46
Все про захист прав споживачів побутових та торговельних послуг / Після зарядки мені повернули не мої картриджі
« : 28 Грудня 2011, 12:02:28 »
Шановні форумчани!
Днями зі мною сталася така пригода. Я віднесла у шановану фірму на зарядку 2 картриджі від свого БФП Сапоп.
мені запропонували поміняти в них барабани. Я пояснила, що один з картриджів б\в 1 раз, а другий - 2 р, причому після першої зарядки нормально працював. Навіщо тоді міняти барабани, якщо картриджі (зокрема один з них) практично нові. Мої картрижі віднесли протестувати, через декілька хв повернули з роздрукованим папером щодо якості, яка буде після зарядки. Тобто якщо вас така якість влаштовує, то ми просто зарядимо. Один з папірців виявився надто світлим (з того картриджа, який вже раз заряджався) і я погодилася в ньому поміняти барабан. Залишилася чекати. Хв через 25 мені винесли фірмовий пакет, у якому лежали картриджі і запрпонували розрахуватися. Заправка і заміна барабана в одному - 196 грн, заправка другого - 77 грн. Я заплатила. Ніяких квитанцій або чеків мені не дали. Оск. я нічого не друкувала перші 4 дні, то і не розпаковувала картриджі. Далі треба було друкувати, я дістала один з картриджів і побачила, що це не мій (на своїх картриджах я ще давно зробила помітки яскравим маркером, бо вперше, коли заряджала, віддавала кур'єру, мені казали, що буває повертають не ті). Отже, один картридж був мічений ще давно, а другий я помітила уже в цій конторі, бо він був новенький і немічений.
Я зателефонувала і попередила, що мені повернули не мої картриджі. Мені сказали, що такого не може бути, що вони клеять штрих код при здачі картриджів і заносять їх в базу з прізвищем того, хто здає. Попросили прочитати штрих-коди, і сказали, що саме такі штрих коди написано проти мого прізвища в базі. Сказали, що бувають претензії, що віддали інші, але це встановлюється невідповідністю штрих-кодів на картриджі із штрих-кодом у базі компа. За їх словами, оск. у мене штрих-коди ті самі, що і в іхній базі, то це 100% мої картриджі. Але ж на них немає моїх міток - тобто я точно знаю, що вони не мої!!! І весь час намагаються тиснути на мене, що це мої картриджі, може мітки стерлися в процесі зарядки.
Я не проти чужих картриджів, хоча може вони набагато старіші за мої, якщо з тими, що мені віддали проводили саме ті маніпуляції, за які мною сплачено. Але якщо їх, ці чужі картриджі, просто зарядили, взявши з мене ще й гроші за заміну барабана, то нащо мені така послуга.
Що мені робити? Зараз їду в цю контору писати заяву на ім'я директора, що повернули не мої картриджі, і що не дали ніякого чека про сплачену суму (чесно кажучи, думала чек лежить у пакеті, але нічого там не виявилося). Хоча вони визнають, що я у них була, про що свідчать і наклеєні штрих-коди та бірка їх сервісу.
Вони мене питають, як ви бачите вирішення цього питання. Я кажу продзвонити по орг-ціях, що залишали їм такі самі картриджі, щоб вони знайшли мої мітки. Вони кажуть, що це неможливо. І питають, що я можу ще запропонувати. Я пропоную їм самим це вирішувати, оскільки в тому, що сталося немає моєї вини, це їхня вина.
Що порадите в цій ситуації?
Днями зі мною сталася така пригода. Я віднесла у шановану фірму на зарядку 2 картриджі від свого БФП Сапоп.
мені запропонували поміняти в них барабани. Я пояснила, що один з картриджів б\в 1 раз, а другий - 2 р, причому після першої зарядки нормально працював. Навіщо тоді міняти барабани, якщо картриджі (зокрема один з них) практично нові. Мої картрижі віднесли протестувати, через декілька хв повернули з роздрукованим папером щодо якості, яка буде після зарядки. Тобто якщо вас така якість влаштовує, то ми просто зарядимо. Один з папірців виявився надто світлим (з того картриджа, який вже раз заряджався) і я погодилася в ньому поміняти барабан. Залишилася чекати. Хв через 25 мені винесли фірмовий пакет, у якому лежали картриджі і запрпонували розрахуватися. Заправка і заміна барабана в одному - 196 грн, заправка другого - 77 грн. Я заплатила. Ніяких квитанцій або чеків мені не дали. Оск. я нічого не друкувала перші 4 дні, то і не розпаковувала картриджі. Далі треба було друкувати, я дістала один з картриджів і побачила, що це не мій (на своїх картриджах я ще давно зробила помітки яскравим маркером, бо вперше, коли заряджала, віддавала кур'єру, мені казали, що буває повертають не ті). Отже, один картридж був мічений ще давно, а другий я помітила уже в цій конторі, бо він був новенький і немічений.
Я зателефонувала і попередила, що мені повернули не мої картриджі. Мені сказали, що такого не може бути, що вони клеять штрих код при здачі картриджів і заносять їх в базу з прізвищем того, хто здає. Попросили прочитати штрих-коди, і сказали, що саме такі штрих коди написано проти мого прізвища в базі. Сказали, що бувають претензії, що віддали інші, але це встановлюється невідповідністю штрих-кодів на картриджі із штрих-кодом у базі компа. За їх словами, оск. у мене штрих-коди ті самі, що і в іхній базі, то це 100% мої картриджі. Але ж на них немає моїх міток - тобто я точно знаю, що вони не мої!!! І весь час намагаються тиснути на мене, що це мої картриджі, може мітки стерлися в процесі зарядки.
Я не проти чужих картриджів, хоча може вони набагато старіші за мої, якщо з тими, що мені віддали проводили саме ті маніпуляції, за які мною сплачено. Але якщо їх, ці чужі картриджі, просто зарядили, взявши з мене ще й гроші за заміну барабана, то нащо мені така послуга.
Що мені робити? Зараз їду в цю контору писати заяву на ім'я директора, що повернули не мої картриджі, і що не дали ніякого чека про сплачену суму (чесно кажучи, думала чек лежить у пакеті, але нічого там не виявилося). Хоча вони визнають, що я у них була, про що свідчать і наклеєні штрих-коди та бірка їх сервісу.
Вони мене питають, як ви бачите вирішення цього питання. Я кажу продзвонити по орг-ціях, що залишали їм такі самі картриджі, щоб вони знайшли мої мітки. Вони кажуть, що це неможливо. І питають, що я можу ще запропонувати. Я пропоную їм самим це вирішувати, оскільки в тому, що сталося немає моєї вини, це їхня вина.
Що порадите в цій ситуації?