'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Позазаконний монтаж та введення в експлуатацію будинкового теплолічильника  (Прочитано 3585 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vallev

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1
  • City: Kharkiv
    • Перегляд профілю

Доброго дня, шановні добродії.

Прошу у знавців підтримки та допомоги в визначенні подальшого судового реагування на порушення законодавства комунальним підприємством - теплопостачальником.

Суть справи

Постачальником теплової енергії, комунальним підприємством м. Харків, у жовтні 2017 року було прийнято на баланс внутрішньо-будинковий прилад обліку теплової енергії (далі - лічильник тепла.) З моменту прийняття і до сьогодні, усі нарахування споживачам формуються на підставі лічильника тепла.

Будинок побудовано у 1958 році у системі комплексу будівель Укрзалізниці. Внутрішньо-будинкове технічне устаткування (розподіл та подавання теплоносія) пов’язано єдиною загальною системою з іншими будівлями Укрзалізниці (внутрішні переливи). Що робить позазаконним монтаж та введення в експлуатацію та нарахування споживачам рахунків згідно лічильника тепла на виділеному об’єкті в системі єдиного майнового комплексу.

Протягом 2 років на колективні звернення мешканців будинку уповноважені особи КП надавали брехливі неправдиві документальні відомості(за підписом посадових осіб) відносно наявної системи розподілу теплоносія будинку. Місяць тому був отриманий технічний проект сусідньої будівлі (належить Укрзалізниці - юрособі), який підтверджує факт поєднання системи постачання теплоносія нашого будинку з системою теплопостачання Укрзалізниці. Тобто свідчить про порушення норм закону відносно Єдиних Майнових Комплексів при монтажу та вводі в експлуатацію лічильника тепла.
         Більше того, у цій будівлі Укрзалізниці, поєднаній з нашим будинком єдиною системою подачі теплоносія в наявності ще один лічильник обліку теплової енергії який знаходиться на балансі КП, яке нам надавало хибні відомості на протязі 2 років.

Згідно Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» ст. 3 ч. 2.

« ... Місце встановлення вузла комерційного обліку визначається відповідно до будівельних норм і правил. Для споживача комунальних послуг, якому комунальна послуга постачається для групи нежитлових будівель та / або споруд, що є єдиним майновим комплексом, зовнішніми інженерними мережами, що належать споживачу, вузол комерційного обліку встановлюється на межі майнової
належності в кожній точці приєднання до зовнішніх інженерних мереж».


Під час з’ясування хронології дій виконавців КП, було встановлено, що було порушено безліч норм Законодавства. Зокрема:

1. Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» ст.3,ч.10, ст. 6, ч.4;
2. «Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж» п. 7.2.31.;
3. «Порядок оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку п. 3, 4, 5. 09/08/18 No206.

Відсутні:
- ліцензії у монтажної організації;
- Акти допуску за участю метрологів у двох опалювальних сезонах;
- технічний проект на момент монтажу;
- паспорт будинку (незрозуміла база нарахування внаслідок браку відомостей про фактичну площу будівлі).

Також має місце порушення Закону України «Про захист прав споживачів» ст. 19 ч.1 п.2 де йдеться про заборону нечесної підприємницької практики, яка вводить споживача в оману будь якими діями або бездіяльністю та ст.21 ч.1, п.3 де йдеться про те що, порушується право споживача, коли при наданні послуги, від якої споживач не може відмовитись, а одержати може лише в одного виконавця, виконавець нав'язує такі умови одержання послуги, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами.

Виконавці КП з мовчазного схвалення наглядового органу - Держпродспоживслужби, та бездіяльності посадових осоіб органу місцевого самоврядування зайняли неправову узгоджену позицію ігнорування звернень та саботування вимог мешканців будинку стосовно відновлення ії порушених прав. 

Питання

З огляду на вищенаведені обставини, на думку шановних правознавців, маючих досвід у слуханнях аналогічних справ, на підставі яких порушень норм чинного законодавства (а їх безліч) доцільно ініціювати судовий розгляд? Чи долучати "Держспоживслужбу" та Орган Міського Самоврядування в якості третіх осіб?

Дякую заздалегідь.
« Останнє редагування: 14 Жовтня 2019, 17:03:59 від vallev »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

З огляду на вищенаведені обставини, на думку шановних правознавців, маючих досвід у слуханнях аналогічних справ, на підставі яких порушень норм чинного законодавства (а їх безліч) доцільно ініціювати судовий розгляд? Чи долучати "Держспоживслужбу" та Орган Міського Самоврядування в якості третіх осіб?

Ви ж самі привели норми права, які на Вашу думку, порушені. На підставі порушення цих норм і заявляйте позов. Тільки сформулюйте -про що саме позов, бо наведені порушення майбутніх відповідачів, можливо, не призвели до порушення ними саме Ваших прав. Вказувати третіх осіб у позові -це Ваше право. А чи залучати, якщо у позові їх не вказано -це суд буде вирішувати.

Це ж саме питання:
https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10413.0
« Останнє редагування: 16 Жовтня 2019, 18:54:32 від Перо »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email