'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Віталій

Сторінок: 1 [2] 3 4 ... 10
16
Про новий трюк облгазів з встановленням будинкових лічильників замість індівідуальних читайте тут:
http://newnews.in.ua/yak-gazovi-lichilniki-zmusyat-ukra%d1%97nciv-platiti-za-nespozhite/

17
Новини / Проект "Жителі" (лінк)
« : 22 Вересня 2016, 09:45:04 »
В Уанеті з`явився сервіс, що має об`єднати мешканців для вирішення комунальних проблем.
Далі про сервіс тут: http://ain.ua/2016/09/22/671572.
А сам сервіс тут: https://zyteli.com/.

18
Доброго дня.

Так скільки ж платитимемо за куб гарячої води у Києві з 1-го липня?

На сайті Київенерго зазначена ціна у 83.1 (76.71 без рушникосушильників) грн (http://kyivenergo.ua/te-home/garyacha_voda), що встановлена Постановою НКРЕ № 1101 від 9 червня 2016 року . На сайті НКРЄ ця постанова позначена як така, що подана на реєстрацію до Мінюсту (http://www.nerc.gov.ua/index.php?news=5202). Та чи пройшла вона реєстрацію?
Чи знову буду застосована «схема Черновецького»?

З іншого боку Київрадою прийняте Рішення №558/558 від 07 липня 2016 року «Про встановлення заборони на введення з 01 липня 2016 року в дію підвищених цін і тарифів для населення на житлово-комунальні послуги в місті Києві» (http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2.nsf/alldocWWW/B271DB73F62CE3D4C2257FFE0068712A?OpenDocument). Та чи має воно юридичну силу більшу, за Постанову НКРЕ № 1101?

Питання виникли через ГІОЦ, що друкує платіжки для нашого ЖБК (поки що з Київенерго розраховуємося через них). ГІОЦ каже, що може нараховувати нам по старих тарифах, у разі якщо ЖБК напише йому листа, в якому вкаже, що застосовувати старі тарифи.

Дякую за ваші думки.

19
Доброго дня, шановні.

Питання до тих, хто розбирався з проблемою високих цін на оренду землі для гаражних кооперативів у місті Києві.

Згідно з пп. 288.5 і 288.5.1 ПКУ, Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

У лютому Київрада зменшила податок на землю для гаражних кооперативів, внісши зміни до Рішення Київської міської ради від 23 червня 2011 року N 242/5629 "Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві" (http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2.nsf/alldocWWW/F77E79CD30D10571C2257F7F0072AC6E?OpenDocument).
Але в тому-то й справа, що ці зміни стосуються платників земельного податку — власників і користувачів землі, але аж ніяк не орендарів. У Додатку 3 до вказаного рішення читаємо:

1.1. Платниками земельного податку є:
1.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);
1.1.2. землекористувачі.

2.1. Об'єктами оподаткування є:
2.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;
2.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Аж ось шукаючи інформацію в Інтернеті, як вирішують питання надвисокої орендної плати гаражні кооперативи Києва, натрапив на цікавий документ (див. Прикріплений файл).
Документ розташований на сайті: http://autoterem.blogspot.com/2016/04/blog-post_12.html.

Що це? Необізнаність посадової особи, фейк, чи щось інше?

Дякую за відповіді.

20
Доброго дня.

Чи суперечить наступний пункт розділу "Реорганізація і ліквідація кооперативу"  Статуту житлового кооперативу вимогам до неприбуткової організації?

Майно Кооперативу, що залишилось після задоволення вимог кредиторів Кооперативу, здійснення виплат членам Кооперативу паїв та виплат на паї, кооперативних виплат, оплати праці розподіляється між членами Кооперативу пропорційно розмірам їх паїв.
Майно неподільного фонду не підлягає поділу між його членами і передається за рішенням ліквідаційної комісії іншій (іншим) кооперативній організації (кооперативним організаціям). При цьому у рішенні повинні бути визначені напрями використання зазначеного майна.


На мій погляд, цей пункт для неприбуткової організації повинен бути викладений іншим чином:

Майно Кооперативу, що залишилось після задоволення вимог кредиторів Кооперативу, здійснення виплат членам Кооперативу паїв,  оплати праці, а також майно неподільного фонду не підлягає поділу між його членами і передається за рішенням ліквідаційної комісії іншій (іншим) кооперативній організації (кооперативним організаціям). При цьому у рішенні повинні бути визначені напрями використання зазначеного майна.

21
Запитання / Re: ЖБК
« : 13 Травня 2016, 13:14:28 »
Якщо ЖБК будуть існувати  в подальшому, то яким чином буде здійснюватись надалі управління в такому будинку?
Так само як здійснювалося раніше.

Чи можуть проти волі мешканців будинку призначити управляючого?
Ні, принаймні доти, допоки ЖБК не ліквідовано.

Чи обов'язково створювати ОСББ в такому будинку?
Якщо мешканців влаштовує ЖБК - то ні.

22
Згідно із визначенням у ЗУ «Про кооперацію»;
Пай - майновий поворотний внесок члена (асоційованого члена) кооперативу у створення та розвиток кооперативу, який здійснюється шляхом передачі кооперативу майна, в тому числі грошей, майнових прав, а також земельної ділянки.

Згідно із ст. 19-1 цього ж ЗУ:
У разі викупу квартири, дачі, гаража, іншої будівлі, споруди або приміщення член житлово-будівельного, дачно-будівельного, гаражно-будівельного, житлового, дачного, гаражного кооперативу чи іншого відповідного кооперативу стає власником цього майна. Право власності на таке майно у члена кооперативу виникає з моменту державної реєстрації цього права відповідно до закону.

Тобто наразі у більшості кооперативів маємо приблизно однакову ситуацію: квартири (гаражі) належать членам кооперативу, а будинок (інфраструктура гаражів) відповідному кооперативу. Частка в будинку (інфраструктурі) і є паєм члена кооперативу.

Питання 1. Чи вірне таке розуміння приватної власності члена кооперативу і власності кооперативу?

Питання 2. Чи вірне таке розуміння паю?

Аналізуючи типові статути гаражного і житлового кооперативів помітив що у першому ніколи не згадується про паї, в той час як у другому — завжди. Причому в гаражному кооперативі можуть бути ще й грошові паї.

Питання 3. Чому виникла і зберігається така «традиція»?

Дякую за відповіді.

23
2. Ситуація не можлива. Або збори уповноважених, або загальні збори членів.
Дякую, зрозумів.
Тобто на загальних зборах уповноважені не відрізняються від звичайних членів кооперативу.

24
Здається, вже знайшов відповідь:
https://scourt.info/doc/AB5VIl:
"Таким чином, законом передбачено можливість участь та голосування на загальних зборах від імені іншої особи. При цьому передача права голосу іншій особі не відбувається"

Але тепер викликає запитання частина 5 ст 245 ЦКУ:
"5. Довіреність на право участі та голосування на загальних зборах, видана фізичною особою, посвідчується у порядку, визначеному законодавством".
Де про цей порядок можна подивитися докладніше?

І ще:
1. Я правильно зрозумів, що всі уповноважені, які вводяться в абзаці 21 ст. 15 ЗУ "Про кооперцію", повинні мати довіреності від інших членів кооперативу?
2. У разі одночасної присутності на загальних зборах уповноважених і особисто членів кооперативу, довіреність від імені присуніх особисто не діє. Так?

25
Доброго дня.

Виникло ще питання по ЗУ «Про кооперацію». У абзаці 23 статті 15 стверджується, що «Кожний член кооперативу чи уповноважений кооперативу має один
 голос, і це право не може бути передано іншій особі

Чи означає це, що один член кооперативу не має права голосувати за іншого (інших) навіть за наявності юридично оформлених довіреностей?

Дякую за відповіді.

26
Доброго дня,
Ось товариш скинув лінк.
https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=3028
Кого цікавить, підписуйте.

27
Хотілося б почути думки з цього проводу.
Закону, який би зобов'язував ЖБК реорганізовуватися в ОСББ не існує.
Закон № 417 теж не зобов'язує ЖБК реорганізовуватися в ОСББ. В перехідних положеннях ЗУ № 417 чітко прописано до яких законів ним вносяться зміни. ЗУ "Про кооперацію" в тому переліку нема.

Дякую за відповідь.
Тобто наразі ніяких рухів від ЖБК не вимагається.

28
З'ясувалося, що Статут, який я наводив, насправді є чинним Статутом. Тобто ніхто його не переробляв у відповідності до ЗУ "Про кооперацію", не затверджував новий Статут і не реєстрував (принаймні, так стверджує голов). Таким чином, виходить що цей Статут дійсний у тих частинах, що не протиречать ЗУ "Про кооперацію". Так?

29
дмитрий, каково твое мнение несет ли какие либо обязательные изменения в деятельность ЖСК коопертивов( ликвидация либо реорганизацию) ЗУ №417 об особенностях управления многоквартирными домами" В переходных положениях ЗУ №417 не четко прописано  в какие законодательные акты нужно вносить изменения касается ли ЗУ №417 деятельности ЖСК.
Хотілося б почути думки з цього проводу.

30
Доречі п.  6.5 статуту Вашого коопперативу не  дозволяє вибирати уповноважених зборами уповноважених.  Тобто загальні збори повинні були збиратися, як мінімум, для переобрання уповноважених.
Поясніть, будь ласка, чому так, бо пункт 6.5 прирівнює збори уповноважених до загальних зборів: «... Збори уповноважених осіб скликаються правлінням у випадку, коли зібрати загальні збори неможливо, чи недоцільно, вони користуються такими ж правами, що і загальні збори, крім випадку ліквідації кооперативу.»

Саме цим і користується голова, коли відмовляється скликати загальні збори. Його аргументація така - колись давно було обрано уповноважених і тепер вони все можуть вирішити, у тому числі і дообрати нових уповноважених, замість тих, що вибули (померли).
Фактично уповноваженні в нас це люди які сдають свої гаражі в оренду і ніколи не з'являються в кооперативі (може й не всі, але більшість). Раз чи 2 на рік голова іздить до них і підписує всі документи.

Сторінок: 1 [2] 3 4 ... 10

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email