'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Юрій Васильович

Сторінок: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 658
9376
funmaster
Цитувати
Написано. Стаття 29. далі дивіться розяснення мінюсту "Щодо колізії правових норм".

Тут не колізія. Повторюю, відповідно до діючої ст. 29 договір повинен укладати або балансоутримувач, або уповноважена ним особа. Але ст. 1 закону тлумачення цьго терміну "уповноважена особа" не надає. Тобто задекларовано, що це може бути не балансоутримувач, але конкретно хто не зазначено. Тож це й визначено підзаконними актами - Постановами КМУ.
Цитувати
Підзаконний нормативно-правовий акт - акт, який видається відповідно до закону, на підставі закону, для конкретизації законодавчих розпоряджень та їх трактування або встановлення первинних норм.
Підзаконність нормативно-правових актів не означає їх меншої юридичної обов'язковості. Вони мають необхідну юридичну чинність. Правда, їх юридична чинність не має такої ж загальності та верховенства, як це властиво законам. Проте вони посідають важливе місце в усій системі нормативного регулювання, оскільки забезпечують виконання законів шляхом конкретизованого нормативного регулювання всього комплексу суспільних відносин.
...
Підзаконні нормативні акти, що містять первинні (вихідні) норми, які встановлюють загальні основи правового регулювання:
- укази і розпорядження Президента України,видані в межах його компетенції і обов'язкові до виконання на території України (ст. 106 Конституції України)
- акти (постанови) Верховної Ради України нормативного характеру. Як правило, це постанови про порядок введення в дію того чи іншого закону
- акти (постанови та розпорядження) Кабінету Міністрів України,видані в межах його компетенції. Ці постанови є самостійними загальними актами управління, поширюються на всю територію країни і, відповідно до закону (за галузями, групами галузей тощо), можуть поширюватися на все населення (ст. 1 1 7 Конституції України)

http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/34/122/
funmaster
Цитувати
Я вже  знаю про такі випадки, що УГГ примушують  ЖЕКи  укладати договори на обслуговування внутрішньобудинкових систем. 

Це інше. Це стосунки двох господарюючих суб`єктів. УГГ має на балансі газопровід до запірної арматури перед будинком. Далі на балансі у балансоутримувача. ЖЕКи (балансоутримувач теж) не мають повноважень проводити ремонтні роботи на газопроводах (зварювальні, чистку та змащення кранів, обслуговування газових
приладів).  Залишається тільки фарбування. УГГ не хочуть виконувати роботи на чужому майні без оплати, тож і наполягають на укладенні договорів. (У нас, наприклад, ОМС  (з подачі балансоутримувача) для знижки тарифу не включило в тариф затрати на фарбування будинкових газопроводів. Тепер ЖЕКи не фарбують бо витрати не закладено в тариф, УГГ тому що не на їх балансі ( кажуть платіть - пофарбуємо). Але договір з окремою квартирою УГГ укладає ( маю укладений ) і загалом виконує.
funmaster
Цитувати
Те ж саме і  що  до електороенергії.  Точка розподілу  між виробником та споживачем  у Вашому будинку  в РЩ. Там є головний "рубильник" та загальний лічильник на будинок - далі (згідно закону) повноваження  РЕМу  закінчилися.  У Вашу квартиру  підходять дроти, які обслуговує (кокретний  виконавець) і стоїть окремий лічильник, куплений Вами ( а стоїть ... на балансі РЕМ).

Нічого я не купляв і не куплятиму. РЕМ сам міняє, повіряє, ремонтує. Стосовно дротів...
Відповідно до ПКЕЕ (http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg=z0417-96&text=%ED%E0%F1%E5%EB%E5%ED%E8%E9   )
Цитувати
споживач електричної енергії - юридична або фізична особа, що використовує  електричну  енергію  для забезпечення потреб власних електроустановок на підставі договору;
     споживачі населеного  пункту  -  населення,  електроустановки якого приєднані  до  технологічних  електричних  мереж  населеного пункту  та  яке розраховується за використану електричну енергію з населеним пунктом;
 населений пункт    -    юридична    особа-споживач   (власник електроустановок  населеного  пункту  або  уповноважена  власником (співвласниками)   експлуатаційна  організація,  в  господарському віданні  якої  є  електроустановки  населеного  пункту),  об'єднує населення на визначеній території та утримує ці електроустановки з метою  забезпечення  електричною  енергією  споживачів  населеного пункту;
 2.4. Межа  експлуатаційної  відповідальності між споживачем - фізичною особою,    об'єднанням    співвласників    (власником) багатоквартирних  будинків  та/або  власником електричних мереж за технічний  стан   і   обслуговування   суміжних   електроустановок установлюється:
     1) для квартир багатоповерхових будинків на відхідних  клемах розрахункових    засобів    обліку   поверхових   або   квартирних електрощитків;
12.8. Споживач на території населеного пункту  розраховується з  постачальником  електричної енергії за тарифом для населення за обсяг електричної енергії,  визначений за показами його лічильника згідно з умовами договору про користування електричною енергією.

Якщо Ви створите ОСББ, то воно може як  "населений пункт" укласти договір з РЕМ брати плату з  Вас і передавати РЕМ. В моєму випадку будинок не є "населеним пунктом".
Відповідно до ПКЕЕН
Цитувати
1. Ці Правила регулюють відносини  між  громадянами  (далі  - споживачі електричної енергії) та енергопостачальниками.
     Правила обов'язкові   для   виконання   всіма  споживачами  енергопостачальниками незалежно від форм власності.
3. Споживання електричної енергії  здійснюється  на  підставі договору  про  користування  електричною енергією між споживачем і енергопостачальником,   що   розробляється    енергопостачальником згідно з  Типовим  договором про користування електричною енергією (додаток 1) і укладається на три роки.
5. У разі розташування об'єктів споживача за різними адресами споживач повинен укласти окремий договір щодо кожного об'єкта.
     У   багатоквартирному   будинку   енергопостачальник  укладає договори з кожним наймачем (власником) квартири.

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg=1357-99-%EF&text=%ED%E0%F1%E5%EB%E5%ED%E8%E9
Як балансоутримувач, чи виконавець "послуги з утримання будинку..." вірішать  з РЕМ проблему транзиту електроенергії РЕМ по по мережі, яка є на балансі  балансоутримувача, а обслуговується виконавцем "послуги з утримання будинку..." , мені байдуже.  Доречі ПКЕЕН затверджені Постановою КМУ, а ПКЕЕ - Постановою  НКРЕ. То ж у стосунках РЕМ з населенням ПКЕЕН мають перевагу.
( З РЕМ договір не уклав, через їх намагання внести в договір обов`язок оплати тільки по їх рахункам. У рахунках бардак. Тож я наполягаю на оплаті по абон.книжкам. Залякували відключенням,  довелося застосувати прийом суддів про фактичні договірні стосунки. На цю тему є й лист НКРЕ. Тепер пропонують нульовий варіант: не писати ні "по рахункам" ні "по абон.книжкам", а  написати "відповідно до п. 22 ПКЕЕН" ).
funmaster
Цитувати
Теж  саме з водою.  Не повіряйте за свій кошт  лічильники. Лічильник(и) який  купили Ви,  водоканал поставив  собі на баланс! Його зобовєязують повіряти лічильник, бо він стоїть на балансі.

Не на баланс, а на облік. Це різні речі. По ПКМУ № 529 витрати на повірку повинні враховуватися в тариф. Постанову ніхто не оскаржив. Судову практику можна глянути в темі: http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5459.0.html
У нас в тарифі витрати на повірку не враховані. Мене це влаштовує. Я здійснюю демонтаж та монтаж своїми руками, транспортування своїми ногами. Безкоштовно. Залишається тільки вартість повірки.  Покищо мене це влаштовує. Бо якщо включать в тариф, то платити доведеться набагато більше, хоч і малими частинами. Тому влаштовує мене  це виключно  з урахуванням місцевих умов та обставин. 

Щодо договорів участь у дискусії припиняю.

Доповнення:
Про лічильники й безкоштовну повірку.
Колись наш "водоканал" вирішив покласти край спорам про повірку і під час розрахунку нового тарифу включив всі витрати на повірку у новий тариф. Обласна інспекція по цінам та ціноутворенню під час процедури погодження цього тарифу його забракувала. пояснення такі: тариф застосовано до всіх споживачів, а лічильники мають не всі, ті що не мають переплачувати не повинні. Видумувати два тарифи : 1 - для споживачів з лічильниками, а 2- - для споживачів без лічильників не стали.   Тож маємо те що описано вище.

Сьогодні, під час пошуку в інеті нормативки по газу, натрапив на цікаве:
Цитувати
Разом з тим НКРЕ повідомляє, що відповідно до Методики розрахунку тарифів на транспортування та постачання природного газу для підприємств з газопостачання та газифікації, затвердженої постановою НКРЕ від 04.09.2002 N 983, витрати пов'язані з плановою повіркою лічильників газу передбачено відшкодовувати за рахунок тарифу на транспортування природного газу.
Це лист НКРЕ 10.01.2004 N 05-39-14/39
http://zakon.nau.ua/doc/?doc_id=308384

Тож безоплатна повірка газових лічильників це блеф. Все враховано в тарифі. І платять усі і хто має лічильник, і хто не  має.
Цікаво, а як ще пошукати, то й не електроенергію знайдеться подібна постанова?
Тоді з водою ( у нас,  за інші міста не  кажу) не так все й погано: не маєш - не платиш, маєш - платиш, але маєш суттєву економію по вартості послуги.

9377
А де б це "Щодо колізії правових норм" подивитися. Щось пошук в Інтернеті нічого не дає.

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v0758323-08

9378
Цитувати
Я не понимаю. Долг - это убытки ЖЕКа. Т.е. потратил больше чем надо. Как? Откуда по бухгалтерии может появиться долг к неплательщику?
Читайте Постанову КМУ № 526 - 2009р.. Розберіться зі складовими тарифу.
 
Цитувати
Меня письменно уведомили, что учет затрат по моему дому ЖЕК ведет и письменно пообещали доть доступ к первичным документам главе инициативной группы.
От Ви сфотографуйте ці документи і викладіть на форум (хоть деякі). Т оді можна буде щось обговорювати.

9379
Таке враження, що всі зацікавлені сторони про все домовились, все оформили. І не думали, що хтось щось досліджуватиме.

Немає і краплі сумніву що це так!

9380
А якщо буде залишена без задоволення заява про перегляд заочного рішення - оскаржувати в загальному порядку зг. п.4 статті 231 ЦПК?
Саме так.

9381
funmaster
Цитувати
Силою, це Ви маєте на увазі через Суд? Не заставлю, то й  не треба. Якщо не хоче виконувати свій обовязок балансоутримувач, тоді від мене чого потрібно?

Це було сказано "образно". Та  малися на увазі конкретні договори про електропостачання та газопостачання. Ці  й через суд не заставите балансоутримувача укладати, бо в ньго нема (а по газу і не може бути) відповідних ліцензій.
funmaster
Цитувати
На підставі якого закону я  повинен укладати договори безпосередньо з виконавцями?
Ст 20 ЗУ ПРО ЖКП? Так вона для одноквартирних будинків.

Вас ніхто не заставляє. Ви вправі діяти відповідно до Вашої конкретної ситуації ( а вони бувають у одному місті різні для різних  районів, не те що в країні).
З чого Ви взяли що Ст 20 ЗУ ПРО ЖКП тільки для одноквартирних будинків. Ні де в законі так не написано. Електропостачання та газопостачання теж жк-послуги, а на ці послуги договори укладаються з кожною квартирою окремо і не з балансоутримувачем, а з РЕМ та з УГГ. Ви скажете ст. 29 "особливості",  Але по-перше тоді чому ці особливості не стосуються всіх жк-послуг без  виключення.
 А по-друге особливість є  в  тому, що договір повинен укладати або балансоутримувач, або уповноважена ним особа. Але ст. 1 закону тлумачення цьго терміну " уповноважена особа" не надає. Ви переконані що це управитель, багато хто ( я теж серед них, можливо помиляюсь, але чомусь ст. 29 законодавець хоче "викинути") вважають що це може бути не тільки управитель ( якого досі в переважній більшості випадків і нема, а балансоутримувач виконує і цю функцію). Доречі  ст. 25 закону :
Цитувати
1. Управитель має право:
     1) здійснювати   управління   будинком,   спорудою,  житловим комплексом або комплексом будинків і споруд  та  забезпечувати  їх належну експлуатацію;
     2) укладати договори з виробниками,  виконавцями, споживачами в порядку, встановленому законом;

Не зобов`язаний, як споживач , виконавець? ,балансоутримувач:
Цитувати
3. Споживач зобов'язаний:
     1) укласти договір  на  надання  житлово-комунальних  послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору;

Цитувати
2. Виконавець зобов'язаний:
        3) підготувати  та  укласти  із споживачем договір на надання житлово-комунальних  послуг  з  визначенням  відповідальності   за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;

Цитувати
2. Балансоутримувач зобов'язаний:
     1) укладати договір з власником (співвласниками) на утримання на балансі відповідного майна;
     2) утримувати   на   балансі  майно,  визначене  договором  з власником (співвласниками);
     3) вести  бухгалтерську,  статистичну  та  іншу,  передбачену законодавством, звітність відповідно до законодавства;
     4) забезпечувати   управління   майном  власними  силами  або укладати договір з юридичною особою на управління майном;
     5) забезпечити умови для своєчасного проведення  капітального і   поточного  ремонтів  відповідно  до  встановлених  стандартів,
нормативів, норм та правил;
     6) забезпечити належні експлуатацію та  утримання  майна,  що перебуває на його балансі.

а тільки має право.

funmaster
Цитувати
Балансоутримувач зі співвласником має  укласти два типи  договорів:
- на  право утримання майна  на балансі  та управління майном;
- на надання ЖКП (усіх).
Отже оферти повинно  бути як мінімум  дві. 


Якшо рахувати управління то мінімум три : управління, опалення та водопостачання/водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
А як буде договір про управління, то доведеться за управління доплачувати окремо, крім інших жк-послуг.
Договір з управління знайдете тут:
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=484-2009-%EF


9383
Технологія знайома. Позивач береться повідомити відповідача своїми силами, потім повертає суду повістки з "засвідченою" лжесвідками відмовою відповідача від отримання, або надає довідку про те що відповідач не проживає. Все це робиться навмисно щоб отримати заочне рішення, бо  до позову  можуть бути додані підтасовані розрахунки боргу і краще щоб відповідачу це не було відомо . Суд ( в кращому випадку) публікує оголошення про дату розгляду, в зазначений строк  виносить заочне рішення.
Я б не експерементував з апеляційною скаргою. Потрібна заява про перегляд заочного рішення. Бажано викладення вже в цій заяві заперечень по суті позову ретельно, бо потім може статися що доповнити не вдасться.
Виконавча без ухвали суду про перегляд своїх дій не припинить.

9384
Цитувати
Если ЖЕК продаст мои долги коллекторам, то у них мой долг появится не 10 лет назад, а прям щас. И у них срок исковой давности не истек.

Бред полнейший. Если бы процедурой переуступки долга отменялся срок исковой давности, то уже давно бы все "ЖЕКи" передали бы своих должников коллекторам, а те, подав судебные иски, все долги давно повзыскивали.  А так им приходится прибегать к запугиванию, моральному давлению, шантажу и т.д.

Что касается налога с дохода в виде не оплаченных услуг жкх, Вы наверно слышали об этом:http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=889-15
"ЗАКОН УКРАЇНИ   Про податок з доходів фізичних осіб "
Цитувати
4.2. Загальний місячний оподатковуваний дохід

     До складу  загального   місячного   оподатковуваного   доходу
включаються:
........4.2.11. сума заборгованості платника податку,  за якою  минув
строк  позовної  давності  та  яка перевищує суму, що становить 50
відсотків    місячного    прожиткового   мінімуму,   діючого   для
працездатної  особи  на 1 січня звітного податкового року. Фізична
особа  самостійно сплачує податок з таких доходів та відображає їх
у    річній    податковій    декларації,   крім   сум   податкової
заборгованості, за якими минув строк давності згідно з законом, що
встановлює  порядок  стягнення  заборгованості  з податків, зборів
(обов'язкових платежів) та погашення податкового боргу; { Підпункт
4.2.11 пункту 4.2 статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 1533-VI ( 1533-17 ) від 23.06.2009 }

По этому вопросу прочтите тему :  http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4676.msg12384.html#msg12384

Закон втратив чинність з появою податкового кодексу.

У Податковому кодексі маємо:
Цитувати
РОЗДІЛ IV. ПОДАТОК НА ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
     Стаття 162. Платники податку
     162.1. Платниками податку є:
     162.1.1. фізична особа - резидент,  яка отримує доходи  як  з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;
     162.1.2. фізична  особа  -  нерезидент,  яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;
     162.1.3. податковий агент.
Стаття 163. Об'єкт оподаткування
     163.1. Об'єктом оподаткування резидента є:
     163.1.1. загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід;
     163.1.2. доходи  з  джерела  їх  походження  в  Україні,  які остаточно   оподатковуються   під  час  їх  нарахування  (виплати,надання);
     163.1.3. іноземні доходи  -  доходи  (прибуток),  отримані  з джерел за межами України.
 164.2. До  загального  місячного  (річного)  оподатковуваного доходу платника податку включаються:
164.2.7. сума  заборгованості  платника  податку за укладеним
ним цивільно-правовим договором
,  за  якою  минув  строк  позовної
давності 
та  яка  перевищує  суму,  що  становить  50  відсотків
місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на
1   січня   звітного   податкового   року,   крім  сум  податкової
заборгованості,  за якими минув строк позовної давності  згідно  з
розділом   II  цього  Кодексу,  що  встановлює  порядок  стягнення
заборгованості з податків, зборів і погашення податкового боргу, а
також  дохід,  що  становить  позитивну  різницю між сумою коштів,
одержаною  платником  податку  від   фінансової   установи   після
реалізації  заставленого  майна  платника  податку  при  зверненні
стягнення  фінансовою  установою  на  таке  майно  у   зв'язку   з
невиконанням  платником  податку  своїх  зобов'язань  за договором
кредиту (позики),  та сумою фактично сплачених  платником  податку
зобов'язань  за  таким  договором  кредиту (позики),  і сумою,  що
утримана  фінансовою  установою  в   рахунок   компенсації   своїх
витрат/втрат (включаючи залишок непогашеної платником податку суми
фінансового кредиту)  згідно  з  таким  договором.  Фізична  особа
самостійно сплачує податок з таких доходів та зазначає їх у річній
податковій декларації
;

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2755-17&p=1297696050998563

25.02.2011р. - редагування :колір останнього речення.

9385
Мої найщиріщі вітання!
Хай спробують апелювати. Ви вже їм "спуску" не дасте!

9386
Тетяно Іванівно, десь на сайтах з технічними нормативами  ( ДБН, ГОСТ та ін.) воно є. Складність пошуку виникає саме через те що частина назви, а саме "КТМ - 204" однакова для різних документів. Приклад тому:
Цитувати
Ви знайшли Технічні правила ремонту і утримання міських вулиць та доріг КТМ 204 України 010-94.
В мене, на жаль, посилання не збереглося.
Можна спробувати пошукати в технічній бібліотеці. Як що є, спробувати замовити завірену копію потрібної сторінки. Або просто копію, а потім колпотати про витребування завіреної судом.
Вмене колись була подібна проблема з пошуком іншого технічного нормативного документу. Підчас пошуку в обласній бібліотеці з`ясувалось, що бібліотека надає й послугу копіювання документу з бази даних на єлектронні носії ( за окрему плату, що залежить від об`єму скопійованого в байтах). Якщо скопіювати на диск ( тільки не RW, щоб не було можливості внесення змін після закінчення запису), то приналежному оформленні його теж можна буде використати в суді.
Ще спосіб. Потрібно знайти якийсь офіційний розрахунок, наприклад для підвищення тарифу. Там мають бути посилання на КТМ - 204. Показавши такий документ судді Ви доведете що опоненти брешуть (ну не можуть вони не мати і не знати про цей норматив), далі наполягати на на витребуванні самого документу повторно.

9387
 
Цитувати
Прошлой осенью пришло время на его замену. В ноябре сдали деньги.
А что счетчик собственность жильцов?
Цитувати
у ответственной за т/с в нашем доме
Это кто?  :o

9388
Цитувати
1. Визначити з 01.01.2009 виконавцями житлово-комунальних послуг для населення, що мешкає у житловому фонді комунальної власності міста Запоріжжя:
1.1. 3 централізованого постачання холодної води, централізованого водовідведення - комунальне підприємство «Водоканал».
1.2. З централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води - Концерн «Міські теплові мережі» в будинках, мережі яких безпосередньо приєднані до теплових мереж Концерну “Міські теплові мережі”.
2. Виконавцям житлово-комунальних послуг п ідготувати та укласти договори на надання відповідних послуг.

Цитувати
Стаття 19. Надання послуг з питного водопостачання
     Послуги з   питного   водопостачання   надаються   споживачам підприємством питного водопостачання на підставі договору з:
     підприємствами, установами,  організаціями,  що безпосередньо користуються централізованим питним водопостачанням;
     підприємствами, установами   або   організаціями,  у  повному господарському віданні або оперативному управлінні яких  перебуває житловий  фонд  і  до  обов'язків яких належить надання споживачам послуг з питного водопостачання та водовідведення;
     об'єднаннями співвласників     багатоквартирних     будинків, житлово-будівельними   кооперативами   та   іншими    об'єднаннями власників житла,  яким передано право управління багатоквартирними будинками та  забезпечення  надання  послуг  з  водопостачання  та водовідведення на підставі укладених ними договорів;
     власниками будинків, що перебувають у приватній власності.
     Договір про   надання   послуг   з   питного   водопостачання укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання або уповноваженою  ним  юридичною чи фізичною особою і споживачем, визначеним у частині першій цієї статті.
     Порядок надання  споживачам  послуг  з питного водопостачання встановлюється  центральним  органом  виконавчої  влади  з  питань житлово-комунального господарства.
Знайомо.  Влада робить вигляд що призначила виконавця. Балансоутримувач відмовиться від договору по ПКМУ 630 бо є виконавець. Підете в «Водоканал», там посилатимуться на ст. 19 ЗУ "Про питну воду та питне водопостачання" : мають укладати договори тільки з балансоутримувачем або ОСББ, а поквартирно закон не дозволяє. Коло замкнулось, споживач "за бортом".
Якщо Ваше ЖЕО укладатиме договори по ПКМУ 630, то це свідчитиме про те що воно ще не дуже досвідчене у справі дурити споживачів.

9389
Цитувати
Тобто живем ми з Вами не по закону, а по Листу  пана...  Лотоцького.
Вибачте, це не Лотоцький винен, винен той хто не виписав у законі про "уповноважену особу" так, щоб не розуміли це двояко : одні тільки як управителя, інші ще і як виконавця. Проблема виникла через те що на ринку жкп з`явились замість державних жеків приватні. З`явилися ще до появи ЗУ "Про жкп". І платити мешканці стали не на один рахунок ( що належав балансоутримувачу (для невеликих міст це одна контора на все місто)) а на  рахунки саме тих приватних виконавців  , які обслуговували саме їх будинки.  І стали ці приватники укладати договори з мешканцями ( цікаво було, бо на той час жеки передали їм договори найму квартири, які для власників не застосуєш, довелося знайти договір на участь у витратах з утримання будинку). А тут і ЗУ "Про жкп" з`явився. І ст. 29 про балансоутримувача. Приватники миттю відмовилися удладати договори - є балансоутримувач. Балансоутримувач в разі укладення договору повинен і гроші збирати та роздавати виконавцям (зайва морока) або створити щось подібне до ГІОЦ  (що це за монстр видно на прикладі Києва). Але тут виконавці теж проти - навіщо їм клопіт перерахували їм кошти чи ні, як можна отримувати прямо на свій рахунок. 
Через рік з`явилась ПКМУ № 560 і типовий договір:
Цитувати
________________________________       _______________  20__    р.
(найменування населеного пункту)        (дата укладення договору)
__________________________________________________________________
            (найменування власника, балансоутримувача
__________________________________________________________________
                   або уповноваженої ним особи)
в особі _________________________________________________________,
                (посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі ______________________________________________,
                                (назва документа)
затвердженого ____________________________________________________
                                   (коли і ким)
(далі - виконавець), з однієї сторони, і _________________________
__________________________________________________________________
         (прізвище, ім'я та  по батькові фізичної особи)
_________________________________________________________________,
                (або найменування юридичної особи)
який (яка) є власником (наймачем, орендарем) квартири (далі -
споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:
Предмет договору
1. Предметом договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

.......................
 8. Плата вноситься на розрахунковий рахунок _________________
__________________________________________________________________
           (банківські реквізити єдиного розрахункового
__________________________________________________________________
                      центру або виконавця)
Питання: Балансоутримувача названо виконавцем, але він послуг не надає, надає дісно виконавець затверджений (до того ж після конкурсу) рішенням ОМС.
Кому платити? "ГІОЦу"  немає ( і слава богу), балансоутримувач в договір вносить рахунок Виконавця ( окремої юридичної особи). Питання як балансоутримувач виконає пункти договору про перерахунки ( як буде потрібно)? Буде вимагати від виконавця? А як той відмовиться? І взагалі класно споживач (фізична особа) та балансоутримувач/він же управитель/ ( юридична особа уклали договір про те що послугу споживачу надає інша юридична особа яка не є стороною договору, а споживач зобов`язаний платити по договору  особі яка не є стороною договору.
Ви такий договір підпишете? Я ні! Саме через це і почали закидати Мін ЖКХ листами та запитами.
А в цей час "газовики" та "електрики" спокійно укладають договори зі споживачами  без всіляких управителів та балансоутримувачів бо і Правилами... і типовими договорами ( в редакціях і до і після ЗУ "Про жкп") для них це передбачено без будь-яких управителів та  балансоутримувачів ( хоча газопостачання та єлектропостачання теж жк-послуги):
Цитувати
Стаття 13. Розподіл житлово-комунальних послуг залежно від
                функціонального призначення

     1. Залежно від функціонального призначення житлово-комунальні
послуги поділяються на:

     1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної  та
гарячої   води,   водовідведення,   газо-   та  електропостачання,
централізоване опалення,  а  також  вивезення  побутових  відходів
тощо);
 
І ніякий балансоутримувач і не претендує на цю функцію ( і силою не заставите).
Результатом стала ПКМУ 529 - 2009р.
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 травня 2009 р. N 529
ТИПОВИЙ ДОГОВІР
про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
________________________________       ____ _____________ 20 __ р.
(найменування населеного пункту)
__________________________________________________________________
   (найменування суб'єкта господарювання, предметом діяльності
                         якого є надання
__________________________________________________________________
 послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій)

в особі _________________________________________________________,
                (посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі ______________________________________________,
                            (найменування документа)
затвердженого ____________________________________________________
                         (ким виданий, номер і дата)
(далі - виконавець), з однієї сторони, і _________________________
__________________________________________________________________
          (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи
_________________________________________________________________,
                або найменування юридичної особи)
що є   власником   житлового   будинку   (гуртожитку),   власником
(наймачем) квартири (житлового приміщення в гуртожитку), власником
нежитлового приміщення у житловому будинку  (гуртожитку)  (далі  -
споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
Предмет договору
     1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання
послуг
з утримання будинків і споруд  та  прибудинкових  територій
(далі -  послуги)  у  житловому  будинку  (гуртожитку) N_______ по
вул. _______________________ у __________________________________,
                                (найменування населеного пункту)
а споживачем  -  забезпечення  своєчасної  оплати  таких послуг за
встановленим тарифом у строк та  на  умовах,  що  передбачені  цим
договором.
     2. Виконавець   надає  послуги відповідно  до  затвердженого
(погодженого) рішенням  органу  місцевого  самоврядування  тарифу ......
"Балансоутримувач"  з тексту зник, є "суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій".
А в проекті змін до ЗУ "Про жкп" ст. 29 вже немає ( правда він вже мабуть років з три в лабіринтах ВР тиняється). Та й як вийде, легше не  стане, бо відповідно до ЗУ "Про питну воду..." та ЗУ "Про теплопостачання"  водоканали та тепломережі не мають  права укладати договори з мешканцями окремих квартир, тож не мають права бути виконавцями для них.
Така в  нас "консерваторія".

9390
Я ж саме 2004р. і мав на увазі (ЦК в редакції 1963 р.)

Сторінок: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 658

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email