'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - vovanchik

Сторінок: [1] 2 3 4
1
Your attachment has failed security checks and cannot be uploaded. Please consult the forum administrator. Пише таке.

2
Не можу викласти відповідь... Чому?

4
Інформаційний запит до ЄР.

5
Дуже цікаво буде дізнатися у них, звідки виникла остаточна цифра! Ще раз запрошу розрахунок, але це вже результат! Малюють цифри зі стелі.

6
Мною був написаний запит до Євро-Реконструкції, відповіді мабуть не буде, але в особистому кабінеті значна сума нарахувань відмінусована без пояснень.

8
Відповідь Голови ОСББ на запит.

9
Тобто, виконавець ТОВ"Євро-Реконструкція" на своєму сайті свідомо уводить в оману своїх споживачів:
Цитувати
pretenzia.tec4@gmail.com
реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг
http://tec4.kiev.ua/contacts
Можливо невірно сформулювали....  До подання акту-претензії ще повинен бути виклик (заява про недоліки - тобто висловлення претензій), який теж повинен реєструватися. Оскільки на тому сайті окремої адреси "реєстрація претензій про неналежне надання або ненадання послуг" не вказано, то можливо те реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг то вона і є ...
Цитувати
До подання акту-претензії ще повинен бути виклик (заява про недоліки - тобто висловлення претензій), який теж повинен реєструватися.

Так і було весь час до карантину, робиш заявку на замір температури телефоном, вони її реєструють і кажуть номер заявки, далі приходить інспектор( або не приходить, таке теж було!), робить замір (їх повинно бути 3 на місяць!) та складає відповідний акт. Копія акта заміра та акт-претензія відправляється поштою до виконавця або завозиться та реєструється на Усенка, 3 (відділ роботи зі споживачами), наслідок цих дій - перерахунок, за тарифом холодної води (у моєму випадку). Зараз вони просто прикрились карантином і не приймають заявки на замір температури.

10
Значить просто помилились:  постанова КМУ № 151 не від 02.11.2007 р., а від 17 лютого 2010 р.
Поправив. Дякую.

11
1. Верху справа кожного посту э активна кнопка "Цитата" - користуйтесь
Дякую.
Цитувати
2. Teмпepaтypa гарячої води становить 35.0*C, тa 37.0 *C відповідно. Відповідно чому?
Два стояка ГВП, відповідно два значення температури.
Цитувати
3. Ви посилаєтесь на застарілу постанову КМУ.
Невже вона застаріла? Давно? https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/151-2010-%D0%BF#Text
Цитувати
А чому це ТОВ "Євро-реконструкція" не приймає заявки на заміри температури? Вони ходять по інфекційним лікарням? Є респіратори, рукавички, санітайзери. І замір температури у квартирі можна зробити за 5 хвилин + 5 хвилин на оформлення акту.
Це питання не до мене, задайте його по телефону, який Ви мені надали вище. Вище я писав, що на протязі 5-ти років міряю температуру, процедура мені знайома.

12
Отже, загальнобудинковий та квартирні лічильники гарячої у будинку є, просто конкретно Ваші - не сдавались на повірку і їх зняли з абоненського обліку і, як наслідок, Вам виставляють "по нормам споживання". У червні щось змінилось згідно показань загальнобудинкового лічильника і вам виставили "споживання" по 10,2 м. куб. гарячої води на 1 особу (очевидно, що просто "розкидали різницю" тим, хто не має квартирних лічильників). А, оскільки Ви не давали заявку про занижену температуру гарячої води по телефону (044) 277-6-277, то перерахунку Вам можуть і не зробити.
До речі, акти-претензії про неналежне надання або ненадання послуг їм треба надсилати на електронну пошту:
pretenzia.tec4@gmail.com

13
Цитувати
Так може в червні був витік і "різницю" розкидали по квартирам? Але звідки "6 чоловік"?
Якщо б у червні був витік, я б про це знав. 6 чоловік - я, жінка, 3-є дітей, мама... що вас дивує?
Звідкіля Ви взяли, що мене це здивувало? Я уточнюю.
А от дивує мене те, що у Вас немає квартирного лічильника при 6-ти зареєестрованих. От і маєте "результат".
Також трохи дивно, що у вас весь час температура гарячої води <40°C. У мене виконавець також ТОВ "Євро-реконструкція" і під час карантину температура гарячої води десь 43-46°C. Але Ви нагадали мені, що якщо нижче 45°C, то варто дати їм заявку на перерахунок. У 2018-2019 р.р. я це регулярно робив, але тоді дійсно  температура "гарячої" води часто була 33-37°C
Лічильники є, зняті з обліку(не повірені), просто який у них сенс, якщо вода 37*С? Перерахунок все одно роблять по нормам споживання чи я помиляюсь?

14
Цитувати
Так може в червні був витік і "різницю" розкидали по квартирам? Але звідки "6 чоловік"?
Якщо б у червні був витік, я б про це знав. 6 чоловік - я, жінка, 3-є дітей, мама... що вас дивує?

15
Направте і Ви свою досудову претензію щодо виконання перерахунку за червень на підставі Вашого акту-претнзії. Вкажіть, що ПКМУ про запровадження карантину не скасовує ПКМУ № 151 (тільки не від 02.11.2007р., а  від 17 лютого 2010 р.)).
Дякую, Юрій Васильович! Справа в тому, що я цю досудову претензію "наче"  не отримав, бо прийшла не поштою, але дивно дещо інше, а саме, як можна використати за місяць 61 куб. гарячої води? І за квітень, травень перерахунок був...може запросити їх інформацію стосовно показників заг. будинкового лічильника, та приклад обрахунку по моїй квартирі? Може й нададуть акти зняття показників заг. будинкового лічильника помісячно? Може ще щось запитати? Хоча я точно знаю, що показники ніхто не знімав у продовж карантину, бо в нас ОСББ і голова їх запускає до лічильників особисто! Лічильник повірено і опломбовано у цьому році за рахунок мешканців.

Сторінок: [1] 2 3 4

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email