======= Моя переписка з компанією "Воля-Кабель". Вважаю її вартою для оприлюднення. =======
Компанія сама на себе поклала цей обов\\\'язок. То нехай сама собі і сповіщає про від\\\'ємне сальдо. Абоненти цього не домагалися, і їм ні до чого засмічувати свої поштові скриньки непотрібними повідомленнями. Хіба не так? Парадоксально, але факт - Ваше повідомлення, пане інспекторе, було відфільтроване програмою "Нортон Антиспам" і автоматично попало у спам. Добре, що я його там знайшов. Але якщо серйозно, то був би дуже вдячний за трансферт цієї переписки Вашому вищому керівництву. Йдеться про серйозні претензії до компанії. Повірте, мені б не хотілося змагатися з Вами у суді. Але якщо доведеться - будете мати дуже серйозного противника. Ще раз порадив би познайомитися з моїм сайтом (у попередньому посиланні була описка, вірно буде так
http://gro-za.io.ua ) Сподіваюсь на розуміння. З повагою, В.І.
----- Original Message -----
From: VPTV
To: \\\'Victor Kulya\\\'
Sent: Monday, July 28, 2008 9:15 PM
Subject: [Norton AntiSpam] RE: RE:Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович
Доброго дня! Шановний Вікторе Івановичу. Відповідно до правил надання послуг (
http://volia.com/user/files/regulation/new/regulations-TV-Internet-15-04-2008.pdf) компанія зобов’язана повідомляти абонентам про від’ємне сальдо на рахунку. Варіанти оплати Ви можете вибирати самостійно. Дякуємо за розуміння!
З повагою, Валентин Інспектор служби обробки електронных звернень.
From: Victor Kulya [mailto:****@voliacable.com]
Sent: Monday, July 28, 2008 8:11 PM To: abonents@voliacable.com
Subject: Re: RE:Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович
Шановна Оксано! Я розумію, що у цьому спорі від Вас мало що залежить. Однак, не можу погодитися з таким фаталізмом. Якщо абонент сплатив за послугу, то це не його проблема доводити, що він не верблюд, чи покращувати систему обробки платежів у Вашому банку або у Вашій компанії. Наголошую, що поведінка компанії у цьому питанні виходить за межі правового поля. Вам не подобається, коли хтось порушує Ваші права? Мені теж. Я неодноразово про це Вам повідомляв. Ситуація повторюється щомісячно. Дозвольте мені самостійно вибирати варіанти оплати Ваших послуг відповідно до діючого законодавства. Посилання на на якісь Правила недоречні - у нас діє принцип верховенства права. А Вашу компанію ще раз попереджаю, що у разі повторного порушення моїх прав і законних інтересів доведеться звертатися до суду з позовом про захист прав споживачів. У тому числі вимагати визнати Ваші Правила юридично нікчемними. Ради Бога, не сприймайте це як погрозу, Це просто повідомлення до роздумів Вашому керівництву. Був би радий поговорити на цю тему з Вашим юристом, а ще краще з кимось з керівників. Можливо б дійшли до Мирової угоди. Дякую за звернення до мене, як до людини Вашого віку. На жаль, Ви помилилися, мені вже за 70. Маю дуже добру освіту (доктор наук, професор у відставці), і юридичну підготовку, займаюся правозахисною діяльністю.. Щоб упевнитися - загляньте на мій сайт
http://gro-za.io/ua----- Original Message -----
From: abonents To: \\\'Victor Kulya\\\' Sent: Monday, July 28, 2008 5:21 PM
Subject: RE:Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович Доброго дня! Шановний Вікторе, Ваше повідомлення отримано. Спасибі за повідомлення про оплату.
Повідомляю Вам, що оплата ще не надійшла на Ваш особовий рахунок.
Зарахування оплат на особові рахунки абонентів проводяться протягом 3 – 10 днів з моменту оплати. Це залежить від банків, через які абоненти проводять оплати. До бази даних внесено примітку про оплату, а також кредит на 10 днів (тобто до 03/08/2008) щоб уникнути небажаного відключення. До фактичного надходження грошей на особовий рахунок Вам розсилаються повідомлення про негативне сальдо автоматично, згідно Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг. Прошу при першій нагоді вислати копію квитанції з реквізитами оплати факсом 207-35-83 або ел.поштою у разі надходження повідомлень про негативне сальдо на Вашу електронну адресу по закінченню 10 днів (після закінчення кредиту). Рекомендую Вам скористатися новим способом оплати за послугу через автомати «Ibox-Миттєва сплата» і поповнити Ваш рахунок на будь-яку суму! Для цього Вам необхідно тільки набрати номер Вашого договору (6ти-знаковий номер). Гроші зараховуються через 5-10 хвилин!Подробиці використання, а також список розташування кеш-автоматів по м. Київ дивіться на нашому сайті:
http://www.volia.com/support/ibox Дякую за співпрацю! З повагою, Оксана Служба по роботі з електронними зверненнями Сайт статистики:
https://stat.voliacable.com:8443/ktvinet/. Факс 207-35-83
http://portal.volia.com/From: Victor Kulya [mailto:****@voliacable.com]
Sent: Monday, July 28, 2008 5:00 PM To:
vptv@voliacable.com Subject: Re: Стан рахунку. Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович
Повідомляю, що здійснив те, що Ви пропонуєте. Тобто - оплатив, пвідомив через персональний сайт. Шукайте грошовий переказ на 35,00 грн. у своєму обслуговуючому банку. Вкотре прошу Вас - не надсилате нікчемні повідомлення. Це порушує мої права споживача і може бути підставою для відшкодування моральної шкоди від повідео до ЗУ "Про захист прав споживачів" (нечесна підприємницька практика, агресивна реклама, незаконне вимагання подвійної оплати послуг тощо).
----- Original Message ----- From: "Volia" <
vptv@voliacable.com> To: <****@voliacable.com> Sent: Monday, July 28, 2008 12:53 PM Subject: Стан рахунку. Цифровое ТВ. Куля Віктор Іванович Шановний абоненте Куля Віктор Іванович! Послуга "Цифровое ТВ" Договір ****** Пакет "Україна і світ (210)" Електронна адреса: ****@voliacable.com
Дякуємо, що Ви користуєтесь нашими послугами! Інформуємо Вас про те, що станом на 28.07.2008 00:00:00 сальдо на Вашому особовому рахунку від’ємне і становить -1.24 грн. Для поповнення Вашого особового рахунку просимо сплатити надісланий Вам раніше рахунок. Щоб запобігти небажаному призупиненню послуги, Ви можете підтвердити оплату рахунка за допомогою Персонального сайту Абонента (Сайту статистики)
https://stat.voliacable.com:8443/ktvinet/ або інтерактивної системи управління послугою (541-90-20, пункт 2).
Для швидкого зарахування коштів, радимо скористатися сервісом оплати рахунків за допомогою платіжних карт Visa и MasterCard на сайті
www.portmone.com.ua. Оплата здійснюється без комісій, цілодобово. Швидкість зарахування коштів - 15 хвилин. З повагою, абонентський відділ.
Dear Subscriber Куля Віктор Іванович! Service "Цифровое ТВ" Contract ****** Tariff model "Україна і світ (210)" E-mail:****@voliacable.com
Thank you for using Volia Cable services! This is to inform you that as of 28/07/2008 00:00:00 your Volia Digital TV personal account balance is negative. Your debt is -1.24 UAH. We kindly ask you to pay the bill sent to you earlier to replenish your personal account. In order to avoid unwanted suspension of the service, you can confirm the payment of the bill at your personal account info page (Statistics webpage)
https://stat.voliacable.com:8443/ktvinet/ or through the interactive service managing system (tel 541-90-20, item 2).
To speed up the process of replenishing of your personal account we recommend using the electronic payment system Portmone (
www.portmone.com.ua). The payment is commission free. Money will appear at your account within 15 minutes. Sincerely yours, Customer Service Department.
Примітка: це не вся правда. Насправіді послуга Портмоне вимагає досить відчутної абонентської плати, яка перевищує звичайнв комісійні банків.