'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ======= Моя переписка з компанією \"Воля-Кабель\". Вважаю її  (Прочитано 2840 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

======= Моя переписка з компанією "Воля-Кабель". Вважаю її вартою для оприлюднення. =======

Компанія сама на себе поклала цей обов\\\'язок. То нехай сама собі і сповіщає про від\\\'ємне сальдо. Абоненти цього не домагалися, і їм ні до чого засмічувати свої поштові скриньки непотрібними повідомленнями. Хіба не так? Парадоксально, але факт - Ваше повідомлення, пане інспекторе, було відфільтроване програмою "Нортон Антиспам" і автоматично попало у спам. Добре, що я його там знайшов. Але якщо серйозно, то був би дуже вдячний за трансферт цієї переписки Вашому вищому керівництву. Йдеться про серйозні претензії до компанії. Повірте, мені б не хотілося змагатися з Вами у суді. Але якщо доведеться - будете мати дуже серйозного противника. Ще раз порадив би познайомитися з моїм сайтом (у попередньому посиланні була описка, вірно буде так http://gro-za.io.ua ) Сподіваюсь на розуміння. З повагою, В.І.

----- Original Message -----

From: VPTV

To: \\\'Victor Kulya\\\'

Sent: Monday, July 28, 2008 9:15 PM

Subject: [Norton AntiSpam] RE: RE:Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович

Доброго дня! Шановний Вікторе Івановичу. Відповідно до правил надання послуг (http://volia.com/user/files/regulation/new/regulations-TV-Internet-15-04-2008.pdf) компанія зобов’язана повідомляти абонентам про від’ємне сальдо на рахунку. Варіанти оплати Ви можете вибирати самостійно. Дякуємо за розуміння!

З повагою, Валентин Інспектор служби обробки електронных звернень.

From: Victor Kulya [mailto:****@voliacable.com]

Sent: Monday, July 28, 2008 8:11 PM To: abonents@voliacable.com

Subject: Re: RE:Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович

Шановна Оксано! Я розумію, що у цьому спорі від Вас мало що залежить. Однак, не можу погодитися з таким фаталізмом. Якщо абонент сплатив за послугу, то це не його проблема доводити, що він не верблюд, чи покращувати систему обробки платежів у Вашому банку або у Вашій компанії. Наголошую, що поведінка компанії у цьому питанні виходить за межі правового поля. Вам не подобається, коли хтось порушує Ваші права? Мені теж. Я неодноразово про це Вам повідомляв. Ситуація повторюється щомісячно. Дозвольте мені самостійно вибирати варіанти оплати Ваших послуг відповідно до діючого законодавства. Посилання на на якісь Правила недоречні - у нас діє принцип верховенства права. А Вашу компанію ще раз попереджаю, що у разі повторного порушення моїх прав і законних інтересів доведеться звертатися до суду з позовом про захист прав споживачів. У тому числі вимагати визнати Ваші Правила юридично нікчемними. Ради Бога, не сприймайте це як погрозу, Це просто повідомлення до роздумів Вашому керівництву. Був би радий поговорити на цю тему з Вашим юристом, а ще краще з кимось з керівників. Можливо б дійшли до Мирової угоди. Дякую за звернення до мене, як до людини Вашого віку. На жаль, Ви помилилися, мені вже за 70. Маю дуже добру освіту (доктор наук, професор у відставці), і юридичну підготовку, займаюся правозахисною діяльністю.. Щоб упевнитися - загляньте на мій сайт http://gro-za.io/ua

----- Original Message -----

From: abonents To: \\\'Victor Kulya\\\' Sent: Monday, July 28, 2008 5:21 PM

Subject: RE:Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович Доброго дня! Шановний Вікторе, Ваше повідомлення отримано. Спасибі за повідомлення про оплату.

Повідомляю Вам, що оплата ще не надійшла на Ваш особовий рахунок.

Зарахування оплат на особові рахунки абонентів проводяться протягом 3 – 10 днів з моменту оплати. Це залежить від банків, через які абоненти проводять оплати. До бази даних внесено примітку про оплату, а також кредит на 10 днів (тобто до 03/08/2008) щоб уникнути небажаного відключення. До фактичного надходження грошей на особовий рахунок Вам розсилаються повідомлення про негативне сальдо автоматично, згідно Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг. Прошу при першій нагоді вислати копію квитанції з реквізитами оплати факсом 207-35-83 або ел.поштою у разі надходження повідомлень про негативне сальдо на Вашу електронну адресу по закінченню 10 днів (після закінчення кредиту). Рекомендую Вам скористатися новим способом оплати за послугу через автомати «Ibox-Миттєва сплата» і поповнити Ваш рахунок на будь-яку суму! Для цього Вам необхідно тільки набрати номер Вашого договору (6ти-знаковий номер). Гроші зараховуються через 5-10 хвилин!Подробиці використання, а також список розташування кеш-автоматів по м. Київ дивіться на нашому сайті: http://www.volia.com/support/ibox Дякую за співпрацю! З повагою, Оксана Служба по роботі з електронними зверненнями Сайт статистики: https://stat.voliacable.com:8443/ktvinet/. Факс 207-35-83 http://portal.volia.com/

From: Victor Kulya [mailto:****@voliacable.com]

Sent: Monday, July 28, 2008 5:00 PM To: vptv@voliacable.com Subject: Re: Стан рахунку. Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович

Повідомляю, що здійснив те, що Ви пропонуєте. Тобто - оплатив, пвідомив через персональний сайт. Шукайте грошовий переказ на 35,00 грн. у своєму обслуговуючому банку. Вкотре прошу Вас - не надсилате нікчемні повідомлення. Це порушує мої права споживача і може бути підставою для відшкодування моральної шкоди від повідео до ЗУ "Про захист прав споживачів" (нечесна підприємницька практика, агресивна реклама, незаконне вимагання подвійної оплати послуг тощо).

----- Original Message ----- From: "Volia" <vptv@voliacable.com> To: <****@voliacable.com> Sent: Monday, July 28, 2008 12:53 PM Subject: Стан рахунку. Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович Шановний абоненте Куля Віктор Іванович! Послуга "Цифровое ТВ" Договір ****** Пакет "Україна і світ (210)" Електронна адреса: ****@voliacable.com

Дякуємо, що Ви користуєтесь нашими послугами! Інформуємо Вас про те, що станом на 28.07.2008 00:00:00 сальдо на Вашому особовому рахунку від’ємне і становить -1.24 грн. Для поповнення Вашого особового рахунку просимо сплатити надісланий Вам раніше рахунок. Щоб запобігти небажаному призупиненню послуги, Ви можете підтвердити оплату рахунка за допомогою Персонального сайту Абонента (Сайту статистики)

https://stat.voliacable.com:8443/ktvinet/ або інтерактивної системи управління послугою (541-90-20, пункт 2).

Для швидкого зарахування коштів, радимо скористатися сервісом оплати рахунків за допомогою платіжних карт Visa и MasterCard на сайті www.portmone.com.ua. Оплата здійснюється без комісій, цілодобово. Швидкість зарахування коштів - 15 хвилин. З повагою, абонентський відділ.

Dear Subscriber Куля Віктор Іванович! Service "Цифровое ТВ" Contract ****** Tariff model "Україна і світ (210)" E-mail:****@voliacable.com

Thank you for using Volia Cable services! This is to inform you that as of 28/07/2008 00:00:00 your Volia Digital TV personal account balance is negative. Your debt is -1.24 UAH. We kindly ask you to pay the bill sent to you earlier to replenish your personal account. In order to avoid unwanted suspension of the service, you can confirm the payment of the bill at your personal account info page (Statistics webpage) https://stat.voliacable.com:8443/ktvinet/

or through the interactive service managing system (tel 541-90-20, item 2).

To speed up the process of replenishing of your personal account we recommend using the electronic payment system Portmone (www.portmone.com.ua). The payment is commission free. Money will appear at your account within 15 minutes. Sincerely yours, Customer Service Department.

Примітка: це не вся правда. Насправіді послуга Портмоне вимагає досить відчутної абонентської плати, яка перевищує звичайнв комісійні банків.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Продовження переписки:
« Reply #1 : 29 Липня 2008, 14:27:30 »

Продовження переписки:

Шановна Олександро! Я не погоджуюся з Вашою аргументацією стосовно права вимагати повторної сплати за послуги тільки тому, що банківська установа нібито затримує надходження платежів. Я, як усі мешканці м. Києва, маю досвід оплати комунальних платежів, на які Ви посилаєтесь. За весь період незалежності України не було жодного випадку, щоб виконавці послуг вимагали повторної оплати з причин ненадходження коштів від банківських установ, чи бодай платіжних документів про сплату. Те ж стосується послуг телефонного зв\\\'язку від Укртелекому. Відносно затримки платіжних документів на 10 чи більше днів - прошу дати посиланння на нормативно-правовий акт, яким передбачена така затримка. Стосовно звичаїв ділового обороту у банківській сфері, то оскільки у минулому я активно займався бізнесом, вища посада, яку я займав - це Президент універсальної товарної біржі, то можу Вас запевнити, що якби грошові кошти не надходили протягом одного-двох днів на рахунок біржі, як посередника у торгах, то вона б негайно збанкрутувала. Тому пропоную Вашому керівництву не шукати об\\\'єктивних причин для продовження незаконної практики вимагання повторної сплати вже оплачених наперед послуг, а внести змінм у технологію обробки та контролю банківських документів. Можливо, встановлений 10-денний термін є недостатнім. Тоді слід його продовжити, але не набридати абонентам своїми агресивними електронними повідомленнями. Ще раз наполягаю на відмові від практики щоденного нагадування про неіснуючу заборгованість, коли Вам надійшло повідомлення через персональний сайт абонента про сплату.

Прошу цю переписку вважати, як доказ про відмову від задоволення моєї претензії, після чого буду вимушений звернутися до суду з вимогою відшкодувати моральну шкоду та припинити незаконні дії до мене, як абонента. Попередня переписка оприлюднена на моєму персональному сайті. Можливо інші абоненти після ознайомлення також стануть позивачами. Хай щастить!

----- Original Message ----- From: "VOLIA" <abonents@voliacable.com>

To: "\\\'Victor Kulya\\\'" <****@voliacable.com> Sent: Tuesday, July 29, 2008 9:39 AM Subject: RE: RE:Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович

> Доброго дня! Шановний Вікторе Івановичу, на мою думку це питання не юридичного плану. Подібна ситуація виникає при оплаті будь-яких комунальних платежів. І пов’язана вона виключно із процедурою проведення та ідентифікації платежів. При сплаті рахунку через банк, всі кошти, сплачені на користь нашого (або будь-якого іншого) підприємства перераховуються на розрахунковий рахунок підприємства однією сумою. Тобто гроші дійсно надходять на наш рахунок протягом максимум трьох днів, однак надходять вони загальною сумою, що її сплатили через цей банк всі абоненти. Для того щоб ідентифікувати саме Ваш платіж, необхідно отримати підтвердження платежу («корінець» квитанції) від банку платника. Всі «корінці» пакуються в бандеролі і передаються поштою нашій компанії до служби платежів. Після отримання бандеролей термін ідентифікації та зарахування грошей не перевищує однієї доби. Отже, основна затримка, це саме термін, у який банк платника пакує та передає «корінці» квитанцій. Звертаю Вашу увагу, що у будь-яких бізнесових та бухгалтерських процесах факт передачі грошей банку-платнику не є фактом переведення грошей на рахунок банка-одержувача. Сама ж оплата – це саме зарахування грошей на розрахунковий рахунок нашого підприємства. Отже, у тому випадку, коли протягом 10 днів (максимальний термін передачі платіжних документів від банку платника) гроші не зараховані на Ваш особовий рахунок, необхідно надати нам Ваш екземпляр «корінця» для того, щоб ми могли перевірити наявність саме Ваших коштів на розрахунковому рахунку підприємства. У разі, якщо підтвердження платежу з Вашого боку є, а гроші не зараховані, саме цей «корінець» є підставою для звернення до банку платника. Погодьтесь, що лише Ваших слів не достатньо для того, щоб звернутись до банку латника із вимогою перерахувати кошти. Такою є процедура оплати будь-яких комунальних послуг. Вона дійсно недосконала, однак вплинути на неї ми жодним чином не можемо. Саме тому ми пропонуємо абонентам альтернативні способи оплати, а саме, через електронні платіжні системи або термінали миттєвої сплати. Дякуємо за співробітництво.

> З повагою, Олександра, Служба обробки електронних звернень.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email