'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: 826/8999/17: тарифи для ТОВ "УПК-Сервіс" (РКМДА №386 від 03.04.2017 р.)  (Прочитано 1713 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Цитувати
Державний герб України

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

19 червня 2019 року                      № 826/8999/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Клименчук Н.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомОСОБА_1 , ОСОБА_2 доВиконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)за участю третьої особи проТовариства з обмеженою відповідальністю "УПК Сервіс"   скасування Розпорядження №386 від 03.04.2017 року,В С Т А Н О В И В:

З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулися ОСОБА_1 (далі - позивач 1), ОСОБА_2 (далі - позивач 2) до Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (далі - відповідач), за участю третьої особи Товариства з обмеженою відповідальністю "УПК Сервіс" (далі - третя особа), в якому просять:

- скасувати розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №386 від 03.04.2017 року "Про внесення змін до Тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надають виконавці цих послуг, по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків із споживачами залежно від оплати останніми не пізніше або після 20 числа місяця, що настає за розрахунковим", зареєстроване в Головному територіальному управління юстиції у місті Києві 20 квітня 2017 року за №77/1669 в частині затвердження ТОВ "УПК Сервіс" тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для будинку № 1 , № АДРЕСА_3 .

В обґрунтування позовних вимог позивачами зазначено, що оскаржуваним розпорядженням встановлено тарифи та структуру тарифів для здійснення розрахунків із споживачами залежно від оплати останніми не пізніше або після 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом. При цьому, на думку позивачів, розпорядження прийнято поза межами повноважень відповідача та у спосіб, не передбачений чинним законодавством України, всупереч принципам ціноутворення у сфері цін/тарифів на житлово-комунальні послуги.

Позивачі зазначають також, що інформація про необхідність коригування економічно обґрунтованих витрат на виробництво до відома споживачів не доводилася, на офіційному веб-сайті відповідача або в мережі Інтернет, у друкованих засобах масової інформації, не публікувалася, у зв`язку з чим споживачі житлово-комунальних послуг не мали можливості приймати участь у встановленні цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, як передбачено чинним законодавством.

В судових засіданнях позивачами позовні вимоги підтримано у повному обсязі, з підстав, викладених у позовній заяві.

Відповідачем надано до суду заперечення щодо позовних вимог, з яких вбачається, що приймаючи оскаржуване розпорядження орган місцевого самоврядування діяв на підставі та у межах наданих законом повноважень, процедуру та порядок винесення розпорядження повністю дотриманою.

Також відповідачем зазначено про те, що оголошення про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій розміщено в газеті Київської міської ради "Хрещатик" від 31.12.2016 року №143 та на інформаційних стендах в під`їздах будинку.

У судовому засіданні представник третьої особи заперечив проти позовних вимог та просив суд відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.

Крім того, представником третьої особи зазначено, що станом на момент прийняття оскаржуваного розпорядження у багатоквартирному будинку №1 та АДРЕСА_4 не створено ТСББ, та не обрано уповноважену особу багатоквартирного будинку з питань житлово-комунального господарства у порядку, передбаченому рішенням Київської міської ради від 09.10.2014 року №284/284.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.07.2017 року відкрито провадження у адміністративній справі та призначено до розгляду у судовому засіданні.

В судовому засіданні 09.11.2017 року на підставі частини 4 статті 122 КАС України постановлено ухвалу про продовження розгляду справи у порядку письмового провадження.

При прийнятті судового рішення по суті судом враховано вимоги пункту 10 частини 1 Перехідних положень КАС України (тут і надалі у редакції Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 року №2147-VIII, який набрав чинності 15.12.2017 року), яким установлено, що зміни до цього Кодексу вводяться в дію з урахуванням таких особливостей: справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружним адміністративним судом міста Києва встановлено наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_1 на праві приватної власності належить квартира АДРЕСА_5 , що підтверджується договором купівлі -продажу від 16.12.2013 року.

ОСОБА_2 є співвласником квартири АДРЕСА_6 , що підтверджується договором купівлі -продажу від 27.03.2009 року.

Виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 03.04.2017 року за підписом голови Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Кличка В.В. прийнято розпорядження №386 "Про внесення змін до Тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надають виконавці цих послуг, по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків із споживачами залежно від оплати останніми не пізніше або після 20 числа місяця, що настає за розрахунковим" зареєстроване в Головному територіальному управління юстиції у місті Києві 20.04.2017 року за №77/1669 (надалі - Розпорядження №386).

Вказаним розпорядженням ТОВ "УПК Сервіс" встановлено тариф в розмірі 8,27 грн. на послуги з утримання будинку і споруд прибудинкової території для будинку, розташованого за адресою: АДРЕСА_7 .

Позивачі, вважаючи розпорядження №386 від 03.04.2017 таким, що підлягає скасуванню в частині затвердження ТОВ "УПК Сервіс" тарифів на послуги з утримання будинку і споруд прибудинкової території для будинку, розташованого за адресою: АДРЕСА_7 звернулись з відповідним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов`язки визначає Закон України "Про житлово-комунальні послуги" №1875 від 24.06.2004 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" житлово-комунальні послуги - це результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.

Згідно із частиною 1 статті 3 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" предметом регулювання цього Закону є правовідносини, що виникають між виробниками, виконавцями, споживачами у процесі створення, надання та споживання житлово-комунальних послуг.

Законодавство України у сфері житлово-комунальних послуг базується на Конституції України і складається з нормативно-правових актів у галузі цивільного, житлового законодавства, цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері житлово-комунальних послуг (частина 1 статті 4 цього Закону).

Перелік учасників договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг регламентований статтею 19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", частиною 2 якої встановлено, що учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник.

Згідно частини 1 статті 14 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" залежно від порядку затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги вони поділяються на три групи: 1) перша група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують уповноважені центральні органи виконавчої влади, а у випадках, передбачених законом, - національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг; 2) друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території; 3) третя група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які визначаються виключно за договором (домовленістю сторін).

Ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом (частина 2 статті 14 Закону України "Про житлово-комунальні послуги").

Так, частиною 1 статті 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" визначено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону.

У свою чергу, відповідно до підпункту 2 пункту "а" статті 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем), які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

Відповідно до частин 1, 2 та 3 статті 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" порядок формування тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг другої групи (пункт 2 частини першої статті 14 цього Закону) визначає Кабінет Міністрів України. Виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.

Органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання).

Виконавцями послуг проведено розрахунок тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на підставі яких, розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 03.04.2017 року №386 зареєстровано в Головному територіальному управління юстиції у місті Києві 20.04 2017 року за №77/1669 та затверджено тарифи на послуги для 70-ти будинків, в тому числі будинки за адресою: м. Київ, вул. Дніпровська набережна, буд. №1, №1А.

Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року №869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" затверджено Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - Порядок №869).

Отже, зазначений Порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, зокрема планування собівартості зазначених послуг та планування прибутку, виходячи із рівня рентабельності, з урахуванням необхідності сплати податку на прибуток підприємства та спрямування частини коштів, отриманих як прибуток, на технічне переоснащення підприємств.

Включення витрат на відшкодування інвестиційних ресурсів до складу тарифів на послуги та встановлення тарифів на послуги на певний строк, Порядком не передбачено, в зв`язку з цим і термін дії тарифів не зазначається.

Відповідно до пункту 2 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011 року інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.

Так, пунктом 2.4 розділу ІІ Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №390 від 30.07.2012 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.08.2012 року за №1380/21692 встановлено, що суб`єктами господарювання, що надають послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, до відома споживачів доводиться така інформація, зокрема: перелік послуг, що входять до складу послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаватимуться в кожному конкретному будинку, та їх вартість; обґрунтування причин зміни тарифу (зазначення розміру діючого тарифу та відсотка відшкодування затвердженим тарифом собівартості, планового економічно обґрунтованого тарифу, дати, коли тариф востаннє переглядався, причин перегляду тарифу, визначення відсотка зростання основних складових тарифу (заробітної плати, електроенергії, матеріалів), визначення відсотка підвищення тарифу тощо).

Зазначена інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), в друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації органу місцевого самоврядування), веб-сайті суб`єкта господарювання (за наявності) та в кожному конкретному будинку (на прибудинковій території), зокрема на інформаційних стендах у під`їздах будинків та біля них.

Згідно з пунктами 2.1 та 2.2 розділу ІІ зазначеного Порядку суб`єкти господарювання здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів. Протягом п`яти робочих днів з дня подання відповідних розрахунків до органу, уповноваженого встановлювати тарифи суб`єкти господарювання інформують споживачів про намір здійснити зміну тарифів за визначеними цим Порядком способами.

Відповідно до пункту 2.8 розділу ІІ Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №390 від 30.07.2012 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.08.2012 за № 1380/21692 у процесі доведення до відома споживачів інформації усі зауваження і пропозиції фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань підлягають реєстрації та обов`язковому розгляду суб`єктом господарювання. Зауваження і пропозицій, які отримані органом, уповноваженим встановлювати тарифи, надсилаються для розгляду суб`єкту господарювання. За результатами такого розгляду суб`єкт господарювання приймає рішення про їх урахування чи відхилення.

Згідно з пунктом 2.9 розділу ІІ зазначеного Порядку суб`єкт господарювання в установленому законодавством порядку повідомляє споживача, який надав свої пропозиції та зауваження, про їх урахування або відхилення. При цьому у разі відхилення пропозицій і зауважень суб`єктом господарювання надаються споживачеві обґрунтовані пояснення.

Пунктом 2.11 розділу ІІ Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №390 від 30.07.2012, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.08.2012 за № 1380/21692 встановлено, що у разі відсутності пропозицій та зауважень від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань або вмотивованого їх відхилення, суб`єкт господарювання письмово сповіщає про це орган, уповноважений встановлювати тарифи.

Відповідно до пункту 2.12 розділу ІІ Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №390 від 30.07.2012 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.08.2012 року за №1380/21692 строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються зауваження і пропозиції, встановлюється суб`єктом господарювання, але він не може бути меншим за 14 календарних днів та більшим ніж 20 календарних днів з дня повідомлення споживачів про намір здійснити зміну тарифів на житлово-комунальні послуги.

Пунктом 2.15 Порядку №390 визначено, що процедура доведення до відома споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад вважається такою, що відбулася, незалежно від надходження до суб`єкта господарювання/органу, уповноваженому встановлювати тарифи протягом встановленого строку зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань.

Отже, із викладених норм вбачається, що зміні/встановленню тарифів на обслуговування будинку передує обов`язкова процедура доведення до споживачів вказаної інформації для надання їм можливості подати свої зауваження та пропозиції до тарифу.

Як вбачається з копії заяви від 27.12.2016 року №101 до Департаменту економіки та інвестицій КМДА, ТОВ "УПК Сервіс", яке є балансоутримувачем та обслуговує будинки за адресою: м. Київ, вул. Дніпровська Набережна, буд. №1, №1-А  зазначено про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для цих будинків у визначеному діючим законодавством порядку.

Таким чином, відповідно до норм закону протягом п`яти днів від вказаної дати ТОВ "УПК Сервіс" має повідомити споживачів про зміну тарифу визначеними у вищевикладених нормам способами.

З доданих до матеріалів справи документів вбачається, що оголошення в газеті "Хрещатик" від 31.12.2016 №143, відповідно до якого ТОВ "УПК Сервіс" повідомлено, що тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, розраховані відповідно до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року №869 зі змінами. Тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в 2015 році за адресою: АДРЕСА_7 складає 8,27 грн/м.кв. подано для затвердження до КМДА .

ТОВ "УПК Сервіс" на виконання вимог п.2.4 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 №390 розміщено наступну інформацію:

загальний розмір тарифу (з податком на додану вартість) для кожного конкретного будинку;

перелік послуг, що входять до складу послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаватимуться в кожному конкретному будинку, та їх вартість;

періодичність та строки надання послуг;

Розміщення зазначеної інформації підтверджується актом ТОВ "УПК Сервіс" від 31.12.2016 року про розміщення оголошень на інформаційних стендах в під`їздах будинків та/або біля них щодо розмірів тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх складових, періодичності та строків надання послуг.

Згідно п. 2.12 Наказу строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються зауваження і пропозиції, встановлюється суб`єктом господарювання, але він не може бути меншим ніж 14 календарних днів та більшим ніж 20 календарних днів з дня повідомлення споживачів про намір здійснити зміну тарифів на житлово-комунальні послуги.

Строк, протягом якого приймалися зауваження і пропозиції становив 14.01.2017 року, що відповідає вимогам пункту 2.12 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 року № 390.

Більш того, проект розпорядження, яким встановлювалися тарифи для будинків №1 та №1А по Дніпровській набережній оприлюднено 06.02.2017 року на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі "Доступ до публічної інформації".

Тобто, наведене судом вище свідчить про те, що процедура коригування тарифу послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на стадії доведення наміру такого коригування до споживачів, здійснена у відповідності до передбаченого порядку. Розрахунки сформовано та направлено виконавцями до органу місцевого самоврядування, оголошення про коригування тарифів розміщено у передбачений спосіб.

Враховуючи викладене, процедура ознайомлення споживачів із інформацією обґрунтування нових тарифів та аналіз їх пропозицій повністю дотримано і відповідає вимогам наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 року №390.

Таким чином розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.04.2017 №386 відповідає вимогам чинного законодавства України та прийняте в межах наданих повноважень.

Вирішуючи даний спір, суд, керуючись ч. 2 статті 2 КАСУ, зобов`язаний перевірити рішення суб`єктів владних повноважень, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено), з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Частиною 1 статті 72 КАС України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно з частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Під час розгляду справи відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, надано до суду достатньо належних і достовірних доказів, а відтак, довів правомірність свого розпорядження від 03.04.2017 №386.

За таких обставин, з урахування вищезазначеного у сукупності, суд дійшов висновку про правомірність винесення відповідачем розпорядження, а відтак позовні вимоги вважає такими, що не підлягають задоволенню.

Керуючись вимогами ст.ст. 2, 5-11, 19, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,

В И Р І Ш И В :

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 , ОСОБА_2 відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішенням суду може бути оскаржено за правилами встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя                                                                                             Н.М. Клименчук

http://reyestr.court.gov.ua/Review/82494816

Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email