Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Messages - Юрій Васильович
Сторінок: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 658
7876
« : 04 Березня 2013, 17:17:20 »
Майте на увазі, що положення "Інструкції про проведення виконавчих дій" не завжди кореспондуються з нормами ЗУ "Про виконавче провадження", бо інструкцію писали під стару редакцію закону і, хоч до неї і вносилися зміни, новій редакції закону не все відповідає. Наприклад в, наведеній stepanОМ, цитаті є таке "державний виконавець може вжити заходів щодо забезпечення виконання, передбачені частиною шостою статті 24 Закону ( 606-14 )" , але в ст. 24 закону лише 3 частини.. Або таке "державний виконавець відкладає провадження виконавчих дій у порядку, установленому статтею 32 Закону", але ст. 32 закону вже зовсім не про те: Стаття 32. Заходи примусового виконання рішень . Тому, в разі розбіжностей, слід наполягати на дотриманні норм закону.
7877
« : 04 Березня 2013, 15:50:15 »
Стосовно адміністративної відповідальності: За порушення призовниками законодавства про військовий обов'язок і військову службу Стаття 210. Порушення військовозобов'язаними чи призовниками законодавства про військовий обов'язок і військову службу
Порушення військовозобов'язаними чи призовниками правил військового обліку, неявка їх на виклик до військового комісаріату без поважних причин або несвоєчасне подання в обліковий орган, де вони перебувають на військовому обліку, відомостей про зміну місця проживання, освіти, місця роботи, посади, а також порушення порядку проходження навчальних зборів (занять) у навчальних закладах Товариства сприяння обороні України та професійно-технічних навчальних закладах -
тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ( від 85 до 119 грн.)
Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті або частиною першою статті 211 цього Кодексу, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -
тягне за собою накладення штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 210-1. Порушення законодавства про мобілізаційну підготовку та мобілізацію ( призовників не стосується)
Стаття 211. Умисне зіпсуття обліково-військових документів чи втрата їх з необережності
Умисне зіпсуття або недбале зберігання військовозобов'язаними і призовниками обліково-військових документів (військових квитків і посвідчень про приписку до призовних дільниць), яке спричинило їх втрату, -
тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (від 17 - до 51 грн.)
Повторне протягом року вчинення порушення з числа передбачених частиною першою цієї статті або частиною першою статті 210 цього Кодексу, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -
тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 211-1. Неявка на виклик у військовий комісаріат
Неявка громадян на виклик у військовий комісаріат без поважних причин для приписки до призовної дільниці - тягне за собою накладення штрафу до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. ( до 17 грн.)
Тобто максимальний можливий штраф 119 грн.
За порушення паспортного режиму: Стаття 197. Проживання без паспорта
Проживання громадян, зобов'язаних мати паспорт, без паспорта або за недійсним паспортом, а також проживання громадян без реєстрації місця проживання чи перебування -
тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (від 17 - до 51 грн.)
Стаття 198. Умисне зіпсуття паспорта чи втрата його з необережності
Умисне зіпсуття паспорта чи недбале зберігання паспорта, що спричинило його втрату - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (від 17 - до 51 грн.)
Стаття 199. Допущення проживання без паспорта
Допущення особами, відповідальними за додержання правил паспортної системи, проживання громадян без паспортів або за недійсними паспортами або без реєстрації місця проживання чи перебування, а так само допущення громадянами проживання у займаних ними жилих приміщеннях осіб без паспортів, або без реєстрації місця проживання чи перебування - тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (від 17 - до 51 грн.) Але те, що він проживав у Вас, ще потрібно довести.
7878
« : 04 Березня 2013, 15:16:04 »
Стосовно кримінальної відповідальності: Науково-практичний коментар до Кримінального Кодексу України Стаття 335. Ухилення від призову на строкову військову службу ...... 4. Суб'єктивна сторона злочину, передбаченого ст. 335, характеризується виною у вигляді прямого умислу. Якщо призовник не з'явився на призовний пункт у зв'язку з тим, що, скажімо, своєчасно не отримав повістку, кримінальна відповідальність виключається.
Стаття 337. Ухилення від військового обліку або спеціальних зборів ......... 3 Суб'єктами злочину є військовозобов'язані (про поняття військовозобов'язаний див коментар до ст 401), і не є ними допризовники, призовники і військовослужбовці Ст. 336 "Ухилення від призову за мобілізацією" призовників теж не стосується. Інших статей КК не має. Призов на строкову службу здійснюється до досягнення віку у 25 років ( Вам вже відповіли).
7879
« : 04 Березня 2013, 12:54:11 »
Автор: Gelo: Какие апелляционные суды рассматривают кассационные заявления? В пленуме об этом упоминается. Буду перечитывать и их решения. Только кто они и где? ЗУ " Про внесення змін до Закону України "Про судоустрій України" щодо забезпечення касаційного розгляду цивільних справ": "Цивільні справи за касаційними скаргами на судові рішення і касаційні скарги, не розглянуті Верховним Судом України до 1 січня 2007 року, в тому числі за якими Верховним Судом України витребувано справи, передаються для розгляду і вирішення відповідно до глави 2 розділу V Цивільного процесуального кодексу України ( 1618-15 ) до колегії суддів відповідних апеляційних судів, склад яких формується президіями цих судів.
Апеляційним судам при здійсненні відповідно до цього Закону функції касаційної інстанції підсудні цивільні справи після їх перегляду в апеляційному порядку:
апеляційним судом Автономної Республіки Крим - апеляційному суду Запорізької області;
апеляційним судом Вінницької області - апеляційному суду Львівської області;
апеляційним судом Волинської області - апеляційному суду Закарпатської області;
апеляційним судом Дніпропетровської області - апеляційному суду Автономної Республіки Крим;
апеляційним судом Донецької області - апеляційному суду міста Києва;
апеляційним судом Житомирської області - апеляційному суду Вінницької області;
апеляційним судом Закарпатської області - апеляційному суду Івано-Франківської області;
апеляційним судом Запорізької області - апеляційному суду Одеської області;
апеляційним судом Івано-Франківської області - апеляційному суду Рівненської області;
апеляційним судом Київської області - апеляційному суду Дніпропетровської області;
апеляційним судом Кіровоградської області - апеляційному суду Миколаївської області;
апеляційним судом Луганської області - апеляційному суду Київської області;
апеляційним судом Львівської області - апеляційному суду Хмельницької області;
апеляційним судом Миколаївської області - апеляційному суду Херсонської області;
апеляційним судом Одеської області - апеляційному суду Харківської області;
апеляційним судом Полтавської області - апеляційному суду Сумської області;
апеляційним судом Рівненської області - апеляційному суду Чернівецької області;
апеляційним судом Сумської області - апеляційному суду Черкаської області;
апеляційним судом Тернопільської області - апеляційному суду Волинської області;
апеляційним судом Харківської області - апеляційному суду Луганської області;
апеляційним судом Херсонської області - апеляційному суду Кіровоградської області;
апеляційним судом Хмельницької області - апеляційному суду Житомирської області;
апеляційним судом Черкаської області - апеляційному суду Чернігівської області;
апеляційним судом Чернівецької області - апеляційному суду Тернопільської області;
апеляційним судом Чернігівської області - апеляційному суду Полтавської області;
апеляційним судом міста Києва - апеляційному суду Донецької області;
апеляційним судом міста Севастополя - апеляційному суду Автономної Республіки Крим.
Цивільні справи за касаційними скаргами на судові рішення і касаційні скарги, подані до Верховного Суду України після 1 січня 2007 року, а також касаційні скарги, подані до Верховного Суду України до 1 січня 2007 року, за якими проведено попередній розгляд відповідно до статті 332 Цивільного процесуального кодексу України ( 1618-15 ), розглядаються та вирішуються Судовою палатою у цивільних справах Верховного Суду України відповідно до глави 2 розділу V Цивільного процесуального кодексу України ( 1618-15 )". http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/697-16Закон втратив чинність { Закон втратив чинність на підставі Закону N 2453-VI ( 2453-17 ) від 07.07.2010, ВВР, 2010, N 41-42, N 43, N 44-45, ст.529
7880
« : 04 Березня 2013, 12:24:22 »
Автор: Gelo: Посмотрел разъяснение ВСУ о типовом договоре. Понятно, должен соответствовать только типовому. Там не поднимался вопрос( суд рассматривал только в пределах разногласия вопроса) о применении ст.26:
Получается, что в договор можно вносить иные условия не изменяя текста типового. При этом не обязательно делать дополнение к договору. Договор с иными условиями будет считаться законным? Т.е. иметь статус типового, но с прочими условиями по согласию сторон. Неоднократно разъяснялось: В реальном договоре должны быть включены все условия, которые указаны в "Типовом...". Иными словами выбросить из "Типового..." ни одного слова нельзя ( это как бы минимальный набор условий, который должен быть соблюдён). Добавить в реальный договор ( в текст договора) другие условия, кроме указанных в "Типовом..." возможно. Но только если эти ( другие ) условия: 1) не будут противоречить условиям "Типового..."; 2) будут согласованы обеими сторонами; 3) не будут противоречить нормам иных, действующих НПА. Какие условия не могут быть включены в договор ( или наличие каких условий может стать основанием для признания договора ( или отдельных его пунктов) недействительным(и) с момента его подписания) смотрите в ЗУ "Про захист прав споживачів".
7881
« : 04 Березня 2013, 11:57:15 »
Автор: Gelo: Пока один вопрос: Правильно понял, у меня срок для подачи в ВСУ, одни год! Написано мудрено. Нормально написано: Стаття 356. Строк подання заяви про перегляд судових рішень 1. Заява про перегляд судових рішень подається протягом трьох місяців з дня ухвалення судового рішення, щодо якого подано заяву про перегляд, або з дня ухвалення судового рішення, на яке здійснюється посилання, на підтвердження підстав, установлених пунктом 1 частини першої статті 355 цього Кодексу, якщо воно ухвалено пізніше, але не пізніше одного року з дня ухвалення судового рішення, про перегляд якого подається заява. Вы имеете решение суда кассационной инстанции, которое хотите отправить на пересмотр в ВСУ. 1. Если другое решение суда кассационной инстанции, на которое Вы будете ссылаться, принято раньше чем Ваше, то Вы имеете 3 месяца с даты принятия Вашего решения. 2. Если другое решение суда кассационной инстанции, на которое Вы будете ссылаться, принято позже чем Ваше, то Вы имеете 3 месяца с даты принятия того, другого решения, но не болеее чем год с даты принятия Вашего решения. ( Т.е. в этом случае 3 месяца может и не быть - если другое решение примут через десять месяцев после Вашего, то у Вас будет всего 2 месяца. А если другое примут через 12 месяцев, то пересмотр Вашего уже вообще не будет возможным.) Теперь понятно?
7882
« : 04 Березня 2013, 11:27:37 »
Автор: Gelo 04.03.2013р. : Сегодня нет доступа в ед. реестр. Не смог посмотреть ссылки по двум делам. Сьогодні ( 05.03.2013р.) реєстр працює. Доступ відбувається прямо з посилань , вказаних Перо. Правда загрузка дуже повільна. Інколи, коли прямий доступ не відбувається, спрацьовує такий спосіб: "Перехід на головну сторінку Реєстру" - " ввести реєстраційниий номер рішення" ( це остання група цифр з адреси рішення, приклад ( 29100257 ) з http://reyestr.court.gov.ua/Review/29100257 ) - "Пошук".
7883
« : 02 Березня 2013, 21:13:15 »
І ще, чи є у инвалідів 2 групи пільги при сплаті комунальних та інших послуг, де можна почитати? Закон "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/875-12Місцеві органи влади можуть на своїй території встановлювати додаткові пільги за рахунок місцевих бюджетів.
7884
« : 02 Березня 2013, 20:41:26 »
З Київенерго КП буде розраховуватись по лічилььнику, а з мешканців будинку братиме плату по нормам споживання. Різниця залишиться в дохід КП.
7885
« : 01 Березня 2013, 21:36:20 »
Стаття 33. Особливості виконання рішень у разі відкриття кількох виконавчих проваджень щодо одного боржника 1. У разі якщо в органі державної виконавчої служби відкрито кілька виконавчих проваджень про стягнення коштів з одного боржника, вони об'єднуються у зведене виконавче провадження
7886
« : 01 Березня 2013, 20:37:57 »
Здається це можна знайти і в СНіПі.
7887
« : 01 Березня 2013, 20:32:36 »
Якщо часом не з'явився якийсь "скуповувач боргів", то 2.
7888
« : 01 Березня 2013, 20:19:23 »
Mariasha, а тамбур було зроблено під час будівництва по проекту, чи вже потім добудовано мешканцями?
7889
« : 01 Березня 2013, 20:14:47 »
Автор: Nimfa: Але це зайвий раз підкреслює Люди, тримайте щиток під замком, і нікого до нього не підпускайте, хай навіть тих, що кажуть, що вони інспектори, що звіряють покази лічильника. Покази лічильника перевіряють контролери, а не інспектори. Стосовно поради, то вона сумнівна. 1. Електрощиток на сходовій клітині то зона віддповідальності організації що обслуговує будинок. Але невиконання будь-яких робіт "ЖЕКа" "спише" на Ваш замок. 2. Електрощиток на сходовій клітині то зона віддповідальності організації що обслуговує будинок. Ви не вправі встановлювати свої замки і перешкоджати доступу до інхенерних мереж. Тому в разі необхідності ( чи "прикриваючись" необхідністю) "ЖЕКа" може зрізати замок і не нестиме за це відповідальності.
7890
« : 01 Березня 2013, 18:46:18 »
Просто в мене виникло питання, що в зв"язку з тим, що всі допоміжні приміщення будинку являються спільною сумісною власністю власників квартир(а отже вони всі ними володіють сумісно) то виходить, що працівники ЖЕКу та Київєнерго взагалі не мають права без дозволу мешканців, які володіють допоміжними приміщенями будинку, входити до будинку, і навіть заходити в його під"їзд. Не чудіть.
Сторінок: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 658
|