'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Проект нового ЗУ "Про ЖКП"  (Прочитано 2625 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Проект нового ЗУ "Про ЖКП"
« : 27 Січня 2016, 15:06:13 »

Цитувати
Проект Закону про житлово-комунальні послуги

Номер, дата реєстрації:
    1581-д від 10.12.2015
Сесія реєстрації:
    3 сесія VIII скликання
Суб'єкт права законодавчої ініціативи:
    Народний депутат України
Ініціатор(и) законопроекту:
    Бабак Альона Валеріївна (VIII скликання) Андрієвський Дмитро Йосипович (VIII скликання) Сабашук Петро Павлович (VIII скликання) Кодола Олександр Михайлович (VIII скликання) Сташук Віталій Филимонович (VIII скликання) Марченко Олександр Олександрович (VIII скликання) Ревега Олександр Васильович (VIII скликання) Скуратовський Сергій Іванович (VIII скликання) Гальченко Андрій Володимирович (VIII скликання) Шинькович Андрій Васильович (VIII скликання)

Останній етап проходження:    Обговорено (27.01.2016)
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Проект нового ЗУ "Про ЖКП"
« Reply #1 : 02 Лютого 2016, 17:47:20 »

02.02.2016р. законопроект прийнято  в першому  читанні (За-242 Проти-0 Утрималось-9 Не голосувало-77     Рішення прийняте).
Текст законопроекту у додатку.
« Останнє редагування: 02 Лютого 2016, 17:49:56 від Юрій Васильович »
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю
Re: Проект нового ЗУ "Про ЖКП"
« Reply #2 : 05 Лютого 2016, 00:43:55 »

Главком
Цитувати
Тот факт, что в проталкивании норматива заинтересованы некие влиятельные силы, подтверждается невиданной скоростью, с которой законопроект был внесен в Раду и проголосован. Если верить сайту парламента, то доработанный вариант документа был внесен 10 декабря 2015 года, а уже 2 февраля 2016 года его бегом проголосовали в первом чтении в музыкальном темпе «prestissimo», что означает «быстрее уже не бывает». Более того, на сайте Верховной Рады в разделе, посвященном этому законопроекту, отсутствуют необходимые в таких случаях пояснительная записка к законопроекту и выводы Научно-экспертного управления Рады. Очевидно, спешили очень, потому что кому очень надо было. Или мы что-то пропустили, и в Раде уже успели изменить Регламент?!В свою очередь, в пункте 1 статьи 24 законопроекта говорится, что пеня устанавливается договором на оказание ЖКУ, но не выше 0,1 процента за каждый день просрочки от суммы долга, а общий размер уплаченной пени не может превышать 100 процентов общей суммы долга.

А теперь немного истории, чтобы понять, какую удавку навешивают на шею гражданам страны. Понятие пени за просрочку появилось еще в советское время после введения Жилищного кодекса Украинской ССР. Но обратим внимание, что «проклятая советская власть» устанавливала пеню в размере не 0,1% за день, как сейчас, а 0,01% за день, то есть в 10 раз меньшую. Кроме того, максимальная сумма пени устанавливалась в размере не 100%, как сейчас, а 50%. Почувствуйте разницу, между нынешней «демократией» и нормами времен «страшного» Юрия Андропова, при котором принимался Жилищный кодекс УССР.

http://www.ukr.net/#homeDetails/jekonomika/43250695/
« Останнє редагування: 05 Лютого 2016, 00:58:02 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Проект нового ЗУ "Про ЖКП"
« Reply #3 : 05 Лютого 2016, 01:16:56 »

Там ще є
Цитувати
Просто диву даешься, как лихо эта публика берется за реформирование ЖКХ, не поработав ни дня ни дворником, ни сантехником, ни «хотя бы» начальником ЖЭКа! Впрочем, за авиастроение и акушерство с гинекологией они берутся не менее яростно, и похоже, им вообще все равно, что «реформировать»!
З цим я згоден.
А критики по суті такі самі "спеціалісти".
До 10.12.2015р. був ще рік "болтания законопроекта в Раде"
Цитувати
Доопрацьований проект
(реєстр. № 1581 від 22.12.2014 р.)
в редакції від 09.12.2015 р.

Стосовно пені. В СРСР пеня була різна. І 0,01%,  і 0,1% і 0,2% без обмеження максимального розміру:
Цитувати
60. Органами  управління  житлово-будівельного  кооперативу є загальні збори членів кооперативу і правління кооперативу.

     Загальні збори  членів  житлово-будівельного  кооперативу   є вищим органом управління кооперативу. Загальні збори:

12)  встановлюють  строки  внесення  внесків  на  капітальний ремонт  жилого  будинку (будинків), внесків на експлуатацію жилого будинку  (будинків)  та  утримання  придомової території, плати за комунальні  послуги  і  приймають  рішення про справляння з членів кооперативу  пені за несвоєчасне їх внесення (в межах 0,2 процента від  суми  платежу  за  кожний  день  прострочення); ( Підпункт 12 пункту 60 в редакції Постанови РМ N 24 ( 24-88-п ) від 28.01.88 )

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/186-85-%D0%BF?nreg=186-85-%EF&find=1&text=%EF%E5%ED%B3&x=6&y=3
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю
Re: Проект нового ЗУ "Про ЖКП"
« Reply #4 : 22 Лютого 2016, 15:47:41 »

Цитувати
По-перше, вводиться поняття "житлової послуги": це послуга з управління багатоквартирним будинком. Остання присутня і в чинній редакції закону про ЖКГ, однак широкого запровадження не набула, натомість перелік послуг власне з утримання будинків — зник! Хто встановлює тарифи та хто відповідає за прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт тощо — не визначено. Натомість вводиться новий актор — управитель — фізична чи юридична особа, яка надаватиме "послугу управління", себто служити посередником, між тими, хто буде в реальності підметати, прибирати, ремонтувати будинок та його мешканцями. У такий "хитрий" спосіб влада, яка хоч якось контролювала ЖЕКи та несла відповідальність за стан житлового фонду, сходить зі сцени й віддає народ у рабство до управителя, бо поміняти його можна лише в теорії, тоді як практика свідчить, що змінити керівництво навіть в ОСББ, де мешканці так-сяк об'єднані — неможливо! По-друге, вводиться два нових тарифи — плата за "послугу управління" та "плата за клієнтське обслуговування", останнє — додатковий платіж до всіх комунальних послуг! Зрозуміло, що плата за послугу управління — також йде окремо від плати за власне утримання будинку та навколишньої території. (Народ, розкривайте гаманці ширше!)… Крім того, якщо управитель від лиця мешканців укладатиме договори з водоканалом чи теплокомуненерго, він отримуватиме "комісійну винагороду", та не разово, а постійно: вона включається до ціни за послугу управління. По-третє, навіть, якщо в будинку є ОСББ, договір на надання комунальних послуг укладатиметься окремо з кожним співвласником, (що має місце й зараз), однак, якщо розуміти це так, як написано, то кожен член сім'ї—співвласник укладатиме окремий договір з постачальником та платитиме окремо від тата, мами, бабусі, братів та сестер! Таке враження, нібито у кожного — свій персональний умивальник, батарея та унітаз… По-четверте, постачальник відповідатиме за якість послуги не до крана чи до батареї, а лише до "точки обліку", тобто, якщо на загальнобудинкових лічильниках гаряча вода чи теплоносій у нормі, то за температуру води та повітря в квартирі постачальник — не відповідає!  По-п'яте, в новій редакції закону про ЖКГ управитель "за рішенням співвласників багатоквартирного будинку та в межах виділених ними коштів (підкреслено мною — О.С.) за окремим договором організовує виконання та виступає замовником робіт з капітального ремонту (заміни) спільного майна багатоквартирного будинку". Може це й непогано, що людей наперед попереджають: капремонт — за власний рахунок, однак, зрозуміло, це — не сприятиме "процесу оесбібізації", бо держава надурила своїх громадян: в законі "Про приватизацію…" була обіцянка капремонту, яка тепер визнається цяцянкою. По-шосте, закон "Про особливості здійснення права власності…" встановив, що вартість послуги управління встановлюється за згодою сторін, себто — за участю мешканців, однак проект закону про ЖКГ вносить суттєве доповнення, яке перекреслює цю норму. Тепер тариф на обслуговування "визначається на рівні ціни, запропонованої у конкурсній пропозиції переможцем конкурсу". Думати, що пропозиції будуть обмежені розумними межами — наївно. Якщо зараз вартість квартплати встановлює місцевий виконком чи держадміністрація, яка озирається на рейтинг та наступні вибори, то бізнесмен від ЖКГ думає виключно про прибуток! Тепер головне — "правильно організувати конкуренцію", тоді на конкурс буде запропоновано, приміром, такі тарифи: 102 грн, 101 грн та 100 грн за квадратний метр. Конкурсна комісія визначить переможцем того, хто запропонував найменшу ціну, й усе буде у повній відповідності до умов конкурсу! По-сьоме, управитель має застрахувати свою відповідальність за завдання шкоди спільному майну, себто конструкціям, мережам, технічному оснащенню тощо багатоквартирного будинку. Прогресивна, здавалося б, норма. Однак, виникає питання — чи здатен приватний підприємець-управитель сплатити страховий внесок, що дорівнює навіть кільком відсоткам оціночної вартості великого багатоквартирного будинку? Це — сотні тисяч чи мільйони гривень! Питання — риторичне, отже ця норма просто відсікає малий та середній бізнес — основу економіки всіх високо розвинутих країн, — від цього ринку.  По-восьме, встановлено право споживачів "на зменшення в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їх якості". Фактично таке право у громадян існувало і в старому законі про ЖКГ, але чи багато споживачів змогли їм скористатися?
http://gazeta.dt.ua/energy_market/proekt-zhitlovo-komunalnogo-kripactva-_.html

Також начебто планується новий принцип нарахування плати за постачання води - квартирні лічильники будуть тільки для того, щоб знати, які коефіцієнти споживання будуть для кожної квартири від об'єму загальної спожитої води (по всьому будинку).
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Проект нового ЗУ "Про ЖКП"
« Reply #5 : 22 Лютого 2016, 16:07:32 »

Одні по-дебільному проект писали, інші так само коментують. А  пресічні  громадяни (від перших і других разом) отримують передінфарктний стан...
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

Цитувати
.       
Законодавство і новий законопроект лише надають детальний перелік того, що зобов'язана зробити КК, але не містять жодної згадки про те, що їй загрожує, якщо вона цього не зробить. Більше того, у випадку з передаванням документації законопроект 1581-д навіть створює колізію із законом "Про ОСББ".
Без санкцій за недотримання законів самі норми є беззубими.
Як зазначає юрист Антон Бойко, закон "Про ОСББ" передбачає, що керівна компанія зобов'язана не просто передати ОСББ документацію, але у разі її відсутності протягом півроку виготовити нову за власний кошт.
У новому ж законопроекті йдеться лише про те, що документи треба передати за визначеним переліком. Виготовляти за власний кошт управитель уже нічого не зобов'язаний. За логікою ці витрати перекладаються на співвласників.
       


http://www.epravda.com.ua/publications/2017/04/21/624083/

« Останнє редагування: 21 Квітня 2017, 12:38:09 від alexalex »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Проект нового ЗУ "Про ЖКП"
« Reply #7 : 08 Листопада 2018, 10:42:32 »

Вже закон.  http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2189-19

ТЕМА ЗАКРИТА
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email