 5го поверху) або купувати за гроші абонпристрій, що є також порушенням ст 19, 21 ЗПЗПС, оскільки відмовою встановити код ООО ДІО примушує мене купувати непотрібний товар? Хоча і для власників трубок ця опція теж не завадить на випадок.
Тобто, я не проти того, що більшість бажає собі домофон з прибором у квартирі, але є ж ті, хто без трубок, і вони обмежені у своїх правах у цьому випадку? Хочеться знайти консенсус, бо питання про демонтаж системи тут аж ніяк не пройде.
 Буду вдячний за розумні відповіді та можливість точно сформулювати думки.

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email