Ці події відбуваються вже після укладення Типового договору на утримання будинку та прибудинкової території, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2005 р. Гей, учасники Форуму! А хто ще має укладений договір на зазначені послуги? Нижче - текст звернення до директора КП, зареєстрованого за № 30 від 22.08.2008 р. На жаль, не скоро про нього дізнається, бо відбув у відпустку.
Директору Комунального підприємства "Індустріальне" Солом\\\'янської районної у м. Києві ради Красному І.В., вул. Виборзька, 42, м. Київ, 03056, тел./факс 457-61-91
Куля Віктор Іванович, вул. В. Гетьмана, 46-А, кв. 261,м. Київ, 03058, тел./факс 457-40-72,
http://gro-za.io. ua
22 серпня 2008 р.
ЗАЯВА стосовно усунення недоліків по обслуговування вхідних дверей корпусу № 2 будинку по вул. В. Гетьмана, 46-А
Шановний Іване Васильовичу!
Як Вам відомо, 19 серпня 2008 р. стався прикрий інцидент, пов’язаний з неналежним утриманням вхідних металевих дверей корпусу № 2 будинку по вул. Гетьмана, 46-А. Протягом тривалого часу я та інші мешканці, які поверталися додому з роботи, не могли дістатися до своїх квартир у зв’язку з несправністю електромагнітного замка дверей. Протягом наступних днів, а саме 20.08.2008 р., 21.08.2008 р. я по декілька разів звертався по телефону в приймальню КП «Індустріальне», до майстрів дільниць, у диспетчерську службу підприємства, до балансоутримувача будинку, на «гарячу лінію» КМДА, до Вас особисто. Нарешті, 21.08.2008 р. двері до корпусу № 2 цього будинку були розблоковані електриком Вашого підприємства, який відключив від електрощитової електропостачання домофону та електромагнітного замка. Але тепер до корпусу мають вільний доступ усі бажаючі, а не лише мешканці будинку. Я вважаю, що подібна ситуація може знову повторюватися, можливо навіть з гіршими наслідками, якщо КП «Індустріальне» не забезпечить належне обслуговування вхідних дверей. Для уникнення повторення подібних інцидентів пропоную Вам: 1. Зобов’язати майстра дільниці, який обслуговує будинок, взяти утримання вхідних дверей під контроль. 2. Якщо КП «Індустріальне» з тих чи інших причин невзмозі обслуговувати електронну систему доступу до вхідних дверей, то відновити механічний кодовий замок, який раніше був встановлений по програмі міської влади «Мій двір, моє подвір’я».
Повідомляю, що електронна система доступу, згідно з інформацією начальника Управління ЖКГ Солом’янської РДА А.М. Нікончука, була встановлена самовільно власником квартири № 337 Пухальською Л. Д. (тел. 457-15-03) у порушення вимог ст. 369 Цивільного кодексу України. У подальшому вона самоусунулася від відповідальності за це правопорушення. Начальник управління порекомендував мені вирішувати спірні питання в судовому порядку.
Однак, я вважаю, що у директора КП «Індустріальне» є достатньо повноважень вирішити це питання без звернення до суду, а саме, скласти протокол про адміністративне правопорушення, передати його на розгляд районної адміністративної комісії, а обслуговування вхідних дверей забезпечити відповідно з обов’язками виконавця послуг з утримання будинку згідно з Законом. Звертаю Вашу увагу також на необхідність повного обстеження будинку, затвердження плану робіт по підготовці будинку до опалювального сезону. На даний час в коридорах на всіх поверхах мають місце пошкодження подвійних віконних рам та дверей в переходах зовні коридорів, що приводить до наднормативних втрат теплоенергії на опалення сходових кліток та коридорів в опалювальний період.
Заявник - представник Смирнової О.В., власника квартири № 261 Куля В.І.