'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Юрій Васильович

Сторінок: 1 ... 656 657 [658]
9856
Форум gro-za / Шановний Віктор Іванович!
« : 18 Серпня 2009, 12:24:29 »
Шановний Віктор Іванович!
я зрозумів що потрібно звернутися з претензію до виконкому.
але є сумніви як її оформити. може підкажете, чи порадите де подивитсь зразок? дякую!

9857
претензія у формі заяви? якщо виправлять договір, але не існує самого рішення про погодження періодичності та строків оскаржувати бездіяльність виконкому?
Тетяні: у системі Ліга-Закон незручна форма оплати, може ще щось підскажете?

9858
Добридень, шановний Віктор Іванович! Є декілька запитань до Вас.
1. Після виходу у травні Пост. КМУ № 529 виконком Артемівської міськради затверджує свій варіант договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у якому пункт 2 викладено у такому вигляді: «2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням виконкому Артемівської міської ради тарифу, його структури, копія якого додається до договору.» на відмінну від типового, затвердженого Пост. КМУ № 529 : «2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, копія якого додається до цього договору».
На мою думку слова «періодичності та строків надання послуг» щезли не через помилку (які є і далі по тексту), чи недбалість під час набору тексту. Річ у тім, що під час підготовки регуляторного акту про затвердження тарифу (2008р.) Керуюча компанія житлово-комунальних послуг не вносила у проект рішення виконкому періодичність та строки надання послуг, а тільки структуру тарифу. Тому під час укладення договору абоненту крім переліку послуг нічого не надавали. Бо по-перше ніякого рішення про погодження періодичності та строків не існувало, а по-друге приватні жеки ніяких строків і періодичності не додержуються. Принципові споживачі не підписували договір без цього додатку ( і Ви теж не рекомендували укладати такий абстрактний договір), наполягаючи на його обов`язковості. Тепер же відсутність додатку з вказуванням «періодичності та строків надання послуг» якби узаконено.
Як Ви прокоментуєте, що порекомендуєте?
(Рішення виконкому та договір можна побачити на сайті міськради: http://artemivsk-rada.gov.ua сторінка з рішеннями: http://artemivsk-rada.gov.ua/index.php?mod=content&read=5 )
2. У нас у місті склалося так що більшість комунальних підприємств не надають споживачам рахунки за свої послуги а також не надають абонентських книжок, а зобов`язують купувати абонентські книжки самим абонентам у роздрібній торгівельній мережі ( вже є такий бізнес друкувати абонентські книжки). При цьому посилаються хто на відсутність коштів на придбання книжок, хто на те що буцімто це не входить у тариф на послугу. Раніше абонентських книжок у продажу взагалі не було, а комунальники забезпечували абонентів ними централізовано і за свій рахунок. До речі це було раніше оговорено у різних правилах надання послуг. А у нових редакціях Правил… це випало. Питання: чи є який-небудь нормативний документ з цього приводу? Чи буде правомірною відмова абонента сплачувати за послугу до надання йому комунальним підприємством розрахункових платіжних документів ( книжок, рахунків, тощо)?
3. При внесенні змін у законодавство у електронній базі ( наприклад ВР) документ знаходиться уже зі змінами а первинний текст не зберігається ( щоб знайти первинний потрібно підіймати друковані видання минулих років). Чи не відомо Вам якої-небудь електронної бази даних де б документи зберігалися і у первинному вигляді?

9859
Форум gro-za / дякую!
« : 15 Березня 2008, 11:19:27 »
дякую!

поздоровляю зі всесвітнім днем захисту прав споживачів!!!

9860
я подав заяву з вимогою прислати представника для складення акту та подальшого проведення перерахунку. вірогідно що її проігнорують. чи правомочним буде складений споживачами акт - претензія, якщо нема договору, а в акті - претензії необхідно вказати який пункт договору не виконано.

стосовно ліфта - чи не маєте інформації де знайти Правила будови і безпечної експлуатаціїї ліфтів (ПББЕЛ) . дякую!

9861
PS. чи відповісти на ЛИСТ- ПОПЕРЕДЖЕННЯ, що ТОВ Факторія надало не повну інформацію щодо об`єму надання послуг та реагування на заяви споживачів, чи не тратити час доки не буде виклику до суду?

ще раз дякую!

9862
доброго дня, Віктор Іванович! дякую за відповідь. додатково: виконком у рішенні посилається на погодження управлінням містобудування. архітектури та ЖКГ Донецької ОДА, щодо отримання висновку територіальної цінової інспекції Мінфіну- у рішенні ні пари з уст. структура що надає послуги з ЦО - приватна. подібний випадок у 2005р. Міськводоканал 02.02. опублікував заяву про наміри підвищити тариф. 03 чи 04 лютого виконком приняв рішення про погодження та введення в дію з 01.03. 2005р. а опубліковане воно було лише в квітні. проте Міськводоканал застосував ці тарифи з 01 березня. на мою скаргу у комісію з контролю за цінами ( обласне відділення) отримав відповідь комісії: що ота заява про наміри від 02 лютого і є необхідним попередженням за місяць, про те через те, що у лютому 28 днів - таки зобов`язала ввести нові тарифи з 04. березня а не з 01. сміх!



шановний Вікторе Івановичу! може дасте пораду з наступного питання:

У нашому будинку експлуатували не зовсім справнний ліфт (на половині поверхів не було кнопок виклику, не було зв`язку з диспетчером, не працювала кнопка аварійної зупинки "СТОП"). Після відмови сплачувати за такий ліфт кнопки виклику встановили а інше не полагодили. Я відмовився сплачувати за такий ліфт, посилаючись на Наказ Держжитлокомунгоспу № 135 у якому вимагалось при несправності ліфта негайно його відключати(при чому там не було переліку більше чи менше значущих недоліків – несправність і все!) ще пізніше відновили зв`язок з диспетчером а за кнопку аварійної зупинки "СТОП" надали відповідь що згідно наказу “OTIS” ще 1997р. дозволили експлуатацію ліфтів без кнопки «СТОП» до виходу Правил будови і безпечної експлуатаціїї ліфтів (ПББЕЛ) у новій редакції . стара редакція це забороняла. Я категорично не погоджувався користуватися ліфтом що мав несправності та відмовився його оплачувати про що попередив фірму (приватну) , яка повинна була надавати послуги з утримання будинку (ТОВ Факторія). Тим більше після гучних аварій ліфтів у 2006р. шукав Правила будови і безпечної експлуатаціїї ліфтів але не знайшов. Може Вам щось відомо з цього питання. Додаю відповідь МінЖКГ від 19.04.2007р.. цитую:

«Міністерство з питань житлово-комунального господарства розглянуло Вашого листа і повідомляє.

Відповідно до обгрунтування Технічної ради Технічного Комітету ТК-104 „Ліфти" щодо недоцільності належності кнопки „Стоп" на панелі управління пасажирських ліфтів, що змонтовані в житлових будинках, і відповідно до листа Державного комітету по нагляду за охороною праці від 25.01.97 № 08-8/2015 дозволено монтаж і експлуатацію ліфтів з відступом від п. 6.34 „Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів" (в частині відсутності кнопки „Стоп"). „Правилами безпечної будови і експлуатації ліфтів" наявність поручнів у кабіні ліфта не передбачена.

У зв\\\'язку з мавшими місце випадками вандалізму на ліфтах (пошкодження кнопок виклику) і неплатоспроможністю власника будинку по відновленню обладнання обслуговуюче підприємство „ОТІС" відключило пошкоджені пристрої виклику і продовжило експлуатацію ліфтів будинку. Після внесення коштів власником будинку пристрої виклику були відновлені.

На час відсутності диспетчерського зв\\\'язку у кабіні ліфта у зв\\\'язку з крадіжкою кабелю диспетчеризації, власником будинку ВАТ „Факторія" здійснювався щоденний нагляд підготовленим та атестованим персоналом.

Таким чином, експлуатація ліфтів з відсутнім поручнем та непрацюючою кнопкою „Стоп" не є порушенням зазначених вище правил.

Зі свого боку, підприємство, яке обслуговує ліфти, вживало заходів для запобігання травмуванню мешканців під час користування зазначеними ліфтами.

Заступник Міністра підпис О.М. Білянський кінець цитати.



Далі через несплату за ліфт та за деякі інші складові переліку робіт з утримання будинку, та через відмову ТОВ Факторія робити перерахунки -останнє нарахувало мені борг. Квартира приватизована , послуг з утримання будинку в повному обсязі нема ( за те що є - вивіз сміття, робота двірника, сплачую- у структурі тарифу є вартість окремих складових от і розраховую сам), договір не укладено з вини ТОВ Факторія ( виробник) та балансоутримувача (Артемівська керуюча компанія житлово комунальних послуг). З 2004 по 2006 роки не враховані пільги(50%) хоч я маю копію відповіді мінфіну що відсутність коштів у бюджеті не дає права на відмову у наданні пільг. До тогож тариф затверджено з поруменням ПКМУ № 560 ( не окремо а по всьому місту єдиний, наприклад : є пункт - обслуговування дитячого майданчика, а самого майданчика у нашому дворі нема) учора отримав лист попередження. Факторія сама судитисяне бажає – наймає юридичну фірму. Листа додаю: цитую:

УКРАЇНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО

«УКРАЇНСЬКИЙ ЮРИДИЧНО-ФІНАНСОВИЙ ЦЕНТР»

04071. Україна, м, Київ, вул. Оборонська, 23\\48 оф. 4

тел./факс: 8(097) 388-11-80

код ЄДРПОУ 33941 951

Вих. № 1.1

Від 11 березня 2008року.

ЛИСТ- ПОПЕРЕДЖЕННЯ

Внаслідок несплати Вами коштів за фактично отримані житлово-комунальні послуги , між Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАКТОРІЯ» м. Артемівськ Донецької обл. та Приватним підприємством „УКРАЇНСЬКИЙ ЮРИДИЧНО-ФІНАПСОВИЙ ЦЕНТР- м. Київ укладено Договір - доручення №1-Юр від 06 березня 2008 року. Останнім розпочато розгляд матеріалів ситуації, що сталася у правовідносинах між Вами ,як користувачем (власником) квартири, розташованої за адресою:м. Артемівськ, вул. Ювілейна та надавачем житлово-комунальних послуг Т.О.В. „ФАКТОРІЯ".

Матеріали вказують на наявність за Вами заборгованості, за фактично отримані житлово-комунальні послуги станом на 01.02.2008 р. у розмірі 1289,05 грн. Зважаючи на це, пропонуємо Вам терміново перерахувати дану суму, через ощадну касу на поточний рахунок Т.О.В. «ФАКТОРІЯ» м. Артемівськ за реквізитами: п/р 26004192484001 в ГФ «ПриватБанк» м. Горлівка , МФО 335515, Код.25327707.

У разі несплати зазначеного боргу терміном до 25 березня 2008 року, ми будемо вимушені розпочати виконання спеціального комплексу правомірних дій, направлених на підготовку матеріалів для передачі їх до Суду, але в цьому випадку ціна позову буде перевищувати вищезазначену суму Вашої заборгованості на величину збитків, завданих Т.О.В. «ФАКТОРІЯ», в результаті невиконання або неналежного виконання зобов\\\'язання, оскільки:

- згідно зі ст. 16 ЦК України від 16.01.2003 № 435-1V кожна особа має право звернутися до Суду за захистом свого особистого майнового права та інтересу, причому, як засіб захисту цивільних прав та інтересів,

застосовується відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди;

- згідно зі ст. 22 ЦК України особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками у даному випадку є витрати, які особа зробила або мусить зробити для

відновлення свого порушеного права (реальні збитки), а також доходи, які особа могла б реально одержати за

звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).

В даному випадку сума вказаних збитків складає одну тисячу.гривень. Таким чином, ціна позову буде складати суму не менше як 2289,05 грн.

В ході судового розгляду ми будемо просити Суд на підставі статей 149,150, 151 та 152 ЦІІK України постановити ухвалу про забезпечення позову у вигляді накладання арешту на Ваше майно, на яке згідно з законодавством може бути звернуто стягнення.

Доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинного законодавства України , в разі якщо між Вами та постачальником житлово-комунальних послуг не існує Договору укладеного у письмовій формі, це не є підставою його недійсності. Ви корустувалися, користуєтесь та продовжуєте користуватися житлово-комунальними послуги які надаються Т.О.В. „ФАКТОРІЯ" м. Артемівська, ніяких дій щодо відмови від них Ви не здійснювали, тобто підтвердили факт надання послуг шляхом їх прийняття.

ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ СПИСАННЯ БОРГІВ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО !

 з приводу сплати суми заборгованості та уточнення періоду її утворення пропонуємо звертатися: - до бухгалтерії Т.О.В.. „ФАКТОРІЯ" за адрмівіеаіАртемівськ, вул. Ювілей на, 115 тел. 49-29-49 (з 08.00 до 16.00):

 з усіх інших питань у письмовому виглді до П.П. „Український юридично фінансовий центр" за адресою: 04071, м. Київ, вул.. Оболонська, 23/48, к.4 або за телефоном -8.(097) 388-11-80 (щодня, крім суботи та неділі, з 9.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 14.00

Генеральний директор підпис печатка В.О.Кващук кінець цитати



Такі листимайже на кожну квартиру якимось кур`єром кинуто у під`їзд пачкою, навіть у поштові скриньки не розкладено. Чи не дасте якусь пораду? І чи дозволите до Вас при необхідності зателефонувати.

Щиро дякую за відповідь!

9863
29.01.2008г.теплосеть публикует объявление о предстоящей публикации 02.02.2008г. проекта решения исполкома горсовета о повышении тарифа на отопление. 02.02.2008г.опубликован Анализ влияния регуляторного акта в котором приведены новые(повышенные) тарифы, ссылки на согласование тарифов нет. 07.03.2008г.опубликовано Решение исполкома горсовета от 05.03.2008г.о повышении тарифа на отопление (в тексте указано , что тариф согласован с Облгосадминистрацией 31.01.2008г.). Пункт 1 Решения гласит: "согласовать тариф ... ... ввести в действие с дня публикации (07.03.2008)". ст. 32 ч. 5 ЗУ Про житлово-комунальні послуги: " 5. У разі зміни вартості житлово-комунальних послуг виконавець / виробник не пізніше ніж за 30 днів повідомляє про це споживача з визначенням причин зміни вартості та наданням відповідних обґрунтувань з посиланням на погодження відповідних органів.". Если исполком горсовета "погодив" новый тариф только 05.03.2008г. то правомерно ли его введение в действие уже 07.03.2008г., как это указано в Решении ?

Сторінок: 1 ... 656 657 [658]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email