ПРОДОВЖЕННЯ ІСТОРІЇ ПРО ДОМОФОНИ:
Ніякої реакції від КМДА ми не дочекалися. Чиновники зайняті "реформуванням" житлово-комунальної сфери та набиванням власних кишень "відкатами" від фірм, подібних до КС "Домофон".
Ось чергова не видумана історія.
Вчора, тобто 19.08.2008 р. домофонна система, встановлена невідомими ініціаторами у другому корпусі будинку № 46-а по вул. В. Гетьмана черговий раз вийшла з ладу. Причому так - усіх випускає, але нікого не впускає. Голосовий зв\\\'язок також не працює. Якщо хтось пізно повернеться додому, то хоч плач - ніхто не почує. Наступного дня виявилося, що ініціатори давно відпочивають на курортах.
Сьогодні, 20.08.2008 р. ситуація не покращилася. Звертаюся до директора КП "Індустріальне" о 15:00. Якраз саме в цей день він на мою пропозицію підписав 3 договори про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій згідно з Типовим договором, затвердженим ппостановою КМУ від 12.07.2005 р. № 560. Чому три - бо за себе і за двох моїх родичів, що проживають у різних будинках. Директор розгнівався за домофон (не на мене), сказав, що це неподобство і пообіцяв завтра розібратися, скласти акт про адміністративне правопорушення і усіх причетних оштрафувати через адмінкомісію. Я не став сперечатися, бо директор був стурбований з приводу якоїсь іншої, можливо, більш неприємної ситуації. Зібралися в кабінеті головного інженера тріумвіратом - сам господар кабінету, його начальник - тобто директор КП, та юрист Надія Іванівна. Розбиратися з іншою скаргою. Звісно, їм було не до мене.
Повернувся додому та почав телефонувати в диспетчерську по номеру 457-88-73. Сорок хвилин витратив - неможливо додзвонитися - зайнято. Добре, телефоную до фірми КС "Домофон" по номеру 548-28-70. Дівчина-диспетчер підтвердила, що на цьому об\\\'єкті саме ця фірма монтувала нові вхідні двері та домофон з обмеженням доступу з застосуванням електромагнітного замка та контроллера. Говорю, що упродовж доби система усіх випускає, але нікого не впускає. Каже, що нічого вдіяти зараз не може, порекомендувала дістати ключа від електрощитової та відключити несправний домофон. Цікаво, а хто мені його дасть. Каже, ініціатори можуть це зробити. Але ж ініціатори невідомі, і як потім з\\\'ясувалося, перебувають у віддалених південних краях. Крім того - електрощитова цілого під\\\'їзду є режимним об\\\'єктом. Як можна втручатися до електрообладнання, де напруга сягає 380 Вольт, без відповідного спорядження і дозволу?
Згадав про службу допомоги мера киянам - дзвоню по телефону 0-51. Оператор втомленим голосом запитує, чим може допомогти. Кажу, що КП "Індустріальне" не може відкрити вхідні двері під\\\'їзду, заблоковані несправним домофоном, то може служба допомоги врятує. Хлопець засумнівався. Але пообіцяв зв\\\'язатися з директором КП "Індустріальне". Тим часом вдалося додзвонитися до диспетчерської. Диспетчер каже, що нічого вдіяти не може, записала мою заявку і пообіцяла передати "нагору". Електриками вона не командує, зв\\\'язку з ними не має.
Зрозуміло, що мене це не втішило. Якраз пізно ввечері до мене повинна була завітати дочка. А як їй увійти у будинок (електронний ключ у неї і в усіх моїх родичів є, але толку з того?).
Тоді дзвоню до балансоутримувача будинку - новоутвореного КП "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом\\\'янської районної у м. Києві ради по телефону 249-46-96. Незважаючи на таке довге найменування, секретарка приймальні директора відповіла коротко - це не її справа. Але порадила зателефонувати до відділу по роботі зі зверненнями громадян по телефону 520-08-06. Там мені завідуюча відділом повідомила, що це також не її справа. І взагалі робочий день закінчився (було 17:16). Я почав тиснути на мораль, на свідомість, на закон, говорив, що якби кішка де-небудь не змогла злізти з дерева, то її б рятували. А тут людина не може зайти до своє оселі, і нікому до цього немає діла. Поскаржився на КП "Індустріальне", з яким Дирекція уклала договір про утримання будинку та прилеглої території, на диспетчерську, на секретарку приймальні КП "Індустріальне", яка пообіцяла знайти електрика та направити в будинок, але не знайшла. Завідуюча відділом здалася, пообіцяла звернутися до директора КП "Індустріальне" Красного І.В. Через хвилин 10 вона набирає номер мого домашнього телефону і говорить, що І.В. пообіцяв направити електрика. І на тому спасибі.
Але чи можна кому-небудь у нашому Хабаровську-на-Дніпрі вірити? Не повірив і я. Вирішив передзвонити Івану Васильовичу. Це вже було 17:30. Він так здивовано мені відповів, наче вперше чує про ситуацію. Але також пообіцяв направити електрика. А якби я не передзвонив?
Нарешті, о 18-00 дзвонить мені сам Іван Васильович з претензією, чому я не зустрічаю електрика. Я йому у відповідь - а чим я можу електрику допомогти? Електрощитова на першому поверсі під\\\'їзду, а я на шостому. Де Крим, а де Рим? Він погодився і сказав, що електрик вже працює. Мені нічого не залишилося, крім подякувати.Так ми й розійшлися на сьогодні. Що буде далі - побачимо.
РЕЗЮМЕ: Після реорганізації підприємств житлово-комунального господарства у нашому районі мешканцям багатоквартирних будинків краще не стало. Усі, утому числі й нагороджений Ющенком мер Черновецький, від цих мешканців відмахуються, як від набридливих мух. Крім того, відносно ініціаторів встановлення домофонної системи - Мавр зробив свою справу, Мавр може відійти. Гарно, га?